abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 juli 2017 @ 12:37:56 #151
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_172110127
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jup, ik had altijd een krappe range en als ik in een andere stad was kreeg ik ook alleen matches die ook daar waren.
Ah okay. Dat leek mij juist wel een toevoeging van Happn, maar schijnbaar kan dat met Tinder dus ook. Dat wist ik niet.
  zondag 2 juli 2017 @ 12:40:42 #152
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172110210
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ah okay. Dat leek mij juist wel een toevoeging van Happn, maar schijnbaar kan dat met Tinder dus ook. Dat wist ik niet.
Shit happns
  zondag 2 juli 2017 @ 12:41:14 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172110222
Maar heb jij de laatste tijd nog leuke dates gehad, Yv?
  zondag 2 juli 2017 @ 12:44:26 #154
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_172110327
quote:
9s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Shit happns
Bedankt voor de informatie. Ik moet eerst nog maar even afwachten op het inderdaad niet blijkt te kloppen. Door een raar toeval zouden er, in theorie, natuurlijk wel tientallen leuke mannen door mijn straat hebben gelopen kunnen zijn de afgelopen week.
Vooralsnog zeggen er maar weinig wat terug nadat het een match is iig. Ik dacht dat dat een mannenprobleem was :D

quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:41 schreef Trashcanman het volgende:
Maar heb jij de laatste tijd nog leuke dates gehad, Yv?
Nee, pas net weer begonnen. Vandaar dat ik hier was mee gaan lezen en even om advies vroeg.
  zondag 2 juli 2017 @ 12:49:17 #155
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172110466
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. Ik moet eerst nog maar even afwachten op het inderdaad niet blijkt te kloppen. Door een raar toeval zouden er, in theorie, natuurlijk wel tientallen leuke mannen door mijn straat hebben gelopen kunnen zijn de afgelopen week.
Vooralsnog zeggen er maar weinig wat terug nadat het een match is iig. Ik dacht dat dat een mannenprobleem was :D

[..]

Nee, pas net weer begonnen. Vandaar dat ik hier was mee gaan lezen en even om advies vroeg.
Nah, dat is een dingetje van apps waar je in principe snel matches kan maken. Weinig moeite moeten doen werkt luiheid in de hand.

Oki, happy hunting :D
  zondag 2 juli 2017 @ 12:49:53 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172110478
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja ik wist wel dat je daar een range kan instellen. Dus snap dat ze dan iets van je weten. Maar kan je daar dan ook zien waar diegene dan op dat moment was?
Niet waar diegene was op het moment van matchen nee. (Op tinder dan)
  zondag 2 juli 2017 @ 14:15:12 #157
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172112862
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tinder is ook op locatie, op moment dat je de app opent dan zet die vast waar je je bevindt.
De manier waarop Tinder je locatie bepaalt is alleen een beetje raar, want de app kijkt eerst naar de lokatie van je IP-adres wanneer je op WiFi zit, en daarna pas naar je GPS locatie.

Ik kreeg met Tinder altijd matches in de buurt van Amsterdam als ik thuis op de WiFi zat met mijn telefoon (in Eindhoven) want mijn IP-adres van XS4ALL kwam als Amsterdam terug.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 2 juli 2017 @ 16:20:29 #158
108913 Godshand
guide4you
pi_172115917
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. Ik moet eerst nog maar even afwachten op het inderdaad niet blijkt te kloppen. Door een raar toeval zouden er, in theorie, natuurlijk wel tientallen leuke mannen door mijn straat hebben gelopen kunnen zijn de afgelopen week.
Vooralsnog zeggen er maar weinig wat terug nadat het een match is iig. Ik dacht dat dat een mannenprobleem was :D

[..]

Nee, pas net weer begonnen. Vandaar dat ik hier was mee gaan lezen en even om advies vroeg.
Je bent ook weer vrijgezel??

Nou succes met Tinder dan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 2 juli 2017 @ 16:53:56 #159
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_172116964
Oh dus hier zit iedereen ook _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 2 juli 2017 @ 19:00:16 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172120512
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:15 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

De manier waarop Tinder je locatie bepaalt is alleen een beetje raar, want de app kijkt eerst naar de lokatie van je IP-adres wanneer je op WiFi zit, en daarna pas naar je GPS locatie.

Ik kreeg met Tinder altijd matches in de buurt van Amsterdam als ik thuis op de WiFi zat met mijn telefoon (in Eindhoven) want mijn IP-adres van XS4ALL kwam als Amsterdam terug.
Hmm, heel apart, zo erg heb ik hier nog nooit meegemaakt, hier zou die dan Den Haag moeten pakken alleen heb ik voornamelijk matches uit Amsterdam en omgeving.
pi_172151095
Ergens in Juli heb ik een date met een meid :@ Laatste keer daten was in Mei, en dat was niet zo heel best (Wel 3 dates gehad, maar ze sprak Engels, en zei serieus in totaal op een avond misschien 8 zinnen, dus werd hem niet)
En nu heb ik een vriendin gevraagd of we ergens een zaterdag kunnen daten als in evt relatiedate en niet vriendschapdate, en dat vond ze goed :@ Dus ik haal d`r op, gaan we ergens wat drinken, film kijken, en in de avond scheur ik d`r weer richting huis.

Stiekem best zenuwen ondanks dat ik d`r wel gewoon al een lange tijd ken en ook mee heb afgesproken als vrienden enz.
  FOK!fotograaf maandag 3 juli 2017 @ 22:23:56 #162
364681 over_hedge
pi_172151437
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ergens in Juli heb ik een date met een meid :@ Laatste keer daten was in Mei, en dat was niet zo heel best (Wel 3 dates gehad, maar ze sprak Engels, en zei serieus in totaal op een avond misschien 8 zinnen, dus werd hem niet)
En nu heb ik een vriendin gevraagd of we ergens een zaterdag kunnen daten als in evt relatiedate en niet vriendschapdate, en dat vond ze goed :@ Dus ik haal d`r op, gaan we ergens wat drinken, film kijken, en in de avond scheur ik d`r weer richting huis.

Stiekem best zenuwen ondanks dat ik d`r wel gewoon al een lange tijd ken en ook mee heb afgesproken als vrienden enz.
ik ben vooral benieuwd hoe je 3 dates hebt met iemand die maar 8 zinnen op een avond zegt :') Met gedag zeggen bij aankomst en weggaan hou je er nog maar 6 over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_172152553
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ik ben vooral benieuwd hoe je 3 dates hebt met iemand die maar 8 zinnen op een avond zegt :') Met gedag zeggen bij aankomst en weggaan hou je er nog maar 6 over.
Eerste date hebben we heel veel gepraat, gingen we wandelen en dat was heel gezellig, veel over elkaar te weten gekomen.
2e date heeft ze ook nog wel wat gezegd, al deden we toen vooral eh, andere dingen ;')
3e date was het op de heenreis hey, alles goed, hoe was je dag, en op de terugreis, kan je me naar het station rijden? Dank je, fijne avond.

En toen heb ik gezegd van hey sorry, ik vind je een schat en we klikken op meerdere vlakken heel erg, maar ik hou er wel van om communicatief te zijn, praten/elkaar leren kennen is belangrijk. En dat was ze met mij eens maar zei dat ze het moeilijk vond om veel te praten omdat ze Engels sprak en bang was dat ik het niet zou begrijpen ( :') )

Toen hebben we het later nog even geprobeerd en kregen we ruzie omdat ik op YouTube zat te livestreamen en het over haar had en dat heeft iemand van hier toen doorgespeeld aan haar ;( En toen was het klootzak dit, klootzak dat, ik heb ook nog privacy, ik wil niet dat je op YouTube gaat, ik heb ook een leven. (Terwijl ik niet echt iets negatiefs over d`r zei, ja dat ze stil was, maar dat had ik ook tegen haar zelf gezegd)

en toen was het einde verhaal _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 22:57:10 ]
  maandag 3 juli 2017 @ 22:56:16 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172152578
En daar had ze date 1 geen last van? :+
pi_172152648
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:56 schreef Cue_ het volgende:
En daar had ze date 1 geen last van? :+
Nee, date 1 heeft ze super veel gepraat, date 2 ook nog wel al waren we elkaar toen al wat meer fysiek leren kennen (om het even zo te noemen :x ) En date 3 zei ze geen woord meer en leek het net alsof ze alleen maar kwam voor seks.. :')
  maandag 3 juli 2017 @ 22:59:54 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172152696
En ondanks al dat gedoe en die vage ruzie wil je nog steeds daten? :?
pi_172152744
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:59 schreef Cue_ het volgende:
En ondanks al dat gedoe en die vage ruzie wil je nog steeds daten? :?
Nee :')
Niet meer met haar.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:07:05 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172152937
Oww. Dan heb ik t helemaal verkeerd gelezen. Sorry.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 23:25:02 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_172153445
Als je met een fok youtube legende date, moet je niet raar opkijken als je een keertje genoemd wordt op zijn kanaal.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 00:21:16 #170
108913 Godshand
guide4you
pi_172154287
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee :')
Niet meer met haar.
Met wie dan? LoLa?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172154322
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met wie dan? LoLa?
Geen FOK!kers iig
  dinsdag 4 juli 2017 @ 04:17:04 #172
174940 W00fer
Maar echt
pi_172155364
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:29 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Ook dat ja. :Y
Ze zei wil je zondag afspreken? Ik zeg ik heb nog wat maten staan maar weet niet of dat doorgaat want ik krijg ze niet te pakken. Zij kon in principe wel. Dus zondagmiddag, ik niks meer gehoord van haar of ze kon en of ze wilde, ik denk nou ik ga maar eens op het terras zitten wie weet laat ze nog wat horen. Blijkt ze achteraf een kater te hebben gehad van zaterdagavond en ze gaf aan dat ze "niet tussen de regels door kan lezen" dat zij wat moest laten weten of ze nog wilde. Terwijl dat tussen de regels door eerder wel gewoon ging :')

M.a.w. die had verwacht dat ik het allemaal voorgekauwd had :')
Heb er weinig zin in om achter iemand aan te lopen. Van de andere kant ben ik ook blij dat ik niet 's middags op haar heb zitten wachten, die was met die kater niet op komen dagen...

Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn. Zullen we morgen om x uur op plaats y zijn? Ik kan er ook niks aan doen dat zij gaat zuipen.

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 04-07-2017 04:37:28 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 04:19:06 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_172155370
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. Ik moet eerst nog maar even afwachten op het inderdaad niet blijkt te kloppen. Door een raar toeval zouden er, in theorie, natuurlijk wel tientallen leuke mannen door mijn straat hebben gelopen kunnen zijn de afgelopen week.
Vooralsnog zeggen er maar weinig wat terug nadat het een match is iig. Ik dacht dat dat een mannenprobleem was :D

[..]

Nee, pas net weer begonnen. Vandaar dat ik hier was mee gaan lezen en even om advies vroeg.
Niet grappig dat vrouwen niks terug zeggen :(

quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:15 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

De manier waarop Tinder je locatie bepaalt is alleen een beetje raar, want de app kijkt eerst naar de lokatie van je IP-adres wanneer je op WiFi zit, en daarna pas naar je GPS locatie.

Ik kreeg met Tinder altijd matches in de buurt van Amsterdam als ik thuis op de WiFi zat met mijn telefoon (in Eindhoven) want mijn IP-adres van XS4ALL kwam als Amsterdam terug.
GeoIP, in zekere zin zou hij als je accuracy op high zet wel je locatie goed moeten hebben.
Overigens een oudere versie van Tinder installeren (ouder dan versie 5 dacht ik) heeft die functie niet.

quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ergens in Juli heb ik een date met een meid :@ Laatste keer daten was in Mei, en dat was niet zo heel best (Wel 3 dates gehad, maar ze sprak Engels, en zei serieus in totaal op een avond misschien 8 zinnen, dus werd hem niet)
Dates die zo weinig zeggen zijn exit. Dat is zo respectloos. Al vraag je zoiets als wat iemand de dag erop gaat doen ofzo of iets willekeurigs. Ik hoop dat ze heel knap was want anders is het tijdverspilling imo.

[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 04-07-2017 04:33:26 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 05:42:20 #174
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172155489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 04:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ze zei wil je zondag afspreken? Ik zeg ik heb nog wat maten staan maar weet niet of dat doorgaat want ik krijg ze niet te pakken. Zij kon in principe wel. Dus zondagmiddag, ik niks meer gehoord van haar of ze kon en of ze wilde, ik denk nou ik ga maar eens op het terras zitten wie weet laat ze nog wat horen. Blijkt ze achteraf een kater te hebben gehad van zaterdagavond en ze gaf aan dat ze "niet tussen de regels door kan lezen" dat zij wat moest laten weten of ze nog wilde. Terwijl dat tussen de regels door eerder wel gewoon ging :')

M.a.w. die had verwacht dat ik het allemaal voorgekauwd had :')
Heb er weinig zin in om achter iemand aan te lopen. Van de andere kant ben ik ook blij dat ik niet 's middags op haar heb zitten wachten, die was met die kater niet op komen dagen...

Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn. Zullen we morgen om x uur op plaats y zijn? Ik kan er ook niks aan doen dat zij gaat zuipen.
Dus jij hebt mogelijk nog plannen zondagmiddag, je laat haar niet weten dat die plannen niet doorgaan, en dan heeft zij het fout gedaan? :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 05:42:57 #175
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172155492
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:25 schreef Coco. het volgende:
Als je met een fok youtube legende date, moet je niet raar opkijken als je een keertje genoemd wordt op zijn kanaal.
Nee Braddie had gewoon zn bek moeten houden over d'r. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172155851
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ergens in Juli heb ik een date met een meid :@ Laatste keer daten was in Mei, en dat was niet zo heel best (Wel 3 dates gehad, maar ze sprak Engels, en zei serieus in totaal op een avond misschien 8 zinnen, dus werd hem niet)
En nu heb ik een vriendin gevraagd of we ergens een zaterdag kunnen daten als in evt relatiedate en niet vriendschapdate, en dat vond ze goed :@ Dus ik haal d`r op, gaan we ergens wat drinken, film kijken, en in de avond scheur ik d`r weer richting huis.

Stiekem best zenuwen ondanks dat ik d`r wel gewoon al een lange tijd ken en ook mee heb afgesproken als vrienden enz.
Een "date" benoemen is al erg
Een "vriendschapsdate" is om kromme tenen van te krijgen
En bij het woord "relatiedate" zakt me de broek helemaal af.

Ik heb liters koffie met gewone vriendinnen en vrienden gedronken en heb ook met meer dan genoeg vrouwen (op slechts 7 handen te tellen) de nacht(en) doorgebracht daarna. Maar zoiets ga je toch niet klassificeren?

Je kruipt toch ook niet bij haar in bed dat je zegt dat je relatieseks wil ipv one-night seks. Die springt meteen uit t raam. En als ik een goede vriend voor bier uitnodig en er een vriendschapsdate van maak dan hangt er meteen een gare sfeer omheen.

Het lijkt daarnaast mode te worden om zoiets als vriendschap, one-nights, en relaties hard af te bakenen alsof het proces als tekst in een database gevangen moet worden, terwijl het in de praktijk allemaal uitwisselbaar is en je van de ene tak op de ander terecht kan komen. Praktijkervaring mee, iedereen die anders beweert heeft veel te weinig levenservaring.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 04-07-2017 06:56:39 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:30:19 #177
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172156719
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 06:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een "date" benoemen is al erg
Een "vriendschapsdate" is om kromme tenen van te krijgen
En bij het woord "relatiedate" zakt me de broek helemaal af.

Ik heb liters koffie met gewone vriendinnen en vrienden gedronken en heb ook met meer dan genoeg vrouwen (op slechts 7 handen te tellen) de nacht(en) doorgebracht daarna. Maar zoiets ga je toch niet klassificeren?

Je kruipt toch ook niet bij haar in bed dat je zegt dat je relatieseks wil ipv one-night seks. Die springt meteen uit t raam. En als ik een goede vriend voor bier uitnodig en er een vriendschapsdate van maak dan hangt er meteen een gare sfeer omheen.

Het lijkt daarnaast mode te worden om zoiets als vriendschap, one-nights, en relaties hard af te bakenen alsof het proces als tekst in een database gevangen moet worden, terwijl het in de praktijk allemaal uitwisselbaar is en je van de ene tak op de ander terecht kan komen. Praktijkervaring mee, iedereen die anders beweert heeft veel te weinig levenservaring.
Ik word zo moe van jou en je gekat...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:52:04 #178
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172157062
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 06:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een "date" benoemen is al erg
Een "vriendschapsdate" is om kromme tenen van te krijgen
En bij het woord "relatiedate" zakt me de broek helemaal af.

Ik heb liters koffie met gewone vriendinnen en vrienden gedronken en heb ook met meer dan genoeg vrouwen (op slechts 7 handen te tellen) de nacht(en) doorgebracht daarna. Maar zoiets ga je toch niet klassificeren?

Je kruipt toch ook niet bij haar in bed dat je zegt dat je relatieseks wil ipv one-night seks. Die springt meteen uit t raam. En als ik een goede vriend voor bier uitnodig en er een vriendschapsdate van maak dan hangt er meteen een gare sfeer omheen.

Het lijkt daarnaast mode te worden om zoiets als vriendschap, one-nights, en relaties hard af te bakenen alsof het proces als tekst in een database gevangen moet worden, terwijl het in de praktijk allemaal uitwisselbaar is en je van de ene tak op de ander terecht kan komen. Praktijkervaring mee, iedereen die anders beweert heeft veel te weinig levenservaring.
Goed idee: ik ga vanaf nu af aan ook wanneer ik met vrienden de kroeg in ga het consequent vriendschapsdates noemen O+

Echte vrienden nemen het gare wel voor lief ^O^
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:58:32 #179
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172157136
Vraag betreffende Tinder:. Als je Iemand likede krijgt die persoon dan een melding en direct jouw profiel te zien als hij Tinder opent?
Net efkes anges
pi_172157157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag betreffende Tinder:. Als je Iemand likede krijgt die persoon dan een melding en direct jouw profiel te zien als hij Tinder opent?
Volgens mij kan je alleen zien wie een superlike voor jou heeft gebruikt?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:05:10 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172157257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag betreffende Tinder:. Als je Iemand likede krijgt die persoon dan een melding en direct jouw profiel te zien als hij Tinder opent?
Super like is meteen, normale like dan ziet diegene het pas als die jou ook liked. Anders als maar 1 van de 2 dat doet dan is het geen match. (Of als diegene jou al wel geliked heeft dan wel natuurlijk.)
pi_172157313
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daarom. Ben er niet zo meer mee bezig, heb alles mooi op de rit, onderneem veel met vrienden/vriendinnen, kom vanzelf wel iemand tegen.

Ik ga iig niet meer beginnen aan datingsites :{. De helft reageert niet, of reageert raar.
Ik ben altijd een beetje geïntimideerd door je outfit foto's, misschien hebben meer mannen daar last van :@
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:18:30 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172157475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben altijd een beetje geïntimideerd door je outfit foto's, misschien hebben meer mannen daar last van :@
Hoezo zou je van zoiets geïntimideerd zijn?

Hier is het hetzelfde verhaal, geregeld matches alleen of ze reageren gewoon totaal niet (Nee ik gebruik geen standaard zinnen of vragen, altijd iets persoon specifiek) of ze hebben maar 2 zinnen reactie terug en doen zelf totaal geen moeite.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:24:10 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172157560
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Eerste date hebben we heel veel gepraat, gingen we wandelen en dat was heel gezellig, veel over elkaar te weten gekomen.
2e date heeft ze ook nog wel wat gezegd, al deden we toen vooral eh, andere dingen ;')
3e date was het op de heenreis hey, alles goed, hoe was je dag, en op de terugreis, kan je me naar het station rijden? Dank je, fijne avond.

En toen heb ik gezegd van hey sorry, ik vind je een schat en we klikken op meerdere vlakken heel erg, maar ik hou er wel van om communicatief te zijn, praten/elkaar leren kennen is belangrijk. En dat was ze met mij eens maar zei dat ze het moeilijk vond om veel te praten omdat ze Engels sprak en bang was dat ik het niet zou begrijpen ( :') )

Toen hebben we het later nog even geprobeerd en kregen we ruzie omdat ik op YouTube zat te livestreamen en het over haar had en dat heeft iemand van hier toen doorgespeeld aan haar ;( En toen was het klootzak dit, klootzak dat, ik heb ook nog privacy, ik wil niet dat je op YouTube gaat, ik heb ook een leven. (Terwijl ik niet echt iets negatiefs over d`r zei, ja dat ze stil was, maar dat had ik ook tegen haar zelf gezegd)

en toen was het einde verhaal _O-
:')
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:08:48 #185
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_172158193
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 04:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Niet grappig dat vrouwen niks terug zeggen :(

Ik had het over mannen, niet over vrouwen.
Blijkbaar werkt het beide kanten op dus.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:44:59 #186
438662 itsjeboyMehmed96
je weet zelluf
pi_172158888
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Eerste date hebben we heel veel gepraat, gingen we wandelen en dat was heel gezellig, veel over elkaar te weten gekomen.
2e date heeft ze ook nog wel wat gezegd, al deden we toen vooral eh, andere dingen ;')
3e date was het op de heenreis hey, alles goed, hoe was je dag, en op de terugreis, kan je me naar het station rijden? Dank je, fijne avond.

En toen heb ik gezegd van hey sorry, ik vind je een schat en we klikken op meerdere vlakken heel erg, maar ik hou er wel van om communicatief te zijn, praten/elkaar leren kennen is belangrijk. En dat was ze met mij eens maar zei dat ze het moeilijk vond om veel te praten omdat ze Engels sprak en bang was dat ik het niet zou begrijpen ( :') )

Toen hebben we het later nog even geprobeerd en kregen we ruzie omdat ik op YouTube zat te livestreamen en het over haar had en dat heeft iemand van hier toen doorgespeeld aan haar ;( En toen was het klootzak dit, klootzak dat, ik heb ook nog privacy, ik wil niet dat je op YouTube gaat, ik heb ook een leven. (Terwijl ik niet echt iets negatiefs over d`r zei, ja dat ze stil was, maar dat had ik ook tegen haar zelf gezegd)

en toen was het einde verhaal _O-
was dit die filipijnse die bloedend in je bed lag of haal ik nu wat door elkaar??
pi_172159800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:44 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

was dit die filipijnse die bloedend in je bed lag of haal ik nu wat door elkaar??
Die chick die een soa-test moest doen van Braddie omdat ie zei dat ie aids had.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:22:20 #188
108913 Godshand
guide4you
pi_172159814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:21 schreef Mozy het volgende:

[..]

Die chick die een soa-test moest doen van Braddie omdat ie zei dat ie aids had.
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172159923
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:44 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

was dit die filipijnse die bloedend in je bed lag of haal ik nu wat door elkaar??
Dat was Long Dick geloof ik.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 juli 2017 @ 11:47:06 #190
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172160391
Eerste date nav Tinder komt eraan (volgende week). Ben benieuwd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_172161154
Braddie is gearriveerd in dit topic. Dit kan mogelijk interessant worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 12:22:48 ]
pi_172163477
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik word zo moe van jou en je gekat...
Zwaar leven heb je.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:56:41 #193
468813 Carsastic
Epibrerend, in stilte.
pi_172170340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 04:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ze zei wil je zondag afspreken? Ik zeg ik heb nog wat maten staan maar weet niet of dat doorgaat want ik krijg ze niet te pakken. Zij kon in principe wel. Dus zondagmiddag, ik niks meer gehoord van haar of ze kon en of ze wilde, ik denk nou ik ga maar eens op het terras zitten wie weet laat ze nog wat horen. Blijkt ze achteraf een kater te hebben gehad van zaterdagavond en ze gaf aan dat ze "niet tussen de regels door kan lezen" dat zij wat moest laten weten of ze nog wilde. Terwijl dat tussen de regels door eerder wel gewoon ging :')

M.a.w. die had verwacht dat ik het allemaal voorgekauwd had :')
Heb er weinig zin in om achter iemand aan te lopen. Van de andere kant ben ik ook blij dat ik niet 's middags op haar heb zitten wachten, die was met die kater niet op komen dagen...

Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn. Zullen we morgen om x uur op plaats y zijn? Ik kan er ook niks aan doen dat zij gaat zuipen.
Ik snap je wel, maar jij hebt ook niet meer laten weten of je nog met die maten zou afspreken, toch? Althans dat schreef je niet.
National sarcasm society. Like we need your support. :’)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:15:27 #194
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172170949
Duidelijk zijn lijkt me wel zo handig als je elkaar nog niet door en door kent inderdaad. Dus datum tijd en plaats gewoon even letterlijk noemen, roger geven en zorgen dat je niet helemaal naar de kloten gaat de avond er voor is toch wel iets wat beide partijen moeten kunnen opbrengen.
pi_172171157
Communicatie - het blijft een lastig fenomeen.
pi_172171168
Lijkt mij ook gewoon miscommunicatie. Geen man overboord of zo
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:07:56 #197
174940 W00fer
Maar echt
pi_172178678
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 05:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dus jij hebt mogelijk nog plannen zondagmiddag, je laat haar niet weten dat die plannen niet doorgaan, en dan heeft zij het fout gedaan? :?
Jawel, heb haar 's nachts nog gesproken en toen niks bevestigd dus ze wist wel dat er niks was. Daarop heb ik zondag maar wat nieuws ingeschoten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:12:37 #198
174940 W00fer
Maar echt
pi_172178804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:56 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar jij hebt ook niet meer laten weten of je nog met die maten zou afspreken, toch? Althans dat schreef je niet.
Ja ik heb zaterdagnacht nog gezegd (toen ze al katjelam thuis kwam) dat ik zat te wachten op haar, maar niks gehoord had en niks van m'n maten wist. En zondag ook niets van haar gehoord. Al had ze maar goedemorgen gezegd of whatever. Ze wist dus dat mijn afspraken op losse schroeven stonden en had kunnen polsen of zeggen hee ik heb een kater, ik ga het niet redden dus spreek maar iemand anders af ofzo. Dat is ook verantwoordelijkheid. Aangeven wat je situatie is. Ik heb haar geupdate met wat ik op dat moment wist (niks dus) Toen ik zondagmiddag nog niks gehoord had van haar heb ik maar iemand anders gesmst.

Het gaat niet zozeer om wie update wie, dat is een eindeloze discussie want dan zou ik haar eerder moeten updaten of zij mij eerder of precies om 1 minuut over 7 of whatever, het gaat erom dat ze uiteindelijk toch niet had gekomen, niet de verantwoordelijkheid neemt (ook niet effe vraagt van hee jij bent niet zeker dus ik ga zuipen) en niet vraagt zondag van gaat het nog door? Ik heb haar geupdate met wat ik wist. Vervolgens sta ik voor een voldongen feit en wordt ik aan de kant gesmeten.

Ze had toch ook kunnen vragen van hee ik heb zin in een ijsje, kan jij dat regelen? Dan doe je een beetje samen het in elkaar knutselen. De een doet een voorzet en de ander vult het in. Niet: hee ik heb zondag tijd dus regel jij maar alles.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:22 schreef Allures het volgende:
Lijkt mij ook gewoon miscommunicatie. Geen man overboord of zo
Nou het grappig is dus dat er een heel circus van gemaakt wordt. Ipv dat ze zegt hee knaap miscommunicatie komt er een heel drama van "ik wil nergens meer staan, ik voel geen klik meer, ik denk dat we niet op één lijn zitten" om zoiets simpels. Als zij al afhaakt puur op het feit dat ik aan had moeten geven of mijn afspraken nog doorgingen, terwijl ze zelf ook lak heeft aan van alles dan ben je ver van huis. Toen ik haar aansprak op "hoe had je dat voor je gezien, jij met een kater en ik alles geregeld" kwam er alleen weer een verhaal over "dit is voor mij een bevestiging dat we anders in elkaar zitten" ipv echt antwoord te geven.

Overigens is zoiets een proces. Je ziet dat de aandacht verslapt op de chat. Ik ga dan niet al mijn eigen afspraken weggooien in de hoop dat iemand nog een keer zin heeft. Je merkt echt wel of iemand zin heeft om af te spreken. Zo van "hee, zin in zondag" of een hint.

Ik kon op dat moment niet duidelijker zijn met de gegeven informatie. In plaats van dat ze dan zegt hee ik was lam, jij wist het niet zeker we halen het volgende week gezellig in gaat ze gelijk de schuldkaart trekken en weg. Ik bedoel een beetje water bij de wijn doen is al te moeilijk tegenwoordig. Ik had prima 's middags met een maat willen zitten en 's avonds met haar. Toen ik vervolgens de hint dropte van "hee ik had eigenlijk nog wel gedacht wat te horen" zei ze "wat moest ik dan laten horen?" Zucht...

Eigenlijk had ik ook beter moeten weten, want iemand die zaterdagnacht al helemaal lam is gaat zondag niet meer afspreken. Althans, niet in echt frisse hoedanigheid.

Ik kan wel zondag haar gaan lopen appen van hee kom je nog en ik heb tijd maar dat als een hondje achter iemand aanlopen is niet de motivatie die je wilt in een date. Je hebt er samen zin in, of niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door W00fer op 04-07-2017 23:37:27 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:23:35 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172179093
Wees blij, als dit al te lastig is voor haar, wie weet hoe een vervolg dan had geweest of als er van jouw kant al meer gevoel bij zat.

Gewoon kinderachtig zijn dat soort dingen van haar kant.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:31:12 #200
174940 W00fer
Maar echt
pi_172179273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij, als dit al te lastig is voor haar, wie weet hoe een vervolg dan had geweest of als er van jouw kant al meer gevoel bij zat.

Gewoon kinderachtig zijn dat soort dingen van haar kant.
Dat "niet op één lijn zitten" is meer vingertje wijzen dan echt moeite doen om er iets van te maken.
Het is zo makkelijk, hop naar de volgende die voor mij danst. Wat dat betreft is initiatief zo stik vervelend. Ik vergeet erbij te vertellen dat ik haar vorige week al had uitgenodigd met een locatie erbij, alleen nog geen tijdstip. Ze had dus zelf ook wel naar een tijd kunnen vragen ipv alleen aangeven: zondag kan ik. Zeg er dan bij van: leuk dat je me vraagt, zullen we om 2 uur doen? oid.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')