SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Ik snap de vraag niet helemaal?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 leestekens, hoe reduceer je dat naar 11?
DJ11 is maar vier tekens.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:21 schreef DJ11 het volgende:
4 leestekens, hoe reduceer je dat naar 11?
Ra-di-o For-ty-nine, D-J-E-le-venquote:
Goed gevonden, edoch ietwat saai.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ra-di-o For-ty-nine, D-J-E-le-ven
Samen precies elf lettergrepen...
Maar ik hoef nu strikt genomen niks meer met 11 letters of zo. Lekker makkelijk
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed gevonden, edoch ietwat saai.
Maar vanaf heden verwacht ik nu dan wekelijks een elftal aan #1 hits.
Van toen, van nu of voor de toekomst. Om het je niet te makkelijk te maken
Toen zou moeten kunnen maar de rest is wel erg lastig, haha.quote:
Moet de artiest met een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis precies 11 persoonlijkheden hebben om gedraaid te worden?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je eigenlijk al eens een show gedaan waarbij de artiest(en) 11 karakters hadden (personen of letters kan hier) of waarbij voor de titel van het nummer het voorgaande gold?
Vriendjes hebben mag ookquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet de artiest met een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis precies 11 persoonlijkheden hebben om gedraaid te worden?
Ik maak er een leuke mix vanquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toen zou moeten kunnen maar de rest is wel erg lastig, haha.
Doe dan maar "gewoon" nieuwe muziek
Nee, op zich best een aardig ideequote:Op donderdag 29 juni 2017 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je eigenlijk al eens een show gedaan waarbij de artiest(en) 11 karakters hadden (personen of letters kan hier) of waarbij voor de titel van het nummer het voorgaande gold?
Idee is vaak zo simpel, uitvoeren alles behalvequote:Op donderdag 29 juni 2017 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Op zich ook simpel, maar het kost tijd. Je moet de muziek bij elkaar sprokkelen en zorgen dat je alles kunt draaien dat je wilt draaienquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Idee is vaak zo simpel, uitvoeren alles behalve
quote:
quote:
Goedemorgen deze morgen.quote:
Dat alleenrecht van 'm moet maar eens afgelopen zijn...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 05:42 schreef livelink het volgende:
Oscar en MadMaster![]()
Allemaal vroeger dan Melting
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleenrecht van 'm moet maar eens afgelopen zijn...
Precies. Daarom doe ik vandaag de vrijdagse traktatiequote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleenrecht van 'm moet maar eens afgelopen zijn...
Goedemorgen uitslaper. Terecht dat je wat minder gaapt.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Daarom doe ik vandaag de vrijdagse traktatie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen uitslaper. Terecht dat je wat minder gaapt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanaf nu elke vrijdag vrij tot half september.
Doe maar luxe.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanaf nu elke vrijdag vrij tot half september.
Ja... sportschool gaat om 7 uur open, dan wil ik daar zijn. Ik kan toch niet uitslapen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Voor een vrije dag ben je dan wel weer heel vroeg op.
Deels atv en deels snipperdagen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe maar luxe.
Tom Pouce sla ik even over, maar bedankt...
Weer al om 03.00 klaarwakker. Maar ik lag wel al om 22.00 op bed, dus ik heb wel veel meer geslapen dan gisteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... sportschool gaat om 7 uur open, dan wil ik daar zijn. Ik kan toch niet uitslapen.![]()
Na het sporten kan het weekend pas echt beginnen.![]()
Maar jij was ook weer vroeg op.
Heb wel 2 weken vakantie in augustus, maar dat worden niet meer dan dagtripjes, denk ik.quote:
5 uur in plaats van 4 uur.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Weer al om 03.00 klaarwakker. Maar ik lag wel al om 22.00 op bed, dus ik heb wel veel meer geslapen dan gisteren.
Wat je doet maakt niet uit toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb wel 2 weken vakantie in augustus, maar dat worden niet meer dan dagtripjes, denk ik.
Ben bang dat er meer niet aan zit dit jaar.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je doet maakt niet uit toch?
Twee weken vrijaf is op zich al lekker...
Ik heb er 5,5 uur opzitten.quote:
Jij hebt al vroeg middag Symph.quote:
Ik dacht dat vriendschap een illusie was.quote:
Alles is relatief...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat vriendschap een illusie was.
dan is het sneller weekendquote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt al vroeg middag Symph.
Goedemorgen.
Jep, vrijdag mag wat laterquote:
vanmiddag even alle zooi uit de tuin (oude parasols e.d.) afvoeren naar de stort, dan wordt het nog netjes in de tuin voor de fam. bbq morgenquote:
Kijk! Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
vanmiddag even alle zooi uit de tuin (oude parasols e.d.) afvoeren naar de stort, dan wordt het nog netjes in de tuin voor de fam. bbq morgen
Lekker!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Daarom doe ik vandaag de vrijdagse traktatie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
Melting al klaar met sporten? Ik kom pas uit mijn bed om 7:10 uur.
Jij gaat om 10 uur naar bed, dus dan is 6 uur 's ochtends al uitslapenquote:
als Symph mij de details wil dm-en...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben weer aan het opruimen, wassen etc, terwijl de schoonmaakhulp de badkamer grondig poetst en alles stofzuigt.
Iemand belangstelling voor een aquarium? Gratis af te halen. Symph weet details.
En wat nou als hij liever wil PM-en?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
als Symph mij de details wil dm-en...
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach dat zijn bijna dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Die maak je zelf wel op toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Anderhalve verhuisdoos vol met braadzakken, diepvrieszakken, aluminiumfolie, bakpapier, wie biedt? Eenmaal, andermaal....
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het kan nog dus, goedemorgen allemaal
in geen honderd jaar, dus ik deel fijn uitquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach dat zijn bijna dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Die maak je zelf wel op toch?
Ja shit, ik heb zelf afgelopen week dat soort zooi ingeslagen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Anderhalve verhuisdoos vol met braadzakken, diepvrieszakken, aluminiumfolie, bakpapier, wie biedt? Eenmaal, andermaal....
schoonmaakhulp heeft een groot gezin, dus die is blij met een deelquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja shit, ik heb zelf afgelopen week dat soort zooi ingeslagen!Maar niet in zulke hoeveelheden!
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
schoonmaakhulp heeft een groot gezin, dus die is blij met een deel
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Photobucket.com.... wat een kutsite. Had je eerst al last van duizenden reclame banners die je beeld continue blokkeerden, gijzelen ze je nu foto's want ja, ze willen nu $39,99 per maand. Anders mag je niet meer hotlinken
Gevolg: iedereen zegt z'n photobucket.com account op.
Greedy motherfuckers.
Wissen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
fastmail.com
Ook al zo'n slim verdienmodel. Eerst jarenlang gratis email aanbieden, en nu per 1 augustus 2017 alle gratis accounts wissen. Of je wel even $3-9 per maand wilt betalen.
Ik ga toch geen geld betalen voor een email account
Heb je bij imgur de mogelijkheid voor prive account?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]ZOOOOOO dan! En dat is ook niet zo'n kinderachtig bedragje!
imgur FTW!
Yup.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:46 schreef ToT het volgende:
Wissen?Dit zijn gewoon afpersingspraktijken!
WTFquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Photobucket.com.... wat een kutsite. Had je eerst al last van duizenden reclame banners die je beeld continue blokkeerden, gijzelen ze je nu foto's want ja, ze willen nu $39,99 per maand. Anders mag je niet meer hotlinken
Greedy motherfuckers.
Dat doen ze nu dus ook bij photobucket.com. Je kan je foto's niet meer zien in je eigen account. Tenzij je dus upgrade.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Wissen?Dit zijn gewoon afpersingspraktijken!
Volgens mij kan je idd een privé account aanmaken maar dat heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je bij imgur de mogelijkheid voor prive account?
Of is dat gewoon uploaden en de hele wereld kan er doorheen browsen?
"PAY NOW."quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Yup.
Gelukkig gebruikte ik dat account alleen voor spam- en andere niet-essentiële zaken. Ik heb alle mails die ik nog wil bewaren al gebackupt en alle accounts die ik via dat email account heb lopen al overgezet naar een ander email adres. Fastmail mag erin zakken
Als ik inlog staat er groot in beeld: 31 days left. PAY NOW.
Nope, not gonna happen
Schandalig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat doen ze nu dus ook bij photobucket.com. Je kan je foto's niet meer zien in je eigen account. Tenzij je dus upgrade.
Gelukkig gebruikte ik het alleen voor bagger plaatjes. Maar er zijn ook mensen die er jarenlang een database hebben opgebouwd voor hun blog of wat ook.
Ja dat doe ik ook nooit, maar daar is het tenminste nog mogelijk om het gratis te houden, dus dat boeit verder nietquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach, bij Outlook.com kreeg ik een tijdje terug ook elke dag te lezen "UPGRADE NOW FOR MORE FEATURES" Uhm, alleen mail is prima. Thanks. Opzouten met je automatische Skype koppeling en andere shit.
Neuh, want je verbindt jezelf gelijk voor een "Yearly plan"quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schandalig.
Als ik daar veel foto's zou hebben, zou ik eenmalig dat bedrag betalen, de foto's eraf halen en dan het account opzeggen. Met als opmerking "Fuck you very very much".
Ik gok dat het een voorbode is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nooit, maar daar is het tenminste nog mogelijk om het gratis te houden, dus dat boeit verder niet
Jezus.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Neuh, want je verbindt jezelf gelijk voor een "Yearly plan"
Schoften zijn het.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, want je verbindt jezelf gelijk voor een "Yearly plan"
Schoften zijn het.
Ach, op de Facebook pagina van photobucket praten mensen al over het aangaan van een "class action" lawsuit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.
De vraag is of dat zomaar mag. Maar ja, krijg je gelijk maar eens aan jouw zijde.
Oh dat kan best, maar zolang het ergens anders wel gratis wordt aangeboden zullen de meeste mensen niet zo dom zijn om erin te trappen. En dan zitten zij dus met de gebakken peren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gok dat het een voorbode is.
Het probleem is, iedereen is nu ontzettend afhankelijk geworden van een outlook, gmail, yahoo, facebook, twitter etc.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oh dat kan best, maar zolang het ergens anders wel gratis wordt aangeboden zullen de meeste mensen niet zo dom zijn om erin te trappen. En dan zitten zij dus met de gebakken peren.
Say what? Ik betaal juist aan Netflix om géén reclame te hoeven zien. Als er wél reclame komt, zeg ik het ook weer op idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik las gister dat ze bij Netflix ook reclames willen gaan introduceren.Nou, dan zeg ik dat ook wel op en gaan we wel over op downloaden.
Ik wil best betalen voor Netflix, maar niet OOK nog eens reclames krijgen.
Wat? Dan worden de voordelen van het hebben van Netflix toch in 1 keer teniet gedaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het probleem is, iedereen is nu ontzettend afhankelijk geworden van een outlook, gmail, yahoo, facebook, twitter etc.
Ik las gister dat ze bij Netflix ook reclames willen gaan introduceren.Nou, dan zeg ik dat ook wel op en gaan we wel over op downloaden.
Ik wil best betalen voor Netflix, maar niet OOK nog eens reclames krijgen.
wut? oiquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Greedy motherfuckers.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]Say WHAAAAAAAAAAAAAAAAT????????
Dat is ÉCHT schandalig!!!!!
quote:Order Details
Yearly Essentials (recurring) $399.99
Discount $0.00
Total $399.99
En dan te bedenken dat hun "gratis" pagina echt boordevol reclame banners en pop-ups zit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hebt wel lef om je trouwe gebruikers op die manier te naaien, zeg.
Of je bent ontzettend dom.
Klopt ja; ik kreeg ineens een aantal SMSjes op mijn telefoon over dat ik naar een bepaald .ru adres moest gaan om de veiligheid van mijn credit card te verhogen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Yahoo wordt nogal eens gehackt. Sindsdien dat account maar op non-actief gezet.
Uit nieuwsgierigheid kun je niet hetzelfde gmail adres gebruiken voor meerdere android toestellen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
5 outlook/hotmail accounts
3 gmail accounts (leuk he verplicht bij android phones)
1 yahoo account
Alsof ik die wachtwoorden onthoudquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kun je niet hetzelfde gmail adres gebruiken voor meerdere android toestellen?
Ah okay, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof ik die wachtwoorden onthoud
Ik gebruik ze nergens voor behalve dat verplichte Android geleuter
Ow ja, m'n phone! DAT is primair waarom ik Gmail heb. Youtube moet het ook hebben als je comments wil posten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof ik die wachtwoorden onthoud
Ik gebruik ze nergens voor behalve dat verplichte Android geleuter
Jaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kun je niet hetzelfde gmail adres gebruiken voor meerdere android toestellen?
Top dan weet ik dat ook, mocht ik binnen afzienbare tijd gaan overstappen naar een android toestel en degene die daar hoogstwaarschijnlijk wel op zullen volgen.quote:
Ingeroosterdquote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:35 schreef peaceman het volgende:
Morge.... beetje afwezig geweest.. moest echt bijkomen na twee weekenden festival![]()
Nog steeds last van mijn rug, maar wel zin om te draaien
Zou iemand voor mij deze tijden willen plannen voor vanavond:
21.00-23.00
titel volgt nog..
(Heb mijn roostergegevens niet bij me)
Thanks
De showtitel kan later worden aangepastquote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - Even Bijkomen
Welk festival wordt het dit weekend?quote:
het thuisfestival.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welk festival wordt het dit weekend?
als ik net zoveel kan drinken als bij de vorige twee en er kant en klaar eten te krijgen is, er geen kinderen zijn, geen buren die klagen over geluid... en jij rijdt, vind ik het prima.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik net zoveel kan drinken als bij de vorige twee en er kant en klaar eten te krijgen is, er geen kinderen zijn, geen buren die klagen over geluid... en jij rijdt, vind ik het prima.
De kinderen bonjour je wel de deur uit?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die buren zijn het probleem schat ik zo in.
Gewoon opsluiten in de kelder, toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
De kinderen bonjour je wel de deur uit?
die verzuip je gewoon in dat aquariumquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die buren zijn het probleem schat ik zo in.
hoe zorg je dat je zoveel zuipt dat de buren verdwijnen met de kids in de kelder terwijl Diaan rijdt....quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:47 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 vraagt zich af in welk gesprek hij binnenvalt...
Vergeet het kant- en klare eten niet! Anders heeft het allemaal nog niet veel zin.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zorg je dat je zoveel zuipt dat de buren verdwijnen met de kids in de kelder terwijl Diaan rijdt....
Dat was het ongeveer
Een geheel logisch onderwerp natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe zorg je dat je zoveel zuipt dat de buren verdwijnen met de kids in de kelder terwijl Diaan rijdt....
Dat was het ongeveer
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeet het kant- en klare eten niet! Anders heeft het allemaal nog niet veel zin.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het ongeveer
Leuk, maar de rek is wel uit wat betreft de Haarlem Honkbalweek.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor MadMaster:
GEMEENTE STEEKT 80.000 EURO IN HONKBALWEEK HAARLEM
Gepubliceerd op: 30/06/2017
Gemeente steekt 80.000 euro in Honkbalweek Haarlem
De Honkbalweek Haarlem krijgt een financiële injectie van de gemeente van 80.000 euro, meldt NH Nieuws vrijdag.
Met de eenmalige toelage is het sportevenement nog niet gered. Naast dit bedrag, moet een lopende sponsoractie nog geld opleveren. De gemeenteraad van Haarlem stemde donderdagavond in met het bedrag. De organisatie van de Honkbalweek Haarlem besloot in 2016 te stoppen. Financieel was de sportweek niet meer haalbaar.
Ein Festival der Liebe...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welk festival wordt het dit weekend?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het ongeveer
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeet het kant- en klare eten niet! Anders heeft het allemaal nog niet veel zin.
Het wordt tijd dat je gaat draaien. Ik zit hier per ongeluk kerstmuziek te luisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
zo heb wat muziek bij elkaar gekwakt... straks eens luisteren of het bij elkaar past
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je gaat draaien. Ik zit hier per ongeluk kerstmuziek te luisteren
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je gaat draaien. Ik zit hier per ongeluk kerstmuziek te luisteren
Nou heb ik ook niet echt principieel iets tegen Kerst in de zomer. Alleen was het nu vrij onbewust en duurde het ook even voordat ik het door had.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]je kunt er maat beter op tijd bij zijn...
na driving home for christmas, last christmas, white christmas begon er iets te dagen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou heb ik ook niet echt principieel iets tegen Kerst in de zomer. Alleen was het nu vrij onbewust en duurde het ook even voordat ik het door had.
haha.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou heb ik ook niet echt principieel iets tegen Kerst in de zomer. Alleen was het nu vrij onbewust en duurde het ook even voordat ik het door had.
Bij white christmas begon het te dagen en bij Santa Claus is coming to town drong het pas echt goed door.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
na driving home for christmas, last christmas, white christmas begon er iets te dagen?
Gup weer opstandig?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:06 schreef livelink het volgende:
Henk Wijngaard sneakte er even tussendoor
laten we hopen dat hij zich de rest van de show rustig houdt.quote:
Ik had hem nog nooit gehoord, maar toch klinkt het wel bekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
Had ineens in deze... te lang niet gehoord
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, ja. Was Down the Rabbithole wat je ervan verwacht had?
echt superleuk festival. loopafstanden zijn niet te groot, alle leeftijden qua publiek en ook alle kleuren zijn aanwezigquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, ja. Was Down the Rabbithole wat je ervan verwacht had?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:22 schreef ToT het volgende:
Fuck, ik had nog een paintje van The Doors, maar ik kan 'm niet vinden!
Eigenlijk is het helemaal niet zover bij mij vandaan. Misschien volgend jaar eens kijken voor een dagkaart.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt superleuk festival. loopafstanden zijn niet te groot, alle leeftijden qua publiek en ook alle kleuren zijn aanwezig
er zijn geen dagkaartenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is het helemaal niet zover bij mij vandaan. Misschien volgend jaar eens kijken voor een dagkaart.
Gewoon een zooi deuren met op ieders een gezicht van een bandlid!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
ik draai zelden Prince, maar ik dacht vanavond: waarom niet?
oh zo'n topicquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een zooi deuren met op ieders een gezicht van een bandlid!
Ik dacht dat ik hem hier tussen had gezet: ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.
Dit is echt zo'n nummer wat ik altijd vergeet van Prince en als ik het dan weer hoor, dan is het toch wel echt heel fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
ik draai zelden Prince, maar ik dacht vanavond: waarom niet?
hier mijn korte verslag:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is het helemaal niet zover bij mij vandaan. Misschien volgend jaar eens kijken voor een dagkaart.
ja precies.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer wat ik altijd vergeet van Prince en als ik het dan weer hoor, dan is het toch wel echt heel fijn.
Geen dagkaarten, maar wel een heerlijk festival qua sfeer. Veel leuker dan BKS vind ik. Het is dat BKS de goede headliners had. Ik verwacht daar volgend jaar niet naartoe te gaan. DTRH wel weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar stem niet zo heel fijn. Verder wel een goed nummer.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
ben wel nieuwsgierig wat jullie van deze Nederlandse band vinden
Wel een behoorlijke overgang na Nilsson.quote:
dat ben je toch wel gewend bij mij?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke overgang na Nilsson.
Deze viel me echt heel erg op. Normaal hoor ik het nooit zo.quote:
je wordt momenteel zeker niet afgeleid door je kindquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze viel me echt heel erg op. Normaal hoor ik het nooit zo.
Klopt, ik zit hier helemaal alleenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wordt momenteel zeker niet afgeleid door je kind
zijn nummers of die van The Beatles?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
Paul McCartney vandaag ook weer in het nieuws omdat hij de rechten van zijn nummers weer heeft teruggekocht. Ik heb nooit begrepen waarom ze toen uberhaupt verkocht waren. Dat geld had hij toch zeker niet nodig?
Van The Beatles.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn nummers of die van The Beatles?
die heeft Michael Jackson ooit voor zijn neus weggekaapt..quote:
Ja precies. En die heeft Sony weer voor zijn neus weggekaapt uit de erfenis van Michael Jackson en nu heeft Paul McCartney ze gekocht.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heeft Michael Jackson ooit voor zijn neus weggekaapt..
nou dat heeft MJ wel heel sneaky gedaan schijnt..quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja precies. En die heeft Sony weer voor zijn neus weggekaapt uit de erfenis van Michael Jackson en nu heeft Paul McCartney ze gekocht.
Ik bedoelde ook dat ik het raar vond dat hij dat toen heeft laten wegkapen door Michael Jackson.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat McCartney het had laten gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat heeft MJ wel heel sneaky gedaan schijnt..
Het verhaal gaat dat in de jaren 80, toen zij samen wel wat nummers opnamen, Paul had laten vallen dat jij de rechten wilde terugkopen en dat MJ hem toen voor was. Einde samenwerking was dat ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat McCartney het had laten gebeuren.
mijne ook....quote:
nee dat was mixxx die me eruit mieterdequote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
Gup doet vervelend![]()
En daar baal ik van, want ik vind dit wel een fijn nummer.
ja lekker ie is he?!quote:
quote:
ja, ik wist niks betersquote:
Ik denk altijd even dat dit The Cure is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:38 schreef DJ11 het volgende:
En dit klinkt bijna als Terence Trent d'Arby
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Dit nummer moet je echt met je ogen dicht luisteren. Je even helemaal mee laten nemen in de sfeer.
Niks moetquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
moet ik er nog een half uurtje aanplakken?
Ik weet niet of ik het volhou. Met mijn ogen dicht luisteren ging al bijna mis.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
moet ik er nog een half uurtje aanplakken?
Knokkels zou zeggen: Koffetijd!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het volhou. Met mijn ogen dicht luisteren ging al bijna mis.
Het is vrijdag. Je kunt hetquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het volhou. Met mijn ogen dicht luisteren ging al bijna mis.
Ik hoop vannacht weer eens goed te slapen. Dat ging een beetje mis de afgelopen 2 nachten. Dus sla ik de koffie maar even over.quote:
Dat -ie maar gauw weer eens komt buurten in dit topic. Had anders even een DM gestuurd, maar dat kan de eerste dagen niet met een nieuw account.quote:
is ie al zo lang niet geweest?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat -ie maar gauw weer eens komt buurten in dit topic. Had anders even een DM gestuurd, maar dat kan de eerste dagen niet met een nieuw account.
da's best lang jaquote:
hij moet meer gedraaid wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze gedraaid in mijn Mind the Music-showPrachtig nummer vind ik het.
graag gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:04 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Zomaar een nummer uit mijn Top 10 allertijden
misschien kregen ze ruzie over de drugs?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom gaan ze drugs op de grond leggen om er daarna op te gaan staan oorlog voeren?
Dan nog zou ik ernaast gaan staan oorlog voeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:15 schreef peaceman het volgende:
misschien kregen ze ruzie over de drugs?
Zul je net zienquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
het wordt later en het aantal luisteraars neemt toe
eens kijken of het bij de volgende plaat zo blijftquote:
zal ik je verlossen van 1 luisteraar?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens kijken of het bij de volgende plaat zo blijft
weltrusten! hoop dat je genoten hebtquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
zal ik je verlossen van 1 luisteraar?
Thank you for the music! Ik ga plat.
Welterustenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
zal ik je verlossen van 1 luisteraar?
Thank you for the music! Ik ga plat.
zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
weltrusten! hoop dat je genoten hebt
Nou vooruit dan maar.quote:
Ouderdom.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:26 schreef peaceman het volgende:
ben wel veel van de rustigere liedjes vandaag
livelink was op, anders was ze wel blijven luisteren, maar ik snap t wel.. dit is niet gemakkelijk om tot je te nemen als je dit genre niet fijn vindtquote:
Ik hoor ook liever Paolo Contequote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
livelink was op, anders was ze wel blijven luisteren, maar ik snap t wel.. dit is niet gemakkelijk om tot je te nemen als je dit genre niet fijn vindt
toch denk ik dat ToT het wel kan waarderenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig passen de liedjes goed bij elkaar.
heel fijn geluidquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Er is ook een nummer van Electronic waarin Johnny Marr dit gitaareffect gebruikt.
omdat ie Nederlands is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom heeft hij een heel slecht Iers accent?
Mja, anyway.. mooi liedje maar dat slechte accent stoorde mij nogal.quote:
En dan ben je door je hele collectie heen?quote:
snap ik...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, anyway.. mooi liedje maar dat slechte accent stoorde mij nogal.
I.p.v. de normale "I" (aai) hoorde ik vaak een slechte "oi".
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan ben je door je hele collectie heen?
Nou, ik heb nog bier hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:52 schreef peaceman het volgende:
(lijkt me wel een keer een uitdaging om een uitzending van 8 uur te maken ofzo)
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog bier hoor.
*hint*
BBQ moet aan, bier moet koud. Ik snap je.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:54 schreef peaceman het volgende:
niet vandaag... dat wil ik echt wel voorbereiden
en het moet ook mogen van de 'directie'quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
BBQ moet aan, bier moet koud. Ik snap je.
dat zeg je ook alleen maar omdat de PSB hieraan meewerkten!quote:
Ze schreven het zelfsquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat de PSB hieraan meewerkten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |