Ahw dank je wel scheetje. Slaap lekkerquote:Op zondag 2 juli 2017 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey bij deze wil ik je eraan helpen herinneren dat je de was in de droger moet doen
welterusten lieverd xx
ps: nog bedankt voor het mooie naamtopic, ik was echt even in de zevende hemel
waar voel jij je dan thuis?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik voel me hier nooit helemaal thuisheb nog te veel warmte in mijn ziel
Wil je nog meer messen in mn rug steken of heb je geen messen meerquote:
Haha. Jij vindt van wel he snoesje?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je nog meer messen in mn rug steken of heb je geen messen meer
Dat heb ik ook, maar daar wen je aanquote:Op zondag 2 juli 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik voel me hier nooit helemaal thuisheb nog te veel warmte in mijn ziel
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bijquote:Op zondag 2 juli 2017 22:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar daar wen je aan
En ik?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bij
Wauwquote:Op zondag 2 juli 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe niet zo gek, jij hoort er helemaal bij
Ga geen antwoord gevenquote:
Heb zo vaak gezegd dat ik verliefd ben op je lachquote:
ga je dit serieus gebruiken?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent degene die er steeds 3 maanden vandoor gaat
Weet ik snoes.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zo vaak gezegd dat ik verliefd ben op je lach
Tot morgenquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Oké echt saai jullie, ik ga, tot nooit meer
ik ga met je mee, 2 maanden wegquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Wie is dit keer op je hartje gestapt?quote:
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
nee dat zou wel beter zijn geweest dan verfquote:Op zondag 2 juli 2017 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja huge had toen zeker net een tijdje achter je gestaan?
Ging je stiekem vreemd met Werkman?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:30 schreef madeliefff het volgende:
Ik had vanmiddag ineens betonverf in mijn haar tijdens het verven...niet wateroplosbare hahahaha
Tot morgen schatquote:Op zondag 2 juli 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Gun het choken tussen de tets van Crip niet eensquote:Op maandag 3 juli 2017 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet ten onder bent gegaan aan de strijd in Syrië zeg.
Ja.quote:
omg zooooo jij ditquote:Op maandag 3 juli 2017 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zonkracht 2482 miljoen en ik heb natuurlijk een zwart jasje
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
K maak me echt zo zorgen nav dit topicje KLB / Werkende armen in Nederland
Miss kan ik maar beter niet werken
Alsof jij zonder je moeder kan overleven.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:29 schreef Dimachaerus het volgende:
K maak me echt zo zorgen nav dit topicje KLB / Werkende armen in Nederland
Miss kan ik maar beter niet werken
#goalsquote:Op maandag 3 juli 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa worden
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn rijke vrouw scoren met carrière maar wel kinderwens, snel kind in stoppen en dan huispapa worden
Zo is het leven ooit bedoeld maar ergens is het per ongeluk omgedraaid lijkt hetquote:Op maandag 3 juli 2017 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.
kids ophalen populairste papa worden op het schoolplein en als mama weer chagrijnig is van het vele werken zeggen 'stil maar dreumes je weet hoe mama is'quote:
denk je dat we er zaterdag een kunnen scoren? Miss zelfs driehoekje relatie, worden we bropapasquote:Op maandag 3 juli 2017 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog steeds op. Lijkt me schitterend.
Grafstemming, allesquote:
op zonnige dagen ben ik maar wat blij dat m'n kantoor afgeschermd is voor natuurlijk daglicht en er geen raam naar buiten isquote:
Snap ik volkomen.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:00 schreef zeer het volgende:
[..]
op zonnige dagen ben ik maar wat blij dat m'n kantoor afgeschermd is voor natuurlijk daglicht en er geen raam naar buiten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |