Waar is je globalisme gebleven?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:
Trump trump trump trump trump
Prima dat jullie het interessant vinden, maar ik volg al het nieuws uit dat Amerika amper meer.
Het nieuws uit Europa is dan ook vele malen interessanter.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:
Trump trump trump trump trump
Prima dat jullie het interessant vinden, maar ik volg al het nieuws uit dat Amerika amper meer.
Weer een wereldburger minder.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waar is je globalisme gebleven?
Ah, je hebt een newsfeed van Elzies, zie ikquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Trump bereikt wel redelijk wat verkiezingsbeloftes. Inreisverbod is er nu deels, Parijs-akkoord is weg, al die handelsverdragen gaan niet door, Obamacare weg, muurtje komt er waarschijnlijk wel ook al betalen de Mexicanen niet, de niet-VS NAVO-partners betalen dit jaar bijna 5% meer etc. etc.
Omgezet in Europeanisme. Lees dagelijks buitenlandse krantjes over Macedonië, Albanië, Frankrijk en Oekraïne maar over Murica enkel het essentiële.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waar is je globalisme gebleven?
Klopt. Ik had ook op hem gestemd. Sowieso niet op een vrouw.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Trump bereikt wel redelijk wat verkiezingsbeloftes. Inreisverbod is er nu deels, Parijs-akkoord is weg, al die handelsverdragen gaan niet door, Obamacare weg, muurtje komt er waarschijnlijk wel ook al betalen de Mexicanen niet, de niet-VS NAVO-partners betalen dit jaar bijna 5% meer etc. etc.
Disscord-chat, kun je gewoon praten in plaats van typen waardoor er geen bewijsmateriaal achter blijft.quote:
Trump trump trumpquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Hilary loopt wel nog vrij rond. Maar dat is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt. Ik had ook op hem gestemd. Sowieso niet op een vrouw.
Dat zou ergens wel hilarisch zijn. Als dat gebeurt wandel ik linea recta naar Euribob z'n huis om het nieuws daar even te bespreken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hilary loopt wel nog vrij rond. Maar dat is een kwestie van tijd.
Behalve dan opnames van je stem op een server.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Disscord-chat, kun je gewoon praten in plaats van typen waardoor er geen bewijsmateriaal achter blijft.
Belangrijker; hij heeft de waarheid achter 9/11 nog niet geopenbaard.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hilary loopt wel nog vrij rond. Maar dat is een kwestie van tijd.
Komt dat muurtje er ja?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:24 schreef Kaas- het volgende:
En jij liever op Le Pen ipv Macron?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
BREAKING: waht wil dat Schulz de nieuwe Bondskanselier wordt
[..]
Neem je dan wel even een doos tissues mee?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou ergens wel hilarisch zijn. Als dat gebeurt wandel ik linea recta naar Euribob z'n huis om het nieuws daar even te bespreken.
Als dat een toelatingseis is om vervolgens met de dames van 't forum te mogen chaturbaten heb ik daar inderdaad geen probleem mee. Vooral indien een van die dames die extreme Mocro uit NWS is.quote:
Die zijn niet toegankelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Behalve dan opnames van je stem op een server.
En die is?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Belangrijker; hij heeft de waarheid achter 9/11 nog niet geopenbaard.
Jij bent duidelijk niet woke, Tem, je hoort nog bij de sheeple die het officieele verhaal geloven, vraag maar aan Japiequote:
quote:Haalt de iPhone het bij de hype?
Het eerste oordeel onder Amerikaanse journalisten en columnisten is overwegend gunstig en behelst vooral de vormfactor.
'Veel van de hype en sommige kritiek blijkt te kloppen. De iPhone is revolutionair; hij heeft gebreken. Het is inhoud én stijl', schrijft David Pogue in The New York Times. 'Hij doet dingen die een telefoon hiervoor niet kon; hij mist voorzieningen die in de eenvoudigste gsm zijn te vinden.' Pogue merkt vooral op hoe moeizaam telefoneren met het toestel gaat. 'Je moet soms zes stappen doorlopen voor je een telefoongesprek kunt beginnen.'
Het gebrek aan toetsen is voor veel mensen mogelijk een groot gemis, zegt Mark Moons, de Nederlandse directeur van HTC, een Taiwanees bedrijf dat zijn eigen iPhone-variant volgende week op de markt brengt. 'Je kunt een gewone gsm bedienen zonder dat je naar het apparaat kijkt. Dat gaat niet met een aanraakscherm.' Dat heeft nog een ander nadeel: 'Hoe meer je het scherm gebruikt, hoe sneller de batterij leegraakt.'
Het toestel mag dan revolutionair zijn - de vraag is of de iPhone eenzelfde revolutie ontketent voor mobiele telefonie als iPod dat deed voor de muziekindustrie.
Met zijn draagbare muziekspeler stapte Apple in een gefragmenteerde markt met talloze spelers en krakkemikkige apparaten, stelt columnist John Dvorak in een analyse op de kabelzender CNN. Bij mobieltjes is dat heel anders. Dat is volgens hem een volgroeide sector waar vermoedelijk twee gevestigde spelers op den duur zullen domineren - Nokia en Motorola. Kleine spelers kunnen niet concurreren zonder heel veel geld te verliezen, zegt Dvorak. 'Het is een cirkelzaag die nieuwkomers aan stukken rijt.'
Grappig dat een term zoals 'woke' gebruikt wordt door diverse groeperingen op het internet. Mensen die tegen racisme, seksisme en homofobie strijden op het internet gebruiken die term ook regelmatig om mensen aan te duiden die 'het' (volledig) snappen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet woke, Tem, je hoort nog bij de sheeple die het officieele verhaal geloven, vraag maar aan Japie
Apple loopt structureel achter op de rest sinds Jobs weg is, net als de eerste x toen ie weg ging. Zonder Jobs geen Apple.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
Volkskrant toen de iPhone werd gelanceerd.
[..]
Ik heb er een bloedhekel aan, die term, vandaan dat ik in mjn sarcastisch bedoelde post gebruiktequote:Op donderdag 29 juni 2017 18:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Grappig dat een term zoals 'woke' gebruikt wordt door diverse groeperingen op het internet. Mensen die tegen racisme, seksisme en homofobie strijden op het internet gebruiken die term ook regelmatig om mensen aan te duiden die 'het' nog niet (volledig) snappen.
Het is ook een vervelende term. Het laat weinig ruimte open voor discussie of reflectie op je eigen standpunt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb er een bloedhekel aan, die term, vandaan dat ik in mjn sarcastisch bedoelde post gebruikte
En in Nederland kon je 'm in het begin alleen via T-Mobile met hun brakke netwerk krijgenquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat ook precies de bedoeling is, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is ook een vervelende term. Het laat weinig ruimte open voor discussie of reflectie op je eigen standpunt.
Ja, en de eigenaren maar klagen over hun bereik, dat was wel humorquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En in Nederland kon je 'm in het begin alleen via T-Mobile met hun brakke netwerk krijgen
Deze keer komt hij niet meer terug.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Apple loopt structureel achter op de rest sinds Jobs weg is, net als de eerste x toen ie weg ging. Zonder Jobs geen Apple.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, vriendelijke modjes, wat doen we met een topic necro waarin de OP niet meer in overeenstemming is met de huidige richtlijnen?
Deze dus:
POL / Het cultureel marxisme... #3
Die overigens juist brak werd door al die iPhoners die eraan hingen met onbeperkt internet voor 10 euro per maand.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En in Nederland kon je 'm in het begin alleen via T-Mobile met hun brakke netwerk krijgen
Het was altijd al veel brakker dan het netwerk van KPN.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die overigens juist brak werd door al die iPhoners die eraan hingen met onbeperkt internet voor 10 euro per maand.
Nee nee, Macron, omdat hij voor 50% vrouwen op z'n kieslijst had staan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En jij liever op Le Pen ipv Macron?
Ordinair dit. Je hebt een vriendinnetje Bob.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neem je dan wel even een doos tissues mee?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was altijd al veel brakker dan het netwerk van KPN.
Sowww.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:31 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Als dat een toelatingseis is om vervolgens met de dames van 't forum te mogen chaturbaten heb ik daar inderdaad geen probleem mee. Vooral indien een van die dames die extreme Mocro uit NWS is.
Tele2 FTW onbeperkt alles voor 25 Pm.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was altijd al veel brakker dan het netwerk van KPN.
Is het al zover ja?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ordinair dit. Je hebt een vriendinnetje Bob.
Pechtold, als christen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:50 schreef Jip141 het volgende:
Ah er komt weer iemand uit de kast over 2 weken dus.
Qua beurswaarde e.d. wellicht maar Apple heeft hun positie als innovatief bedrijf met revolutionaire vernieuwingen verloren, sterker nog, ze lopen achter op de concurrentie waaronder Samsung. Jobs had dat niet laten gebeuren. Alle goede Apple-mensen zijn eruit gewerkt, waaronder Forstall. De huidige kliek bestaat bepaald niet uit visionairen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Deze keer komt hij niet meer terug.
Volgens mij gaat het trouwens prima met Apple.
Dat hoeft ook niet. Men koopt het toch wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:52 schreef JamesHustle het volgende:
De huidige kliek bestaat bepaald niet uit visionairen.
Hoezo dat nou weer? En is dat positief of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sowww.
Weer een halve homo in de POL-SC.
Onzichtbaar en niemand wil,graag bij de verliezers horen. Daarbij lijken ze wat onrendabelen te verliezen aan Baudet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Watskebeurt met SP?
- Omdat je wil chaturbaten met een gozerquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:54 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? En is dat positief of niet?
Ga er verder vanuit dat je niets hebt meegekregen van de onthulling van gister.
De SP heeft behoorlijk te lijden van het "Ik wil niets en met niemand" beleid van Roemer.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Watskebeurt met SP?
Allemaal naar de VVD gegaan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Watskebeurt met SP?
PvdAquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Watskebeurt met SP?
FvD op 5/6 zetels daar?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Watskebeurt met SP?
Ja, 6 denk ik. Ik gok dat er mensen van SP naar PVV zijn gehobbeld (en misschien naar GL) en PVV stemmers zitten nu bij Thierry Baudet.quote:
Niet vrijwillig, maar heb er in tegenstelling tot al die onzekere mannetjes inderdaad geen problemen mee als dat toegang verschaft tot 't doen van dezelfde handelingen met dames.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
- Omdat je wil chaturbaten met een gozer
- Positief
- Nee
Vorig jaar heb ik een iphone 6 plus kado gekregen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Beide gericht op chronisch ontevreden wat simpele figuren. Zelfde vijver waar ook PVV in vist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:58 schreef skysherrif het volgende:
Hoe gaan mensen van SP naar FvD, hoe dan geert
Dus je kon al die tijd gewoon normale dingen posten?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:59 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Niet vrijwillig, maar heb er in tegenstelling tot al die onzekere mannetjes inderdaad geen problemen mee als dat toegang verschaft tot 't doen van dezelfde handelingen met dames.
Ben een clone van Ash.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beide gericht op chronisch ontevreden wat simpele figuren. Zelfde vijver waar ook PVV in vist.
Ah, dit lijkt me waarschijnlijker ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, 6 denk ik. Ik gok dat er mensen van SP naar PVV zijn gehobbeld (en misschien naar GL) en PVV stemmers zitten nu bij Thierry Baudet.
Er is nog hoop voor Sjon.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus je kon al die tijd gewoon normale dingen posten?
Apple snapt nog steeds hoe ze producten moeten maken die mensen ook willen gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een iphone 6 plus kado gekregen.
Sindsdien ben ik zeer gecharmeerd van apple. Daarvoor had ik wel een smartfoon gehad maar die heb ik snel weer in een hoek geflikkerd en de dumbfoon in ere hersteld.
Nu neem ik de smartfoon zelf mee uit wandelen. Buitengewoon duur hoesje voor gekocht omdat ik 'm graag heel houd.
Wel met veel grotere gaten n hun 4G-dekking dan de andere providers:quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Tele2 FTW onbeperkt alles voor 25 Pm.
Zo te zien geen problemen in het deel dat ter zake doet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel met veel grotere gaten n hun 4G-dekking dan de andere providers:
[ afbeelding ]
www.4gdekking.nl
Ja. Ik wil geen 3 miljoen opties. Ik wil 1 optie die werkt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Apple snapt nog steeds hoe ze producten moeten maken die mensen ook willen gebruiken.
Wat moet een mens met 4G, behalve de batterij sneller laten leeglopen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
www.4gdekking.nl
Ik zit bij Simpel, lekker op het T-mobilenetwerk. Gratis 4G, binnenkort.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
www.4gdekking.nl
Ik zou niet een weekendje gaan werken op Texel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo te zien geen problemen in het deel dat ter zake doet.
Waar valt Ben onder? Daar zit ik nu bij en bevalt eigenlijk wel prima. Vond Tele2 eigenlijk ook wel goed.quote:
Heerlijk die verbazingquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus je kon al die tijd gewoon normale dingen posten?
Veel sneller browsen. Het verschil met 3G is echt aanzienlijk, daar is niet serieus mee te werken. Met 4G wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet een mens met 4G, behalve de batterij sneller laten leeglopen?
Oh, maar dat soort dingen doe en wil ik helemaal niet. Even fok lezen, m'n mail checken en het weer voor morgen. Dat is het wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel sneller browsen. Het verschil met 3G is echt aanzienlijk, daar is niet serieus mee te werken. Met 4G wel.
Nog afgezien van video-streaming, die eigenlijk totaal niet werkt met 3G.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:08 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Heerlijk die verbazing.
Indien je van mening bent dat JamesHustle een normale user is kon ik al die tijd inderdaad gewoon normale dingen posten.
Had een personage gecreëerd dat 't goed deed in klb en hield voor de consistentie 't zelfde postgedrag aan in de andere subfora. Bleek echter geen goed idee en veranderde derhalve mijn postgedrag. Merkte echter dat dat geen nut had en maakte dus een nieuw account aan om serieus genomen te worden. Postte gisteren echter iets dat bedoeld was om te posten met mijn andere account en toen had ontkennen dat ik een clone van Ash ben geen nut meer. Euri vergaf me echter dus ga mijn best doen hem niet teleur te stellen.
Limp bizkit fansquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gatver, verkeerd gegrepen bij de Lidl. Nu heb ik 'soft baked' koekjes. Wie houdt daar nu van?
Het gaat om netwerken en frequenties. De lage frequenties zijn van de beste kwaliteit maar werken minder goed in drukke gebieden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar valt Ben onder? Daar zit ik nu bij en bevalt eigenlijk wel prima. Vond Tele2 eigenlijk ook wel goed.
Herkenbaar. Kunnen ze wel roepen dat Samsung ook heel goed is maar op,die toestellen blijven mensen schelden. Bij Apple toch veel minder.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ik wil geen 3 miljoen opties. Ik wil 1 optie die werkt.
Come on, heb mijn leven gebeterd, dat is toch best bewonderenswaardig of in ieder geval niet afkeurenswaardig?quote:
Ik weiger te geloven dat die bestaan. Wat een slechte muziek was dat.quote:
Zelfs dan merk je echt het verschil tussen 4G en 3G. 4G is in de praktijk niet veel,langzamer dan je wifi-verbinding thuis.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort dingen doe en wil ik helemaal niet. Even fok lezen, m'n mail checken en het weer voor morgen. Dat is het wel.
Weet je trouwens waar die naam op is gebaseerd linusquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat die bestaan. Wat een slechte muziek was dat.![]()
Wel goeie grap trouwens.
Heb mijn 5s ook verlengd. Die gaat nog wel een jaartje mee. Dan volgend jaar oid een keer een nieuwe als deze meer dan vier jaar oud is.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:10 schreef Friek_ het volgende:
Zit wel te twijfelen of ik volgend jaar al een nieuwe iPhone neem. M'n 5S werkt nog steeds prima en die helemaal uitzitten met een maandelijks opzegbaar sim only-abonnement is wel een idee. Heb het ook 5,5 jaar uitgehouden met m'n iPhone 4.
Bij Samsung heb je altijd van die voorgeïnstalleerde Bloatware.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kunnen ze wel roepen dat Samsung ook heel goed is maar op,die toestellen blijven mensen schelden. Bij Apple toch veel minder.
Behalve dat het slap koekje betekent? Nee.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je trouwens waar die naam op is gebaseerd linus
Het is een geinig spelletje.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Behalve dat het slap koekje betekend? Nee.
Misschien probeer ik het wel eens als we weer terug zijn. Het kost vooral meer stroom,en daar heb ik de komende maanden last van, terwijl ik dan aan een snellere verbinding niks heb.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs dan merk je echt het verschil tussen 4G en 3G. 4G is in de praktijk niet veel,langzamer dan je wifi-verbinding thuis.
Het is alsnog behoorlijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:12 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come on, heb mijn leven gebeterd, dat is toch best bewonderenswaardig of in ieder geval niet afkeurenswaardig?
Gaat ook lekker weer worden dan inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:13 schreef sigme het volgende:
Maar goed, ondertussen blijft het regenen, had ik vandaag m'n laatste kantoordag (bloemen, kaartje, zak drop), en moet ik zaterdag vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |