PSV heeft volgens The Evening Telegraph geïnformeerd naar de voorwaarden voor een overgang van de Schotse linksback Andrew Robertson. De 23-jarige verdediger komt uit voor Hull. Hij heeft nog een eenjarig contract, maar zou desondanks 8 miljoen pond moeten kosten, een bedrag dat voor PSV veel te gortig is. Burnley, Liverpool en Newcastle United worden genoemd als geïnteresseerde clubs.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef BadderHaring het volgende:
PSV zou interesse hebben in Andrew Robertson van Hull City. 23-jarige Schotse linksback.
Mooi man, B verdedigers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft volgens The Evening Telegraph geïnformeerd naar de voorwaarden voor een overgang van de Schotse linksback Andrew Robertson. De 23-jarige verdediger komt uit voor Hull. Hij heeft nog een eenjarig contract, maar zou desondanks 8 miljoen pond moeten kosten, een bedrag dat voor PSV veel te gortig is. Burnley, Liverpool en Newcastle United worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we Papi serieus aan Betis gaan verkopen. Volgens mij hebben we nog steeds dat geld van hun te goed ondanks dat het CAS PSV in het gelijk heeft gesteld. Principieel zou je niet eens zaken moeten willen doen met die Spaanse boevenbende.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-07-2017 om 01:10:12Guardado is op weg naar de uitgang bij #PSV. Morgen in het #ED de stand van zaken rond Real Betis, PSV en hem. reageer retweet
Ongelooflijk en lachwekkend. Brands heeft dus geen ruggengraat. Hoe kun je een speler verkopen aan een club die je bewust heeft opgelicht en waar je nog geld van tegoed hebt?quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-07-2017 om 01:10:12Guardado is op weg naar de uitgang bij #PSV. Morgen in het #ED de stand van zaken rond Real Betis, PSV en hem. reageer retweet
Omdat Brands waarschijnlijk te bang is om Guardado gratis weg te laten gaan, denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ongelooflijk en lachwekkend. Brands heeft dus geen ruggengraat. Hoe kun je een speler verkopen aan een club die je bewust heeft opgelicht en waar je nog geld van tegoed hebt?
Je principes moeten meer waard zijn dan die appel en een ei die we voor 'm ontvangen. Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dan Betis de enige club in de wereld is die interesse in onze Papi heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Brands waarschijnlijk te bang is om Guardado gratis weg te laten gaan, denk ik.
Je principes gelden tegenover de persoon of personen waarmee je zaken doet, niet de club.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je principes moeten meer waard zijn dan die appel en een ei die we voor 'm ontvangen. Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dan Betis de enige club in de wereld is die interesse in onze Papi heeft.
Wat een onzin. Veel clubs hebben belangstelling voor Guardado, hij hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Zijn verkoop zorgt voor ruimte voor Hendrix, zorgt voor ruimte ten aanzien van de salarissen en je kunt nu nog wat geld voor hem vangen. Of dit van Betis is maakt niet uit, ze weten heus wel hoe ze dit veilig kunnen stellen. Destijds hadden we geen Brands of Gerbrands en hadden we nog niet een dergelijke situatie meegemaakt. Goeie deal wat mij betreft, vooral omdat Guardado dit zelf blijkbaar wil en hij twee seizoenen lang heel veel voor ons heeft betekend.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je principes moeten meer waard zijn dan die appel en een ei die we voor 'm ontvangen. Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dan Betis de enige club in de wereld is die interesse in onze Papi heeft.
Compleet ander bestuur. Je kunt niet eeuwig wrok houden. Als ze dit keer wel allerlei garanties kunnen geven lijkt er mij geen probleemquote:Op woensdag 5 juli 2017 01:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ongelooflijk en lachwekkend. Brands heeft dus geen ruggengraat. Hoe kun je een speler verkopen aan een club die je bewust heeft opgelicht en waar je nog geld van tegoed hebt?
Dit. Leren van het verleden. Dus Betis direct alles laten betalen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Compleet ander bestuur. Je kunt niet eeuwig wrok houden. Als ze dit keer wel allerlei garanties kunnen geven lijkt er mij geen probleem
+¤850.000,- die toen is 'kwijtgescholden'.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Leren van het verleden. Dus Betis direct alles laten betalen.
Hoe zat dat ook alweer met als je er één meer scoort dan de tegenstander? Probeer het aan een collega uit te leggen, maar liep vast in het verhaal..quote:
Als je één doelpunt meer scoort dan de tegenstander, win je de wedstrijdquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met als je er één meer scoort dan de tegenstander? Probeer het aan een collega uit te leggen, maar liep vast in het verhaal..
Sorry, verveel me in een wachtruimte ..
Oja! Thanks! Ik ga het nog een keer proberenquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je één doelpunt meer scoort dan de tegenstander, win je de wedstrijd
(Mits geen van de doelpunten in het eigen goal zijn)
Doe je dit alle wedstrijden, ben je kampioen.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef tja77 het volgende:
Heb de tekst op een tegeltje laten zetten.
Het was wel een beetje proppen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje minder kwaliteit dan vorig seizoen, beetje pech, beetje moeilijker om op te laden *Poef!*, weg titel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat wel heel erg makkelijk gezegd.
Ik vind vijf een mooie plek voor hem. Alles wat er boven zit was duidelijk beter. Nilis was eigenlijk helemaal niet zo'n geweldenaar. Traptechniek en inzicht deed ie alles op. Snelheid, fysiek, koppen, passeerbewegingen: daar was hij helemaal niet zo fantastisch in, koppen kon hij gewoon letterlijk níét zelfs. Geloof dat hij 2 doelpunten met het hoofd gemaakt heeft in al die jaren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Vier plaatsen te laag.
Mogelijk de mooiste voetballer ooit op Nederlandse bodem en daarnaast een mooi mens.
Ik zou hem zo op de plee hangen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team voor de 3de plek. Ajax is nu officieel weg imo. Die zijn gewoon in elk opzicht beter en gegroeid t.o.v. ons. Feyenoord wordt spannend. Anders gesteld: Ik word totaal niet warm of koud van het team dat je op papier zettequote:Op woensdag 5 juli 2017 18:53 schreef PSVCL het volgende:
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren..
Jammer dat Lundqvist vorig seizoenvroeg geblesseerd raakten , vond hem in de voorbereiding wel lekker mee spelen.
Gunmondson gaat sowieso wel de kans krijgen komend seizoen.. anders kan je de jeugd opleiding beter opheffen.
Zal denk ik wel zoiets worden :
------------------------------Zoet/Koopmans-----------
Arias/Brenet------Isimat--Schwaab/Aankoop-----Aankoop/Brenet
------------------------Hendrix/Rosario/Rigo--------
--------Propper/Ramselaar---------Ginkel/Lundqvist
Voorin heb je Locadia/Dejong/Bergwijn/Lozano/Gudmundson/Lammers
quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Veel clubs hebben belangstelling voor Guardado, hij hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Zijn verkoop zorgt voor ruimte voor Hendrix, zorgt voor ruimte ten aanzien van de salarissen en je kunt nu nog wat geld voor hem vangen. Of dit van Betis is maakt niet uit, ze weten heus wel hoe ze dit veilig kunnen stellen. Destijds hadden we geen Brands of Gerbrands en hadden we nog niet een dergelijke situatie meegemaakt. Goeie deal wat mij betreft, vooral omdat Guardado dit zelf blijkbaar wil en hij twee seizoenen lang heel veel voor ons heeft betekend.
Luckassen, Haps en Ginkel welkom
quote:En nog even waar Guardado precies heen gaat.
Dat is de club waar we in 2007 Robert voor 3.5 miljoen aan verkochten.In 2010 hadden we ons geld nog niet.Toen in 2012 werd door het CAS het grootste deel kwijtgescholden, en bleef er een bedrag van 850.000 euro over.Dat mocht Betis onder leiding van een bewindvoerder in termijnen tot 2020 betalen...
Dus dan hebben we na 13 jaar iets meer dan een derde van het transferbedrag binnen.Wat een grap.
Die club gaan we weer zaken mee doen.
Ook al komt dit geld direkt, met zulke clubs zou je nooit zaken meer moeten willen doen.Tiny Sanders was hier voor gaan liggen 100%.Die was woedend op Betis en terecht.
Dat we nu zulke lieverds zijn om Guardado zn avontuur wat niet Mexico en niet Amerika is te geven vind ik jammerlijk, en waar is je ruggegraat als club.Guardado verdient zeker makkelijkere vertrekvoorwaarden maar er moeten grenzen zijn, en deze rattenclub en bestuur zou niet eens meer toegang tot ons stadion moeten krijgen.
Je moet met deze jarenlange ellende en energie die je in de zaak Robert hebt gestopt principes tonen.Snap ook niet dat er bij velen zo makkelijk over gedaan wordt.Jarenlange ellende was t met Betis.
Maar Toon zal het wel prima hebben gevonden.En Marcel dumpt topspeler nummer 2 voor een fooi.
Met nog 2 gerichte aankopen en Van Ginkel is het toch wel een kampioenswaardig selectie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk team voor de 3de plek. Ajax is nu officieel weg imo. Die zijn gewoon in elk opzicht beter en gegroeid t.o.v. ons. Feyenoord wordt spannend. Anders gesteld: Ik word totaal niet warm of koud van het team dat je op papier zette
Ik vind het ook een gekke transferquote:
Ja man. Overdreven om iets waar je recht op hebt te willen.quote:
Zal daar onderhand denk ik wel een ander bestuur zitten..hebben niks te maken met de Robert transfer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja man. Overdreven om iets waar je recht op hebt te willen.
Dit is een goede post, Scarface.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezeur over Betis, de club Betis heeft PSV niet opgelicht. Het was het bestuur dat toentertijd verantwoordelijk was.
En zou je 10 jaar later daarom Guardado zijn gewenste transfer niet gunnen? Nee, daar maak je je als PSV populair mee bij toekomstige Mexicaanse talenten die overwegen hier te komen voetballen. Laat Guardado niet de dupe worden van iets waar niks meer aan te doen is, en ook niet meer relevant is. En waar hij al helemaal niks aan kan doen.
Eensquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezeur over Betis, de club Betis heeft PSV niet opgelicht. Het was het bestuur dat toentertijd verantwoordelijk was.
En zou je 10 jaar later daarom Guardado zijn gewenste transfer niet gunnen? Nee, daar maak je je als PSV populair mee bij toekomstige Mexicaanse talenten die overwegen hier te komen voetballen. Laat Guardado niet de dupe worden van iets waar niks meer aan te doen is, en ook niet meer relevant is. En waar hij al helemaal niks aan kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |