SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Gewoon leeggooien, in de prullenbak, dat werkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:42 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
Super lief Lot!
Balen BE. Werkt het ook niet om een klein schaaltje of bakje te vullen en de zak dus weg te leggen? Of denk ik dan te simpel?
Lijstje:
O: havermout met yoghurt en banaan
L: dikke plak bananenbrood (zelfgemaakt) met een beetje agave siroop
T: Snack groente
D: spelt penne met tomatensaus en groente
T: weet ik nog niet
Haha, niet meer kopen klinkt inderdaad als de beste optie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon leeggooien, in de prullenbak, dat werkt.
Maar dat deed ik vandaag niet want er waren anderen bij en dan vind ik het stom staan.
Ik wist het al wel een beetje toen ik ze kocht, niet meer doen dus.
En nu zit ik backstage en er staan schalen met gevulde koeken, enorme potten snoep en lollies.
Maar ik begin er gewoon niet aan, dan hoef ik ook niet te stoppen.
Ik moest optreden met de band op een festival en het leek me een lekker en niet zo slecht tussendoortje, want ik wist niet wat er in de backstage zou zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:24 schreef Lot_1 het volgende:
Wat lastig om te stoppen als je eenmaal begint hé BE. Hoe komt het dat je het wel had gekocht? Voor visite ofzo?
Wat zijn de maten van de laatste shirtjes?quote:Op zondag 2 juli 2017 15:56 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een hele zooi basic shirtjes toegevoegd aan het album kastopruiming. Mag allemaal voor niks wegpb maar voor het linkje!
L en xl en een paar keer m.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat zijn de maten van de laatste shirtjes?
Niet eens zo'n slecht lijstje zo, met al die beweging.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moest optreden met de band op een festival en het leek me een lekker en niet zo slecht tussendoortje, want ik wist niet wat er in de backstage zou zijn.
Maar goed, mijn lijstje gisteren werd:
O: havermoutpap met 1/2 banaan
T: 2 rijstewafels m zalm
L: 2bh met omelet v 2 eieren en 1 eiwit
T: 2 rijstewafels
T2: zak nuts & fruit
D: gegrilde groente met 2 stukjes varkenshaas
T: paar blokjes kaas, paar olijven, rest v d gegrilde groente
En toen dus een uur lang staan springen en dansen op het podium. Ik zat op 20.000 stappen. En vanmorgen half uurtje hard gelopen.
Dus die nootjes zijn al weer verwerkt.
En vandaag wordt:
O: kwark m appel en kaneel
T: appel
L: 2bh m 1/2 avocado en zachtgekookt eitje, groot kapje met pindakaas, gekookt eitje
T: geenidee, ga naar verjaardag
D: wraps met kipfajita's en likje creme fraiche
Te vergelijken met beef jerky? Kan alleen niet vinden waar je het kan kopen ? Behalve bij webshops maar als je er dan weer ¤6 euro verzendkosten bij krijgt...quote:
Nee smaakt wel andersquote:Op zondag 2 juli 2017 19:56 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Te vergelijken met beef jerky? Kan alleen niet vinden waar je het kan kopen ? Behalve bij webshops maar als je er dan weer ¤6 euro verzendkosten bij krijgt...
Gaaf. Zelf ook nog eens tussen de ring in in de toekomst?quote:Op zondag 2 juli 2017 19:58 schreef Pinuts het volgende:
Mag trouwens voortaan met de wedstrijdboksers mee gaan trainen !Kleine overwinning
Ben ik zelf nog niet over uit. Zou het wel graag willen en volgens mijn trainer kan ik dat ook zeker. Maar dan moet ik nog even over het psychologische dingetje van iemand knock-out slaan heenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaaf. Zelf ook nog eens tussen de ring in in de toekomst?
Daar wen je maar op 1 manier aan denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:25 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ben ik zelf nog niet over uit. Zou het wel graag willen en volgens mijn trainer kan ik dat ook zeker. Maar dan moet ik nog even over het psychologische dingetje van iemand knock-out slaan heenIs toch anders dan sparren.
Maar wil je daar aan wennen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar wen je maar op 1 manier aan denk ik.
Als je wedstrijd wil boksen lijkt mij dat wel. Of je moet het zo'n mooie jurysport vinden.quote:
Maak je dat bananenbrood zelf ?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:45 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: dikke plak bananenbrood met tahin
L: dikke plak bananenbrood
T: groentesoep
D: bloemkool curry
T: blokje raw choco
Mijn eigen eten meegenomen naar verjaardag van mijn pa. Dus de taart en broodjes knakworst kunnen weerstaan. Mijn moeder had verse groentesoep zonder balletjes voor mij gemaakt terwijl ze normaal altijd met stukjes vlees en balletjes doet dus dat was erg lief. Ze steunen mij heel erg!
ik zeg ook niet dat ik ben aangekomen of afgevallen he, ik deel alleen de statistiek. Vanaf welk moment mag je het wel zeggen dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 07:54 schreef agter het volgende:
Tussen de ene of de andere dag, kan zo een kilo schelen bij mij.
Ik kan dus nooit zeggen 200 gram erbij of eraf.
Dat, en foodbabies.quote:Op maandag 3 juli 2017 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij kan het van de ene tot de andere dag overigens wel 2-3 kilo schelen. Maar da's meestal met alcohol.
goedemaandagmorgenquote:Op maandag 3 juli 2017 08:58 schreef MutedFaith het volgende:
Ik stond net op kantoor zonder m'n laptop. Die ligt nog thuis in de kast![]()
Dus nu weer op en neer naar huis..
Doorschakelen naar elkaar een optie?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:00 schreef MutedFaith het volgende:
Manmanman. Is 't hip voor werkgevers om over te schakelen op mobiele telefoons ofzo.
Ik had al een Samsung (Android) van mezelf. Daarnaast al een tijdje een Nokia (Windows) van mijn werkgever en krijg ik er vanochtend een IPhone bij van mijn opdrachtgever.
Drie telefoons, drie verschillende OS-en:') Ik heb helemaal niet zoveel broekzakken.
Ik drink sinds 8 dagen dagelijks macrogol. Ik denk dat het begint te werken want gisteren verging ik van de kramp. Net had ik op de wc ook een klein succesjequote:Op maandag 3 juli 2017 10:42 schreef Tink89 het volgende:
Lucky, heb je die macrogol nog gebruikt? Een paar dagen achter elkaar doen, anders heeft het geen zin. Niks zo vervelend als vol zitten en niet naar het toilet kunnen...
Mijn schildklier doet raar, ben al drie dagen aan het herstellen van de twee uur kanoën van vrijdag, maar mijn spieren blijven beurs aanvoelen, mijn lijf is moe en mijn hoofd is slooom... en dat nog 95 dagen volhouden[/klaagmodus]
Zo, en nu ga ik m'n T eten. Laisje ziet er zo uit vandaag:
O: Ik had echt megarommelendebuikikbenerkotsmisselijkvanhonger toen ik wakker werd, dus: 2,5 snee meergranenbrood, leverworst, kalkoenfilet, cornflakes, melk, 2 tl suiker.
T: suikerwafel of kantoorfruit
L: 3 meergranenbth met houmous en komkommer
T: zie T1
T3: klein blokje pure chocolade merengue kersen ik doe echt al een maand met 1 reep Tony![]()
D: aardappeltjes uit de airfryer, groenteschnitzel en wortel of komkommer ofzo.
Met dank aan schoonmoeder. Thuiskomen en een volle koelkast hebbenquote:Op maandag 3 juli 2017 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest pluot googlenIS NIKS DAN NOG HEILIG!!
Als ergens iets niet op hoeft, is het daar wel. Want alles wat je overhoudt krijg je gewoon mee naar huis.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:57 schreef Pinuts het volgende:
En ik denk dat altijd dat ik het ook op moet eten omdat dat 'hoort'.
pindakaas is echt mijn waterloo. Komt door de constant aanwezige geur. Wegzetten dus!quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hier een pot pindakaas staan, voor op mijn crackers. Maar ik blijf er maar een lepeltje uit scheppen.*zwak*
Gatverdamme rijstwafels, blauwe kaas en huttenkäse ;-)quote:Op maandag 3 juli 2017 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik drink sinds 8 dagen dagelijks macrogol. Ik denk dat het begint te werken want gisteren verging ik van de kramp. Net had ik op de wc ook een klein succesje![]()
Kus op je schildklier. En gatverdamme, suikerwafel
Instructie van de AH verpakking ja. Anders had ik het gewoon pruim genoemdquote:Op maandag 3 juli 2017 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jij herkende het wel meteen als pluot? Of zat er een instructie bij?
Receptje?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Meloen
Mijn dagmenu:
O: vier boterhammen filet americain light (verrassend goed te nassen).
T: 3 wilde perziken
L: 200 gram van BE's superkwark (lekker spul) met een grote banaan er door geprakt en 20 gram noten
T: geen idee nog. Ik ben echt strontverkouden dus ga zo slapen, dik kans dat er geen T komt
D: Quiche met broccoli en gerookte kip
heb ik nog niet, wordt een experimentquote:
Ik roosterde pas mijn diepvriesbroccoli en -bloemkool 40 minuten in de oven voor ik het in een quiche stopte. Was bizar lekker.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik nog niet, wordt een experiment
Gogo, brighteyes raadde laatst een kwark aan van Senoble die ik heb gehaald vandaag
Lekker he! Het is echt superspul!quote:Op maandag 3 juli 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik nog niet, wordt een experiment
Gogo, brighteyes raadde laatst een kwark aan van Senoble die ik heb gehaald vandaag
Jaaa die bosbessen... heerlijk!!quote:Op maandag 3 juli 2017 16:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind sommige sojayoghurt heel lekker (de bosbessen van alpro, jum!) maar naturel is het hem gewoon echt niet.
Is overigens deze week 1+1 gratis bij de AH, de sojayoghurt
vier broden lonaa? Beest.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:05 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: twee brood met 100 gram ham
L: twee brood met leverpastei
D: 7 stukkies sushi en bakje zeewier salade.
Gek lijstje. Of nou ja, niet zoals ik zou willen wegens tentamens s middags en zo.
Morgen hele dag in de auto, woensdag alles weer normaal.
Is dat een ding? Kipkwark?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
En zie ik nou een lijstje met kipkwark? Zomg
De quiche was heerlijk! Indien interesse deel ik het recept graag
Ja, oud insider dingetjequote:
geen idee, hij ging schoon opquote:Op maandag 3 juli 2017 20:21 schreef MutedFaith het volgende:
Is dat afgekoeld ook nog te eten? Want dan heb ik mijn lunch voor deze week gevonden.
Quiche kan altijd koud. In ieder geval in mijn beleving.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:21 schreef MutedFaith het volgende:
Is dat afgekoeld ook nog te eten? Want dan heb ik mijn lunch voor deze week gevonden.
Ik vind het vaak zelfs lekkerder koudquote:Op maandag 3 juli 2017 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Quiche kan altijd koud. In ieder geval in mijn beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |