Ik zie Trump de 8 jaar wel halen, tenzij hij het zelf beu raaktquote:Op zondag 2 juli 2017 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
Wat fijn dat het machtigste land ter wereld zo'n bijzonder kinderachtige president heeft. Heel geruststellende gedachte.
Maar goed, over 3,5 jaar mogen ze het nog een keer proberen.
Laat 'm zitten svp, anders krijg je Pence. Beste is dit toneelspel tot 2020 voort te zetten. Met wat mazzel komen er dan enkel nog Democraten in het Witte Huis.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:40 schreef racerdkb het volgende:
dit is toch niet normaal meereen president die .gifjes deelt om stoer te doen
what the fuck 2017.
Wel bij de tijds voor een zeventiger, de meeste Nederlanders van die leeftijd zijn nog bezig met de supermarktoorlog uit 2003.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:40 schreef racerdkb het volgende:
dit is toch niet normaal meereen president die .gifjes deelt om stoer te doen
what the fuck 2017.
Alles beter dan Killaryquote:
Dat gaat niet gebeuren, de democraten zitten in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat 'm zitten svp, anders krijg je Pence. Beste is dit toneelspel tot 2020 voort te zetten. Met wat mazzel komen er dan enkel nog Democraten in het Witte Huis.
Somalië op z'n best.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier kan ik de humor wel in zin. Murica op zijn best zo.
Of hier.quote:Op zondag 2 juli 2017 19:24 schreef polderturk het volgende:
Hahaha hilarisch. Video kan je bekijken in het nieuwsbericht.
http://nos.nl/artikel/218(...)-die-op-twitter.html
De man is 24/7 president.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:57 schreef polderturk het volgende:
Dit is gewoon de humor van Trump. Dit moeten ze niet te serieus nemen.
Ik vind van niet. Ik vind dat zo een grap gewoon moet kunnen. Past bij zijn karakter. Ze zijn een beetje te snel op hun tenen getrapt. Ze halen voortdurend uit naar de president, dus ze zouden hier gewoon tegen moeten kunnen.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De man is 24/7 president.
Ik vind de extreme media aandacht voor hem overdreven maar dit soort acties zijn dan ook weer niet normaal als je president bent
Vreemd ja, al die aandacht voor de president van de Verenigde Staten.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind de extreme media aandacht voor hem overdreven maar dit soort acties zijn dan ook weer niet normaal als je president bent
Waarom zou je als president (juist binnen zo'n bedorven media-klimaat) niet jouw grenzen mogen verleggen?quote:Op maandag 3 juli 2017 09:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dacht je dat ook bij al die lollige filmpjes van Obama?quote:Op zondag 2 juli 2017 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
Wat fijn dat het machtigste land ter wereld zo'n bijzonder kinderachtige president heeft. Heel geruststellende gedachte.
want dat was hetzelfdequote:Op maandag 3 juli 2017 09:49 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dacht je dat ook bij al die lollige filmpjes van Obama?
Of is dit vooral je onderbias?
Spelen is gezond en prikkelt de creativiteit. Dat konden we wel bij dit bewerkte filmpje zien. Hilarisch grappig!quote:Op maandag 3 juli 2017 09:51 schreef Hedera het volgende:
President zijn van het machtigste land ter wereld moet toch wel het ultieme podium zijn voor een narcist. Het is gewoon zijn speelparadijs.
Het verspreiden van entertainment door een zittende president?quote:
Hij heeft dat filmpje van Reddit geplukt, slimmerd. Trump heeft niet zelf lopen knippen en plakken.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Spelen is gezond en prikkelt de creativiteit. Dat konden we wel bij dit bewerkte filmpje zien. Hilarisch grappig!
Dat heb ik ook nergens opgeschreven. Louter dat het een bewerkt filmpje was.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft dat filmpje van Reddit geplukt, slimmerd. Trump heeft niet zelf lopen knippen en plakken.
Al zou dat dichterbij de waarheid zitten.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:04 schreef Wespensteek het volgende:
Een filmpje plaatsen waarin de rollen zijn omgedraaid is denk ik niet aan te bevelen.
Dat is een logisch gevolg van objectief berichten over president Trump.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al zou dat dichterbij de waarheid zitten.
De media geven Trump er al maanden van langs.
Gewoon aan het werk gaan en accepteren dat de president onder een vergrootglas ligt, wat dacht je daarvan.quote:
Trump doet uitstekend werk. Nu al een stuk succesvoller dan acht jaar Obama rampbeleid.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon aan het werk gaan en accepteren dat de president onder een vergrootglas ligt, wat dacht je daarvan.
Nou, dan zou ik als ik hem was daar lekker mee door gaan, dan is Amerika in no-time weer groots.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump doet uitstekend werk. Nu al een stuk succesvoller dan acht jaar Obama rampbeleid.
Je mag best kritisch zijn maar nieuws verzinnen is toch wel iets van een andere orde.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:04 schreef Hexagon het volgende:
Duidelijk weer hoe populisten alle kritische media het zwijgen op willen leggen
Wat hebben ze eigenlijk verzonnen dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je mag best kritisch zijn maar nieuws verzinnen is toch wel iets van een andere orde.
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik als ik hem was daar lekker mee door gaan, dan is Amerika in no-time weer groots.
Nou toon maar eens aan wat hij allemaal al voor elkaar heeft gekregenquote:Op maandag 3 juli 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump doet uitstekend werk. Nu al een stuk succesvoller dan acht jaar Obama rampbeleid.
De Rusland connectie.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk verzonnen dan?
Bedoel je nu dat ene verhaaltje dat ze teruggetrokken hebben, of gewoon in het algemeen?quote:
Ik zie geen enkele koppeling met CNN in deze post. Zou je dat kunnen toelichten?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:04 schreef Hexagon het volgende:
Amerika heeft mede de strijd met IS beslecht in Irak. Toen deze regering er zich mee ging bemoeien was het vrij snel over met IS in Irak. Onder Obama kon IS ongestoord zijn Kalifaat oprichten.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou toon maar eens aan wat hij allemaal al voor elkaar heeft gekregen
Met IS ging het al hard minder onder Obamaquote:Op maandag 3 juli 2017 10:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Amerika heeft mede de strijd met IS beslecht in Irak. Toen deze regering er zich mee ging bemoeien was het vrij snel over met IS in Irak. Onder Obama kon IS ongestoord zijn Kalifaat oprichten.
Dat is dus nog geen prestatie en zeker niet volgens zijn belofte.quote:Obamacare zal worden hervormt.
Die afspraken waren allang gemaakt en dat is je ook al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:De NAVO-lidstaten luisteren nu wel naar Trump inzake hun financiële bijdrages, daar waar Amerika al decennialang het meeste bijdraagt.
En keert zich af van de VS op economisch en klimaat terrein, ook valt het wel mee met de toenadering omtrent NK maar goed blijkbaar heeft speciale elzies ook zeer kleine overwinningen nodig om het falen van zijn oranje held goed te praten.quote:China kruipt steeds meer richting de VS inzake Noord-Korea.
nou nee niet echt he, maar dat weet je ook wel en is je ook al vaker geprobeerd uit te leggen, ter vergeefs blijkt helaas weer.quote:Trump heeft een inreisverbod voor burgers uit bepaalde moslimlanden bewerkstelligd.
Bedankt Obama dus? Overigens mis ik de onderbouwing wat Trump daaraan gedaan zou hebbenquote:De Amerikaanse beurzen floreren en de werkgelegenheid groeit.
Ja dat heeft hij voor elkaar gekregen maar alleen hele speciale idioten vinden dat een goed iets, zelfs al zou je van mening zijn dat klimaatverandering overdreven wordt dan nog is het niet heel erg handig om vast te blijven houden aan kolen en andere fossiele brandstoffen maar dit is waarschijnlijk weer te ingewikkeld voor speciale elziesquote:Trump heeft zich niet laten strikken voor een internationale klimaat-hoax regeling.
Ook nog geen prestatie dus, valt me van je tegen elzies. Ten eerste kom je met hetzelfde al onderuit gehaalde lijstje en ten tweede ben je nogal makkelijk tevreden te stellen aangezien alles wat hij eventueel voor elkaar zou hebben gekregen nogal haaks staan op zijn twitter beloftesquote:Plannen voor de Muur krijgen vorm.
Eigenlijk kort gezegd, onderbouw al die punten van je eens.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Amerika heeft mede de strijd met IS beslecht in Irak. Toen deze regering er zich mee ging bemoeien was het vrij snel over met IS in Irak. Onder Obama kon IS ongestoord zijn Kalifaat oprichten. - Toon eens even aan dat dit te danken is aan beleid van trump
Obamacare zal worden hervormt. - dat is nog maar afwachten
De NAVO-lidstaten luisteren nu wel naar Trump inzake hun financiële bijdrages, daar waar Amerika al decennialang het meeste bijdraagt. - niet te danken aan trump want dat was al besloten voordat hij president werd, daarnaast geeft de US ook het meesteuit, dus dat is niet zo raar.
China kruipt steeds meer richting de VS inzake Noord-Korea. - wat?
Trump heeft een inreisverbod voor burgers uit bepaalde moslimlanden bewerkstelligd. - en het nut ervan is?
De Amerikaanse beurzen floreren en de werkgelegenheid groeit. - nou...nee....
Trump heeft zich niet laten strikken voor een internationale klimaat-hoax regeling. - BNW gelul
Plannen voor de Muur krijgen vorm. - welke plannen? Die solar panels?
Die kan ik me eigenlijk niet herinneren. Nou ja, deze wel:quote:Op maandag 3 juli 2017 09:49 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dacht je dat ook bij al die lollige filmpjes van Obama?
Of is dit vooral je onderbias?
quote:Op maandag 3 juli 2017 10:04 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar "what about her emails"quote:Op maandag 3 juli 2017 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Hoe kun je zoiets nu serieus beweren?
En Pizzagate!!11!!quote:
Ja, dat is ook veel erger dan liegen, shitteren, mensen ontslaan omdat ze onderzoek doen wat jou niet uitkomt, chanteren, oplichten, aanranden, enz.quote:
Ja natuurlijk en het is natuurlijk ook veel handiger om maar door te blijven gaan over je voorganger of je tegenkandidaat bij de verkiezingen dat leidt de aandacht nogal af van je gemaakte beloftes waarvan er nog geen 1 is waargemaakt.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook veel erger dan liegen, shitteren, mensen ontslaan omdat ze onderzoek doen wat jou niet uitkomt, chanteren, oplichten, aanranden, enz.
Van Hillary verwacht ik niet veel beter. Die zegt een ding tegen het Amerikaanse volk en wat anders op Wall Street. Sanders was voor mij de enige kandidaat met potentie, die hebben de Democraten echter zelf onderuit gehaald wat ze terecht de kop heeft gekost. Nu zitten ze dus met een volslagen gek op de presidentspositie. Hebben beide partijen schuld aan.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook veel erger dan liegen, shitteren, mensen ontslaan omdat ze onderzoek doen wat jou niet uitkomt, chanteren, oplichten, aanranden, enz.
Als je echt denkt dat Hillary net zo idioot zou doen als Trump, dan heb je haar niet echt gevolgd in het verleden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:10 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Van Hillary verwacht ik niet veel beter. Die zegt een ding tegen het Amerikaanse volk en wat anders op Wall Street. Sanders was voor mij de enige kandidaat met potentie, die hebben de Democraten echter zelf onderuit gehaald wat ze terecht de kop heeft gekost. Nu zitten ze dus met een volslagen gek op de presidentspositie. Hebben beide partijen schuld aan.
Ik denk niet dat ze net zo idioot zou doen. Ik denk wel dat de gewone Amerikaan er onder haar ook weinig op vooruit zou gaan. Toegegeven ze zou wel een stuk beter voor het milieu zijn, maar ze zit ook diep in de zakken van corporate sponsors en daar heb ik gewoon een enorme graftyfus aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat Hillary net zo idioot zou doen als Trump, dan heb je haar niet echt gevolgd in het verleden.
Je kan het oneens zijn met wat ze wil en doet, maar dat ze kundig is, dat staat als een paal boven water.
Ik denk dat de gewone Amerikaan er in ieder geval niet zo hard op achteruit was gegaan. Zij zou niet 24 miljoen Amerikanen de ziektekostenverzekering afpakken om de rijkste Amerikanen een voordeeltje te kunnen geven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:03 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze net zo idioot zou doen. Ik denk wel dat de gewone Amerikaan er onder haar ook weinig op vooruit zou gaan. Toegegeven ze zou wel een stuk beter voor het milieu zijn, maar ze zit ook diep in de zakken van corporate sponsors en daar heb ik gewoon een enorme graftyfus aan.
Ook hoe ze de democratische kandidaat is geworden stinkt aan alle kanten. M.i. was er 1 goede optie in Amerika en die is moedwillig aan de kant geschoven. Dan verdien je als democratische partij ook wat je krijgt.
Ik hoop dat er met 3,5 jaar een nieuwe Bernie Sanders opstaat want zoals het er nu naar uitziet gaat de manier waarop de Republikeinen nu bezig zijn ze enorm veel stemmen kosten. Dan zou de tijd er met 3,5 jaar perfect rijp voor moeten zijn, was het eigenlijk een half jaar terug al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |