Ik denk niet dat je me begrijpt. Maar dat maakt verder niet uit. Dus voor de duidelijkheid; Dat begon dus niet met het bekende vragenvuur nee.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe begon het contact met je exen, met een vragenvuur
Nee ik begreep het niet, maar bedankt voor het antwoord.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:55 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me begrijpt. Maar dat maakt verder niet uit. Dus voor de duidelijkheid; Dat begon dus niet met het bekende vragenvuur nee.
Geen probleem, maar heb jij niet hetzelfde dan? of erger jij je niet aan die 20 standaard vragen. Ik bedoel, je hebt 20 diverse matches en al die gesprekken gaan het zelfde. Na 5 keer mijn weekend plannen te hebben verteld of whatever is het wel echt een opluchting als ik eens een totaal ander gesprek krijg/kan startten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee ik begreep het niet, maar bedankt voor het antwoord.
Wil je een koekje?
Hoop dat je inmiddels hebt gegetenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:19 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Geen probleem, maar heb jij niet hetzelfde dan? of erger jij je niet aan die 20 standaard vragen. Ik bedoel, je hebt 20 diverse matches en al die gesprekken gaan het zelfde. Na 5 keer mijn weekend plannen te hebben verteld of whatever is het wel echt een opluchting als ik eens een totaal ander gesprek krijg/kan startten.![]()
Ja, maar liever wil ik gewoon een stevige lunch. Heb nog niet gegeten en ik heb aardig honger.
waarschijnlijk omdat vrouwen altijd; altijd dus, als eerste vraag hebben : hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:59 schreef Evi_90 het volgende:
Wat is dat trouwens met mannen die alleen hun lichaamslengte in hun profieltekst hebben staan op Tinder?
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat vrouwen altijd; altijd dus, als eerste vraag hebben : hoe lang ben je?
Waar het over gaat ben je toch zelf ook bij? Wat ik vooral gemerkt heb van vrouwen op tinder de laatste tijd is dat ze het liefste zelf zo min mogelijk moeite ervoor doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:19 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Geen probleem, maar heb jij niet hetzelfde dan? of erger jij je niet aan die 20 standaard vragen. Ik bedoel, je hebt 20 diverse matches en al die gesprekken gaan het zelfde. Na 5 keer mijn weekend plannen te hebben verteld of whatever is het wel echt een opluchting als ik eens een totaal ander gesprek krijg/kan startten.![]()
Ja, maar liever wil ik gewoon een stevige lunch. Heb nog niet gegeten en ik heb aardig honger.
Weer zo'n ongeschreven regel dus. Een van de vele...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dit dus.
En die vraag wordt dus niet gesteld omdat vrouwen een zwak hebben voor mannen met dwerggroei
Je kan ook een hond en een vibrator kopenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:31 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Weer zo'n ongeschreven regel dus. Een van de vele...
Pff, ik word er nu al moe van en ben nog geen twee weken bezig.
Mijn strategie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan ook een hond en een vibrator kopen
Heb je goede orgasmes en liefde voor een redelijke prijs
Oh mijn ervaring is dat mannen dat dus altijd aan mij vragenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat vrouwen altijd; altijd dus, als eerste vraag hebben : hoe lang ben je?
Jezusquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan ook een hond en een vibrator kopen
Heb je goede orgasmes en liefde voor een redelijke prijs
Dus, je bent lang? Met hakken graagquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is dat mannen dat dus altijd aan mij vragen
En dan zelf het contact verbreken als ik langer blijk te zijn dan zij
Huh, je woonde toch al bijna samen of vergis ik mij nu?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn strategie.
Ik heb t voorlopig maar opgegeven. Ga gewoon lekker uit, doe m'n ding en dan zie ik wel.
Ik dacht dat jij al een knappe Zeeuw had gevonden?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn strategie.
Ik heb t voorlopig maar opgegeven. Ga gewoon lekker uit, doe m'n ding en dan zie ik wel.
Nee hoor. Die moest me niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een knappe Zeeuw had gevonden?
Je vergist jequote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Huh, je woonde toch al bijna samen of vergis ik mij nu?
Heb je gezegd dat hij niet goed bij zijn hoofd was?quote:
Uiteraard. Maar zijn werk en woning opknappen was belangrijkerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat hij niet goed bij zijn hoofd was?
Ach komt wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zijn werk en woning opknappen was belangrijker.
In deze context klinkt t raar, maar het kwam erop neer dat hij nog niet één avond in de week voor mij wilde vrij maken. Ja dan niet he.
Daarom. Ben er niet zo meer mee bezig, heb alles mooi op de rit, onderneem veel met vrienden/vriendinnen, kom vanzelf wel iemand tegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach komt wel goed.
Daarbij zit een van België zijn grootste steden bij jou om de hoek
Vast een Hollandse student/expat te regelen en anders een gezellige Belg/Marokkaanse Belg
Date stadium of al verder?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze context klinkt t raar, maar het kwam erop neer dat hij nog niet één avond in de week voor mij wilde vrij maken. Ja dan niet he.
Al verder. Maar dat is al weer even geledenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Date stadium of al verder?
Geen tijd vrijmaken zou wel een flinke afknapper zijn ook hier. Gewoon een bulshit excuus altijd.
Als je wat kleiner bent kun je er wel helemaal in.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dit dus.
En die vraag wordt dus niet gesteld omdat vrouwen een zwak hebben voor mannen met dwerggroei
Lekker warmquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je wat kleiner bent kun je er wel helemaal in.
Dan is het helemaal sneu, waarom jou valse hoop geven denk ik dan. Mensen tegenwoodigquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al verder. Maar dat is al weer even geleden.
Je draaide geregeld Frans Bauer. Maar Frans is nooit zo specifiek geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
er staat ook startten bij he, als men niet op je tekst ingaat en gewoon door gaat met hun vragenlijst dan hoeft het voor mij ook niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar het over gaat ben je toch zelf ook bij? Wat ik vooral gemerkt heb van vrouwen op tinder de laatste tijd is dat ze het liefste zelf zo min mogelijk moeite ervoor doen.
Weinig vragen of weinig inhoudelijk.
Nee ja, oke, maar hoe werkt dat dan een vragenlijstje? Kan mij er niet echt iets bij voorstellen dat er dan ook een spontaan gesprek uit ontstaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:25 schreef Carsastic het volgende:
[..]
er staat ook startten bij he, als men niet op je tekst ingaat en gewoon door gaat met hun vragenlijst dan hoeft het voor mij ook niet meerprima maar dan klikt het gewoon niet
Sowieso de beste strategie voor je leven imoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker uit, doe m'n ding en dan zie ik wel.
Dat is toch juist mijn hele punt?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ja, oke, maar hoe werkt dat dan een vragenlijstje? Kan mij er niet echt iets bij voorstellen dat er dan ook een spontaan gesprek uit ontstaat.
Als een vrouw dat zou doen bij mij dan ben je bij voorbaat al af, hoewel het meer is dan nu want 60% geeft geen eens antwoord meer
Wispelturige wijven.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:32 schreef W00fer het volgende:
Ik had er ook eentje op Lexa die het bracht als grap maar toch benoemde dat ze wel "een vragenformulier" had. Ik denk nou dan gooi ik het expres op beetje lol trappen, vond ze dat niksen wilde ze serieus praten. Dus ik serieus praten en dat vond ze wel wat, maar inmiddels werd het wat stiller. Dus ik gooi er weer een grap in en niks meer gehoord. Ze wilde morgen afspreken maar ik weet het nog niet. Zeg gewoon wat je wil en hou je daaraan.
Die meid klinkt me vooral als een enorme mismatch in de oren. Die zit volgens mij helemaal niet op dezelfde frequentie als w00ferquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:19 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Wispelturige wijven.ben blij dat ik op mannen val. Ik erger me al aan zulke dingen bij mijn vriendinnen. Hoe gek ik ook op ze ben, ik zou ze voor geen goud willen daten.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die meid klinkt me vooral als een enorme mismatch in de oren. Die zit volgens mij helemaal niet op dezelfde frequentie als w00fer
Okee, even hierop terug komend:quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zitten alle mannen echt alleen op Tinder ofzo?
Klinkt een beetje hetzelfde als het systeem wat ze op paiq hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:45 schreef Andromache het volgende:
Actief op zoek gaan naar matches = betaald.
Gematcht worden door ja te zeggen tegen de door het systeem voorgestelde matches = gratis.
mannen kunnen daar nooit gratis praten?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Okee, even hierop terug komend:
Het gebrek aan aanbod op Once (of het gebrek aan contact) is waarschijnlijk omdat mannen moeten betalen om een chatverzoek van iemand te accepteren.
Hoe dat bij de vrouwen zit weet ik niet maar ik kan me zo maar voorstellen dat dat een hoop kerels wegjaagt. Eigenlijk idioot want iemand een drankje trakteren in de kroeg kost je meer.
Niemand?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier Happn gebruikers? Ik zie de afgelopen dagen bijna alleen maar mensen voorbijkomen uit Amsterdam. Ik ben zelf niet in Amsterdam geweest (of ook maar enigszins in de buurt) en het lijkt mij sterk dat ze allemaal precies net in Utrecht zijn geweest. Dus wilde eigenlijk even weten of andere mensen hier ook last van hebben? Dat de locatie een beetje in de war lijkt te zijn?
Je kan toch zien waar je ze voor het laatst bent tegengekomen?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand?
Dan zal het wel aan mijn telefoon gelegen hebben. Die weigert ook de af en toe de notificaties door te geven na de update.
Heb je ook tinder? Als je daar hetzelfde hebt zal het aan de telefoon liggen anders wellicht je happn account. Nu nog steeds last van?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand?
Dan zal het wel aan mijn telefoon gelegen hebben. Die weigert ook de af en toe de notificaties door te geven na de update.
Ja,daar staat Utrecht, maar ik heb dus het idee dat dat laatste niet helemaal klopt.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je kan toch zien waar je ze voor het laatst bent tegengekomen?
Nee, maar Tinder matcht niet op locatie toch?quote:Op zondag 2 juli 2017 11:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je ook tinder? Als je daar hetzelfde hebt zal het aan de telefoon liggen anders wellicht je happn account. Nu nog steeds last van?
Tinder is ook op locatie, op moment dat je de app opent dan zet die vast waar je je bevindt.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar Tinder matcht niet op locatie toch?
En vandaag nog niet gekeken. Zo even doen.
Ja ik wist wel dat je daar een range kan instellen. Dus snap dat ze dan iets van je weten. Maar kan je daar dan ook zien waar diegene dan op dat moment was?quote:Op zondag 2 juli 2017 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tinder is ook op locatie, op moment dat je de app opent dan zet die vast waar je je bevindt.
Heb hier wel eens matsches die de volgende dag 100-5000km verderop zitten, terwijl mijn eigen range op max 25km staat. Veel Duitsers en Engelsen ook vanwege de boot naar Newcastle hier.
Jup, ik had altijd een krappe range en als ik in een andere stad was kreeg ik ook alleen matches die ook daar waren.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik wist wel dat je daar een range kan instellen. Dus snap dat ze dan iets van je weten. Maar kan je daar dan ook zien waar diegene dan op dat moment was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |