het begin van het eindquote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
geen zorgen, het is slechts een stukje persoonlijke bonding
Geloof ik nietquote:
Oh brrrquote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
geen zorgen, het is slechts een stukje persoonlijke bonding
gelukkig daar ben je weer, iedereen negeert mij weerquote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik die shit dagelijks he dus dit was een kleine stap.
welke drugs gaat dit over?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gelukkig daar ben je weer, iedereen negeert mij weer
kun je dat snuiven?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de stemmen van ober, ama, chai en moira denk ik
mooie vrouwenstemmen, allemaalquote:Op zondag 2 juli 2017 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de stemmen van ober, ama, chai en moira denk ik
Oh oké 💔quote:Op zondag 2 juli 2017 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik mee bezig ben?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Enige reden om Discord te gebruiken is tijdens het masturberen zodat ik sneller kom van jullie geile stemmetjes.
Voiceberichtjes opnemen ho maar, maar in discord zitten ja hoorquote:
Laat me gvd niet alleenquote:
o dan laat maarquote:Op zondag 2 juli 2017 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, maar je komt wel sneller tot een orgasme
Ik heb jou al zo vaak voice berichtjes gestuurd.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voiceberichtjes opnemen ho maar, maar in discord zitten ja hoor
5 berichtjesquote:Op zondag 2 juli 2017 21:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb jou al zo vaak voice berichtjes gestuurd.
quote:
Oh oké 💔quote:
Vind die punt in je naam echt irritantquote:
Hehehequote:
Als je nou gewoon ff een keer Discord installeert kan je de hele avond naar mij luisteren in prive chat.quote:
Echt hequote:Op zondag 2 juli 2017 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ff een keer Discord installeert kan je de hele avond naar mij luisteren in prive chat.
Maar dat kan ik dan niet opnieuw afspelen elke keerquote:Op zondag 2 juli 2017 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ff een keer Discord installeert kan je de hele avond naar mij luisteren in prive chat.
Dat is waar. Als jij dit voor mij doet dan doe ik dat voor jou.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat kan ik dan niet opnieuw afspelen elke keer
Donequote:
Ewa, nope.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, JD.
Jij ook rapportvergaderingen deze week?
Is ook niet meer de bedoeling de laatste vergadering. Moet formaliteit zijn met enkele bespreekgevallen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
@kaneel Nou ja, ik ben er wel bij maar ga weinig zinnigs zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |