hondenvoerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Blik:
[ afbeelding ]
Open:
[ afbeelding ]
Schenken:
[ afbeelding ]
Geserveerd met nacho's, anders zag het er echt uit als ****.
[ afbeelding ]
Het vlees was anders best mals. Jammer dat het niet beter gekruid was.quote:
Wat heb je een leuke stem. Ben bijna een beetje verliefd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-albert-heijn.html
Echttttttttttttquote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heb je een leuke stem. Ben bijna een beetje verliefd.
Ik zou z'n stembanden neukenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heb je een leuke stem. Ben bijna een beetje verliefd.
Volgens mij was je glaasje azijn heerlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:17 schreef RobinOok het volgende:
Bordje kots, maar wel smakelijk, eindcijfer een 6,5.
Nou, bedankt. Dat had ook wel met een foto en 1 zin gekund.
Ik snap ook niet dat het er zo vies uit moet zien. Het glimt, het lijkt dril, het is allemaal fijn alsof het al is voorgekauwd en dan die grauwige kleur. Dat ontneemt je dan al direct de eetlust.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit werd vandaag in de AH XL gepresenteerd. Plastic bordjes opgemaakt met vrolijk gekleurde groenten en een klein beetje van dat spul. Om te proeven.
Normaal bij proeverijen maken ze het nooit mooier (hoeft ook niet). Ik heb getwijfeld maar niet geproefd. De sushi proeven van sushi daily vond ik aantrekkelijker
En het is idd best duur voor een blikje voer dat er onsmakelijk uitziet. Dat ziet er al veel beter uit!quote:
quote:Op zondag 2 juli 2017 14:35 schreef noizzieNL het volgende:
Verhelder jij mijn blik, of blijf je zonder blikken of blozen zonder inhoud op dit forum verpozen?
Bij dat AH blikje moet je nog extra rijst maken, dit is direct in de pak snel klaar.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het is idd best duur voor een blikje voer dat er onsmakelijk uitziet. Dat ziet er al veel beter uit!
Dat is wat men denkt. Jij niet alleen. Alleen klopt het niet. Althans niet per definitie. Het is een hardnekkig misverstand cq bijgeloof. Het waarom kwam hier al eerder voorbij.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:31 schreef quirina het volgende:
Vers is veel beter, hier komt geen blikvoer in huis.
Onzin. Tomaten uit blik zijn bijvoorbeeld prima. Vaak zelfs beter voor een saus dan vers.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:31 schreef quirina het volgende:
Eten uit blik is alleen zinvol als je kamperen gaat in de rimboe.
Vers is veel beter, hier komt geen blikvoer in huis.
Bonen uit blik, mais uit blik, ook prima.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Onzin. Tomaten uit blik zijn bijvoorbeeld prima. Vaak zelfs beter voor een saus dan vers.
Nah, vooral bij bonen. Als je die eens gedroogd haalt en je maakt ze goed klaar: wereld van verschil tov die in blik. Vind het gewoon een ander product zo ongeveer.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bonen uit blik, mais uit blik, ook prima.
Eerst uren weken, dan uren die pan op het vuur. Nee, dank je.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Nah, vooral bij bonen. Als je die eens gedroogd haalt en je maakt ze goed klaar: wereld van verschil tov die in blik. Vind het gewoon een ander product zo ongeveer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |