In welke hooiberg zit die speld?quote:
Ja hier zijn er ook minder raids vandaag zo lijkt het wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Geen raids 's avonds? Zo laat is 't toch nog niet?
Gister m'n eerste Muk binnen gehaald, stond nog niet op de 'dex.
En had ook ngo een Larvitar uit ei, IV 93.. nu had ik gelukkig nog een hoop candy van het event over dus die kon ik meteen evolven naar m'n eerste Tyranitar![]()
EN ik heb volgens mij ook nog een Machop-nest gevonden richting het centrum.
Spooferquote:Op maandag 3 juli 2017 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke hooiberg zit die speld?.
Sprak gisteren bij een raid iemand die claimt er 18 te hebben....
Lekkere score.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
En had ook ngo een Larvitar uit ei, IV 93.. nu had ik gelukkig nog een hoop candy van het event over dus die kon ik meteen evolven naar m'n eerste Tyranitar![]()
ik sprak iemand die ze alle 26 al hadquote:Op maandag 3 juli 2017 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In welke hooiberg zit die speld?.
Sprak gisteren bij een raid iemand die claimt er 18 te hebben....
quote:Op maandag 3 juli 2017 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik sprak iemand die ze alle 26 al had
quote:
hij zei ook dat ie dat had gekregen met valsspelen.quote:
Ik ga van de zomer echt eens daar naartoequote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of een weekje naar Texel geweest, daar schijnen ze veelvuldig gevonden te worden.
Tnx!quote:
doch win ik die liever.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:23 schreef Blobje het volgende:
Ik hoop op een Unown event. Anders krijg ik dat ding toch nooit. Ik win nog eerder de Staatsloterij zonder lot.
Altijd 9 incubators, incense en lucky egg aan.quote:
Ja gen 2 was dan ook niet zo ruim qua pokémon dan gen 1...quote:Op maandag 3 juli 2017 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook saai worden. Moet er nog wel wat meer, maar gen 2 Is best saai ergens.
Ik was te laat voor een Muk-raid.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Bij toeval kon ik bij die met iemand meedoen, ook voor het eerst.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een Muk-raid.
Is dat doenbaar alleen?
Heb wel al Magikarp, Bayleaf, 2x Electabuzz, 2x Croconaw,... ondertussen
Ik had hem vandaag snel neer met mijn espeon en mijn rhydon.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een Muk-raid.
Is dat doenbaar alleen?
Heb wel al Magikarp, Bayleaf, 2x Electabuzz, 2x Croconaw,... ondertussen
loonslaaf gespot.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef Renesite het volgende:
Zit nu in de raidchat van groningen. Maar valt me op dat of iedereen heel veel wisselende werktijden, geen werk of whatevs heeft. Ik ben de enige droeftoeter die overdag werkt![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |