Alles is volgens mij idd al beslist.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook niet meer de bedoeling de laatste vergadering. Moet formaliteit zijn met enkele bespreekgevallen.
Anders hebben de mentoren het hele jaar zitten slapen.
Telefoon natuurlijk, lig in bedquote:
Daarom lekker rustig.quote:
Hier is er al toetsweek geweest dus ik ben al eigenlijk klaar.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom lekker rustig.
Beetje bureau opruimen, beetje zitten en luisteren.
Dan naar huis en masturberen.
en dan kun je leuk met allemaal mensen door elkaar heen pratenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, volgende keer op laptop doen. Werkt prima hoor.
Valt wel mee op zich, soms is het ff veel door elkaar maar gaat prima eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
en dan kun je leuk met allemaal mensen door elkaar heen praten
Neequote:Op zondag 2 juli 2017 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, volgende keer op laptop doen. Werkt prima hoor.
Niet als ik je met 30 anderen moet delenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge wil je mijn stem niet meer horen ofzo? :s
Yesquote:
Daarom zei ik toch prive chat.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als ik je met 30 anderen moet delen
KAN IK JE GVD TOCH NET ZO GOED BELLEN ??!!!?!?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch prive chat.
Morgenavond, jij en ik samen.
wnr ben je mij eensquote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KAN IK JE GVD TOCH NET ZO GOED BELLEN ??!!!?!?
Zucht
alles voor mijn liefstequote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yes
Help me eraan herinneren dat ik over 20 minuten de was in de droger moet doen
Ja dat is waar, waarom doe je dat eigenlijk nooit?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KAN IK JE GVD TOCH NET ZO GOED BELLEN ??!!!?!?
Zucht
Ik wou juist dat ik jou wasquote:
Wat heb je gegeten? Wat ga je morgen doen? Ga je nog op vakantie?quote:
Heb geen beltegoedquote:Op zondag 2 juli 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is waar, waarom doe je dat eigenlijk nooit?
quote:
Goed zo, ik kijk er nu al naar uit. Srs.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Grapje heb onbeperkt bellen, zal je morgen bellen terwijl ik boodschappen aan t doen ben
Wil je me niet meer quoten aubquote:Op zondag 2 juli 2017 22:26 schreef zeer het volgende:
[..]
broer van andere moeder voor een andere loeder
srry
Nee sorry, vind echt irritant als mensen bellend door de supermarkt lopen. Dan hebben ze ineens niet meer door dat er ook andere mensen zijn en dat het dus geen goed idee is om met je karretje overdwars in het fucking gangpad te gaan staan gvdquote:Op zondag 2 juli 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Goed zo, ik kijk er nu al naar uit. Srs.
Geef me je nrquote:
En dan 25 euro betalen voor een gekonfijte wortel zekerquote:
Oké dus wanneer bel je me wel?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry, vind echt irritant als mensen bellend door de supermarkt lopen. Dan hebben ze ineens niet meer door dat er ook andere mensen zijn en dat het dus geen goed idee is om met je karretje overdwars in het fucking gangpad te gaan staan gvd
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan 25 euro betalen voor een gekonfijte wortel zeker
Laten we samen vrijenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is goed ben sws weer helemaal vrij nu
Ja alle potentieeltjes afgekeurd?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed tussen julliequote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan, ik pak mquote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat doe je zeer heeft net een mes door mijn hart gestoken
Wanneee heb je tijdquote:
Wat een eikel, ik maak m afquote:
Spreek iets in voor mequote:
'What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.'quote:
Jezus man waarom zoveelquote:Op zondag 2 juli 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
'What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.'
hey bij deze wil ik je eraan helpen herinneren dat je de was in de droger moet doenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yes
Help me eraan herinneren dat ik over 20 minuten de was in de droger moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |