Tot morgenquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Oké echt saai jullie, ik ga, tot nooit meer
ik ga met je mee, 2 maanden wegquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Wie is dit keer op je hartje gestapt?quote:
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
nee dat zou wel beter zijn geweest dan verfquote:Op zondag 2 juli 2017 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?
Ging je stiekem vreemd met Werkman?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
Tot morgen schatquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Gun het choken tussen de tets van Crip niet eensquote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Ja.quote:
omg zooooo jij ditquote:Op maandag 3 juli 2017 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zonkracht 2482 miljoen en ik heb natuurlijk een zwart jasje
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
K maak me echt zo zorgen nav dit topicje KLB / Werkende armen in Nederland
Miss kan ik maar beter niet werken
Alsof jij zonder je moeder kan overleven.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
K maak me echt zo zorgen nav dit topicje KLB / Werkende armen in Nederland
Miss kan ik maar beter niet werken
#goalsquote:Op maandag 3 juli 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |