Organisme gonna organisme, hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:22 schreef Bart2002 het volgende:
Eens even trachten te doorgronden waarover dat gaat... Meiden. Neukbaar. En of je dan liever de linker of de rechter hebt...
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedigquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:23 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar doe verdomme eens normaal en kap met dat zwaarmoedige gezeik in het holst van de nacht.
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
beetje over geile wijven praten is toch niet zo zwaarmoedig
Oke ga ik niet doen, trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Is het echt zo erg Bob? Over welke verspilling hebben we het dan eigenlijk. Van talent. Zoveel is zeker. Maar als deze jongens gewoon wat willen oudenhoeren over "dingen"... Is dat dan erg? Welke schade richt dat precies aan? En jelui hebt weer wat om schande over te spreken morgenochtend. Al met al geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de rest van het topic even teruglezen. En nu ben ik echt weg.
Pure Poëzie. Altijd mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :pquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:29 schreef Kowloon het volgende:
Het regent lekker buiten. Fijn om naar te luisteren in bed.
Sneeuw zou ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heerlijk, al moest ik net wel door de regern fietsen 4 km verdomme :p
zou fijn zijn als het nog evenging onweren he
whehe kleine kans jaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
Howdy Maestro. Mooie dromen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ingezakt. Ingekakt. Regen. Het bed lonkt. Fijne nacht.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sneeuw zou ook leuk zijn.Maar dat zal er wel niet in zitten nu.
De mens past zich echter ook, mits die wil, heel snel aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een mens kan aan alles wennen, behalve aan verandering zelf. Daarin zit op zichzelf ook weer een probleem natuurlijk. Maar goed, ja, ik ben een van die kinderen natuurlijk. Mijn ouders delen dezelfde zorgen.
Ja, dat verbaasde mij ook. Was om mee te geven opdat wij, en vooral jij John, niet zoveel dienen te zwetsen. En eens een politiek relevant ding moeten posten. Anders zonde van de bandbreedte.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:59 schreef john2406 het volgende:
De nachtwaker opent het topic en dan vertrekt die?
Ach het meeste water valt naast je hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:36 schreef Bart2002 het volgende:
Net 12 kilometer door volstrekt lauwe pis gefietst terug naar huis. Men wordt dan nat. Zeer nat. Zoveel is zeker.
Politiek dan was het nr nooit zo hoog geworden neem ik aan 7332 min 7331 en dan was het meest wel gezegd denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde mij ook. Was om mee te geven opdat wij, en vooral jij John, niet zoveel dienen te zwetsen. En eens een politiek relevant ding moeten posten. Anders zonde van de bandbreedte.
Dat wat op je valt doorweekt een mens tot op het bot. Lekker fris was dat wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ach het meeste water valt naast je hoor.
Dat bedoel ik ook. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Politiek dan was het nr nooit zo hoog geworden neem ik aan 7332 min 7331 en dan was het meest wel gezegd denk ik.
Tom Petty eats hier zijn eigen heart uit. Geniale stuff.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:05 schreef skysherrif het volgende:
sorry friek ik vind tom petty toch wel chiller dan tom waits
Dat die wat het boeit er zich maar druk om maken wat mij betreft, het komt toch zoals het komt.quote:
Hij had behoefte aan intermenselijk contact w.s. Dat zouden we wel moeten respecteren. Bob is een goed mens m.i. En hij doet zeer ondankbaar werk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:09 schreef john2406 het volgende:
Euribob werd eens wakker midden in de nacht, krijgt nooit zijn bek open tegen mij, opeens wou die mij iets zeggen? Of vroeg in de morgen om maar iets te zeggen.
Ik mij snel ervandoor gemaakt!
Ik weet geeneens wat voor functie dat die bekleed buiten zijn leven op Fok, oei jij bedoeld fok misschien, men zal hem wel gedwongen hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij had behoefte aan intermenselijk contact w.s. Dat zouden we wel moeten respecteren. Bob is een goed mens m.i. En hij doet zeer ondankbaar werk.
Hier inderdaad. Hij doet dat zeer goed vind ik. Humor heeft ie ook. Weet immer de redelijkheid te bewaren. Niets dan respect voor de Bob.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 03:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat voor functie dat die bekleed buiten zijn leven op Fok, oei jij bedoeld fok misschien, men zal hem wel gedwongen hebben?
Haha.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wel fijn voor Annie Lennox dat ze op het punt staat om door te breken.
Hilarischquote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wel fijn voor Annie Lennox dat ze op het punt staat om door te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |