abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:06:06 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172051179
7-jarige wonderkind Laurent loopt al mee in het ziekenhuis

A AMSTERDAM - (AT5) In Frankrijk noemen ze hem al 'Le Petit Einstein': de 7 jarige Laurent. Hij zit op de privéschool Winford in Amsterdam-Zuid, deed de IQ-test in een uurtje en scoorde het hoogst haalbare puntenaantal, namelijk 145. Zelf was hij eigenlijk niet onder de indruk.

In een half jaar rondde Laurent het eerste en tweede jaar van het gymnasium af en hij begint zich nu echt te vervelen. Daarom mag hij een halve dag per week meelopen in het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam, om meer te leren over medische onderzoeken.

"Hoopt dat hij opa en oma kan helpen"
"Zijn opa en oma zijn allebei 70 plus en die tobben heel erg met hartkwalen en je ziet dat Laurent dat heel vervelend vindt. Als hij dan iets voor ze kan betekenen, dan doet hij dat graag", vertelt zijn vader Alexander. "Hij vond cardiologie sowieso al een heel erg interessant onderwerp en nu hoopt hij dat hij opa en oma kan helpen."

De vrijdagavond van Laurent ziet er dan ook bijzonder uit. Op de keukentafel wordt regelmatig een dier ontleed. "Omdat ik dat leuk vind, gewoon interessant eigenlijk", vertelt hij zelf, terwijl hij foto's laat zien van de ontleed-sessies.

Intelligentie van vader
Zelf denkt Laurent zijn intelligentie van zijn vader te hebben, maar daar gaat zijn Alexander niet in mee. "Ik geef liever geen antwoord, dat is het verstandigst."

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ee-in-het-ziekenhuis
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172051238
Arm ventje.

Nou ja, hopen dat hij nog een beetje normaal kan leven en eventueel wat voor de samenleving kan betekenen, voordat hij helemaal van het padje raakt en het gesticht terecht komt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:11:05 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_172051305
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Arm ventje.

Nou ja, hopen dat hij nog een beetje normaal kan leven en eventueel wat voor de samenleving kan betekenen, voordat hij helemaal van het padje raakt en het gesticht terecht komt.
Waarom dat?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_172051317
zielig....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_172051344
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom dat?
Omdat hij een zevenjarig ventje is die met de dokter aan zijn handje mag meelopen in het ziekenhuis. zeven!

De fuck, lees jij eigenlijk wel voordat je reageert?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172051354
Einstein wist al dingen waar hele groepen geleerden nu nog mee aan het stoeien zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:14:01 #7
459912 FlippingCoin
pi_172051381
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat hij een zevenjarig ventje is die met de dokter aan zijn handje mag meelopen in het ziekenhuis. zeven!

De fuck, lees jij eigenlijk wel voordat je reageert?
Jeetje, rustig aan maar kerel...
Misschien vindt die dat wel heel tof.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 20:16:03 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_172051434
Dougie Howser dus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:19:07 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172051516
Waarom vinden jullie dit kind in hemelsnaam zielig :? Dit is toch mooi man. En dat vindt hij waarschijnlijk ook.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:19:40 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172051532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jeetje, rustig aan maar kerel...
Misschien vindt die dat wel heel tof.
Ongetwijfeld :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172051576
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:19 schreef richolio het volgende:
Waarom vinden jullie dit kind in hemelsnaam zielig :? Dit is toch mooi man. En dat vind hij waarschijnlijk ook.
Om het acceptabel te maken dat er een kind rondloopt die intelligenter is dan zij. Maakt het wat makkelijker.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 20:23:26 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172051638
quote:
Waarom vinden jullie dit kind in hemelsnaam zielig :? Dit is toch mooi man. En dat vindt hij waarschijnlijk ook.
Het kind heeft een prachtige gift, maar een gemiddeld leven/kindertijd heeft ie niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:24:23 #13
459912 FlippingCoin
pi_172051668
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het kind heeft een prachtige gift, maar een gemiddeld leven/kindertijd heeft ie niet.
Maar anders dan gemiddeld is niet gelijk ronduit kut toch? Aardig hysterische reacties hierboven. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 20:25:09 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172051689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar anders dan gemiddeld is niet gelijk ronduit kut toch? Aardig hysterische reacties hierboven. :P
Die kunnen het gewoon niet bevatten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_172051862
Ik liep op mijn 3e al in het ziekenhuis
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:33:34 #16
459912 FlippingCoin
pi_172051903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik liep op mijn 3e al in het ziekenhuis
Pffffft..... ik ben er geboren. :O
pi_172051930
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik niet :{
pi_172051967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoogbegaafde kinderen kunnen tijdens hun opgroeien in tal van valkuilen lopen, waardoor zo'n kind enorm verknipt kan opgroeien. Het is gewoon een kind. Hij spreekt wellicht volwassen en gedraagt zich volwassen, maar het is een kind. En als kind is hij gewoon enorm kwetsbaar.

Laurent is bijvoorbeeld een kind dat dus zijn hele leven een buitenstaander is en dat geeft een enorme toename in de kans op depressie en erger op latere leeftijd.

Ja, en dat is gewoon kut voor hem.
pi_172052720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoogbegaafde kinderen kunnen tijdens hun opgroeien in tal van valkuilen lopen, waardoor zo'n kind enorm verknipt kan opgroeien. Het is gewoon een kind. Hij spreekt wellicht volwassen en gedraagt zich volwassen, maar het is een kind. En als kind is hij gewoon enorm kwetsbaar.

Laurent is bijvoorbeeld een kind dat dus zijn hele leven een buitenstaander is en dat geeft een enorme toename in de kans op depressie en erger op latere leeftijd.

ja, vind ik ook.
pi_172052851
quote:

[..]

ja beter had hij down dan was die tenminste altijd vrolijk!

Nederland op z'n smalst weer dit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 29 juni 2017 @ 21:13:31 #21
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_172053103
Anders verveelt dat kind zich. Op zijn leeftijd kan hij beter dit soort dingen doen dan op z'n achtste naar de universiteit denk ik. En wie weet kan hij over een aantal jaar echt een bijdrage leveren aan de medische wetenschap. Mooi dat het AMC hem helpt :)
pi_172053251
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Het gaat meer over een heel jong kind die misschien met zijn verstand hetzelfde loopt als volwassenen maar qua lichamelijke ontwikkeling e.d niet
pi_172053355
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

_O-
pi_172053469
Prachtig dat deze jongen alle kansen krijgt....En toch heb ik er wat moeite mee. In mijn familie is er ook zo'n wonderkind....inmiddels volwassen en een mooie carriere opgebouwd maar dat is het dan ook wel.
Sociaal niet vaardig,egoistisch, erg kinderlijk in voorkomen en eenzaam.

Ik wens de beste jongen veel succes voor de toekomst
pi_172053704
Dit lijkt me een heel vervelend betweterig kutkind. Vreselijke ouders waarschijnlijk.
I.p.v. kind zijn en buiten spelen staat hij op 7 jarige leeftijd in een operatiekamer, hoe sneu :')
Gelukkig weet hij niet beter.
U MAD?
pi_172054662
Laat hem in ieder geval zijn natuurlijke interesses volgen zodat hij zich kan blijven ontwikkelen, en niet gaan betuttelen. Gewoon toegang geven en laten gaan.

Verplicht laten 'kleuteren' om maar zogenaamd pedagogisch verantwoord bezig te zijn gaat het niet worden vrees ik. Hij lijkt intelligent genoeg om eens een boekje te laten lezen over de psychologische stadia waar mensen doorheen gaan..
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172055254
Het probleem met hyper intelligente kinderen is dat ze op sociaal-emotioneel gebied vaak problemen krijgen omdat ze niet de kans krijgen om zich op die gebieden echt te ontwikkelen..
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:21:25 #28
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172055263
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:16 schreef Karina het volgende:
Dougie Howser dus
[ afbeelding ]
Jezus... ziet er ook bizar wijs en eigenlijk volwassen uit. Damn, 7??
Dit is wel echt bizar ja. Je hoort wel een van hoogbegaafde kinderen, maar 7 is wel echt heel jong om dat al allemaal gedaan te hebben.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172055267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dit lijkt me een heel vervelend betweterig kutkind. Vreselijke ouders waarschijnlijk.
I.p.v. kind zijn en buiten spelen staat hij op 7 jarige leeftijd in een operatiekamer, hoe sneu :')
Gelukkig weet hij niet beter.
Best triest inderdaad. Zo ken ik er nog een, berend , wat een ongelovelijk tering joch is dat. En hij is nog maar 8 ofzo, betweterig, irritant etc.
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:26:25 #30
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172055413
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:21 schreef pepefrog het volgende:

[..]

Best triest inderdaad. Zo ken ik er nog een, berend , wat een ongelovelijk tering joch is dat. En hij is nog maar 8 ofzo, betweterig, irritant etc.
Dat heeft denk ik ook wel te maken met dat hij totaal tegen je kind-concept ingaat die je van binnen hebt. Beetje eenzelfde iets als een vent die zich verschrikkelijk verwijfd gedraagt; verwarrend. Zo'n kind die heel wijs is, strookt totaal niet met wat een kind normaal gesproken voor je is: een onwetend, vaak schattig (of totaal niet natuurlijk hehe) wezentje. We vinden kinderen al snel 'te wijs voor z'n leeftijd'. Dat ervaren we dan als uiterst irritant.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172055433
Papa was vorig jaar beledigd dat er geen interesse was vanuit het koningshuis :')

donderdag 29 juni 2017 @ 22:27:11 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172055442
Voor medische wetenschap is meer nodig dan IQ. Beslissen over leven en dood kun je beter aan iemand met meer levenservaring en wijsheid overlaten. Wat gaat dat joch doen als oma en opa door zijn falen sterven?
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:30:38 #33
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172055514
7 jaar en nu al achter de verpleegsters aan. :o
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:33:47 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_172055589
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lol
The End Times are wild
pi_172056181
Die vader is trouwens wel echt compleet de weg kwijt.. Op de vraag hoe groot de kans is dat hij daadwerkelijk iets voor zijn opa en oma zal kunnen doen, antwoord hij 'ik denk vrij groot'..

Hoe groot zal de klap voor dat jochie zijn als het hem niet lukt..
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:03:23 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_172056276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:06 schreef Nikonlover het volgende:
7-jarige wonderkind Laurent loopt al mee in het ziekenhuis

A AMSTERDAM - (AT5) In Frankrijk noemen ze hem al 'Le Petit Einstein': de 7 jarige Laurent. Hij zit op de privéschool Winford in Amsterdam-Zuid, deed de IQ-test in een uurtje en scoorde het hoogst haalbare puntenaantal, namelijk 145. Zelf was hij eigenlijk niet onder de indruk.

In een half jaar rondde Laurent het eerste en tweede jaar van het gymnasium af en hij begint zich nu echt te vervelen. Daarom mag hij een halve dag per week meelopen in het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam, om meer te leren over medische onderzoeken.

"Hoopt dat hij opa en oma kan helpen"
"Zijn opa en oma zijn allebei 70 plus en die tobben heel erg met hartkwalen en je ziet dat Laurent dat heel vervelend vindt. Als hij dan iets voor ze kan betekenen, dan doet hij dat graag", vertelt zijn vader Alexander. "Hij vond cardiologie sowieso al een heel erg interessant onderwerp en nu hoopt hij dat hij opa en oma kan helpen."

De vrijdagavond van Laurent ziet er dan ook bijzonder uit. Op de keukentafel wordt regelmatig een dier ontleed. "Omdat ik dat leuk vind, gewoon interessant eigenlijk", vertelt hij zelf, terwijl hij foto's laat zien van de ontleed-sessies.

Intelligentie van vader
Zelf denkt Laurent zijn intelligentie van zijn vader te hebben, maar daar gaat zijn Alexander niet in mee. "Ik geef liever geen antwoord, dat is het verstandigst."

http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ee-in-het-ziekenhuis
Psychiatrische afdeling zeker. Laat dat kind kind zijn.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:45:56 #38
459912 FlippingCoin
pi_172057190
quote:
17s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:01 schreef Satori-Amori het volgende:
Laat hem in ieder geval zijn natuurlijke interesses volgen zodat hij zich kan blijven ontwikkelen, en niet gaan betuttelen. Gewoon toegang geven en laten gaan.

Verplicht laten 'kleuteren' om maar zogenaamd pedagogisch verantwoord bezig te zijn gaat het niet worden vrees ik. Hij lijkt intelligent genoeg om eens een boekje te laten lezen over de psychologische stadia waar mensen doorheen gaan..
Dat je een knappe kop heb betekent niet dat je jezelf op die vlakken zelfhulp kan bieden, zeker niet op die leeftijd.
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:48:45 #39
459912 FlippingCoin
pi_172057239
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:27 schreef Lunatiek het volgende:
Voor medische wetenschap is meer nodig dan IQ. Beslissen over leven en dood kun je beter aan iemand met meer levenservaring en wijsheid overlaten. Wat gaat dat joch doen als oma en opa door zijn falen sterven?
Ik denk dat ze hem ook geen medische handelingen laten uitvoeren. :D
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:55:19 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172057380
Als hij mijn zoon was zou ik samen met hem een deeltjesversneller en een nevelkamer bouwen, een vulkaan maken uit zand en thermiet, een differentieel maken, quantum mechanische experimenten uitvoeren met polarisatie, raketmotoren maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 30-06-2017 00:13:17 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172057747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:00 schreef madam-april het volgende:
Die vader is trouwens wel echt compleet de weg kwijt.. Op de vraag hoe groot de kans is dat hij daadwerkelijk iets voor zijn opa en oma zal kunnen doen, antwoord hij 'ik denk vrij groot'..

Hoe groot zal de klap voor dat jochie zijn als het hem niet lukt..
Ik krijg bij die vader toch wel duidelijk minder rillingen dan bij de ouders van deze kinderen.

https://www.npo.nl/2doc/26-06-2017/VPWON_1266043
pi_172057852
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat je een knappe kop heb betekent niet dat je jezelf op die vlakken zelfhulp kan bieden, zeker niet op die leeftijd.
Wie zegt dat hij daar hulp behoeft? Dat is het hele punt juist, misschien als hij zijn passie volgt dat hij gelukkiger zal zijn dan als er 'hulp' geboden wordt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:18:08 #43
459912 FlippingCoin
pi_172057877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:16 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij daar hulp behoeft? Dat is het hele punt juist, misschien als hij zijn passie volgt dat hij gelukkiger zal zijn dan als er 'hulp' geboden wordt.
Niemand, maar mocht dat wel zo zijn is het niet vanzelfsprekend dat die dit door zijn intelligentie zelf op kan lossen.
pi_172057955
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niemand, maar mocht dat wel zo zijn is het niet vanzelfsprekend dat die dit door zijn intelligentie zelf op kan lossen.
Dat is zo, het leven is zonder garanties helaas, ook met hulp.
pi_172058399
quote:

[..]

Of hij nu wel of niet meeloopt in het ziekenhuis maakt dan niet uit. Dan kun je nog altijd beter ouders hebben die je laten experimenteren en vrijheid en ruimte bieden dan ouders die dat maar ongezond vinden en van alles verbieden.
pi_172058413
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik krijg bij die vader toch wel duidelijk minder rillingen dan bij de ouders van deze kinderen.

https://www.npo.nl/2doc/26-06-2017/VPWON_1266043
Ik vond juist dat al die kinderen het verdomd goed doen. Die oudste ook, je merkt totaal niet aan hem dat hij zich er tegen afzet of ouders zich niet om hem bekommeren als hij zich niet met schaken bezig zou houden.

Het enige wat raar was dat die moeder zei niet trots te kunnen zijn. Zij leek nog de gekste.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 01:09:07 #47
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172058420
Wel oppassen dat er niet een gekke patholoog rondloopt die benieuwd is naar zijn hersenpan. :+
pi_172058437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Arm ventje.

Maak je nou een grapje?
pi_172058467
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vond juist dat al die kinderen het verdomd goed doen. Die oudste ook, je merkt totaal niet aan hem dat hij zich er tegen afzet of ouders zich niet om hem bekommeren als hij zich niet met schaken bezig zou houden.

Het enige wat raar was dat die moeder zei niet trots te kunnen zijn. Zij leek nog de gekste.
Het was dan ook geen kritiek op de kinderen. :)
pi_172058889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:21 schreef madam-april het volgende:
Het probleem met hyper intelligente kinderen is dat ze op sociaal-emotioneel gebied vaak problemen krijgen omdat ze niet de kans krijgen om zich op die gebieden echt te ontwikkelen..
Klopt de chicks rennen van je weg omdat je niet stoer bent....

Tot de chicks 30 worden en zien dat jij wel succesvol bent op financieel vlak en dan als vliegen op verse stront komen ze op je af!
  vrijdag 30 juni 2017 @ 02:31:52 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172058972
quote:
Even je hersentjes gebruiken: een 7-jarige die qua intelligentie met chirurgen kan meekomen. Maar dat is sociaal-emotioneel natuurlijk niet zo. En dat is waar het meestal mis gaat met heel erg intelligente mensen. Het is een kind zonder aansluiting bij zijn leeftijdgenootjes. En dat gaat waarschijnlijk altijd zo blijven. Mijn 6-jarige scheurt lekker rond op een skelter of speelt met een vriendje met auto's, lego of playmobil. Dat is wat 6-jarige jongetjes doen.

Daarnaast draagt hij de last van de gezondheid van zijn opa en oma.
quote:
"Hij vond cardiologie sowieso al een heel erg interessant onderwerp en nu hoopt hij dat hij opa en oma kan helpen.".
Maar als zijn opa en oma overlijden (en de kans daarop is 100%), blijft hij met het gevoel achter dat hij iets had moeten doen, maar niet kon.

Dus 'zielig' is waarschijnlijk een accurate omschrijving.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172059012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:26 schreef MMunkun het volgende:
Papa was vorig jaar beledigd dat er geen interesse was vanuit het koningshuis :')

Toekomstig DJ dus.

vrijdag 30 juni 2017 @ 06:14:26 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_172059385
Als ik dit lees vraag ik me wel af: al die tijd dat hij investeert in leren en kennis opdoen, en niet in spelen, zoals een kind op zijn leeftijd dan ook spelenderwijs leert, gaat hij dan niet dingen missen op latere leeftijd?
Lijkt me dat ze van spelen met leeftijdsgenootjes ook heel veel leren en kennis opdoen...
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:32:39 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_172059431
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ik dit lees vraag ik me wel af: al die tijd dat hij investeert in leren en kennis opdoen, en niet in spelen, zoals een kind op zijn leeftijd dan ook spelenderwijs leert, gaat hij dan niet dingen missen op latere leeftijd?
Lijkt me dat ze van spelen met leeftijdsgenootjes ook heel veel leren en kennis opdoen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 02:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Even je hersentjes gebruiken: een 7-jarige die qua intelligentie met chirurgen kan meekomen. Maar dat is sociaal-emotioneel natuurlijk niet zo. En dat is waar het meestal mis gaat met heel erg intelligente mensen. Het is een kind zonder aansluiting bij zijn leeftijdgenootjes. En dat gaat waarschijnlijk altijd zo blijven.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:44:44 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172059465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:04 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Psychiatrische afdeling zeker. Laat dat kind kind zijn.
Ik zou eerder zijn genen harvesten en daarna klonen voor een super leger. Maarja wie ben ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:48:48 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172059472
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat zo'n kind niet altijd goed meekomt in de klas wat betreft spelen met andere kinderen. Dus als de keuze is om hem daar tussen te zetten en hij zich een outsider voelt of hem iets doen wat hij leuk vind, waarom dan niet de tweede optie?
pi_172059475
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n kind niet altijd goed meekomt in de klas wat betreft spelen met andere kinderen. Dus als de keuze is om hem daar tussen te zetten en hij zich een outsider voelt of hem iets doen wat hij leuk vind, waarom dan niet de tweede optie?
Omdat dat tot problemen zal leiden.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:51:25 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172059480
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:49 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Omdat dat tot problemen zal leiden.
En je je hele jeugd als een outsider voelen op school niet? Kijk je zal hem toch ander lesmateriaal moeten geven anders is ie verveeld as fuck. Maar daarmee maak je hem dus al anders dan de andere kinderen, wat doorgaans niet echt positief bijdraagt aan het beeld van hem bij de andere kinderen.
pi_172059486
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En je je hele jeugd als een outsider voelen op school niet? Kijk je zal hem toch ander lesmateriaal moeten geven anders is ie verveeld as fuck. Maar daarmee maak je hem dus al anders dan de andere kinderen, wat doorgaans niet echt positief bijdraagt aan het beeld van hem bij de andere kinderen.
Hij zit nu als 7 jarige tussen volwassenen, en daar is hij geen outsider? Kinderen leren ook dingen van andere kinderen.
pi_172059496
quote:

Raar vreeemd kereltje die vader. Of het komt door het accent, daar krijg ik wel vaker de kriebels van als mannen zo praten. :P En waarom heeft hij toen een persbericht naar alle media gestuurd?

En z'n leraar: 'slimmer dan mij'. ;(
pi_172059497
quote:

[..]

Even je hersentjes gebruiken: een 7-jarige die qua intelligentie met chirurgen kan meekomen. Maar dat is sociaal-emotioneel natuurlijk niet zo. En dat is waar het meestal mis gaat met heel erg intelligente mensen. Het is een kind zonder aansluiting bij zijn leeftijdgenootjes. En dat gaat waarschijnlijk altijd zo blijven. Mijn 6-jarige scheurt lekker rond op een skelter of speelt met een vriendje met auto's, lego of playmobil. Dat is wat 6-jarige jongetjes doen.

Daarnaast draagt hij de last van de gezondheid van zijn opa en oma.

[..]

Maar als zijn opa en oma overlijden (en de kans daarop is 100%), blijft hij met het gevoel achter dat hij iets had moeten doen, maar niet kon.

Dus 'zielig' is waarschijnlijk een accurate omschrijving.
Gelukkig maar dat opa en oma dit al zien aankomen, en hem dus kunnen voorbereiden op het eindige leven hier op aard, ondanks de moedige en oprechte poging van hun kleinzoon.. maw: als het al zielig is dan is het te danken aan de onwil om die jongen op te voeden gelet op de realiteit.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:57:11 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172059499
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:54 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Hij zit nu als 7 jarige tussen volwassenen, en daar is hij geen outsider? Kinderen leren ook dingen van andere kinderen.
Het gaat erom wat hij wil. Niet wat jij denkt dat hij wil. Als zo'n kind kan meelopen in het ziekenhuis en hij wil dat, dan moet je dat stimuleren.

Ik ken zelf ook zo'n gozer die ook zo was. Wellicht iets later, hij kreeg vrijstelling van de overheid voor de middelbare school en mocht toen aan zijn eigen projecten werken. Die kerel beheert nu meerdere grote en creatieve toeristische attracties en ondernemingen in Nederland. Dit zijn mensen die je moet stimuleren. Echt typisch Nederlands om iedereen maar terug te duwen die zijn kop boven de rest uitsteekt omdat mensen bang zijn dat ze anders niet blij zullen zijn. Zag je ook met Laura, het zeilmeisje goed.
pi_172059501
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 02:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Toekomstig DJ dus.

Hij deed 2 jaar in 6 maanden toen hij 7 was.. En 5 jaar over de rest? Mijn fout, niet dezelfde jongen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Satori-Amori op 30-06-2017 07:35:36 ]
pi_172059503
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het gaat erom wat hij wil. Niet wat jij denkt dat hij wil. Als zo'n kind kan meelopen in het ziekenhuis en hij wil dat, dan moet je dat stimuleren.

Ik ken zelf ook zo'n gozer die ook zo was. Wellicht iets later, hij kreeg vrijstelling van de overheid voor de middelbare school en mocht toen aan zijn eigen projecten werken. Die kerel beheert nu meerdere grote en creatieve toeristische attracties en ondernemingen in Nederland. Dit zijn mensen die je moet stimuleren. Echt typisch Nederlands om iedereen maar terug te duwen die zijn kop boven de rest uitsteekt omdat mensen bang zijn dat ze anders niet blij zullen zijn. Zag je ook met Laura, het zeilmeisje goed.
Iedereen moet je stimuleren.
pi_172059547
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Van mij mogen ze, ik zou het nooit zo doen.
pi_172059557
Hij heeft trouwens een erg sterke vrouwelijke aura
pi_172060214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:26 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik ook wel te maken met dat hij totaal tegen je kind-concept ingaat die je van binnen hebt. Beetje eenzelfde iets als een vent die zich verschrikkelijk verwijfd gedraagt; verwarrend. Zo'n kind die heel wijs is, strookt totaal niet met wat een kind normaal gesproken voor je is: een onwetend, vaak schattig (of totaal niet natuurlijk hehe) wezentje. We vinden kinderen al snel 'te wijs voor z'n leeftijd'. Dat ervaren we dan als uiterst irritant.
hmm. Kan kloppen. Hoewel ik een volwassene die zijn gedrag vertoont ook niet zou mogen.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 08:33:30 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172060237
Ik zou wel eens wat toekomstbeelden willen zien van al die wonderkindjes. Ik vermoed dat ze niet allemaal even goed terechtkomen.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2017 @ 08:37:30 #69
842 Zorro
Z
pi_172060267
quote:
Je gaat je toch afvragen wie nou de echte vader is dan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 30 juni 2017 @ 08:40:16 #70
37248 BertV
Klei indiaan
pi_172060298
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:37 schreef Zorro het volgende:

[..]

Je gaat je toch afvragen wie nou de echte vader is dan
:D

Dat zou wel een verklaring kunnen zijn van dat stamelen op een simpele vraag.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  vrijdag 30 juni 2017 @ 08:42:43 #71
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172060320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:23 schreef Brybry het volgende:
Prachtig dat deze jongen alle kansen krijgt....
Genoeg kinderen met vergelijkbare intelligentie die die kansen niet krijgen.

Ik mocht vroeger ook mee met mijn pa op de vrachtwagen. Deze knaap mag met papa de cardioloog mee.
And so is the past
pi_172060369
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:33 schreef Twiitch het volgende:
Ik zou wel eens wat toekomstbeelden willen zien van al die wonderkindjes. Ik vermoed dat ze niet allemaal even goed terechtkomen.
Wie wel...
pi_172060423
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik mocht vroeger ook mee met mijn pa op de vrachtwagen. Deze knaap mag met papa de cardioloog mee.
Denk je? Ik schat hem zelf ergens richting 200 qua werkelijke intelligentie.. Losjes uit de pols geschud, maar wel gebaseerd op 'feitelijke waarnemingen' van vergelijkbare mensen die ik ken. 145 is het plafond van de test, niet zijn capaciteit.
pi_172060707
Niet op die leeftijd papieren pijltjes uit een stuk PVC-buis schieten :') __!

Snertjong.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:22:31 #75
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172062291
Super intelligent of verstandelijk beperkt is beide niet makkelijk. Ook voor ouders niet. Lijkt mij zelf ook vreselijk. Had mijn jeugd met al die vrienden op een ongeveer gelijk niveau niet willen missen. Juist je jeugd is de mooiste tijd van je leven.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172062905
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zijn pa is tandarts toch?
En inderdaad, genoeg kinderen die deze kansen niet krijgen, blijft toch mooi voor die jongen dat hij die wel krijgt.
Ik heb zelf een bovengemiddeld iq en heb geen enkele kans gekregen, arbeidsmilieu , ik was een irritant en betweterig kutkind dat maar beter kon gaan werken dan naar school gaan want dat kost alleen maar geld.
Juist daarom ben ik blij dat we nu in een tijd leven waarin dit talent opvalt en ontwikkeld kan worden.
Hoewel kinderen uit arme milieus helaas niet dezelfde kansen krijgen als een jongen als Laurent.
pi_172062976
quote:
Even je hersentjes gebruiken: een 7-jarige die qua intelligentie met chirurgen kan meekomen. Maar dat is sociaal-emotioneel natuurlijk niet zo. En dat is waar het meestal mis gaat met heel erg intelligente mensen. Het is een kind zonder aansluiting bij zijn leeftijdgenootjes. En dat gaat waarschijnlijk altijd zo blijven.
Dan wordt het waarschijnlijk een Fok!er.
pi_172063058
Wortel van 9 is 81 zegt hij. Wat een dom kind, ik ben slimmer dan dat kind.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:02:17 #79
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_172063147
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:33 schreef Twiitch het volgende:
Niet allemaal, sommige wel.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:28:40 #80
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_172063677
Die pa spoort duidelijk niet, met z'n geneuzel over de koning en de Min-pres. Hopeloos op zoek naar erkenning van het genie dat zijn kind is.

Uiteraard is het prachtig waartoe zo'n jochie in staat is. Maar deze jongen groeit op in een wereld waarin wat hij doet allemaal fantastisch prachtig is. Zijn vader vindt zelfs dat de koning hem moet eren en respecteren. Lekker gezond beeld van zichzelf krijgt hij zo. Straks gaat er ongetwijfeld iets voorvallen waarbij blijkt dat hij niet Superman is (bijvoorbeeld met dames die hem afwijzen, problemen die hij niet opgelost krijgt, afhankelijk zijn van anderen die niet zo slim zijn als hijzelf) en dan heeft hij totaal geen bagage om hiermee om te gaan.

Het is wel een ongelooflijk moeilijke situatie voor de ouders. Je kan het bijna niet goed doen, want Laurent is en zal altijd een outsider zijn. Zijn IQ-verschil met "normale" mensen is twee keer zo groot als dat tussen iemand met Down en diezelfde persoon.

Stimuleren is prima, alleen is er geen ruimte voor spel heb ik het idee (hij is ook al een keer bij Ivo Niehe geweest). Laat dat jochie lekker uit de publiciteit, stimuleer zijn ontwikkeling door hem zijn interesses te laten aftasten, maar laat hem alsjeblieft ook spelen.

Misschien een vooroordeel, maar hij woont in een Middeleeuws grachtenpand in Amsterdam, loopt in overhempjes en wollen truitjes. Allemaal stijfjes, volwassen, netjes. Nooit eens gek doen. Dát wordt een heel groot probleem voor hem ben ik bang.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_172071016
quote:

Aha, dit soort vaders....
Willen het beste voor hun kind, maar vergeten even dat het kind 7 jaar is en geen 27.
Dit soort kinderen eindigt uiteindelijk in een lab, omdat ze de druk niet aankunnen en/of ziels ongelukkig zijn. Die ouwe moet zich schamen.
U MAD?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 16:51:13 #82
459912 FlippingCoin
pi_172071045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:28 schreef Bugno het volgende:
Die pa spoort duidelijk niet, met z'n geneuzel over de koning en de Min-pres. Hopeloos op zoek naar erkenning van het genie dat zijn kind is.

Uiteraard is het prachtig waartoe zo'n jochie in staat is. Maar deze jongen groeit op in een wereld waarin wat hij doet allemaal fantastisch prachtig is. Zijn vader vindt zelfs dat de koning hem moet eren en respecteren. Lekker gezond beeld van zichzelf krijgt hij zo. Straks gaat er ongetwijfeld iets voorvallen waarbij blijkt dat hij niet Superman is (bijvoorbeeld met dames die hem afwijzen, problemen die hij niet opgelost krijgt, afhankelijk zijn van anderen die niet zo slim zijn als hijzelf) en dan heeft hij totaal geen bagage om hiermee om te gaan.

Het is wel een ongelooflijk moeilijke situatie voor de ouders. Je kan het bijna niet goed doen, want Laurent is en zal altijd een outsider zijn. Zijn IQ-verschil met "normale" mensen is twee keer zo groot als dat tussen iemand met Down en diezelfde persoon.

Stimuleren is prima, alleen is er geen ruimte voor spel heb ik het idee (hij is ook al een keer bij Ivo Niehe geweest). Laat dat jochie lekker uit de publiciteit, stimuleer zijn ontwikkeling door hem zijn interesses te laten aftasten, maar laat hem alsjeblieft ook spelen.

Misschien een vooroordeel, maar hij woont in een Middeleeuws grachtenpand in Amsterdam, loopt in overhempjes en wollen truitjes. Allemaal stijfjes, volwassen, netjes. Nooit eens gek doen. Dát wordt een heel groot probleem voor hem ben ik bang.
Menging met leeftijdsgenoten lijkt mij ook wel verstandig, lekker gaan voetballen of hockyen.
pi_172071596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:28 schreef Bugno het volgende:

Helemaal mee eens..
pi_172071833
Alsof dat kind geen andere hobby's heeft en zich enkel bezighoudt met moeilijke boeken lezen. Hij heeft uitdaging nodig, met een blokkendoos maak je hem gewoon niet blij. Met hem verbieden zich bezig te houden met dingen die hij interessant vindt al helemaal niet.

Ik maak me hooguit zorgen over dat hij opgroeit zonder iets fout te (kunnen) doen voor zijn omgeving, niet over waar hij zich mee bezig houdt. Iedereen is alleen maar enthousiast over alles wat hij doet, ervaring met falen of mensen die niet onder de indruk zijn heeft hij niet. Dat kan later wel een probleem worden.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 18:22:37 #85
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172072613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Physsic het volgende:
Alsof dat kind geen andere hobby's heeft en zich enkel bezighoudt met moeilijke boeken lezen. Hij heeft uitdaging nodig, met een blokkendoos maak je hem gewoon niet blij. Met hem verbieden zich bezig te houden met dingen die hij interessant vindt al helemaal niet.

Ik maak me hooguit zorgen over dat hij opgroeit zonder iets fout te (kunnen) doen voor zijn omgeving, niet over waar hij zich mee bezig houdt. Iedereen is alleen maar enthousiast over alles wat hij doet, ervaring met falen of mensen die niet onder de indruk zijn heeft hij niet. Dat kan later wel een probleem worden.
Je kan het interview kijken met Laurent met Ivo Niehe. Hij heeft wel normale/intelligente ouders en dergelijke, dus denk dat dat wel goed komt :Y Zo kwam het over althans

Disclaimer: ver-schrik-ke-lijk interview. Ivo Niehe is echt zeldzaam kut. Maar dan heb je wel een indruk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 30 juni 2017 @ 18:30:16 #86
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_172072742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:23 schreef Brybry het volgende:
In mijn familie is er ook zo'n wonderkind....inmiddels volwassen en een mooie carriere opgebouwd maar dat is het dan ook wel.
Sociaal niet vaardig,egoistisch, erg kinderlijk in voorkomen en eenzaam.
Niet zo bescheiden!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:23:18 #87
Why is all the rum gone?
pi_172166931
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:56 schreef Satori-Amori het volgende:

Gelukkig maar dat opa en oma dit al zien aankomen, en hem dus kunnen voorbereiden op het eindige leven hier op aard, ondanks de moedige en oprechte poging van hun kleinzoon.. maw: als het al zielig is dan is het te danken aan de onwil om die jongen op te voeden gelet op de realiteit.
Je ziet mijn punt niet: bijna elk kind krijgt vroeg of laat te maken met overlijden van grootouders. Dat hoort gewoon bij het leven. Maar in dit geval wordt de illusie gecreeerd dat hij er iets aan kan doen. Maw hij gaat de verantwoordelijkheid er voor dragen. En dat moet niet zo zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172172164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je ziet mijn punt niet: bijna elk kind krijgt vroeg of laat te maken met overlijden van grootouders. Dat hoort gewoon bij het leven. Maar in dit geval wordt de illusie gecreeerd dat hij er iets aan kan doen. Maw hij gaat de verantwoordelijkheid er voor dragen. En dat moet niet zo zijn.
Vandaar natuurlijk de taak aan de omgeving om wel duidelijk te maken dat ondanks zijn prijzenswaardige inzet er geen garanties zijn en iedereen vroeg of laat overlijdt, dat hoort bij het leven. Dat bedoelde ik.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:06:27 #89
Why is all the rum gone?
pi_172172441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:58 schreef Satori-Amori het volgende:

Vandaar natuurlijk de taak aan de omgeving om wel duidelijk te maken dat ondanks zijn prijzenswaardige inzet er geen garanties zijn en iedereen vroeg of laat overlijdt, dat hoort bij het leven. Dat bedoelde ik.
Zo natuurlijk is dat niet. En dan nog, hij is emotioneel gezien 7.

Heb je de film Inception gezien? Deze korte monoloog komt uit die film:

quote:
What is the most resilient parasite?

Bacteria? A virus? An intestinal worm?

No, it's an idea.

Resilient... highly contagious.
Once an idea has taken hold of the brain it's almost impossible to eradicate. An idea that is fully formed - fully understood - that sticks; right in there somewhere.
Een idee: zodra het in je hoofd zit is het vrijwel onverwoestbaar.
pi_172172795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

[..]

En vooral bij kinderen is dit het geval..
pi_172174145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen zijn, en dan is dat zijn levenspad, je kunt niet iedereen beschermen voor het leven en zijn grillen. Al wat je kunt doen is je best.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:08:18 #92
Why is all the rum gone?
pi_172174531
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:58 schreef Satori-Amori het volgende:

Zou kunnen zijn, en dan is dat zijn levenspad, je kunt niet iedereen beschermen voor het leven en zijn grillen. Al wat je kunt doen is je best.
Ik reageerde alleen maar op een post van iemand die de typering 'zielig' niet begreep en het allemaal mooi vind. Dat wilde ik nuanceren. Nee, je kunt niet iedereen beschermen. Mijn 8- en 6-jarige zijn gewone zorgeloze kinderen. Dat is bij hem al voorbij. Hij is met 7 jaar al geen kind meer. Ik vind dat wel sneu.
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:07:25 #93
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172205626
7 jaar en nu al geneeskunde studeren? Zou bijna denken dat zelfs een iq van 145 daarvoor te laag zou zijn :')
pi_172205912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:07 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
7 jaar en nu al geneeskunde studeren? Zou bijna denken dat zelfs een iq van 145 daarvoor te laag zou zijn :')
Kun jij wel lezen?
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:31:13 #95
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172205985
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen?
Het is wat laat oké :') Punt blijft dat wat hij nu doet echt een uitzonderlijke prestatie is.
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:35:41 #96
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_172206036

Dit (prachtige) nummer gaat over zo iemand
Non possumus non loqui
pi_172206682
De ouders ontkennen dat ze deze arme jongen niet onder druk zetten om te presteren.
Maar ik geloof er niets van. Ik denk dat kinderen die constant onder druk worden gezet om hun kennis te vermeerderen, op den duur aan een vorm van autisme gaan lijden en vaak ook te maken krijgen met een of andere vorm van dwangneurose. Het gevaar is dat, als een kind al aan een lichtere vorm van autisme lijdt, dit door dwang om te presteren versterkt kan worden. Met als gevolg dat zo een kind psychische klachten aan overhoudt.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  donderdag 6 juli 2017 @ 06:56:04 #98
11682 Moonah
Jolie femme
pi_172207301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 01:51 schreef Begripvol het volgende:
Ik denk dat kinderen die constant onder druk worden gezet om hun kennis te vermeerderen, op den duur aan een vorm van autisme gaan lijden en vaak ook te maken krijgen met een of andere vorm van dwangneurose. Het gevaar is dat, als een kind al aan een lichtere vorm van autisme lijdt, dit door dwang om te presteren versterkt kan worden.
:o Zo! Je durft nogal wat uitspraken te doen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:38:50 #99
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172210083
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Als hij mijn zoon was zou ik samen met hem een deeltjesversneller en een nevelkamer bouwen, een vulkaan maken uit zand en thermiet, een differentieel maken, quantum mechanische experimenten uitvoeren met polarisatie, raketmotoren maken.
Volgensmij zijn beide ouders artsen dus dan is het niet zo gek dat deze jongen wil meelopen in een ziekenhuis....

Verder goed dat ze zijn verveling proberen tegen te gaan, het probleem is misschien wel dat hij straks niet meer weet hoe zich normaal te vervelen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:11:10 #100
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172210640
Ja doei als mijn papa ook kk rijk was en in A'dam Zui nota bene een huis had en me prive scholen van 30k per jaar gaf zat ik ook op me 7e te lopen in een hospital

verwend kutnest
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')