Organisme gonna organisme, hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:22 schreef Bart2002 het volgende:
Eens even trachten te doorgronden waarover dat gaat... Meiden. Neukbaar. En of je dan liever de linker of de rechter hebt...
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedigquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:23 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar doe verdomme eens normaal en kap met dat zwaarmoedige gezeik in het holst van de nacht.
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedig
Oke ga ik niet doen, trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Is het echt zo erg Bob? Over welke verspilling hebben we het dan eigenlijk. Van talent. Zoveel is zeker. Maar als deze jongens gewoon wat willen oudenhoeren over "dingen"... Is dat dan erg? Welke schade richt dat precies aan? En jelui hebt weer wat om schande over te spreken morgenochtend. Al met al geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Pure Poëzie. Altijd mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :pquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Sneeuw zou ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :p
zou fijn zijn als het nog evenging onweren he
whehe kleine kans jaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
Howdy Maestro. Mooie dromen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ingezakt. Ingekakt. Regen. Het bed lonkt. Fijne nacht.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
De mens past zich echter ook, mits die wil, heel snel aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een mens kan aan alles wennen, behalve aan verandering zelf. Daarin zit op zichzelf ook weer een probleem natuurlijk. Maar goed, ja, ik ben een van die kinderen natuurlijk. Mijn ouders delen dezelfde zorgen.
Ja, dat verbaasde mij ook. Was om mee te geven opdat wij, en vooral jij John, niet zoveel dienen te zwetsen. En eens een politiek relevant ding moeten posten. Anders zonde van de bandbreedte.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:59 schreef john2406 het volgende:
De nachtwaker opent het topic en dan vertrekt die?
Ach het meeste water valt naast je hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:36 schreef Bart2002 het volgende:
Net 12 kilometer door volstrekt lauwe pis gefietst terug naar huis. Men wordt dan nat. Zeer nat. Zoveel is zeker.
Politiek dan was het nr nooit zo hoog geworden neem ik aan 7332 min 7331 en dan was het meest wel gezegd denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde mij ook. Was om mee te geven opdat wij, en vooral jij John, niet zoveel dienen te zwetsen. En eens een politiek relevant ding moeten posten. Anders zonde van de bandbreedte.
Dat wat op je valt doorweekt een mens tot op het bot. Lekker fris was dat wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ach het meeste water valt naast je hoor.
Dat bedoel ik ook. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Politiek dan was het nr nooit zo hoog geworden neem ik aan 7332 min 7331 en dan was het meest wel gezegd denk ik.
Tom Petty eats hier zijn eigen heart uit. Geniale stuff.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:05 schreef skysherrif het volgende:
sorry friek ik vind tom petty toch wel chiller dan tom waits
Dat die wat het boeit er zich maar druk om maken wat mij betreft, het komt toch zoals het komt.quote:
Hij had behoefte aan intermenselijk contact w.s. Dat zouden we wel moeten respecteren. Bob is een goed mens m.i. En hij doet zeer ondankbaar werk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:09 schreef john2406 het volgende:
Euribob werd eens wakker midden in de nacht, krijgt nooit zijn bek open tegen mij, opeens wou die mij iets zeggen? Of vroeg in de morgen om maar iets te zeggen.
Ik mij snel ervandoor gemaakt!
Ik weet geeneens wat voor functie dat die bekleed buiten zijn leven op Fok, oei jij bedoeld fok misschien, men zal hem wel gedwongen hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij had behoefte aan intermenselijk contact w.s. Dat zouden we wel moeten respecteren. Bob is een goed mens m.i. En hij doet zeer ondankbaar werk.
Hier inderdaad. Hij doet dat zeer goed vind ik. Humor heeft ie ook. Weet immer de redelijkheid te bewaren. Niets dan respect voor de Bob.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat voor functie dat die bekleed buiten zijn leven op Fok, oei jij bedoeld fok misschien, men zal hem wel gedwongen hebben?
Haha.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wel fijn voor Annie Lennox dat ze op het punt staat om door te breken.
Hilarischquote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, alleen wij hipsters hadden nog van haar gehoordquote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de trouwfoto van m'n schoonouders zie moet ik altijd zo lachen, je zou m'n schoonvader zo uit 1965 naar de Starbucks in 2017 kunnen teleporteren en hij zou moeiteloos tussen de hipster Apple fanboys opgaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, alleen wij hipsters hadden nog van haar gehoord
Hehe.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik noem het liever cultuurlibertarier.
quote:
Schitterend.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hier laatst een discussie over met ss; vind jij ook dat je GeenStijl/Dumpert-kijkers op de uni kunt herkennen aan hun kleding/uiterlijk?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:59 schreef Kaas- het volgende:
Het verbaast natuurlijk niemand, want het was hiervoor altijd het Wildersvehikel, maar wat is Baudet ontzettend populair op GeenStijl/Dumpert zeg.
Op GS zat dan ook de intellectuele voorhoede van de PVV, inmiddels omgedoopt tot FvD.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:59 schreef Kaas- het volgende:
Het verbaast natuurlijk niemand, want het was hiervoor altijd het Wildersvehikel, maar wat is Baudet ontzettend populair op GeenStijl/Dumpert zeg.
De partij voor boze en teleurgestelde kereltjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 09:59 schreef Kaas- het volgende:
GeenStijlers wel, Dumpertkijkers niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had hier laatst een discussie over met ss; vind jij ook dat je GeenStijl/Dumpert-kijkers op de uni kunt herkennen aan hun kleding/uiterlijk?
En dat al op zo'n jonge leeftijd. Ik snap niet hoe je je al een verliezer kunt voelen voordat je daadwerkelijk verloren hebt in het leven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De partij voor boze en teleurgestelde kereltjes.
Omdat je zelf ook Dumpert kijkt allicht. Zag echter een groepje, laten we zeggen cliché geklede, economiestudenten voor een tentamen met elkaar praten met op de achtergrond een laptopje met Dumpert erop. Maar het kunnen natuurlijk ook GeenStijlers zijn die even op Dumpert keken.quote:
Normaal gesproken zouden ze zich op dit moment in hun leven hebben aangesloten bij de PvdA. Maar die zijn nu niet zuur genoeg voor ze helaas.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat al op zo'n jonge leeftijd. Ik snap niet hoe je je al een verliezer kunt voelen voordat je daadwerkelijk verloren hebt in het leven.
Geeft een mooi excuus om alles op anderen te schuiven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat al op zo'n jonge leeftijd. Ik snap niet hoe je je al een verliezer kunt voelen voordat je daadwerkelijk verloren hebt in het leven.
Nee, maar Dumpert wordt door zo'n 80-90% van de mannelijke economiestudenten gekeken en GeenStijl misschien door 5-10%? Is gewoon ander volk. Beetje grappige filmpjes kijken of jezelf door die racistische babytaal heen willen staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook Dumpert kijkt allicht. Zag echter een groepje, laten we zeggen cliché geklede, economiestudenten voor een tentamen met elkaar praten met op de achtergrond een laptopje met Dumpert erop. Maar het kunnen natuurlijk ook GeenStijlers zijn die even op Dumpert keken.
Voor mij geen Dumpert, ik heb fok.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar Dumpert wordt door zo'n 80-90% van de mannelijke economiestudenten gekeken en GeenStijl misschien door 5-10%? Is gewoon ander volk. Beetje grappige filmpjes kijken of jezelf door die racistische babytaal heen willen staan.
Maar dat soort studentjes is toch ook gewoon ook een categorie waar PVV/FvD heel populair bij is? Lekker boos doen op buitenlanders en hopen dat je later vooral veel geld gaat verdienen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar Dumpert wordt door zo'n 80-90% van de mannelijke economiestudenten gekeken en GeenStijl misschien door 5-10%? Is gewoon ander volk. Beetje grappige filmpjes kijken of jezelf door die racistische babytaal heen willen staan.
Alleen maar bagger youtube-filmpjes hier.quote:
Fok is helaas meer een soort GeenStijl juist als je niet oppast op welke pagina's je klikt, filmpjes staan hier niet. Maar dat constant op de loer liggende gevaar maakt het ook wel weer spannend natuurlijk.quote:
De studenten die zesjes halen, nergens lid zijn, thuis wonen en man zijn: dat zijn de studenten die gevoelig zijn voor FvD.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dat soort studentjes is toch ook gewoon ook een categorie waar PVV/FvD heel populair bij is? Lekker boos doen op buitenlanders en hopen dat je later vooral veel geld gaat verdienen.
Bedrijfseconomie, sociologie, recht, al die cursusjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:23 schreef Reya het volgende:
Economie lijkt me wel een studie met enige aantrekkingskracht op alt-right-types, eigenlijk.
Beschrijving van mij tijdens mijn studie. Pijnlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De studenten die zesjes halen, nergens lid zijn, thuis wonen en man zijn: dat zijn de studenten die gevoelig zijn voor FvD.
Studies als economie trekken nu eenmaal dat soort types aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De studenten die zesjes halen, nergens lid zijn, thuis wonen en man zijn: dat zijn de studenten die gevoelig zijn voor FvD.
Wat gaan types die geen enkel idee hebben wat ze met hun leven willen maar nog enigszins wiskunde kunnen? Economie aan de Erasmus Universiteit. Geen grapje. Als je het zou onderzoeken is het type dat gewoon geen plan kan maken om ook maar iets te bereiken en zich alles laat voorkauwen bij Economie aan de EUR echt significant meer aanwezig dan bij andere studies op andere universiteiten. Daar durf ik geld op in te zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:23 schreef Reya het volgende:
Economie lijkt me wel een studie met enige aantrekkingskracht op alt-right-types, eigenlijk.
Dat is ook vrij dramatisch, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:28 schreef Euribob het volgende:
Maar goed, ik zie de sukkels die elk jaar aan andere massastudies als Rechten en Psychologie beginnen natuurlijk niet.
Hihi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Beschrijving van mij tijdens mijn studie. Pijnlijk
Mooi toch. Die vrije marktindoctrinatie. Ik steun dat wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat gaan types die geen enkel idee hebben wat ze met hun leven willen maar nog enigszins wiskunde kunnen? Economie aan de Erasmus Universiteit. Geen grapje. Als je het zou onderzoeken is het type dat gewoon geen plan kan maken om ook maar iets te bereiken en zich alles laat voorkauwen bij Economie aan de EUR echt significant meer aanwezig dan bij andere studies op andere universiteiten. Daar durf ik geld op in te zetten.
Het is echt een zeer treurig verschijnsel. Het is ook geen toeval dat er op fok zoveel economiestudentjes van de EUR rondlopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi toch. Die vrije marktindoctrinatie. Ik steun dat wel.
Lolo de hardliner.quote:Lodewijk Asscher: ‘Ik heb niet veel meer te verliezen’
Als vicepremier dreigt hij om het demissionaire kabinet te laten vallen. En als PvdA-fractievoorzitter is hij tevreden over het effect. ‘Ik vind iets. Maar dat schijnt niet te mogen.’
Stuk of 10. Op 2000-3000?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is echt een zeer treurig verschijnsel. Het is ook geen toeval dat er op fok zoveel economiestudentjes van de EUR rondlopen.
Lekker verontwaardigd toontje ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
‘Ik vind iets. Maar dat schijnt niet te mogen.’
Ja, misschien heeft dat meer met absolute aantallen te maken. Maar het zijn er wel meer dan 10.quote:
Ik heb ze grotendeels verzameld in het economietopic en dat zijn er minder.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft dat meer met absolute aantallen te maken. Maar het zijn er wel meer dan 10.
Niemand kan zo onwetend zijn. Zal wel een geslaagde grap zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel voor als tegen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zozo. Dus frau Merkel is tegen het homohuwelijk.
Je eerste glaasje azijn voor vandaag weer gehad zie ik?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De partij voor boze en teleurgestelde kereltjes.
Ik ken een partij die daar speciaal voor opgericht is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:41 schreef Reya het volgende:
Hulde. Een eenduidige mening hebben is overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het standaardgereedschap van de econoom [ afbeelding ]
Paar eilandbewoners willen het afnokken, komt nogal wat bombarie bij kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:46 schreef Kaas- het volgende:
Tijdje niet online geweest Reya. Druk druk druk druk druk?
En nu even terug naar de feiten. Klopt het niet wat ik zeg?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je eerste glaasje azijn voor vandaag weer gehad zie ik?
Heb je NPO2 ook al aanstaan voor de eerste EU-staatsbegrafenis ooit?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:46 schreef Kaas- het volgende:
Tijdje niet online geweest Reya. Druk druk druk druk druk?
Bombarie? Kunnen we niet gewoon de Luftwaffe er weer op afsturen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Paar eilandbewoners willen het afnokken, komt nogal wat bombarie bij kijken.
George Soros is overleden? Dat ik daar niet over geïnformeerd benquote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je NPO2 ook al aanstaan voor de eerste EU-staatsbegrafenis ooit?
Moet wel voldoening geven om die Britten los te snijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze maken er wel een bende van.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, die nog niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
George Soros is overleden? Dat ik daar niet over geïnformeerd ben
Het klinkt ongeloofwaardig, maar al bij de eerste keer dat ik dat nieuwsbericht zag dacht ik direct dat het fake was.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
NWS / Meisje (18) verzint verkrachting op strand België terwijl vriend moest toekijken
Iedereen meteen geloven natuurlijk omdat ze lichtgetint zei.
Jij hebt bij mijn weten nog nooit iets geroepen wat feitelijk juist was. De onderbuik is bij jou rechtstreeks met het toetsenbord verbonden zo lijkt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nu even terug naar de feiten. Klopt het niet wat ik zeg?
Vrouwen kun je sowieso zelden op hun woord geloven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
NWS / Meisje (18) verzint verkrachting op strand België terwijl vriend moest toekijken
Iedereen meteen geloven natuurlijk omdat ze lichtgetint zei.
Heeft dat effect voor werklozen dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Goede dag voor links trouwens: het minimumloon en de uitkeringen stijgen vandaag een beetje.
Ik had grote twijfels, maar ja er zijn vast wel mensen in staat zoiets te doen dus ik uitte mijn twijfels niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het klinkt ongeloofwaardig, maar al bij de eerste keer dat ik dat nieuwsbericht zag dacht ik direct dat het fake was.
Hehe.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
U is in vorm.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij hebt bij mijn weten nog nooit iets geroepen wat feitelijk juist was. De onderbuik is bij jou rechtstreeks met het toetsenbord verbonden zo lijkt het.
Nope.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een knurft ben je dan ook, als je je een beetje laat tegenhouden terwijl je vriendin verkracht wordt. Of je bent k.o., of je slaat die aanranders k.o. Er zijn niet echt andere opties.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het klinkt ongeloofwaardig, maar al bij de eerste keer dat ik dat nieuwsbericht zag dacht ik direct dat het fake was.
Geen idee. Tijd om de expertise van Klopkoek erbij te halen!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heeft dat effect voor werklozen dan?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat voor een knurft ben je dan ook, als je je een beetje laat tegenhouden terwijl je vriendin verkracht wordt. Of je bent k.o., of je slaat die aanranders k.o. Er zijn niet echt andere opties.
Mijn salaris is ook met maar liefst 2% omhooggegaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Goede dag voor links trouwens: het minimumloon en de uitkeringen stijgen vandaag een beetje.
Nou ja, kan ook een geile fantasie zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat voor een knurft ben je dan ook, als je je een beetje laat tegenhouden terwijl je vriendin verkracht wordt. Of je bent k.o., of je slaat die aanranders k.o. Er zijn niet echt andere opties.
Zozo, het graaien gaat maar door.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn salaris is ook met maar liefst 2% omhooggegaan.
Ik heb het aangezet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonde, het is toch een historische Europese gebeurtenis.
Twee mannen vergrijpen zich aan je vriendin, en jij trekt je broekje uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een geile fantasie zijn.
Van de vrouw?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een geile fantasie zijn.
Berlusconi is er ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij geniet natuurlijk wel van dode Duitsers.
Ach, sommigen verdienen zo hun geld hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sherlock.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze reactie laat toch juist weer zien dat ik gelijk heb?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij hebt bij mijn weten nog nooit iets geroepen wat feitelijk juist was. De onderbuik is bij jou rechtstreeks met het toetsenbord verbonden zo lijkt het.
Ik begrijp dat Kohl de EU-staatsbegrafenis vooral wilde om zo zijn familie een hak te kunnen zetten en om nog eens wat kinnesinne in de Duitse politiek te kunnen uitvechten. Het is maar waar je mee bezig wil zijn op je sterfbed.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:48 schreef remlof het volgende:
[..]
BNW is verderop, wappie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Kohl de EU-staatsbegrafenis vooral wilde om zo zijn familie een hak te kunnen zetten en om nog eens wat kinnesinne in de Duitse politiek te kunnen uitvechten. Het is maar waar je mee bezig wil zijn op je sterfbed.
Doe dat, daar werkt iemand die bij de Telegraaf of Privé had moeten werken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de Volkskrant.
Ik denk dat het wel klopt eigenlijk. Het past in het beeld van een Kohl die maar moeilijk met zijn verongelijkte gedachten om kon gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat, daar werkt iemand die bij de Telegraaf of Privé had moeten werken.
Dat was Duitsland in 1945 ook, en kijk nu eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Is het niet ietwat voorbarig om de EU nu al ritueel te begraven? Natuurlijk is zij op sterven na dood, maar erg fatsoenlijk vind ik deze gang van zaken niet.
Zien ze Kohl in Israël eigenlijk wel als zo'n grote vriend?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje pro-EU tv kan geen kwaad.
Dat zit wel goed. Kohl heeft de banden flink verbeterd meen ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Zien ze Kohl in Israël eigenlijk wel als zo'n grote vriend?
Maar jij weet tenminste hoe belangrijk hij is geweest voor Europa.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken Kohl enkel van de geschiedenisboekjes.
Europese geschiedenis is de belangrijkste geschiedenis.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar jij weet tenminste hoe belangrijk hij is geweest voor Europa.
Een EU die bezig is met onzinnige rituelen, zo zie ik het graag.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje pro-EU tv kan geen kwaad.
En bij de uitvaart van Camiel Eurlings?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik zal wel een traantje laten bij de begrafenis van Rutte over vijftig jaar.
Dan zal ik weken janken van verdriet maar ook van dank voor al z'n prestaties.quote:
Als hij in Rutte III komt wellicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:41 schreef Kaas- het volgende:
Zal Pechtold ook een EU-staatsbegrafenis krijgen tegen die tijd?
Noord-Koreaanse taferelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan zal ik weken janken van verdriet maar ook van dank voor al z'n prestaties.
Heul niet. Die dikke Koreaan doet geen flikker. Camiel heeft infrastructuur verbeterd.quote:
Tsja, achteraf toch zonde dat Nederland destijds niet iets harder had onderhandeld over de toekenning van wat extra grondgebied als schadevergoeding. Zo'n stukje Ruhrgebiet was achteraf wel nuttig geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat was Duitsland in 1945 ook, en kijk nu eens.
Bovendien KLM van de Fransen gered en de Olympische Spelen naar Nederland gehaald.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heul niet. Die dikke Koreaan doet geen flikker. Camiel heeft infrastructuur verbeterd.
En dat allemaal als Limburgse CDA'er, een prestatie van wereldformaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien KLM van de Fransen gered en de Olympische Spelen naar Nederland gehaald.
Ik bedoel meer dat hysterische huilen van de bevolking.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heul niet. Die dikke Koreaan doet geen flikker. Camiel heeft infrastructuur verbeterd.
Nou en?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:03 schreef remlof het volgende:
Macron luistert naar het Engels van Bill zonder koptelefoon.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallender dat Merkel wel een kopfhörer op heeft.
Lekker muziek luisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallender dat Merkel wel een kopfhörer op heeft.
Goed toch. Je zal toch met elkaar moeten blijven praten.quote:
Uiteraard. Maar ben wel benieuwd of ie Kohl nog de schuld gaat geven van uitbreiding van de NAVO tot aan de Russische grens.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed toch. Je zal toch met elkaar moeten blijven praten.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ben wel benieuwd of ie Kohl nog de schuld gaat geven van uitbreiding van de NAVO tot aan de Russische grens.
quote:Verdrietig dat ook Duitsland homohuwelijk mogelijk maakt
De vraag is bij dit soort kwesties altijd in hoeverre een stemming in het parlement nog de mening van de bevolking vertegenwoordigt. Dat is normaal gesproken wel de bedoeling. Maar bij onderwerpen als het homohuwelijk spelen politieke correctheid en een intensieve lobby helaas ook een niet onbelangrijke rol.
Het is bedroevend om te zien dat een groot land als Duitsland, dat lange tijd het huwelijk omschreef als relatie tussen man en vrouw, nu ook het roer heeft omgegooid. Duitsland gold lange tijd als baken van hoop, hoewel het land geregistreerd partnerschap en adoptie door homostellen al wel had opengesteld.
Grefo's gonna taliban.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Jip141 het volgende:
https://www.rd.nl/verdrie(...)lijk-maakt-1.1413176
Zurig hoor.
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Jip141 het volgende:
Zurig hoor.
[..]
Gidslanden volgens het RD.quote:Het kan overigens ook anders. In diverse Oost-Europese landen is de grondwet juist aangepast om te voorkomen dat er ruimte komt voor andere vormen van een echtelijke verbintenis dan het traditionele huwelijk tussen man en vrouw.
Hij heeft nog hoopquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Jip141 het volgende:
Zurig hoor.
[..]
Maar dit soort types laat wel weer zien dat een partij als CU eigenlijk ook oerconservatief is...quote:Het kan overigens ook anders. In diverse Oost-Europese landen is de grondwet juist aangepast om te voorkomen dat er ruimte komt voor andere vormen van een echtelijke verbintenis dan het traditionele huwelijk tussen man en vrouw.
Merkel is geen homohater, ze wil alleen de stem van de conservatieven niet verliezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een homohater en de toekomstige leider van Europa.
Haha, die kutchristenkrant ontkent ook gewoon even glashard dat ruim 80% van de Duitse bevolking dat steunt volgens werkelijk elke poll.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Jip141 het volgende:
Zurig hoor.
[..]
Wildplassen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:19 schreef Friek_ het volgende:
https://www.eoswetenschap.eu/festivaltoiletten
Kowloon, kun jij niet iets doen aan deze heftige problematiek?
En met de politieke tak daarvan mag D66 nu gaan regeren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, die kutchristenkrant ontkent ook gewoon even glashard dat ruim 80% van de Duitse bevolking dat steunt volgens werkelijk elke poll.
Politiek correcte onzin natuurlijk wat je zegt. Die peilingbureaus worden betaald door Soros.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, die kutchristenkrant ontkent ook gewoon even glashard dat ruim 80% van de Duitse bevolking dat steunt volgens werkelijk elke poll.
Je kunt beter stellen dat CU op sommige terreinen (homohuwelijk, medisch-ethische vraagstukken) conservatief is en op andere terreinen (sociaal-economisch, milieu) progressief. Het etiket oerconservatief lijkt mij wat overdreven dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft nog hoop
[..]
Maar dit soort types laat wel weer zien dat een partij als CU eigenlijk ook oerconservatief is...
Komende week gaan ze medisch-ethische zaken bespreken. Ben zeer benieuwd of de formatie die periode gaat overleven. Zo ja, dan komt er een kabinetje.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En met de politieke tak daarvan mag D66 nu gaan regeren.
CDA zal eisen om het homohuwelijk weer te verbieden, in ruil voor legale bejaardenmoord voor D66.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komende week gaan ze medisch-ethische zaken bespreken. Ben zeer benieuwd of de formatie die periode gaat overleven. Zo ja, dan komt er een kabinetje.
Ik heb niet zo'n zin in dit kabinet.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komende week gaan ze medisch-ethische zaken bespreken. Ben zeer benieuwd of de formatie die periode gaat overleven. Zo ja, dan komt er een kabinetje.
Je bent niet meteen een homohater natuurlijk is je niet gelooft in homohuwelijk maar verder wel vrijwel alle rechten die daarbij hoorden had toegekend, vind ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een homohater en de toekomstige leider van Europa.
Vanuit SGP-oogpunt zijn het inderdaad frivole progressieven...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt beter stellen dat CU op sommige terreinen (homohuwelijk, medisch-ethische vraagstukken) conservatief is en op andere terreinen (sociaal-economisch, milieu) progressief. Het etiket oerconservatief lijkt mij wat overdreven dus.
Dit zou zomaar een politieke duiding in een Turkse pro-regering krant kunnen zijn over de huidige toestand van Nederland.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
CDA zal eisen om het homohuwelijk weer te verbieden, in ruil voor legale bejaardenmoord voor D66.
Ik ook niet. Maar wij staan wel aan redelijk verschillende kanten binnen deze formatie, dus hoezo jij niet eigenlijk?quote:
Hoho, die stemt SGP. Daarvoor gaat het commentaar lang niet ver genoeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, we lachen er nu wel om, maar vrijheidshater Kowloon vindt dat allemaal dus echt.
Ik merk wel vaker dat m'n trollers in bepaalde landen als serieus gepresenteerd worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:25 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit zou zomaar een politieke duiding in een Turkse pro-regering krant kunnen zijn over de huidige toestand van Nederland.
Dat kabinet met CU erbij met maar 76 zeteltjes gaat het echt niet lang volhouden.quote:
Die zal wel morgen met een redenering op de proppen komen waarom de eurofie rondom het Duitse homohuwelijk maar overtrokken is en het huwelijk eigenlijk toebehoort aan man en vrouw. Goeie kerel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, we lachen er nu wel om, maar vrijheidshater Kowloon vindt dat allemaal dus echt.
Een username met "nuance" erin zou je wel passen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:24 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je bent niet meteen een homohater natuurlijk is je niet gelooft in homohuwelijk maar verder wel vrijwel alle rechten die daarbij hoorden had toegekend, vind ik.
Wil jij ook zo graag homohuwelijken?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, die stemt SGP. Daarvoor gaat het commentaar lang niet ver genoeg.
Niks, maar ik heb er geen zin in. Had liever met GL. Ik weet het nooit helemaal met de Christenunie. Vlees noch vis. Beetje alsof ze nog in de jaren 90 leven ofzo.quote:
In Rotterdam mag de SGP D66 toch ook gaan redden in de coalitie?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, die stemt SGP. Daarvoor gaat het commentaar lang niet ver genoeg.
Als je vindt dat alle burgers gelijke rechten horen te hebben kan je niet tegen het homohuwelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wil jij ook zo graag homohuwelijken?
Laat ze toch lekker trouwen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wil jij ook zo graag homohuwelijken?
Impliciete goedkeuring van de socialisten dit, uitgaande van de Nederlandse politiek.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:27 schreef eriksd het volgende:
Bij voorkeur helemaal geen christelijke partijen eigenlijk.
Het is onduidelijk wat er zal gebeuren. In Rotterdam stapt nu de een na de ander over naar een moslimpartij, waardoor de coalitie met Baudet (die steunt Leefbaar) en D66 inderdaad plotseling geen meerderheid meer heeft. Ze hoeven niet zo lang meer en ik denk dat ze met wat dealtjes gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Rotterdam mag de SGP D66 toch ook gaan redden in de coalitie?
Dat is meer iets voor de Jannekes en Reya's van deze wereld, vrees ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:19 schreef Friek_ het volgende:
https://www.eoswetenschap.eu/festivaltoiletten
Kowloon, kun jij niet iets doen aan deze heftige problematiek?
Recept voor ellende in de regering inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:27 schreef eriksd het volgende:
Bij voorkeur helemaal geen christelijke partijen eigenlijk.
En straks bij de raadsverkiezingen wordt extreemrechts versplinterd.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is onduidelijk wat er zal gebeuren. In Rotterdam stapt nu de een na de ander over naar een moslimpartij, waardoor de coalitie met Baudet (die steunt Leefbaar) en D66 inderdaad plotseling geen meerderheid meer heeft. Ze hoeven niet zo lang meer en ik denk dat ze met wat dealtjes gewoon doorgaan.
99.999 is voorstander van VVD-PVV-CDA.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk realistisch alternatief kabinet zou je eigenlijk willen voorstellen?
Dat wordt wel bijzonder ja. Komend jaar gaan Joost Eerdmans & Thierry Baudet gezamenlijk vol tegen Geert Wilders strijden om de rechtse zetels van Rotterdam. Denk zal ook meedoen; wie weet gaan de andere moslimpartijen daar wel in op. Explosieve bedoeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En straks bij de raadsverkiezingen wordt extreemrechts versplinterd.
Wel grappig dat Leefbaar opeens Baudet heet in je verhaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is onduidelijk wat er zal gebeuren. In Rotterdam stapt nu de een na de ander over naar een moslimpartij, waardoor de coalitie met Baudet (die steunt Leefbaar) en D66 inderdaad plotseling geen meerderheid meer heeft. Ze hoeven niet zo lang meer en ik denk dat ze met wat dealtjes gewoon doorgaan.
Nieuwe verkiezingen, waarvoor Rutte nog een paar keer wat Turkse ministers laat oppakken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk niet dat er een fatsoenlijk kabinet geformeerd kan worden met deze uitslag.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das de bedoeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:31 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wel grappig dat Leefbaar opeens Baudet heet in je verhaal.
Dus je hebt werkelijk liever weer een PVV-kabinet?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk niet dat er een fatsoenlijk kabinet geformeerd kan worden met deze uitslag.
Wat mij betreft zou D66 VVD en CDA er lekker in moeten laten stikken. als het zo nodig conservatief en boos moet, dan formeren ze maar lekker over rechts.
Kreeg nog een sneer dat hij veel meer verdient. Ben nu wel een beetje jelly op zijn loopbaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:33 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het altijd wel nobel dat Friek ondanks zijn situatie zo begaan is met het landsbelang. Altruïstisch.
Nee, je doet aan dezelfde framing als veel D66'ers doen. CU is op tal van fronten duidelijk een progressieve partij.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanuit SGP-oogpunt zijn het inderdaad frivole progressieven...
Gewoon een paar maandjes uitzitten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kreeg nog een sneer dat hij veel meer verdient. Ben nu wel een beetje jelly op zijn loopbaan.
Maar juist niet op de punten waar het er werkelijk toe doet. Zoals de mensenrechten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, je doet aan dezelfde framing als veel D66'ers doen. CU is op tal van fronten duidelijk een progressieve partij.
"Mensenrechten vormen klein bier bij infrastructuurbeleid" - Kowloon in elke post op Fok ooitquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar juist niet op de punten waar het er werkelijk toe doet. Zoals de mensenrechten.
De basis van hun ideologie is diepconservatief. Dat ze op bepaalde punten vanuit die conservatieve ideologie standpunten innemen die jij als progressief ziet doet daar weinig aan af...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, je doet aan dezelfde framing als veel D66'ers doen. CU is op tal van fronten duidelijk een progressieve partij.
Blijkbaar is dat wat de kiezers en VVD en CDA eigenlijk willen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus je hebt werkelijk liever weer een PVV-kabinet?
Ik zie meer iets in de D66 lijn wat betreft huwelijken. Afschaffen dat burgerlijk huwelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
Kleinburgerlijk huwelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie meer iets in de D66 lijn wat betreft huwelijken. Afschaffen dat burgerlijk huwelijk.
Wat de toegankelijkheid van het huwelijk voor homoseksuelen flink zal beperken....quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie meer iets in de D66 lijn wat betreft huwelijken. Afschaffen dat burgerlijk huwelijk.
Alleen het kerkelijk huwelijk telt immers voor de Almachtige.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
We kunnen het ook voor hetero's beperken. Gelijkheid en zulks.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat de toegankelijkheid van het huwelijk voor homoseksuelen flink zal beperken....
Zit niet zo te zwetsen, tal van mensen, inclusief politiek commentatoren, delen die opvatting met mij. Op diverse terreinen is CU een progressieve partij. Dat ze hun legitimatie daarvoor uit de Bijbel halen doet daar niks aan af.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De basis van hun ideologie is diepconservatief. Dat ze op bepaalde punten vanuit die conservatieve ideologie standpunten innemen die jij als progressief ziet doet daar weinig aan af...
Ik ben het trouwens met je eens dat de VVD- en CDA-kiezers dat in groten getale uitstekend zullen vinden, het zijn nu voornamelijk de politici van deze partijen die daar nu moeilijk over doen. De leden (anders dan de kiezers) van CDA zullen er ook wel moeilijk over doen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wat de kiezers en VVD en CDA eigenlijk willen.
Het lijkt me zeer onverstandig maar gelukkig zal het vallen voor het veel schade kan doen. Ons land en democratie komt dat wel weer te boven. Misschien stemt men daarna wat verstandiger.
Tuig zelf een ceremonie op, stel een contractje op en laat een notaris aanrukken. Zo moeilijk is het niet, daar heb je geen kerk voor nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat de toegankelijkheid van het huwelijk voor homoseksuelen flink zal beperken....
Als je in een kerk trouwt vraag je daar ook om.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
Mijn broer is trouwens in de kerk getrouwd. Vond het wel een mooie en indrukwekkende dienst.
Was alleen een vreselijk tenenkrommend moment en ook vervelend voor m'n broer toen de man van de kerk die het praatje deed en hen trouwde etc. toen tijdens z'n praatje ineens zei dat een huwelijk alleen kan werken tussen een man en een vrouw. Die halve zaal voelde dat aan, m'n broer en ik voorop.
Kutchristenen ook keer op keer. Ik vind het echt een vreselijke ideologie.
Jij denkt natuurlijk vooral aan mooie spulletjes kopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:33 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het altijd wel nobel dat Friek ondanks zijn situatie zo begaan is met het landsbelang. Altruïstisch.
U2 gebruikte dat nog bij de opening van de Zoo TV tour. Inclusief in elkaar vallende sterren van de Europese vlag. Waren hun tijd ver vooruit.quote:
Nonsens, dit is conservatief: ze willen de aarde juist zoveel mogelijk behouden in zijn originele staat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zit niet zo te zwetsen, tal van mensen, inclusief politiek commentatoren, delen die opvatting met mij. Op diverse terreinen is CU een progressieve partij. Dat ze hun legitimatie daarvoor uit de Bijbel halen doet daar niks aan af.
Correct.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk vooral aan mooie spulletjes kopen.
U2 heeft na The Joshua Tree dan ook niets meer gemaakt dat nog maar enigszins de moeite waard is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
U2 gebruikte dat nog bij de opening van de Zoo TV tour. Inclusief in elkaar vallende sterren van de Europese vlag. Waren hun tijd ver vooruit.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
U2 heeft na The Joshua Tree dan ook niets meer gemaakt dat nog maar enigszins de moeite waard is.
quote:Achtung Baby is one of U2's most successful records; it received favourable reviews and debuted at number one on the US Billboard 200 Top Albums, while topping the charts in many other countries. Five songs were released as commercial singles, all of which were chart successes, including "One", "Mysterious Ways", and "The Fly". The album has sold 18 million copies worldwide and won a Grammy Award in 1993 for Best Rock Performance by a Duo or Group with Vocal. Achtung Baby has since been acclaimed by writers and music critics as one of the greatest albums of all time.
Plezier en macht zonder geld is wat lastig te fixen, net als gezondheid! Helaas!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Geld en spulletjes vind ik allemaal maar ordinaire en lagere doelen. Geluk, plezier en macht zijn belangrijk.
Op jet gebied van milieu komt hun visie vanuit het christelijke en vrij conservatieve uitgangspunt van goed rentmeesterschap voor de schepping. Het daarna als progressief bestempelen omdat je het er niet mee eens bent is mij wat te simpel en plaatst een club als CU in een hoek die ze niet past.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zit niet zo te zwetsen, tal van mensen, inclusief politiek commentatoren, delen die opvatting met mij. Op diverse terreinen is CU een progressieve partij. Dat ze hun legitimatie daarvoor uit de Bijbel halen doet daar niks aan af.
Welnee. Plezier komt van liefde en vriendschap, macht komt van invloed op beleid.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Plezier en macht zonder geld is wat lastig te fixen, net als gezondheid! Helaas!
House of Cards quote trouwens, dat macht belangrijker is dan geld.
Als je het burgerlijk huwelijk afschaft zal vooral het kerkelijk huwelijk overblijven in de praktijk. In de VS steunt men dat idee ook graag om daarmee het homohuwelijk in de praktijk te bevechten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tuig zelf een ceremonie op, stel een contractje op en laat een notaris aanrukken. Zo moeilijk is het niet, daar heb je geen kerk voor nodig.
Ze is wel een beetje eng.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Voor du_ke is Thieme al een diepconservatieve christenwappie natuurlijk.
Nee hij zei iets over wealth en power. En het is Kevin Spacey dus dubieus.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Plezier en macht zonder geld is wat lastig te fixen, net als gezondheid! Helaas!
House of Cards quote trouwens, dat macht belangrijker is dan geld.
Oei nadat dat ene sterretje wegvalt knalt de boel uit elkaar, als dat maar geen ware profetie blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:54 schreef eriksd het volgende:
Vanaf 3:13 de huidige staat van Europa maar dan in muziek vervat. Beetje de hele EU discussie in 1 minuut. Remlof krijgt kippenvel.
Nou ja, dat is een opvatting die je wel had kunnen verwachten in die kringen. Waar je vandaan haalt dat ik dat geweldig zou vinden weet ik niet. Ik ben ook helemaal niet Christelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
Mijn broer is trouwens in de kerk getrouwd. Vond het wel een mooie en indrukwekkende dienst.
Was alleen een vreselijk tenenkrommend moment en ook vervelend voor m'n broer toen de man van de kerk die het praatje deed en hen trouwde etc. toen tijdens z'n centrale praatje van die dienst ineens zei dat een huwelijk alleen kan werken tussen een man en een vrouw. Die halve zaal voelde dat aan, m'n broer en ik voorop.
Kutchristenen ook keer op keer. Ik vind het echt een vreselijke ideologie. Vind het wel jammer dat Kowloon dat allemaal zo geweldig vindt.
Moet er zelf overigens niet aan denken (op het vermakelijke aspect na danquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met je eens dat de VVD- en CDA-kiezers dat in groten getale uitstekend zullen vinden, het zijn nu voornamelijk de politici van deze partijen die daar nu moeilijk over doen. De leden (anders dan de kiezers) van CDA zullen er ook wel moeilijk over doen, vermoed ik.
De realiteit is dat iets met je vrienden doen ook geld kost, en leuke ervaringen opdoen ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welnee. Plezier komt van liefde en vriendschap, macht komt van invloed op beleid.
Hehe en klopt, die Frank sprak uit wat ik m'n hele leven al dacht. Alleen liet hij na te zeggen dat liefde het andere legitieme doel in het leven is.
Tsja, je kan je wel overal te goed voor voelen Friek, maar dan is de kans toch groot dat je halverwege de dertig met een uitkering thuis zit. Dan maar mainstream.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:57 schreef Friek_ het volgende:
U2
Man man man. Maar goed, er zijn ook van die drollen die zo'n idioot als Phil Collins goede muziek vinden maken.
Hopeloos ouderwets en conservatief weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil met meerdere vrouwen trouwen. Mag ook weer niet in Nederland.
Het gaat ook niet gebeuren. Wordt nu waarschijnlijk wel gewoon de CU-optie, tenzij het in juli al klapt. Wel jammer, het had veel mooier en progressiever kunnen zijn. Maar we gaan het zien, ik ben tijdens de formatie al een paar keer verrast.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet er zelf overigens niet aan denken (op het vermakelijke aspect na dan)
Op zo'n foto zijn we bijna allemaal lelijk. Ze is best lekker hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ [url=https://imgserv1.tcdn.nl/v1/-NxmIdtff7rUMSath86LKfWyLTI=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)28756.jpg]afbeelding[/url] ]
Maar voor een politica niet onaantrekkelijk.
Ja, maar zeker niet veel geld.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De realiteit is dat iets met je vrienden doen ook geld kost, en leuke ervaringen opdoen ook.
Aha, nu is de praktijk ineens weer belangrijk. Net was je nog aan het scherpslijpen dat CU oerconservatief is om de bron voor veel van hun opvatting de Bijbel is. Zorg eerst maar eens dat je je eigen gedachten op orde krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je het burgerlijk huwelijk afschaft zal vooral het kerkelijk huwelijk overblijven in de praktijk. In de VS steunt men dat idee ook graag om daarmee het homohuwelijk in de praktijk te bevechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |