Wat een eikel, ik maak m afquote:
Spreek iets in voor mequote:
'What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.'quote:
Jezus man waarom zoveelquote:Op zondag 2 juli 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
'What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.'
hey bij deze wil ik je eraan helpen herinneren dat je de was in de droger moet doenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yes
Help me eraan herinneren dat ik over 20 minuten de was in de droger moet doen
Ahw dank je wel scheetje. Slaap lekkerquote:Op zondag 2 juli 2017 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey bij deze wil ik je eraan helpen herinneren dat je de was in de droger moet doen
welterusten lieverd xx
ps: nog bedankt voor het mooie naamtopic, ik was echt even in de zevende hemel
waar voel jij je dan thuis?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik voel me hier nooit helemaal thuisheb nog te veel warmte in mijn ziel
Wil je nog meer messen in mn rug steken of heb je geen messen meerquote:
Haha. Jij vindt van wel he snoesje?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je nog meer messen in mn rug steken of heb je geen messen meer
Dat heb ik ook, maar daar wen je aanquote:Op zondag 2 juli 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik voel me hier nooit helemaal thuisheb nog te veel warmte in mijn ziel
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bijquote:Op zondag 2 juli 2017 22:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar daar wen je aan
En ik?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bij
Wauwquote:Op zondag 2 juli 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bij
Ga geen antwoord gevenquote:
Heb zo vaak gezegd dat ik verliefd ben op je lachquote:
ga je dit serieus gebruiken?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent degene die er steeds 3 maanden vandoor gaat
Weet ik snoes.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zo vaak gezegd dat ik verliefd ben op je lach
Tot morgenquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Oké echt saai jullie, ik ga, tot nooit meer
ik ga met je mee, 2 maanden wegquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Wie is dit keer op je hartje gestapt?quote:
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
nee dat zou wel beter zijn geweest dan verfquote:Op zondag 2 juli 2017 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?
Ging je stiekem vreemd met Werkman?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
Tot morgen schatquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Gun het choken tussen de tets van Crip niet eensquote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Ja.quote:
omg zooooo jij ditquote:Op maandag 3 juli 2017 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zonkracht 2482 miljoen en ik heb natuurlijk een zwart jasje
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
K maak me echt zo zorgen nav dit topicje KLB / Werkende armen in Nederland
Miss kan ik maar beter niet werken
Alsof jij zonder je moeder kan overleven.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
#goalsquote:Op maandag 3 juli 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa worden
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa worden
Zo is het leven ooit bedoeld maar ergens is het per ongeluk omgedraaid lijkt hetquote:Op maandag 3 juli 2017 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.
kids ophalen populairste papa worden op het schoolplein en als mama weer chagrijnig is van het vele werken zeggen 'stil maar dreumes je weet hoe mama is'quote:
denk je dat we er zaterdag een kunnen scoren? Miss zelfs driehoekje relatie, worden we bropapasquote:Op maandag 3 juli 2017 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.
Grafstemming, allesquote:
op zonnige dagen ben ik maar wat blij dat m'n kantoor afgeschermd is voor natuurlijk daglicht en er geen raam naar buiten isquote:
Snap ik volkomen.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:00 schreef zeer het volgende:
[..]
op zonnige dagen ben ik maar wat blij dat m'n kantoor afgeschermd is voor natuurlijk daglicht en er geen raam naar buiten is
ik haat vitamine dquote:Op maandag 3 juli 2017 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap ik volkomen.
Het liefst heb ik geen ramen of frisse lucht en ga ik gehuld in uitsluitend zwarte kleding.
Ik haat allesquote:
Nederland hèquote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
De vorige was inderdaad een stuk beter 😉quote:Op maandag 3 juli 2017 09:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde graag bezwaar aantekenen tegen de TT
Dit klinkt zo ideaal dat dit crue leven dit waarschijnlijk niet zal verschaffen.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:52 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je dat we er zaterdag een kunnen scoren? Miss zelfs driehoekje relatie, worden we bropapas
Oké is goedquote:
Gewoon niksquote:Op maandag 3 juli 2017 09:30 schreef Myrr het volgende:
Moet naar dokter fietsen maar weet niet lange of korte broek #fwp
Zelf Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |