SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordat jij kwam hadden we het heel beschaafd over muziek.
Ik vind het leuk hoorquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft toch weer te veel nieuwe muziek geselecteerd en spreekt zichzelf vermanend toe.
Ik heb geen klagen. Jammer dat het laatste kwartier al is aangebrokenquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
En het aantal luisteraars is ook gestaag omhoog gegaan volgens mij.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:47 schreef Tuned22 het volgende:
En als Melting het niet leuk vindt, slaan we 'm op z'n Brabantse bakkes
En hij vond jou nog wel zo'n lieftallige damequote:Op woensdag 28 juni 2017 21:47 schreef Tuned22 het volgende:
En als Melting het niet leuk vindt, slaan we 'm op z'n Brabantse bakkes
Daar maakt ze gewoon misbruik van.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij vond jou nog wel zo'n lieftallige dame
Godverquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:52 schreef Tuned22 het volgende:
- insert blauw informatietekentje - deze staat op het album 'Please'.
(ik heb deze versie nog nooit gehoord Elf)
Zie post #16quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:52 schreef Tuned22 het volgende:
- insert blauw informatietekentje - deze staat op het album 'Please'.
(ik heb deze versie nog nooit gehoord Elf)
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Nadat West End Girls voor de eerste keer flopte, kwamen de Pet Shop Boys in 1985 bij Parlophone onder contract. Hun eerste single: Opportunities (Let's Make Lots Of Money)
Opnieuw een flop. Pas na de remake van West End Girls (#1-hit) kwam Opportunities opnieuw uit in licht geremixte versie en werd het alsnog een hit. Nu: de originele 12-inch mix uit 1985. Speciaal voor Tuned22.
Ik dacht... ik vul je even aanquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie post #16![]()
Een nieuwere versie van dit nummer staat inderdaad op hun debuutalbum Please
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had TheoThee nog wel verwacht en had een nummertje voor hem klaargezet. Geen Theo Thee, maar het nummertje gaat zo, desondanks, als afsluiter van de show fungeren...
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hoi!
Ik luister mee hoor!
Ben alleen ff wat druk!
Als ik had geweten dat je meeluisterde, had ik 'm misschien wat eerder gedraaid, maar het is ook een prachtige afsluiterquote:
Metquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hoi!
Ik luister mee hoor!
Ben alleen ff wat druk!
Whehehe was sowieso weer een ernstig goede show!quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je meeluisterde, had ik 'm misschien wat eerder gedraaid, maar het is ook een prachtige afsluiter
Thanksquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe was sowieso weer een ernstig goede show!
OK, van deze zin snap ik ongeveer niks.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is DÉ reden waarom ik nooit meer een Audeze LCD-X moet kopen!
Is ze wel gelukt, trouwens. Maar het is geen drijfveer voor ze. Ze gaan maar door en door, gewoon omdat ze het zo leuk vinden. Ze zien met pensioen gaan helemaal niet zitten. Goede berichtenquote:
Tunedquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Niet in de spiegel wrsgeen dank, graag gedaan.
Tuned, je gaat zo meteen over de knie, met je opmerkingen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Een Audeze LCD-X is een akelig goede koptelefoon die muziek serieus echt veel beter laat klinken. Soms echt bijna magisch!quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
OK, van deze zin snap ik ongeveer niks.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]Bij mij is het vaak sowieso een smileyfestijn!
Nee, natuurlijk. Dat is logisch.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is DÉ reden waarom ik nooit meer een Audeze LCD-X moet kopen!
Melting, zo praat je niet tegen een vrouwquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuned, je gaat zo meteen over de knie, met je opmerkingen.
Uit de serie "Tuned22 maakt vrienden"quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Tuned begonquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Melting, zo praat je niet tegen een vrouw
Ja hoor... span jij maar samen met Tuned.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Melting, zo praat je niet tegen een vrouw
quote:
Foei tunedquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor... span jij maar samen met Tuned.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit de serie "Tuned22 maakt vrienden"
sorryquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]bedankt voor je onvoorwaardelijke support livelink...
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]bedankt voor je onvoorwaardelijke support livelink...
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
sorry![]()
ik heb ook bijna alleen maar mannelijke collega's. Ik ben vergeten hoe het is solidair te zijn.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is écht de laatste. Bedankt voor het luisteren weer
Dank je wel Elfquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is écht de laatste. Bedankt voor het luisteren weer
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
En dan nu....... naar bed.
Fijne avond nog allemaal.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:06 schreef just me het volgende:
Ik had het niet door dat je vanavond aan het draaien was Elf
Trustenquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
En dan nu....... naar bed.
Fijne avond nog allemaal.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen *rent weg*quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen *rent weg*
Zingt ie dan over jou?quote:
Misschien wil hij daarmee aangeven dat hij niet je echte vader is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...
Volgens mij werkt dat niet troostend, Oscar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien wil hij daarmee aangeven dat hij niet je echte vader is.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien wil hij daarmee aangeven dat hij niet je echte vader is.
Een vriend van mij heeft een stiefvader die qua uiterlijk prima voor zijn echte vader kan doorgaan. Dus zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]nee, dat is niet aan de orde whahaha.
Mwah nee, in dit geval is 'nooit' wel aan de ordequote:Op woensdag 28 juni 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een stiefvader die qua uiterlijk prima voor zijn echte vader kan doorgaan. Dus zeg nooit nooit.
* Elfletterig beseft dat dit ook niet troostend werkt
Ga je weer nachtelijk stofzuigen..?quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik ga eens aan de slag met opruimen en schoonmaken. Kan ik ook geen kwaad meer doen in dit topic.
Bedankt voor je gezellige aanwezigheidquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik ga eens aan de slag met opruimen en schoonmaken. Kan ik ook geen kwaad meer doen in dit topic.
Alleen als iemand 'm vult.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:25 schreef Tuned22 het volgende:
Geeft die vis sinds kort aan welke nrs er komen of alleen als iemand 'm vult..?
quote:
quote:
Kabouter Wesley!quote:
Wat is daar het praktisch nut van?quote:
quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Werkt heel relativerend en heilzaam na bijv. een dag vol gemekker aan je kop![]()
Net klaar. Nog niet echt nachtelijk.quote:
Zal wel loslopenquote:Op woensdag 28 juni 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Net klaar. Nog niet echt nachtelijk.
Ik zal morgen voor de zekerheid aan de buurvrouw vragen of ze het heeft gehoord en/of last van heeft gehad.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 04:15 schreef livelink het volgende:
Het is vast nog te vroeg om goedemorgen te zeggen.
Goedemorgen Melting. Ik kon niet meer slapen, dus ben inderdaad al vanaf 04.00 op. En ging pas om 01.00 naar bed. Niet goed bezig.quote:
Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 05:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik kon niet meer slapen, dus ben inderdaad al vanaf 04.00 op. En ging pas om 01.00 naar bed. Niet goed bezig.
Omdat ik zo naar mijn werk moet. Business as ususalquote:Op donderdag 29 juni 2017 05:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet.
Waarom ga je nu niet even plat dan?
Dat is wel een goede reden om niet plat te gaan ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik zo naar mijn werk moet. Business as ususal
Ach ja, het gebeurt wel vaker dat ik zo'n slapeloze nacht tussendoor heb. Ik hou het wel vol, maar leuk is anders.quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om niet plat te gaan ja.
Zware dag voor de boeg dan....
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, het gebeurt wel vaker dat ik zo'n slapeloze nacht tussendoor heb. Ik hou het wel vol, maar leuk is anders.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:20 schreef MadMaster het volgende:
Gewonnen!![]()
Eerder wakker dan de katten, die me aankijken van: Ja, maar nu hoeven we nog geen eten...
Succes, ik ga nog een beetje echt wakker worden...quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook goedemorgen.
Op naar het werk.
quote:
Werk ze.quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:48 schreef just me het volgende:
[..]Melting tijd om te douchen en naar het werk te gaan voor mij
quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Werk ze.
Hier regent het ondertussen lekker door.
quote:
sterkte vandaag!quote:Op donderdag 29 juni 2017 05:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik kon niet meer slapen, dus ben inderdaad al vanaf 04.00 op. En ging pas om 01.00 naar bed. Niet goed bezig.
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het...![]()
Goedemorgen allen
Jij drinkt niet eens koffiequote:Op donderdag 29 juni 2017 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoera! E.coli bij Starbucks
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ijskoffie-starbucks
Alsof de koffie niet shit genoeg was.
#teamtheequote:
Dat kan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo ver ik kan zien staat er vandaag nog niemand op de planning om iets te draaien.
Zou ik straks/vanmiddag een uur kunnen draaien om wat dingen uit te proberen?
(Ben namelijk op een andere locatie en ben benieuwd of het daar ook werkt)
Fijn om te horen dat het mogelijk isquote:Op donderdag 29 juni 2017 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.
Aangezien ik de wachtwoorden niet heb van de accounts, wil ik vragen of iemand anders je even in kan plannen.
Of ja.... ik heb de wachtwoorden wel, maar niet hier op mijn werk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het mogelijk is.
Dan wacht ik wel totdat iemand die wel de wachtwoorden heeft langskomt in het topic
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 29 juni 2017 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En zojuist kwamen weer drie muggen tragisch aan hun einde
quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb sinds gisteren een klamboe om mijn bed. Ik werd namelijk elke nacht 2 a 3 keer wakker van gezoem om mijn hoofd en/of jeukende delen van mijn lichaam. En elke keer op jacht naar die beesten, vang je er 1 of 2, ga je weer liggen, tien minuten later.. zzzmmmzmmmmnnggggg AAARGGGHHquote:Op donderdag 29 juni 2017 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar goed, niets is zo bevredigend als een knetterende mug. Heerlijk geluid
beter dan die rode splash op mijn muurquote:
Gewoon terugprikken!quote:
Hmm goed idee wel. Moet toch nog naar de stad.quote:
absoluut....quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:26 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beter dan die rode splash op mijn muur
quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zoals mijn vriendin zegt: "Catch it and fry it with garlic for breakfast!"
Aangezien ik docu's heb gezien dat men in warmere landen daadwerkelijk muggen om te eten vangt door met een pan met daarin een laagje olie door een zwerm heen te zwaaien, dacht ik eerst dat ze het nog meende ook!quote:
dank je. Gisterenmiddag kregen we een beetje rotnieuws op mijn werk. Kans is dat ik per 1 januari mijn baan kwijt ben. Zal ook wel de reden zijn dat ik vannacht slecht geslapen heb. Dus vandaag een beetje sombere stemming op werk ook. Heeft een collega voor de lol een fles champagne gekocht om het nieuws maar gewoon te vieren. De combinatie 3 uur slaap en champagne is wel verrassend.quote:
oh neequote:Op donderdag 29 juni 2017 14:42 schreef livelink het volgende:
[..]
dank je. Gisterenmiddag kregen we een beetje rotnieuws op mijn werk. Kans is dat ik per 1 januari mijn baan kwijt ben. Zal ook wel de reden zijn dat ik vannacht slecht geslapen heb. Dus vandaag een beetje sombere stemming op werk ook. Heeft een collega voor de lol een fles champagne gekocht om het nieuws maar gewoon te vieren. De combinatie 3 uur slaap en champagne is wel verrassend.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:42 schreef livelink het volgende:
Heeft een collega voor de lol een fles champagne gekocht om het nieuws maar gewoon te vieren. De combinatie 3 uur slaap en champagne is wel verrassend.
Ow dat is shit zeg. Logisch dat je niet zo goed slaap dan. Toffe actie van je collega!quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:42 schreef livelink het volgende:
[..]
dank je. Gisterenmiddag kregen we een beetje rotnieuws op mijn werk. Kans is dat ik per 1 januari mijn baan kwijt ben. Zal ook wel de reden zijn dat ik vannacht slecht geslapen heb. Dus vandaag een beetje sombere stemming op werk ook. Heeft een collega voor de lol een fles champagne gekocht om het nieuws maar gewoon te vieren. De combinatie 3 uur slaap en champagne is wel verrassend.
Dat snap ik wel. Wel stom zo'n constructie.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:06 schreef livelink het volgende:
Ik werk in de ICT en nu heeft mijn werkgever bedacht dat onze afdeling per 1 januari een zelfstandige bv moet worden en dan worden we de dochter van mijn werkgever en dan moeten we goud geld gaan verdienen.
Die bv gaat het sowieso worden, maar of daar voor mij plaats zal zijn en of ik dat wil is maar de vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk heel erg leuk. Geef mij een database en SQL en ik ben gelukkig, bij wijze van spreken. Maar wat ik echt niet leuk vind en ook niet goed in ben is het ontwikkelen van mooie apps. En dat laatste is natuurlijk hetgeen waar we geld mee moeten gaan verdienen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:54 schreef just me het volgende:
Zou je zelf wel willen blijven Livelink ?
Lastig hoorquote:Op donderdag 29 juni 2017 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk heel erg leuk. Geef mij een database en SQL en ik ben gelukkig, bij wijze van spreken. Maar wat ik echt niet leuk vind en ook niet goed in ben is het ontwikkelen van mooie apps. En dat laatste is natuurlijk hetgeen waar we geld mee moeten gaan verdienen.
Ik heb het commerciële gevoel van een aardbei. Dus tja, ik weet het niet.
Sterkte, hoewel er natuurlijk ook altijd iemand de database beheren en de SQL scripts moet maken bij een app/website...quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk heel erg leuk. Geef mij een database en SQL en ik ben gelukkig, bij wijze van spreken. Maar wat ik echt niet leuk vind en ook niet goed in ben is het ontwikkelen van mooie apps. En dat laatste is natuurlijk hetgeen waar we geld mee moeten gaan verdienen.
Ik heb het commerciële gevoel van een aardbei. Dus tja, ik weet het niet.
Ja, dat is ook mijn hoop. Maar waarschijnlijk willen ze alleen alleskunners.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte, hoewel er natuurlijk ook altijd iemand de database beheren en de SQL scripts moet maken bij een app/website...
En dat hebben ze nu ineens verzonnen/hardop gezegd?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn hoop. Maar waarschijnlijk willen ze alleen alleskunners.
Neequote:
Mijn eeuwenoude username hier is al jaren op velerlei gebieden mijn naam...quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeJij duikt langdurig onder, ik wissel slechts van account en ga voortaan onder deze naam verder in MUZ, aangezien dit ook mijn DJ-naam op Radio 49 is.
Hoe laat?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is er ondertussen al iemand online gekomen die me nog voor vanavond zou kunnen inroosteren zodat ik iets kan testen (aangezien de middag nu wel voorbij is)
Ja hoor, ik kan je inroosteren. Tijdstip en showtitel?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is er ondertussen al iemand online gekomen die me nog voor vanavond zou kunnen inroosteren zodat ik iets kan testen (aangezien de middag nu wel voorbij is)
Leef je uit, hoef ik niet achter de laptop te kruipen...quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan je inroosteren. Tijdstip en showtitel?
Ah oké, ik was er net van uitgegaan dat jij het zou doen. Ik pak het op.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, hoef ik niet achter de laptop te kruipen...
Je hebt een DM van een bepaald konijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als het gaat van 19:30-20:30 en noem de show maar De derde test,
In ieder geval alvast bedankt!
Het is wel heel erg loose gecoverd.... - Wat ik ook slecht vind, is dat die zangeres niet die paar regels uit het hoofd heeft geleerd, maar de tekst op een muziekstandaard heeft staan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de categorie: Pijnlijke Momenten
Dat klinkt beduidend beter ja. Sting begint trouwens een beetje op Arnold Schwarzenegger te lijken...quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doet Gregory Porter het toch een stukje beter
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Voor wat het waard is: ik ben even niet via DM bereikbaar.
Krijg je met een nieuw account
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dat is mijn gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat hebben ze nu ineens verzonnen/hardop gezegd?
Ik hou niet van veranderingenquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon je andere account in 2e browser open hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Elke dag weer een ramp met het veranderen van de datumquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon je andere account in 2e browser open hebben
Je andere andere accountquote:
Hopelijk lukt het. Helaas kan ik op donderdagavond nooit luisteren; ik moet zo weg, de oefenruimte inquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo het inroosteren is gelukkig gelukt, heb al circa 10 nummers klaar staan en heb het voorbereid dat er ook verzoekjes kunnen gedraaid worden.
Nu maar afwachten of ik ook daadwerkelijke kan draaien vanaf mijn huidige locatie
Dan wens ik je een fijne avond toequote:Op donderdag 29 juni 2017 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het. Helaas kan ik op donderdagavond nooit luisteren; ik moet zo weg, de oefenruimte in
niet valsspelen hequote:Op donderdag 29 juni 2017 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het. Helaas kan ik op donderdagavond nooit luisteren; ik moet zo weg, de oefenruimte in
Jij begrijpt mijquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elke dag weer een ramp met het veranderen van de datum
Zeker weten hoor ik geen gupquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben begonnen en zo te horen werkt het
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Top, veel (hopelijk) plezier met luisteren.
Ik laat me wel verrassenquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als iemand nog een verzoek heeft voor een nummer dan kan dat
Deze? Een jaartje geleden of zo draaide Gup deze grijs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze? Een jaartje geleden of zo draaide Gup deze grijs!![]()
Of bedoel je van I put a spell on you?
Zoek die straks maar eens op Youtube op!Dat is nog weer extra bijzonder!
Inderdaad de I put a spell on you van Screamin jay hawkins is best wel apart om te zien op YouTubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan klagen ze maar over Zwarte Piet hier!quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Inderdaad de I put a spell on you van Screamin jay hawkins is best wel apart om te zien op YouTube
dank je wel voor het draaienquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat was hem weer, bedankt voor het luisteren
quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
das heel eerlijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik kreeg een telefoontje, dus ik heb net de laatste nummers niet meer meegekregen. Maar dank je wel!quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:22 schreef sacha het volgende:
2 luisteraars, ik op mijn ene mobiel, ik op mijn andere mobiel
Je zit op het limiet?quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:27 schreef sacha het volgende:
wanneer meg ik de guppert weer voeren? ff testen
ah, heb hem/haar weer vol gepleurd!quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zit op het limiet?
Je krijgt te zien hoeveel nummers je per hoeveel minuten kunt aanvragen!
eg welquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb ik I've never been to me gemist? Nee toch?
DAMMIT!quote:
Ja?quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:10 schreef sacha het volgende:
heb ik dit aan Guppert gevraagd? nee toch?
Ook Daddy Cool?quote:
Niks gebroken?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. kom hier net binnenvallen
Zolang daar geen hele mooie orchideeën in stonden...quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Zo te lezen is de test van aRd vanavond gelukt?
4 leestekens, hoe reduceer je dat naar 11?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:16 schreef DJ11 het volgende:
Zo te lezen is de test van aRd vanavond gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |