quote:Op zondag 2 juli 2017 16:14 schreef Rabieluh het volgende:
Godverdomme. Tyranitar raid, ding ging in 20 seconden neer, maar ik kreeg een error in t begin. Wel raidpass kwijt, Fucking klerezooi
Oh nice, ik ben hier steeds alleen ...quote:
Ik heb ook nog geen level 4 raid kunnen doen. Jammer wel, die zijn vooral bedoeld voor steden kennelijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh nice, ik ben hier steeds alleen ...
Ik denk dat ze nu vooral zijn voor mensen die in bijvoorbeeld whatsappgroepjes zitten en elkaar op de hoogte houden van raids, zo lukt het hier tenminste.quote:Op zondag 2 juli 2017 17:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen level 4 raid kunnen doen. Jammer wel, die zijn vooral bedoeld voor steden kennelijk.
Hij weer wel hoor.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
Toch nog een Tyranitar gevangenWeer met 1 bal natuurlijk.
Compensatie voor die gruwelijke error van eerder op de dag.quote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Compensatie voor die gruwelijke error van eerder op de dag.
En ik had de raid nu ook weer gespot, dan verdien je bonuspuntenquote:
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En ik had de raid nu ook weer gespot, dan verdien je bonuspunten.
1 op 800 dacht ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:05 schreef Vermecelli het volgende:
Wat zijn de kansen op een shiny Magikarp? Ik vang alle Magikarps die ik zie, helaas nog geen luck
Shit zeg, dat is balen van die weggegooide candy!quote:Op maandag 3 juli 2017 07:36 schreef Vanyel het volgende:
De tering. Per ongeluk een slechte magikarp evolven. Ik kan het. Dag 400 candy.
En nog immer geen shiny
Vraag ik me ook af. Heb nood aan wat nieuwe Pokémonquote:
Voor dat soort situaties wil het nog wel helpen om een Pokémon die boven de 3000CP zit in een Gym te plaatsen. Die loopt vanzelf leeg en is dan een gemakkelijke prooi voor aanvallers om uit de Gym geschopt te worden. Grotere kans die binnen dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag terug te krijgen. Met coins.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:19 schreef Lothiriel het volgende:
Afgelopen dagen werd ik hier (Hamont) elke keer na 20 minuten al uit gyms gesmeten, en nu sta ik in elke gym in het centrum (3 in totaal) al 20+ uur. Dus geen muntjes gisteren gehad.
Liever generatie 3 dan, die legendarische krijgen de meeste spelers allicht toch nooit te pakkenquote:
Worden level 5 raidsquote:Op maandag 3 juli 2017 12:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Liever generatie 3 dan, die legendarische krijgen de meeste spelers allicht toch nooit te pakken.
Is mooi maar hier krijg je nog geen 5 mensen bij elkaar voor een level 4 raid. Dus ik vang vooral Bayleefs & Magikarpsquote:
Wellicht toch meer enthousiasme voor de echte bazen? En anders zorgen dat je in een WA groep terecht komtquote:Op maandag 3 juli 2017 12:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Is mooi maar hier krijg je nog geen 5 mensen bij elkaar voor een level 4 raid. Dus ik vang vooral Bayleefs & Magikarps![]()
Niet dat dat slecht is tho, een Meganium en Gyarados zijn altijd welkom.
Ja, WA groep fixen moet ik denk ik wel doen jaquote:Op maandag 3 juli 2017 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht toch meer enthousiasme voor de echte bazen? En anders zorgen dat je in een WA groep terecht komt.
Ik heb er 95 dus dat zou wel een mooie limiet kunnen zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:46 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Zo, ben weer goed actief sinds de update.
Tyranitar uit een raid gevangen, had tot dusver 1 Larvitar uit een ei, scheelt een hoop.
Voor het eerst gyms gaan bezetten, gisteren 34 coins, nu hopen dat Venusaur vandaag nog terugkomt met 50 coins.
Gisteren mijn laatste baby uit een ei, ook die set eindelijk compleet.
Nog 7 te gaan, waarvan 2 nogal van geluk afhangen, Unown en Hitmontop.
De rest is te fixen met rare candy uit gyms of km's lopen, gisteren 2 Mareep uit eieren, dat hielp ook aardig.
Net mijn 11e Ditto mogen vangen, wat is nu de lozer-limiet?
oh, dankje... Ik heb alleen niet gezien hoeveel muntjes ik heb gekregen.quote:
Ik was vergeten te kijken hoe lang hij erin zat, uur of 5?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, dankje... Ik heb alleen niet gezien hoeveel muntjes ik heb gekregen.
geen idee. wanneer stuurde je 'm naar huis?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik was vergeten te kijken hoe lang hij erin zat, uur of 5?
Kwart voor 5 denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. wanneer stuurde je 'm naar huis?
vandaag? Dan waarschijnlijk 1 dag en 5 uur of zo.quote:
Oh nice, volle bak muntjes dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag? Dan waarschijnlijk 1 dag en 5 uur of zo.
Zoiets zou in de journal moeten ja.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan zien.
Daar zie ik wel dat ie terug is gekomen, maar helaas staat er niet bij hoeveel coins.quote:
Hoax, je woonde nog in Breda ten tijde van portal submissions.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:01 schreef Rabieluh het volgende:
Jaaaaaa
[ afbeelding ]
Morgen eens kijken of het ook een pokestop of gym is geworden.
Nog geen Unown -> zoeken jijquote:Op maandag 3 juli 2017 20:27 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend evolutieronde gedaan. Nu alleen nog een Unown vinden en gen 2 is ook compleet. Van mij mogen er wel nieuwe pokemon worden geďntroduceerd.
Ja, ik vind het ook saai worden. Moet er nog wel wat meer, maar gen 2 Is best saai ergens.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:27 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend evolutieronde gedaan. Nu alleen nog een Unown vinden en gen 2 is ook compleet. Van mij mogen er wel nieuwe pokemon worden geďntroduceerd.
In welke hooiberg zit die speld?quote:
Ja hier zijn er ook minder raids vandaag zo lijkt het wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Geen raids 's avonds? Zo laat is 't toch nog niet?
Gister m'n eerste Muk binnen gehaald, stond nog niet op de 'dex.
En had ook ngo een Larvitar uit ei, IV 93.. nu had ik gelukkig nog een hoop candy van het event over dus die kon ik meteen evolven naar m'n eerste Tyranitar![]()
EN ik heb volgens mij ook nog een Machop-nest gevonden richting het centrum.
Spooferquote:Op maandag 3 juli 2017 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke hooiberg zit die speld?.
Sprak gisteren bij een raid iemand die claimt er 18 te hebben....
Lekkere score.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
En had ook ngo een Larvitar uit ei, IV 93.. nu had ik gelukkig nog een hoop candy van het event over dus die kon ik meteen evolven naar m'n eerste Tyranitar![]()
ik sprak iemand die ze alle 26 al hadquote:Op maandag 3 juli 2017 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke hooiberg zit die speld?.
Sprak gisteren bij een raid iemand die claimt er 18 te hebben....
quote:Op maandag 3 juli 2017 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik sprak iemand die ze alle 26 al had
quote:
hij zei ook dat ie dat had gekregen met valsspelen.quote:
Ik ga van de zomer echt eens daar naartoequote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of een weekje naar Texel geweest, daar schijnen ze veelvuldig gevonden te worden.
Tnx!quote:
doch win ik die liever.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:23 schreef Blobje het volgende:
Ik hoop op een Unown event. Anders krijg ik dat ding toch nooit. Ik win nog eerder de Staatsloterij zonder lot.
Altijd 9 incubators, incense en lucky egg aan.quote:
Ja gen 2 was dan ook niet zo ruim qua pokémon dan gen 1...quote:Op maandag 3 juli 2017 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook saai worden. Moet er nog wel wat meer, maar gen 2 Is best saai ergens.
Ik was te laat voor een Muk-raid.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Bij toeval kon ik bij die met iemand meedoen, ook voor het eerst.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een Muk-raid.
Is dat doenbaar alleen?
Heb wel al Magikarp, Bayleaf, 2x Electabuzz, 2x Croconaw,... ondertussen
Ik had hem vandaag snel neer met mijn espeon en mijn rhydon.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een Muk-raid.
Is dat doenbaar alleen?
Heb wel al Magikarp, Bayleaf, 2x Electabuzz, 2x Croconaw,... ondertussen
loonslaaf gespot.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef Renesite het volgende:
Zit nu in de raidchat van groningen. Maar valt me op dat of iedereen heel veel wisselende werktijden, geen werk of whatevs heeft. Ik ben de enige droeftoeter die overdag werkt![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |