quote:
Goed zo, ik kijk er nu al naar uit. Srs.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Grapje heb onbeperkt bellen, zal je morgen bellen terwijl ik boodschappen aan t doen ben
Wil je me niet meer quoten aubquote:Op zondag 2 juli 2017 22:26 schreef zeer het volgende:
[..]
broer van andere moeder voor een andere loeder
srry
Nee sorry, vind echt irritant als mensen bellend door de supermarkt lopen. Dan hebben ze ineens niet meer door dat er ook andere mensen zijn en dat het dus geen goed idee is om met je karretje overdwars in het fucking gangpad te gaan staan gvdquote:Op zondag 2 juli 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Goed zo, ik kijk er nu al naar uit. Srs.
Geef me je nrquote:
En dan 25 euro betalen voor een gekonfijte wortel zekerquote:
Oké dus wanneer bel je me wel?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry, vind echt irritant als mensen bellend door de supermarkt lopen. Dan hebben ze ineens niet meer door dat er ook andere mensen zijn en dat het dus geen goed idee is om met je karretje overdwars in het fucking gangpad te gaan staan gvd
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan 25 euro betalen voor een gekonfijte wortel zeker
Laten we samen vrijenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is goed ben sws weer helemaal vrij nu
Ja alle potentieeltjes afgekeurd?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed tussen julliequote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan, ik pak mquote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat doe je zeer heeft net een mes door mijn hart gestoken
Wanneee heb je tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |