En Trudeau. Soort van.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:01 schreef Jip141 het volgende:
Lekkere politici lijken niet te bestaan.
Voor nu scoort Macron hoog wmb.
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En Trudeau. Soort van.
Iets knapper dan Macron, maar Macron is charmanter.
De Obama's voor de Trumps zijn het.quote:
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:06 schreef Jip141 het volgende:
Zouden er al mensen zijn die Trudeau + Macron fanfiction schrijven?
Nieuwe schoenen voor Trudeau.quote:
Trudeau en Melania was ook al iets.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.
Je valt op kleine mannetjes dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:04 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.
Nee, ik vind m wel klein op de foto nu. Lekker misleidend weer hoor die TV-beelden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je valt op kleine mannetjes dus.
Dat is dan weer een pluspunt. Misschien ook van die lawaaiige onderbroeken.quote:
Je kan wel een beetje met alle winden meewaaien, maar werkelijk leven doe je dan ook niet. De ene dag Bon Jovi, de andere dag U2, en dan maar weer Guns N' Roses.. om zo maar binnen de lijntjes te blijven tekenen en iedereen het naar zijn zin te maken. Maar de onbekende afslag durven te nemen naar The Cure, The Smiths, Joy Division, Echo & the Bunnymen of zelfs Gang of Four of The Sisters of Mercy - niet wetende waar je precies zal eindigen. Dat is toch wat anders.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, je kan je wel overal te goed voor voelen Friek, maar dan is de kans toch groot dat je halverwege de dertig met een uitkering thuis zit. Dan maar mainstream.
Bon Joviquote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan wel een beetje met alle winden meewaaien, maar werkelijk leven doe je dan ook niet. De ene dag Bon Jovi, de andere dag U2, en dan maar weer Guns N' Roses.. om zo maar binnen de lijntjes te blijven tekenen en iedereen het naar zijn zin te maken. Maar de onbekende afslag durven te nemen naar The Cure, The Smiths, Joy Division, Echo & the Bunnymen of zelfs Gang of Four of The Sisters of Mercy - niet wetende waar je precies zal eindigen. Dat is toch wat anders.
Lekker elkaar lieve Franse woordjes toefluisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie dat er online wel veel gespeculeerd wordt over deze 'bromance'.
Had toch meer een reactie verwacht in de trant van: "Met een uitkering zou ik ook naar Joy Division gaan luisteren."quote:
Neuh. Joy Division is oke. Vooral die cover van Paul Young van Love Will Tear Us Apart.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had toch meer een reactie verwacht in de trant van: "Met een uitkering zou ik ook naar Joy Division gaan luisteren."
Ging Canada niet naar de tyfus? En dan kijk ik even met een schuin oog richting de hier aanwezige sjamanen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:04 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind Macron knapper. Snap de Trudeau hype niet. Goed beleid verder, daar niet van.
Ze hebben geen Euro, dus dan zal het volgens Drugshond wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging Canada niet naar de tyfus? En dan kijk ik even met een schuin oog richting de hier aanwezige sjamanen.
Jij zou toch eens in elkaar gebeukt moeten worden voor een overdaad aan wansmaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Joy Division is oke. Vooral die cover van Paul Young van Love Will Tear Us Apart.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Joy Division is oke. Vooral die cover van Paul Young van Love Will Tear Us Apart.
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=Tquote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben geen Euro, dus dan zal het volgens Drugshond wel meevallen.
...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zit nu waarschijnlijk heftig te wippen op zijn stoel, welke het bijna begeeft daardoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
En ondertussen zit Erik te kirren van plezier om jullie reacties.
Beetje zo naar elkaar fluisteren tussen de onderhandelingen door, wanneer de microfoons en camera's uitstaan:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker elkaar lieve Franse woordjes toefluisteren.
Niet echt, maar we moeten het ermee doen. Beter wordt het ook niet echt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dit de natte droom voor politiek geëngageerde hommels, ja?
Gaan we nu opeens waarde hechten aan ecognomische indicatoren?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt, maar we moeten het ermee doen. Beter wordt het ook niet echt.
Ikke? Ben je gek.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens waarde hechten aan ecognomische indicatoren?
'HvB' heeft 'ie op z'n bovenarm getatoeëerd.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:05 schreef Pokkelmans het volgende:
HvB ziet er wel uit als zoiemand die dan gratis bier eiste omdat hij praeses van Minerva was of zo.
Toch wel droevig dat jullie hommels het daar mee moeten stellen als wij hetero's ons kunnen vermaken met Sharon Dijksma en Der Lutz.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ernst Hirsch Ballin is ook wel een hottie.
Welke vrouw vind je een hottie?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ernst Hirsch Ballin is ook wel een hottie.
Ho ho, Lutz is voor ons.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch wel droevig dat jullie hommels het daar mee moeten stellen als wij hetero's ons kunnen vermaken met Sharon Dijksma en Der Lutz.
Alsof jij de vetrollen van Sharon niet wil covfefen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch wel droevig dat jullie hommels het daar mee moeten stellen als wij hetero's ons kunnen vermaken met Sharon Dijksma en Der Lutz.
Deze quote spreekt wel van een niveau van eigengeilerij waar LeijKnap nog een puntje aan kan zuigen. En die heeft verdomme een citaat van zichzelf in z'n signature.quote:
Hé, Lutz zou óns geheime wapen zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat je dan op zo'n louche-bierdrink toernooi komt, en het wonder boven wonder met je team tot de finale hebt weten te schoppen. Daar tref je dan een team uit de voormalige DDR. In de finale spelen ze hun laatste troef, een anabolen-kogelstootster die bekend staat als "Die Lutz". In de verte klinkt een oerkreet. Het bier trilt bijna de glazen uit terwijl daar van diep uit de kelder Lutz Jacobi aan komt lopen terwijl de toeschouwers haar aanmoedigen. "LUTZ, LUTZ, LUTZ".
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Alsof jij de vetrollen van Sharon niet wil covfefen.
Vond je m'n reactie op je met die Franse video leuk?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze quote spreekt wel van een niveau van eigengeilerij waar LeijKnap nog een puntje aan kan zuigen. En die heeft verdomme een citaat van zichzelf in z'n signature.
Cadeautje voor onze Rezania:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:10 schreef Disana het volgende:
Rezania, gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:10 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Jongen, ik laat enkel mijn TU collegekaart zien, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Cadeautje voor onze Rezania:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Cadeautje voor onze Rezania:
[ afbeelding ]
Het beeldmateriaal was niet helemaal jevanhet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vond je m'n reactie op je met die Franse video leuk?
Heb je naar de uitvaart van Kohl gekeken? Moest aan je denken met al die kopstukken en herinneringen aan de stichting van Europa.quote:
Het draaide enkel om het geluid.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het beeldmateriaal was niet helemaal jevanhet.
Hij kon al sinds donderdag over niks anders praten. Op het lugubere af gewoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je naar de uitvaart van Kohl gekeken? Moest aan je denken met al die kopstukken en herinneringen aan de stichting van Europa.
Hahaha. Maar geef toe: het was mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij kon al sinds donderdag over niks anders praten. Op het lugubere af gewoon.
Een kind lekker door je vinger laten glijden? Klinkt dubieus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker zo dat onderkindertje door je vingers laten glijden terwijl jij hem cofveve't?
Een video die enkel draait om het geluid?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het draaide enkel om het geluid.
Pubers van tegenwoordig zijn ook zo afgeleid he..
Bill Clinton de laatste woorden, dan kan ik alleen maar positief zijn.quote:
Een link naar een geluidsbestand posten is te ingewikkeld. Was een noodzakelijk kwaad en hoopte dat je ermee om kon gaan. Maar ok, gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een video die enkel draait om het geluid?
Maar het was een geslaagde aanvulling hoor, Kaasje.
Ja, heel mooi. Zoveel kopstukken waren er.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bill Clinton de laatste woorden, dan kan ik alleen maar positief zijn.
Klinkt nu natuurlijk niet meer geloofwaardig als ik het op autocorrect gooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een kind lekker door je vinger laten glijden? Klinkt dubieus.
Mhmmm.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klinkt nu natuurlijk niet meer geloofwaardig als ik het op autocorrect gooi.
Jazeker, ik vond het prachtig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je naar de uitvaart van Kohl gekeken? Moest aan je denken met al die kopstukken en herinneringen aan de stichting van Europa.
Zal wel weer een zetelrovertje zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
NWS / DENK wil Srebrenica-monument in Roermond
Het meest opmerkelijke hieraan is dat DENK in de gemeenteraad van Roermond zit.
Taqqiya hè. "Nee, ik ben echt van de PvdA!", en dan als lokallochtoon een verkiesbaar plekje krijgen om daarna over te stappen naar de Moslimbroederschap.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zal wel weer een zetelrovertje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZiekIt is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:53 schreef Jip141 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)uslim-beckton-london
Tja, in NWS wisten ze meteen dat het om eerwraak zou gaan. Niet gehinderd door enige kennis.
Van
[ afbeelding ]
NaarSjongejonge. Wat je tegenwoordig allemaal wel niet voor elkaar krijgt met een Instagramfilter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek
Wat afschuwelijk... de toename van (terroristische) rechts-extremisten is erg eng.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:53 schreef Jip141 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)uslim-beckton-london
Tja, in NWS wisten ze meteen dat het om eerwraak zou gaan. Niet gehinderd door enige kennis.
Ozturk is daar begonnen voor de PvdA. Heeft zelfs even stage gelopen bij Van Rey.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
NWS / DENK wil Srebrenica-monument in Roermond
Het meest opmerkelijke hieraan is dat DENK in de gemeenteraad van Roermond zit.
Is dan ook een van de doelen van islamitisch terreur geweest. Die moslimhaat werkt net zo goed in het voordeel van die gekke plofsalafisten. Jaagt gematigde moslims zo in hun armen. Net als gematigd rechtsen in de armen van moslimhaters worden gedreven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk... de toename van (terroristische) rechts-extremisten is erg eng.
Jup. Helaas. Sneu.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dan ook een van de doelen van islamitisch terreur geweest. Die moslimhaat werkt net zo goed in het voordeel van die gekke plofsalafisten. Jaagt gematigde moslims zo in hun armen. Net als gematigd rechts in de armen van moslimhaters worden gedreven.
Hoezee voor maatschappelijke verdeeldheid.
Rechtsextremistische xenofoben en moslimextremisten lijken dan ook precies op elkaar. En zijn allebei zeer gevaarlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dan ook een van de doelen van islamitisch terreur geweest. Die moslimhaat werkt net zo goed in het voordeel van die gekke plofsalafisten. Jaagt gematigde moslims zo in hun armen. Net als gematigd rechts in de armen van moslimhaters worden gedreven.
Hoezee voor maatschappelijke verdeeldheid.
Josje en Ozturk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ozturk is daar begonnen voor de PvdA. Heeft zelfs even stage gelopen bij Van Rey.
Ik zal de lachende derde zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog even en dan moeten wij elkaar helaas ook eens naar de strot vliegen, beste Guido.
Wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:10 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig bedrijft Judea geen expansiepolitiek, oh wacht...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zal de lachende derde zijn.
Linksextremisten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:02 schreef skysherrif het volgende:
En laten we de links extremisten niet vergeten!!11
Niet richting Europa. Dus dat kan niemand wat schelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gelukkig bedrijft Judea geen expansiepolitiek, oh wacht...
Op kleine of grote schaal?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Linksextremisten.
En zijn die nog een factor van betekenis in het westen? Dacht het niet, dat was na de koude oorlog en daarmee de financiering door Moskou snel afgelopen.
Op elke schaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op kleine of grote schaal?
Een melenchon was trouwens niet eens zo heel gek ver van een eventueel presidentschap, dichterbij dan een wilders.
Op kleine schaal, de aivd schreef in een rapport in 2010 nog dat links extremistische groepen als antifa (iig in Nederland dus) een groter gevaar bleken voor de samenleving dan rechts.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op elke schaal.
En Moskou steunt tegenwoordig rechtsextremisten in de hoop de EU kapot te maken.
Moskou is over een andere boeg gegaan en financiert nu onze rechtsextremisten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Linksextremisten.
En zijn die nog een factor van betekenis in het westen? Dacht het niet, dat was na de koude oorlog en daarmee de financiering door Moskou snel afgelopen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moskou is over een andere boeg gegaan en financiert nu onze rechtsextremisten.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:06 schreef remlof het volgende:
En Moskou steunt tegenwoordig rechtsextremisten in de hoop de EU kapot te maken.
Leuk, maar waar geven die mensen dan hun geld aan uit? Inderdaad, aan frivoliteiten. Daardoor loopt de niet-frivole uitgave achter.quote:De meeste betalingsachterstanden gaan over huur, energie, zorgverzekeringspremie en belastingen. Anders gezegd: niet frivole consumptie, maar basale levensvoorzieningen blijken de voornaamste aanjager van schuldenproblematiek.
Zoek eerst maar eens recentere cijfers. Het rechtsextremisme is nogal gegroeid de laatste zeven jaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op kleine schaal, de aivd schreef in een rapport in 2010 nog dat links extremistische groepen als antifa (iig in Nederland dus) een groter gevaar bleken voor de samenleving dan rechts.
Op internationaal politiek niveau heeft, als we het hebben over "extreem", heeft rechts inderdaad wat meer aanhang ja.
Jazeker. Maar mogelijk ben ik met mijn kroegbezoeken niet geheel neutraal in dezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Linksextremisten.
Nou, als ik die zielige pegida opkomsten zie betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek eerst maar eens recentere cijfers. Het rechtsextremisme is nogal gegroeid de laatste zeven jaar.
Komt doordat de aivd Wilders er onterecht niet toe rekent.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, als ik die zielige pegida opkomsten zie betwijfel ik dat ten zeerste.
Ik stel iig dat in 2010 rechts extremisme amper aan de orde was (https://www.aivd.nl/publi(...)ts-extremisme-gering).
Tsja, doorgeschoten mensenrechten hè. Tegenwoordig kun je zo'n stel paupers niet meer zomaar je huis uittrappen of laten creperen met een eenvoudig te genezen aandoening. Mensenrechten afschaffen, dat trekt een economie pas uit het slop. Zie Noord-Korea.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Leuk, maar waar geven die mensen dan hun geld aan uit? Inderdaad, aan frivoliteiten. Daardoor loopt de niet-frivole uitgave achter.
Gaan we nu de AIVD in twijfel trekken?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt doordat de aivd Wilders er onterecht niet toe rekent.
Nederland heeft een mannenprobleem.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het zijn vooral mannelijke booslims en linksen die radicaliseren.
Of die lui moeten gewoon netjes hun uitgaven bijhouden en minder zuipen/roken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, doorgeschoten mensenrechten hè. Tegenwoordig kun je zo'n stel paupers niet meer zomaar je huis uittrappen of laten creperen met een eenvoudig te genezen aandoening. Mensenrechten afschaffen, dat trekt een economie pas uit het slop. Zie Noord-Korea.
Ik hecht enkel waarde aan opvattingen van de Mossad en de CIA.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we nu de AIVD in twijfel trekken?
Ben jij persoonlijk eigenlijk al solvabel?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of die lui moeten gewoon netjes hun uitgaven bijhouden en minder zuipen/roken.
In Parijs en London waren het anders geen linksen die op groepjes (etnische / religieuze) minderheden inreden - of minderheden op straat aanvallen met zuur (en bacon).quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het zijn vooral mannelijke booslims en linksen die radicaliseren.
Nu ja, die vrouwenellende is wel de oorzaak van alle oorlogen ooit. Althans dat zou in theorie kunnen, bewijs heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederland heeft een mannenprobleem.
Ofja, dat is zichtbaar. Van al die vrouwen die niet meer met elkaar praten krijg je als buitenstaander natuurlijk wat minder makkelijk iets mee dan wanneer iemand zich weer opblaast bij een concert vol tienermeisjes.
Helena van Troje?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nu ja, die vrouwenellende is wel de oorzaak van alle oorlogen ooit. Althans dat zou in theorie kunnen, bewijs heb ik niet.
Ja, maar dat is niet echt een prestatie als je man en autochtoon bent.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben jij persoonlijk eigenlijk al solvabel?
Even een edit om te voorkomen dat hij als een boemerang terug zou komen hè. Hulde.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Parijs en London waren het anders geen linksen die op groepjes (etnische / religieuze) minderheden inreden - of minderheden op straat aanvallen met zuur (en bacon).
Maar wie zijn dan de groepen die met enige regelmaat de hele stad op stelten zetten en de ruiten van de lokale middenstand kapot gooien en met graffiti besmeuren en als het even kan de politieagenten in de fik zetten?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Parijs en London waren het anders geen linksen die op groepjes (etnische / religieuze) minderheden inreden - of minderheden op straat aanvallen met zuur (en bacon).
Dat zegt wat over de mate van voorspelbaarheid van bepaalde figuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even een edit om te voorkomen dat hij als een boemerang terug zou komen hè. Hulde.
Hooligans die tegelijkertijd anti-semitische slogans scanderen. Dat zullen vast ook linksen zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wie zijn dan de groepen die met enige regelmaat de hele stad op stelten zetten en de ruiten van de lokale middenstand kapot gooien en met graffiti besmeuren en als het even kan de politieagenten in de fik zetten?
Dat waren ook geen radicalen maar treurige knulletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pokkel, onze wannabe-neonazi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de mate van voorspelbaarheid van bepaalde figuren.
Radicale treurige knulletjes. Mohammed B. was er ook zo één.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat waren ook geen radicalen maar treurige knulletjes.
Anders B. ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Radicale treurige knulletjes. Mohammed B. was er ook zo één.
Feyenoorders zijn inderdaad zeer sneu, die geef ik je.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hooligans die tegelijkertijd anti-semitische slogans scanderen. Dat zullen vast ook linksen zijn.
Ja, of -let op, dit is een gewaagde suggestie- je weet zelf ook wel dat wanneer we dergelijke cijfers gaan extrapoleren naar de in een hedendaagse westerse samenleving aanwezige bevolkingsgroepen, de islamitische medemens wat schuine blikken van zijn medemensen te verduren krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de mate van voorspelbaarheid van bepaalde figuren.
Nee dat is een serieuze strijder, met jurk en alles.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Radicale treurige knulletjes. Mohammed B. was er ook zo één.
De enige minderheden die er hier zijn: IT'ers, homo's, en moslims. Maak grappen over de laatste twee groepen, en je bent een wannabe-neonazi. Maak grappen over de IT'ers en ze snappen het niet omdat autisten alles letterlijk opvatten.quote:
Als we ons echter zouden focussen op slachtoffers (of 'collateral damage') van de Westerse geopolitiek, dan zou elke Westerse vriend zich eens goed achter de oren moeten krabben. Dan valt elke terreuraanslag in het niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, of -let op, dit is een gewaagde suggestie- je weet zelf ook wel dat wanneer we dergelijke cijfers gaan extrapoleren naar de in een hedendaagse westerse samenleving aanwezige bevolkingsgroepen, de islamitische medemens wat schuine blikken van zijn medemensen te verduren krijgt.
Hij heet nu Fjordorboef of iets in die trant.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt ie boven je bed.
Oh, maar dat is Fjotolf Hansen, beste Remlof. Volgens mij ben je een beetje in de war.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt ie boven je bed.
Hommels hier een minderheid?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De enige minderheden die er hier zijn: IT'ers, homo's, en moslims. Maak grappen over de laatste twee groepen, en je bent een wannabe-neonazi. Maak grappen over de IT'ers en ze snappen het niet omdat autisten alles letterlijk opvatten.
Hier valt niet te winnen.
Hahaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, maar dat is Fjotolf Hansen, beste Remlof. Volgens mij ben je een beetje in de war.
Waar democratie gebracht moet worden, worden wat eitjes gebroken, beste Mutant.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we ons echter zouden focussen op slachtoffers (of 'collateral damage') van de Westerse geopolitiek, dan zou elke Westerse vriend zich eens goed achter de oren moeten krabben. Dan valt elke terreuraanslag in het niet.
Als we alle misdaden van mensen inventariseren zou elk dier ons wel wantrouwen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we ons echter zouden focussen op slachtoffers (of 'collateral damage') van de Westerse geopolitiek, dan zou elke Westerse vriend zich eens goed achter de oren moeten krabben. Dan valt elke terroraanslag in het niet.
Precies, dus over boemerangetjes gesproken...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar democratie gebracht moet worden, worden wat eitjes gebroken, beste Mutant.
Hmmm, in de praktijk is dat ook wel iets wat ik vaak merk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als we alle misdaden van mensen inventariseren zou elk dier ons wel wantrouwen.
Nee hoor, dat is en blijft de gestoorde massamoordenaar Anders Behring Breivik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, maar dat is Fjotolf Hansen, beste Remlof. Volgens mij ben je een beetje in de war.
Democratie, mensenrechten, en de algemene verlichting van de mensheid als geheel lijken me een legitiemer doel dan, vermoeid van het naaien van dezelfde geit, hopen op wat gratis maagden in het hiernamaals.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dus over boemerangetjes gesproken...
Kennelijk heeft de naam Anders Breivik een negatieve connotatie verworven. Geen idee hoe en wat, maar dat schijnt de reden te zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is en blijft de gestoorde massamoordenaar Anders Behring Breivik.
Een naamswijziging lijkt me vrij onzinnig als je nooit meer vrij zal komen.
Dieren voelen aan wie goed en wie slecht is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, in de praktijk is dat ook wel iets wat ik vaak merk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dieren voelen aan wie goed en wie slecht is.
Ben jij die hond toevallig?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://plzcdn.com/xead.nl(...)ZWhvbmRlbi5qcGc=.jpg
Nijlpaarden zijn ook wel heel gevaarlijk blijkbaar. Hopelijk kon die jongen hard genoeg rennen.quote:
iets met een aangespoelde walvis vermoedelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om toelichting.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om toelichting.
Wij zijn open op maandagquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:35 schreef Kaas- het volgende:
Alle exclusieve restaurants zijn gesloten op maandag. Daar gaat alweer een mooie mogelijkheid voor het bedrijfsuitje.
Hij ziet er uit als iemand die hard kan rennen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn ook wel hel gevaarlijk blijkbaar. Hopelijk kon die jongen hard genoeg rennen.
Uiterst vreemd filmpje.quote:
McDonalds is in sommige gevallen altijd open he.quote:
Geniet nog na van de titel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn inderdaad zeer sneu, die geef ik je.
Wel een bekend fenomeen, oude blanke vrouwen die zich laten verwennen door jonge mannen in Afrika.quote:
Nog 2 maandjes en ik heb weer een mcdonalds die niet verder dan 60km van mijn huis staat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
McDonalds is in sommige gevallen altijd open he.
Ik heb twee McDonalds, twee Burgerkings en een KFC op loopafstand van mijn huis.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog 2 maandjes en ik heb weer een mcdonalds die niet verder dan 60km van mijn huis staat.
Dat moet ik niet hebben, dan kan ik het voor mezelf goedpraten dat ik elke dag wat anders eet en eindig ik 3 keer per week in zo'n tent.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb twee McDonalds, twee Burgerkings en een KFC op loopafstand van mijn huis.
Maar ik kom er zelden.
Ah vet, hoop je op een doenbare poule of gewoon prachtige affiches en dan hopen dat je 3e kan wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar gaan we wel tickets voor proberen te fixen. Moet lukken met een seizoenskaartje.
Hahaha.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar gaan we wel tickets voor proberen te fixen. Moet lukken met een seizoenskaartje.
Wat een droomwijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb twee McDonalds, twee Burgerkings en een KFC op loopafstand van mijn huis.
Maar ik kom er zelden.
Ik wil wel een thuiswedstrijdje tegen Real Madrid bijwonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah vet, hoop je op een doenbare poule of gewoon prachtige affiches en dan hopen dat je 3e kan worden
Eerste ring zitten en even flashen als christiano langs spurtquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil wel een thuiswedstrijdje tegen Real Madrid bijwonen.
Wordt nog wel een klus komend jaar, met luitjes als Diks, Amrabat en Nieuwkoop in de basis tegen de Madrileense goden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste ring zitten en even flashen als christiano langs spurt
Hoe zouden we het best de meest optimale oplossing kunnen berekenen in dit geval?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:35 schreef Kaas- het volgende:
Alle exclusieve restaurants zijn gesloten op maandag. Daar gaat alweer een mooie mogelijkheid voor het bedrijfsuitje.
Je moet geluk hebben dat madrid het niet helemaal serieus neemt en dat je thuis speelt als zij al vrijwel door zijn en dat jouw ploeg net eventjes mazzel heeft in de wedstrijd en er vol voor gaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt nog wel een klus komend jaar, met luitjes als Diks, Amrabat en Nieuwkoop in de basis tegen de Madrileense goden.
Moeten echt nog een hoop goede aankopen gedaan worden.
kheb mn post nog geeditquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet geluk hebben dat madrid het niet helemaal serieus neemt en dat je thuis speelt als zij al vrijwel door zijn en dat jouw ploeg net eventjes mazzel heeft in de wedstrijd en er vol voor gaat.
Dan kan je ajax zijnde ook van barca winnen met 2 1
Zodra de jorg weggaat moet je je echt zorgen gaan maken ja, als hij blijft heb je nog altijd een spits die in de eredivisie eventjes 20 goals maakt en 10 assistsquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt nog wel een klus komend jaar, met luitjes als Diks, Amrabat en Nieuwkoop in de basis tegen de Madrileense goden.
Moeten echt nog een hoop goede aankopen gedaan worden. Karsdorp, Kuyt, Elia en Berghuis allemal weg. De Jorg misschien ook wel. Oei oei oei.
Gelukkig worden jullie ook leeg gekocht.
Eredivisie wordt elk jaar minder.
Ik vind het nog wel meevallen. Klaassen is een beetje als kuyt, voetballend ga je er met je alternatief op vooruit, maar je verliest je absolute aanvoerder en iemand die enorm belangrijke goals maakt. Met als voordeel dat ajax 28 miljoen ervoor krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeten echt nog een hoop goede aankopen gedaan worden. Karsdorp, Kuyt, Elia en Berghuis allemal weg. De Jorg misschien ook wel. Oei oei oei.
Gelukkig worden jullie ook leeg gekocht.
Eredivisie wordt elk jaar minder.
Dank voor de bevestiging dat dat niet het geval was, schijn was.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:58 schreef Euribob het volgende:
Als je echt het gevoel wil hebben in een roman van George Orwell te leven kun je het krijgen ook, LK.
Ik val in alledrie de groepen, heb het weer goed uitgekozen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De enige minderheden die er hier zijn: IT'ers, homo's, en moslims. Maak grappen over de laatste twee groepen, en je bent een wannabe-neonazi. Maak grappen over de IT'ers en ze snappen het niet omdat autisten alles letterlijk opvatten.
Hier valt niet te winnen.
Whehe.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik val in alledrie de groepen, heb het weer goed uitgekozen.
Ik zit nu achter een laptop en dan zie ik ze lekker niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:00 schreef remlof het volgende:
Besmeurt LK dit topic weer met de symptomen van zijn hersenziekte?
Nietes. Ik vroeg je dit ooit op de man af in dat pindakaasrestaurant en toen zei je zachtjes nee terwijl je schattig en schuchter om je heen keek, of niemand het hoorde. #anderetijdenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Prachtig jaar, dat direct in de allereerste maand bij een niet onverwacht verlies in Parijs tegen Frankrijk voorbij is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
Dit kan trouwens wel een prachtig jaar worden voor het Nederlands elftal.
Zoveel Nederlanders die afgelopen jaar en deze zomer naar buitenlandse clubs vertrekken.
Minderheid tot de derde.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Ga weer even bij m'n afgelopen week geboren nichtje op bezoek. Vriend is net geland op Schiphol en komt daar zo z'n liedje voor de baby ten gehore brengen dat hij speciaal daarvoor in een studio opgenomen heeft. Ja ja.
Normaal gesproken zal iedereen daar gaan huilen tijdens dit schouwspel. Ik als enige niet. Nu al zin in.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:32 schreef eriksd het volgende:
Dat is wel erg zoet. Glazuur springt van mijn tanden.
Hmm.. interessant figuur. Heeft 'ie ook een choreografie bedacht?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Ga weer even bij m'n afgelopen week geboren nichtje op bezoek. Vriend is net geland op Schiphol en komt daar zo z'n liedje voor de baby ten gehore brengen dat hij speciaal daarvoor in een studio opgenomen heeft. Ja ja.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Haha, dat is wel royal sadness.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Ontkennen IT'er te zijn lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nietes. Ik vroeg je dit ooit op de man af in dat pindakaasrestaurant en toen zei je zachtjes nee terwijl je schattig en schuchter om je heen keek, of niemand het hoorde. #anderetijden
Weer een codewoord voor gaybar?quote:pindakaasrestaurant
Daarom mag jij mij zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De tandarts weekend dienst draait nu overuren met de POL SC, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:32 schreef eriksd het volgende:
Dat is wel erg zoet. Glazuur springt van mijn tanden.
Ik weet niet goed wat ik hier over moet zeggen, maar ik voel er wel iets bij.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:29 schreef Kaas- het volgende:
Rijksambtenaar, dat is pas erg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ontkennen IT'er te zijn lijkt me heel verstandig.
Wel lekker stereotype. Zou zo in een cartoon kunnen.quote:
Valium helpt. Of shock therapie, kan je ook thuis doen, stopcontact en een paar draden en je bent weer in je normale doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik hier over moet zeggen, maar ik voel er wel iets bij.
Tja, waarom doe je dat dan ook als Rotterdammer.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je met die Amsterdamse nichten he. Ik loop er ook altijd een beetje onwennig bij.
Zij willen lullen jij wil poetsen, lijkt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je met die Amsterdamse nichten he. Ik loop er ook altijd een beetje onwennig bij.
Dat ik alles constant belachelijk maak beschouwen zij als "droge humor", terwijl ik dan gewoon serieus ben.
Groningse Rotterdammer en Europeaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, waarom doe je dat dan ook als Rotterdammer.
Amsterdamse humor wordt wel vervelend op een gegeven momentquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Dat ik alles constant belachelijk maak beschouwen zij als "droge humor", terwijl ik dan gewoon serieus ben.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningse Rotterdammer en Europeaan. Wereldburger.
Bottom, dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop er ook altijd een beetje onwennig bij.
Oh, dat Groningse is wel een handicap, natuurlijk, dat verklaart dan weer veelquote:
Erachter of ervoor?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een laptop en dan zie ik ze lekker niet.
Mobiel werkt dat niet trouwens.
Ik vind jou een klootzak.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
Maar ondanks onze humoristische steken onder water vinden we je toch een goede gast, hoor, Kaas-
Even mijzelf indekken voor het geval hij nog een keer minister of DG wordt
Das juist mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat Groningse is wel een handicap, natuurlijk, dat verklaart dan weer veel
Dan kan je zien dat kaas niet zo'n kwezel is als het hier soms lijkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jou een klootzak.
Kom je eigenlijk nog effekes naar de meet of wat?
In Limburg wel dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:15 schreef john2406 het volgende:
Was het in Groningen niet uit te houden voor een pot.
En dat radicaal tegenovergestelde politieke meningen ons allemaal niet tegenhouden om samen te lachen. Dat helpt juist, want dan kan je elkaar lekker belachelijk maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat kaas niet zo'n kwezel is als het hier soms lijkt.
Aww, was sich neckt das liebt sichquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jou een klootzak.
Kom je eigenlijk nog effekes naar de meet of wat?
Af en toe heel sympathiek inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat kaas niet zo'n kwezel is als het hier soms lijkt.
Dat lukt jou zelf natuurlijk prima zonder hulp.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat radicaal tegenovergestelde politieke meningen ons allemaal niet tegenhouden om samen te lachen. Dat helpt juist, want dan kan je elkaar lekker belachelijk maken.
Maar ben je erbij? Voelen Tem en PT zich tenminste niet zo oud.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aww, was sich neckt das liebt sich
Ik ook van jou, hoor!
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat lukt jou zelf natuurlijk prima zonder hulp.
Man ik zie er beter uit dan de meeste gasten van 30.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ben je erbij? Voelen Tem en PT zich tenminste niet zo oud.
Nope, ik had al nee gezegd, sorry.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ben je erbij? Voelen Tem en PT zich tenminste niet zo oud.
Die zal nooit tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik zou Monolith wel een keer willen zien.
Tja een slager die zijn eigen vlees keuren doet hecht ik niet veel waarde aan, doe eens een foto, van je.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Man ik zie er beter uit dan de meeste gasten van 30.
Een jonge godquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Man ik zie er beter uit dan de meeste gasten van 30.
Ah oke, helaaschquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope, ik had al nee gezegd, sorry.
Als je een excuus wilt, ik vier dat weekend mijn 53e verjaardag
Waarschijnlijk omdat hij daarna nooit meer serieus zal worden genomen. Ik gok op qua verschijning het kleine broertje van BA.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die zal nooit tevoorschijn komen.
Hij lijkt hierop:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja een slager die zijn eigen vlees keuren doet hecht ik niet veel waarde aan, doe eens een foto, van je.
Maar zelfs dan twijfel ik of het wel eentje van jouw is.
B_A is juist nog grappiger geworden nadat ik hem had gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij daarna nooit meer serieus zal worden genomen. Ik gok op qua verschijning het kleine broertje van BA.
Ach, gossie, ben jij echt zo'n klootzakje die mensen beoordeelt op uiterlijk? Had ik nou noo...oh wacht...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij daarna nooit meer serieus zal worden genomen. Ik gok op qua verschijning het kleine broertje van BA.
BA is natuurlijk zwaar oke.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
B_A is juist nog grappiger geworden nadat ik hem had gezien.
Dat is sowieso het leukste aspect aan meets, dat je ineens een beeld krijgt van iemand dat helemaal anders is dan je verwachtte.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
B_A is juist nog grappiger geworden nadat ik hem had gezien.
Had bij jou nooit gedacht dat je een Surinamer was, maar dat komt omdat ik je vooral met Groningen associeerde. En in mijn ervaringen met Groningen komen weinig Suri's voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is sowieso het leukste aspect aan meets, dat je ineens een beeld krijgt van iemand dat helemaal anders is dan je verwachtte.
Dit is een beetje zoals ik Monolith voor me ziequote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is sowieso het leukste aspect aan meets, dat je ineens een beeld krijgt van iemand dat helemaal anders is dan je verwachtte.
Mja, vrijwel iedereen is uiteindelijk prima. Internet maakt alles wat autistisch.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja dat was voor mij ook wel wennen. Gelukkig maakt hij wel lekkere roti en bara's.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had bij jou nooit gedacht dat je een Surinamer was, maar dat komt omdat ik je vooral met Groningen associeerde. En in mijn ervaringen met Groningen komen weinig Suri's voor.
True. Zelf Koos Vogels bleek een toffe peer te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mja, vrijwel iedereen is uiteindelijk prima. Internet maakt alles wat autistisch.
Raar eigenlijk, dat je bij zo'n gemiddelde user ook maar aanneemt dat het een blanke man is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Haha ja dat was voor mij ook wel wennen. Gelukkig maakt hij wel lekkere roti en bara's.
Mij bekruipt dan eerder het gevoel of dit Pokkel is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals ik Monolith voor me zie
[ afbeelding ]
Onterecht.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:28 schreef Jip141 het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over de hetero-gemeenschap...
[ afbeelding ]
Ik was wat sceptisch totdat ik het niet aan iemand toegewezen citaat "it really works " zag staan. Nu ben ik om.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:28 schreef Jip141 het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over de hetero-gemeenschap...
[ afbeelding ]
Zeker, prima alcoholistische journalist.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
True. Zelf Koos Vogels bleek een toffe peer te zijn.
Op FOK is iedereen zwart behalve degenen die blauw zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, dat je bij zo'n gemiddelde user ook maar aanneemt dat het een blanke man is.
Niets kan echter tippen aan El Jefe https://www.facebook.com/El.Jefe.Primo.Salsaquote:
Mijn kookkunsten zijn puur genot idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Haha ja dat was voor mij ook wel wennen. Gelukkig maakt hij wel lekkere roti en bara's.
Zong ie zo vals?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Ja hoor. Ze moesten allemaal huilen, precies zoals verwacht.
En herdenk het aangedane leed.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:49 schreef Jip141 het volgende:
Keti Koti vandaag trouwens. Vier het einde van de slavernij.
Kaas zijn feestje.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:49 schreef Jip141 het volgende:
Keti Koti vandaag trouwens. Vier het einde van de slavernij.
Vanavond maar eens een voedzame Vlaamse stoofpot.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond patat. Gisteravond pizza en avond ervoor pannenkoeken.
M'n schoonouders eten zowaar nog veel slechter dan ik.
Zijn ze viesdik?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Gek genoeg allemaal slank.quote:
De 3 P's.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond Bert Koenders in de eerste aflevering van Weg van de wereld van WNL. Na Nieuwsuur op NPO2.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:28 schreef Kowloon het volgende:
Tour de France gaat nu echt van start. Bert!
Weer die flapdrol op tv.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond Bert Koenders in de eerste aflevering van Weg van de wereld van WNL. Na Nieuwsuur op NPO2.
Ben benieuwd.
Waarom zou ik naar Bert Koenders gaan kijken?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond Bert Koenders in de eerste aflevering van Weg van de wereld van WNL. Na Nieuwsuur op NPO2.
Ben benieuwd.
Mooiboy.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Bert Koenders gaan kijken?
Omdat het de mnister van BuZa in een politiek praatprogramma is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Bert Koenders gaan kijken?
Bert Koendersquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |