abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172177311
Dit zijn overigens wel de namen die ik wil horen.
pi_172177396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef BadderHaring het volgende:
PSV zou interesse hebben in Andrew Robertson van Hull City. 23-jarige Schotse linksback.
PSV heeft volgens The Evening Telegraph geïnformeerd naar de voorwaarden voor een overgang van de Schotse linksback Andrew Robertson. De 23-jarige verdediger komt uit voor Hull. Hij heeft nog een eenjarig contract, maar zou desondanks 8 miljoen pond moeten kosten, een bedrag dat voor PSV veel te gortig is. Burnley, Liverpool en Newcastle United worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
pi_172177805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

PSV heeft volgens The Evening Telegraph geïnformeerd naar de voorwaarden voor een overgang van de Schotse linksback Andrew Robertson. De 23-jarige verdediger komt uit voor Hull. Hij heeft nog een eenjarig contract, maar zou desondanks 8 miljoen pond moeten kosten, een bedrag dat voor PSV veel te gortig is. Burnley, Liverpool en Newcastle United worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
Mooi man, B verdedigers.
U MAD?
pi_172178632
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mooi man, B verdedigers.
Prima voor onze C competitie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_172180325
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat we Papi serieus aan Betis gaan verkopen. Volgens mij hebben we nog steeds dat geld van hun te goed ondanks dat het CAS PSV in het gelijk heeft gesteld. Principieel zou je niet eens zaken moeten willen doen met die Spaanse boevenbende.
RikElfrink twitterde op woensdag 05-07-2017 om 01:10:12 Guardado is op weg naar de uitgang bij #PSV. Morgen in het #ED de stand van zaken rond Real Betis, PSV en hem. reageer retweet
  woensdag 5 juli 2017 @ 01:20:50 #166
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172180342
Ik vind het vrij bizar.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_172180365
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op woensdag 05-07-2017 om 01:10:12 Guardado is op weg naar de uitgang bij #PSV. Morgen in het #ED de stand van zaken rond Real Betis, PSV en hem. reageer retweet
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ongelooflijk en lachwekkend. Brands heeft dus geen ruggengraat. Hoe kun je een speler verkopen aan een club die je bewust heeft opgelicht en waar je nog geld van tegoed hebt? :')
pi_172180386
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ongelooflijk en lachwekkend. Brands heeft dus geen ruggengraat. Hoe kun je een speler verkopen aan een club die je bewust heeft opgelicht en waar je nog geld van tegoed hebt? :')
Omdat Brands waarschijnlijk te bang is om Guardado gratis weg te laten gaan, denk ik.
pi_172180399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat Brands waarschijnlijk te bang is om Guardado gratis weg te laten gaan, denk ik.
Je principes moeten meer waard zijn dan die appel en een ei die we voor 'm ontvangen. Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dan Betis de enige club in de wereld is die interesse in onze Papi heeft.
pi_172181915
Net shirtje besteld met nr 11; H. Lozano :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 08:38:49 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172181984
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je principes moeten meer waard zijn dan die appel en een ei die we voor 'm ontvangen. Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dan Betis de enige club in de wereld is die interesse in onze Papi heeft.
Je principes gelden tegenover de persoon of personen waarmee je zaken doet, niet de club.
Als ik me niet vergis was toentertijd een bewindvoerder aan de macht bij noodlijdende Betis, en nu is dat Lorenza Serra Ferrer (oude bekende van Cocu).
Je zet jezelf nu voor heel Europa te kijk? Wat een onzin, alsof andere clubs ook maar 1 ruk geven om met wie PSV zaken doet. Guardado wil schijnbaar het liefst naar Betis. Als je als club zijnde zeker bent dat je je centen krijgt, waarom zou je dat dan in de weg staan? Uit principe?
pi_172182028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Veel clubs hebben belangstelling voor Guardado, hij hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Zijn verkoop zorgt voor ruimte voor Hendrix, zorgt voor ruimte ten aanzien van de salarissen en je kunt nu nog wat geld voor hem vangen. Of dit van Betis is maakt niet uit, ze weten heus wel hoe ze dit veilig kunnen stellen. Destijds hadden we geen Brands of Gerbrands en hadden we nog niet een dergelijke situatie meegemaakt. Goeie deal wat mij betreft, vooral omdat Guardado dit zelf blijkbaar wil en hij twee seizoenen lang heel veel voor ons heeft betekend.

Luckassen, Haps en Ginkel welkom
pi_172182162
Goede redenen.
pi_172182314
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 01:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Compleet ander bestuur. Je kunt niet eeuwig wrok houden. Als ze dit keer wel allerlei garanties kunnen geven lijkt er mij geen probleem :)
pi_172182443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Compleet ander bestuur. Je kunt niet eeuwig wrok houden. Als ze dit keer wel allerlei garanties kunnen geven lijkt er mij geen probleem :)
Dit. Leren van het verleden. Dus Betis direct alles laten betalen.
U MAD?
  woensdag 5 juli 2017 @ 09:53:25 #176
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172183301
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit. Leren van het verleden. Dus Betis direct alles laten betalen.
+¤850.000,- die toen is 'kwijtgescholden'.
pi_172187397
Pasveer naar vitesse
pi_172188395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:19 schreef Gutanoth het volgende:
Pasveer naar vitesse
Hoe zat dat ook alweer met als je er één meer scoort dan de tegenstander? Probeer het aan een collega uit te leggen, maar liep vast in het verhaal..

Sorry, verveel me in een wachtruimte ..
pi_172188475
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:53 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hoe zat dat ook alweer met als je er één meer scoort dan de tegenstander? Probeer het aan een collega uit te leggen, maar liep vast in het verhaal..

Sorry, verveel me in een wachtruimte ..
Als je één doelpunt meer scoort dan de tegenstander, win je de wedstrijd

(Mits geen van de doelpunten in het eigen goal zijn)

Doe je dit alle wedstrijden, ben je kampioen.
pi_172188761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:56 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als je één doelpunt meer scoort dan de tegenstander, win je de wedstrijd

(Mits geen van de doelpunten in het eigen goal zijn)

Doe je dit alle wedstrijden, ben je kampioen.
Oja! Thanks! Ik ga het nog een keer proberen
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:11:11 #181
342627 tja77
pi_172188896
Heb de tekst op een tegeltje laten zetten.
Het was wel een beetje proppen.

pi_172190450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef tja77 het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
pi_172192174
quote:

[ afbeelding ]
_O- 8)7 _O-
pi_172196150
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren..

Jammer dat Lundqvist vorig seizoenvroeg geblesseerd raakten , vond hem in de voorbereiding wel lekker mee spelen.
Gunmondson gaat sowieso wel de kans krijgen komend seizoen.. anders kan je de jeugd opleiding beter opheffen.

Zal denk ik wel zoiets worden :

------------------------------Zoet/Koopmans-----------

Arias/Brenet------Isimat--Schwaab/Aankoop-----Aankoop/Brenet

------------------------Hendrix/Rosario/Rigo--------
--------Propper/Ramselaar---------Ginkel/Lundqvist

Voorin heb je Locadia/Dejong/Bergwijn/Lozano/Gudmundson/Lammers
pi_172196465
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwa, ik vind dat wel heel erg makkelijk gezegd.
Beetje minder kwaliteit dan vorig seizoen, beetje pech, beetje moeilijker om op te laden *Poef!*, weg titel.

Dat beetje minder kwaliteit zat hem dan vooral in het ontbreken van fatsoenlijke aanvallers en de mega-crisis van de Jong. Hadden we één fatsoenlijke versterking voor de aanval gehad dan hadden we waarschijnlijk gewoon vol mee gedaan voor de titel ipv steeds achter de feiten aan te lopen.
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:48 schreef belsen het volgende:

[..]

Vier plaatsen te laag.

Mogelijk de mooiste voetballer ooit op Nederlandse bodem en daarnaast een mooi mens.
Ik vind vijf een mooie plek voor hem. Alles wat er boven zit was duidelijk beter. Nilis was eigenlijk helemaal niet zo'n geweldenaar. Traptechniek en inzicht deed ie alles op. Snelheid, fysiek, koppen, passeerbewegingen: daar was hij helemaal niet zo fantastisch in, koppen kon hij gewoon letterlijk níét zelfs. Geloof dat hij 2 doelpunten met het hoofd gemaakt heeft in al die jaren.

Dat was meteen ons geluk, was hij daar óók nog goed in geweest dan had hij geen 6 jaar bij ons gevoetbald :P

Blij dat ik hem zo lang heb mogen zien spelen :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172196503
quote:

[ afbeelding ]
Ik zou hem zo op de plee hangen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172197367
1.8 miljoen geboden voor Guardado door Betis :') beide Mexicanen voor een appel en een ei de deur uit. Goede deals.
pi_172197638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:53 schreef PSVCL het volgende:
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren..

Jammer dat Lundqvist vorig seizoenvroeg geblesseerd raakten , vond hem in de voorbereiding wel lekker mee spelen.
Gunmondson gaat sowieso wel de kans krijgen komend seizoen.. anders kan je de jeugd opleiding beter opheffen.

Zal denk ik wel zoiets worden :

------------------------------Zoet/Koopmans-----------

Arias/Brenet------Isimat--Schwaab/Aankoop-----Aankoop/Brenet

------------------------Hendrix/Rosario/Rigo--------
--------Propper/Ramselaar---------Ginkel/Lundqvist

Voorin heb je Locadia/Dejong/Bergwijn/Lozano/Gudmundson/Lammers
Leuk team voor de 3de plek. Ajax is nu officieel weg imo. Die zijn gewoon in elk opzicht beter en gegroeid t.o.v. ons. Feyenoord wordt spannend. Anders gesteld: Ik word totaal niet warm of koud van het team dat je op papier zette :P
pi_172197683
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 08:43 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Wat een onzin. Veel clubs hebben belangstelling voor Guardado, hij hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Zijn verkoop zorgt voor ruimte voor Hendrix, zorgt voor ruimte ten aanzien van de salarissen en je kunt nu nog wat geld voor hem vangen. Of dit van Betis is maakt niet uit, ze weten heus wel hoe ze dit veilig kunnen stellen. Destijds hadden we geen Brands of Gerbrands en hadden we nog niet een dergelijke situatie meegemaakt. Goeie deal wat mij betreft, vooral omdat Guardado dit zelf blijkbaar wil en hij twee seizoenen lang heel veel voor ons heeft betekend.

Luckassen, Haps en Ginkel welkom
:'(
pi_172197705
Goede post van PSV netwerk.

quote:
En nog even waar Guardado precies heen gaat.

Dat is de club waar we in 2007 Robert voor 3.5 miljoen aan verkochten.In 2010 hadden we ons geld nog niet.Toen in 2012 werd door het CAS het grootste deel kwijtgescholden, en bleef er een bedrag van 850.000 euro over.Dat mocht Betis onder leiding van een bewindvoerder in termijnen tot 2020 betalen...

Dus dan hebben we na 13 jaar iets meer dan een derde van het transferbedrag binnen.Wat een grap.
Die club gaan we weer zaken mee doen.
Ook al komt dit geld direkt, met zulke clubs zou je nooit zaken meer moeten willen doen.Tiny Sanders was hier voor gaan liggen 100%.Die was woedend op Betis en terecht.

Dat we nu zulke lieverds zijn om Guardado zn avontuur wat niet Mexico en niet Amerika is te geven vind ik jammerlijk, en waar is je ruggegraat als club.Guardado verdient zeker makkelijkere vertrekvoorwaarden maar er moeten grenzen zijn, en deze rattenclub en bestuur zou niet eens meer toegang tot ons stadion moeten krijgen.
Je moet met deze jarenlange ellende en energie die je in de zaak Robert hebt gestopt principes tonen.Snap ook niet dat er bij velen zo makkelijk over gedaan wordt.Jarenlange ellende was t met Betis.

Maar Toon zal het wel prima hebben gevonden.En Marcel dumpt topspeler nummer 2 voor een fooi.
pi_172197974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Leuk team voor de 3de plek. Ajax is nu officieel weg imo. Die zijn gewoon in elk opzicht beter en gegroeid t.o.v. ons. Feyenoord wordt spannend. Anders gesteld: Ik word totaal niet warm of koud van het team dat je op papier zette :P
Met nog 2 gerichte aankopen en Van Ginkel is het toch wel een kampioenswaardig selectie.
Ajax is er tot nu toe ook niet sterker op geworden.
pi_172197981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Overdreven gedoe
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2017 @ 20:01:55 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172198090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Overdreven gedoe
Ik vind het ook een gekke transfer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172198148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Overdreven gedoe
Ja man. Overdreven om iets waar je recht op hebt te willen.
pi_172198801
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja man. Overdreven om iets waar je recht op hebt te willen.
Zal daar onderhand denk ik wel een ander bestuur zitten..hebben niks te maken met de Robert transfer.

PS: 1.8 miljoen is wel schandalig weinig voor Guardado..
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:31:25 #196
342627 tja77
pi_172199049
Wat een gezeur over Betis, de club Betis heeft PSV niet opgelicht. Het was het bestuur dat toentertijd verantwoordelijk was.
En zou je 10 jaar later daarom Guardado zijn gewenste transfer niet gunnen? Nee, daar maak je je als PSV populair mee bij toekomstige Mexicaanse talenten die overwegen hier te komen voetballen. Laat Guardado niet de dupe worden van iets waar niks meer aan te doen is, en ook niet meer relevant is. En waar hij al helemaal niks aan kan doen.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:31:40 #197
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172199054
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zegt veel over je niveau, als je dit een goede post vindt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:32:06 #198
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172199062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezeur over Betis, de club Betis heeft PSV niet opgelicht. Het was het bestuur dat toentertijd verantwoordelijk was.
En zou je 10 jaar later daarom Guardado zijn gewenste transfer niet gunnen? Nee, daar maak je je als PSV populair mee bij toekomstige Mexicaanse talenten die overwegen hier te komen voetballen. Laat Guardado niet de dupe worden van iets waar niks meer aan te doen is, en ook niet meer relevant is. En waar hij al helemaal niks aan kan doen.
Dit is een goede post, Scarface.
pi_172199182
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Eens
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:44:11 #200
342627 tja77
pi_172199380
Het schijnt trouwens dat een hele buslading Braziliaanse super talentvolle voetballers niet naar PSV durft te komen vanwege het feit dat hier ooit ene F. Spooren werkzaam is geweest. Bah wat een vieze club dat PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')