Die heb ik vorig jaar ergens gezien. Heeft wel indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:25 schreef lord_bono het volgende:
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young, erg mooie documentaire over een extreme loop race
Ik geloof daar niet zo in. Sowieso maakt Netflix daar niks over bekend, dus ik vraag me af hoe ze aan de cijfers zouden komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sons of Anarchy blijkbaar de meest gekeken serie in Nederland
https://theculturetrip.co(...)-not-what-you-think/
Beetje clickbait titel wel.
Dank voor deze tip!quote:Op maandag 3 juli 2017 21:25 schreef lord_bono het volgende:
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young, erg mooie documentaire over een extreme loop race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
9 maanden na release datum, ergens eind juli dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:07 schreef Unites het volgende:
Doctor Strange nog steeds niet beschikbaar in NL?
In 2016 kwam Netflix met 120 originele series en films, daarvan waren alleen the Crown en Stranger Things een echte hit te noemen. In één maand heeft Netflix vervolgens een recordaantal series moeten cancelen. Titels als The Get Down, Sense8 en Girlboss. Tussen 2013 en 2017 heeft Netflix maar 3 series moeten cancelen, Marco Polo en Hemlock Grove.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat durf jij te zeggen na wat er uit is gekomen de laatste paar maanden? Ik zou juist zeggen dat het de sterkste 3 maanden ooit zijn van Netflix qua series betreft.
13 reasons why, the OA & A series of unfortunate events zijn zeker ook hits te noemen. en dat zijn alleen maar series die exclusief op netflix te zien zijn ook zitten in die titels die je noemt een hoop series die ook op een "normale" zender worden uitgezonden die zeker ook hits te noemen zijn zoals designated survivor en the expansequote:Op woensdag 5 juli 2017 10:08 schreef Odaiba het volgende:
In 2016 kwam Netflix met 120 originele series en films, daarvan waren alleen the Crown en Stranger Things een echte hit te noemen
ja maar tussen 2013 en 2017 werden er ook veel minder series geproduceerd. dus logisch dat je dan ook minder cancellations hebt. (overigens vind ik het niet per see slecht als een serie gecanceld wordt. soms is het verhaal gewoon klaar)quote:. In één maand heeft Netflix vervolgens een recordaantal series moeten cancelen. Titels als The Get Down, Sense8 en Girlboss. Tussen 2013 en 2017 heeft Netflix maar 3 series moeten cancelen, Marco Polo en Hemlock Grove.
2 van de 3 series die je in het begin opnoemt zijn uitgebracht in 2017, en ik had het over 2016.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
13 reasons why, the OA & A series of unfortunate events zijn zeker ook hits te noemen. en dat zijn alleen maar series die exclusief op netflix te zien zijn ook zitten in die titels die je noemt een hoop series die ook op een "normale" zender worden uitgezonden die zeker ook hits te noemen zijn zoals designated survivor en the expanse
In de jaren dat zij uitkwamen hebben zij zeker gezorgd voor de groei en het succes van netflix, maar het zijn series die voor 2016 uitkwamen en goed ontvangen zijn. Series die vooral de vaste abonnees bij netflix houden, maar nauwelijks nieuwe abonnees meer trekken.quote:en dan heb je ook nog een hoop netflix orginals series die niet nieuw waren maar wel extra seizoenen hebben gekregen. zoals narco's en house of cards dat zijn ook zeker wel hits en redenen waarom mensen netflix nemen
Als een verhaal klaar is dan spreek je niet over een cancelation, maar een ending. En aangezien Netflix een commercieel bedrijf is en wil blijven groeien, moeten zij het volume ook omhoog gooien, maar dat gaat dan ten koste van de brand ''original'' aangezien mensen verwachten dat het net zo goed zal zijn als hun andere series en dat is wel belangrijk als je het moet opnemen tegen andere steeds succesvoller wordende streaming services als Hulu en Amazon.quote:ja maar tussen 2013 en 2017 werden er ook veel minder series geproduceerd. dus logisch dat je dan ook minder cancellations hebt. (overigens vind ik het niet per see slecht als een serie gecanceld wordt. soms is het verhaal gewoon klaar)
Dit was zeker een van hun beste aankopen!quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe mensen trekken ze door star trek...
(althans dat is waarom ik een abo heb genomen) en in september gaat het beginnen...
Een van de twee is recentelijk verwijderd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:26 schreef DKUp het volgende:
Civil War maar even kijken voor Spider-Man Homecoming![]()
Cap 1 en 2 staan er niet op
was dat een open einde of viel dat wel mee?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds jammer dat The Get Down niet verder gaat.
Gelukkig krijgt sense8 een eindequote:Op woensdag 5 juli 2017 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds jammer dat The Get Down niet verder gaat.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannenharten 2 – 2015 12 1:30 uur
Audio: Nederlands | CC: NL
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Daan Schuurmans, Barry Atsma, Jeroen Spitzenberger
Hoewel het leven van de mannen is veranderd, zoeken ze ook in 'Mannenharten 2' naar de liefde en proberen ze lastige klippen te omzeilen.
Speech & Debate – 2017 12 1:35 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Comedy, Cynisch, Drama
Acteurs: Sarah Steele, Liam James, Austin McKenzie
Drie creatieve buitenbeentjes op de middelbare school zijn de hypocrisie van volwassenen zat en vechten terug door een oude debatingclub nieuw leven in te blazen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
twitter:aplusk twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 18:18:08Celebrate Red, White & Beau: 20 more episodes of @theranchnetflix are coming in 2018! https://t.co/F0c1Kptg1w reageer retweet
Als Netflix nou met andere serie's ook zo snel was met nieuwe seizoenen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aplusk twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 18:18:08Celebrate Red, White & Beau: 20 more episodes of @theranchnetflix are coming in 2018! https://t.co/F0c1Kptg1w reageer retweet
Jessica is begin vorig jaar al verlengd, maar het filmen is pas april dit jaar begonnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Netflix nou met andere serie's ook zo snel was met nieuwe seizoenen.
*denkt aan bijv. Jessica Jones*
Zijn er hier mensen die The ranch echt grappig vinden? Ik vind er geen bal aanquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aplusk twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 18:18:08Celebrate Red, White & Beau: 20 more episodes of @theranchnetflix are coming in 2018! https://t.co/F0c1Kptg1w reageer retweet
The Americans is idd geweldig, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, en daarom extra leuk om te zien: walkmans, commodore 64, en elke aflevering muziek uit die tijd (zelfs een keer de Golden Earring).quote:Op zondag 2 juli 2017 03:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Hier ook binnen paar dagen doorheen gebinged toen ik zag dat hij released was.
Damn, wat een ontzettende toffe en meeslepende serie zeg.
Naast leerzaam want "voor mn tijd" toch ook nog steeds actueel met de huidige politiek enzo, hoewel nu veel meer high-tech.
Lijkt alleen niet veel hype over deze serie, mss schrikt het spionnen-thema af, ofzo?
In ieder geval een dikke aanrader imo!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbie Life in the Dreamhouse (seizoen 1) – 2012 6
Audio: Engels, Nederlands | CC: EN ES TR
Genre: Animatie
Acteurs: Kate Higgins, Sean Hankinson, Haviland Stillwell
Kijk hoe de achter-de-schermen-avonturen van het blonde icoon Barbie en haar fantastische vrienden worden onthuld in deze geanimeerde hitserie.
Motu Patlu - Koning der koningen – 2016 6 1:49 uur
Audio: Hindi | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Animatie, Comedy
Acteurs: Saurav Chakrabarty, Vinay Pathak
Motu en Patlu willen een circusleeuw terug naar de jungle brengen. Onderweg raakt het drietal verwikkeld in een spannend avontuur in het bos.
Vegas Baby – 2016 AL 1:17 uur
Genre: Documentaire
Stellen met een grote kinderwens doen mee aan een controversiële onlinewedstrijd van een arts in Las Vegas om een gratis IVF-behandeling te winnen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik zie op twitter een bericht dat die er nu op staat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:04 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
9 maanden na release datum, ergens eind juli dus.
Klopt, best aardige serie, tussen detective en comedy in. Had paar afleveringen gezien en paar keer hard gelachen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
Bezig met de serie Limitless, die onlangs is toegevoegd, waarin de hoofdrolspeler van de gelijknamige speelfilm, Brad Cooper, ook een bescheiden rol in meespeelt.
Ik vind het een aardige serie: drama, actie en een flink vleugje humor, deze combinatie werk verrassend goed, moet ik zeggen.
Als je de film leuk vind, denk ik dat je de serie ook wel kunt waarderen.
Gister met Master of None begonnen, S1.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Master of None season 2 afgerond. Zag het in eerste instantie niet zitten om het weer te gaan kijken, maar season 2 is veel beter dan season 1 wat een beetje voort kabbelde. Season 2 is verrassender ook door die film in een serie met aflevering 9. Verder zitten er verrassende dingen in zoals de Thanksgiving episode en de doven-scenes. En die Italiaanse actrice is natuurlijk stunning! Dus ik kan niet wachten op season 3 eigenlijk!
Door met Flaked, hopelijk ook beter dan season 1. Eerste aflevering is in ieder geval al erg grappig.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas in eigen bos 3 – 2010 AL 1:14 uur
Audio: DE EN ES FR | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Animatie, Avontuur
Acteurs: Matthew J. Munn, Matthew W. Taylor, Melissa Sturm
Als zijn vrienden het jaarlijkse mannenweekend laten schieten om thuis bij hun gezin te blijven, trekt de beer Boog zelf eropuit. Hij komt in een reizend circus terecht.
Begin van de Croods, Het (seizoen 4) – 2015 6 - Netflix Original
Audio: DE EN ES FR NL | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Animatie, Bizar
Acteurs: Stephanie Lemelin, A.J. LoCascio, Dan Milano
De eerste familie van de wereld is terug met meer hilarische avonturen! In hun wondere wereld ontdekken ze sport, logeerpartijtjes en andere vreemde moderniteiten.
Castlevania – 2017 12 (seizoen 1) - Netflix Original
Audio: DE EN ES FR TR | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Anime, Duister, Thriller
Acteurs: Richard Armitage, James Callis, Graham McTavish
Een vampierjager probeert een belegerde stad te redden van bovennatuurlijke beesten die door Dracula zelf worden geleid. Gebaseerd op de klassieke videogames.
Degrassi: Next Class – 2016 12 (seizoen 4) - Netflix Original
Genre: Drama
Acteurs: Amanda Arcuri, Amir Bageria, Soma Bhatia
Dit tienerdrama komt uit Canada maar het leven op de middelbare school is overal hetzelfde.
Luna Petunia – 2016 AL (seizoen 2) - Netflix Original
Acteurs: Ciara Alexys, Katie Griffin, Cory Doran
Met behulp van haar magische speelgoedkist gaat de vrolijke Luna Petunia naar het fantasieland Amazia, waar ze avonturen beleeft en vriendschappen sluit.
Take Me – 2017 12 1:24 uur
Genre: Comedy, Misdaad, Offbeat
Acteurs: Taylor Schilling, Pat Healy, Alycia Delmore
Zijn bedrijf in gesimuleerde ontvoeringen loopt niet, en als hij een verzoek krijgt voor een weekendontvoering, grijpt hij zijn kans. Maar de klus is niet wat hij lijkt.
Zwanenprinses en het Geheim van het Kasteel, De – 1997 6 1:11 uur
Audio: DE EN ES FR | CC: DE EN FR NL
Genre: Animatie, Sci-Fi
Acteurs: Michelle Nicastro, Douglas Sills, Jake Williamson
Als een gemene boef een capsule waarmee hij de wereld kan overheersen, in handen probeert te krijgen, moet prinses Odette haar speciale talent inzetten om hem te stoppen.
When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:49 schreef Aether het volgende:
Je mist baas in eigen bos 1.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas in eigen bos 3 – 2010 AL 1:14 uur
Audio: DE EN ES FR | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Animatie, Avontuur
Acteurs: Matthew J. Munn, Matthew W. Taylor, Melissa Sturm
Als zijn vrienden het jaarlijkse mannenweekend laten schieten om thuis bij hun gezin te blijven, trekt de beer Boog zelf eropuit. Hij komt in een reizend circus terecht.
Begin van de Croods, Het (seizoen 4) – 2015 6 - Netflix Original
Genre: Animatie, Bizar
Acteurs: Stephanie Lemelin, A.J. LoCascio, Dan Milano
De eerste familie van de wereld is terug met meer hilarische avonturen! In hun wondere wereld ontdekken ze sport, logeerpartijtjes en andere vreemde moderniteiten.
Castlevania – 2017 12 (seizoen 1) - Netflix Original
Genre: Anime, Duister, Thriller
Acteurs: Richard Armitage, James Callis, Graham McTavish
Een vampierjager probeert een belegerde stad te redden van bovennatuurlijke beesten die door Dracula zelf worden geleid. Gebaseerd op de klassieke videogames.
Degrassi: Next Class – 2016 12 (seizoen 4) - Netflix Original
Genre: Drama
Acteurs: Amanda Arcuri, Amir Bageria, Soma Bhatia
Dit tienerdrama komt uit Canada maar het leven op de middelbare school is overal hetzelfde.
Luna Petunia – 2016 AL (seizoen 2) - Netflix Original
Acteurs: Ciara Alexys, Katie Griffin, Cory Doran
Met behulp van haar magische speelgoedkist gaat de vrolijke Luna Petunia naar het fantasieland Amazia, waar ze avonturen beleeft en vriendschappen sluit.
Take Me – 2017 12 1:24 uur
Genre: Comedy, Misdaad, Offbeat
Acteurs: Taylor Schilling, Pat Healy, Alycia Delmore
Zijn bedrijf in gesimuleerde ontvoeringen loopt niet, en als hij een verzoek krijgt voor een weekendontvoering, grijpt hij zijn kans. Maar de klus is niet wat hij lijkt.
Zwanenprinses en het Geheim van het Kasteel, De – 1997 6 1:11 uur
Audio: DE EN ES FR | CC: DE EN FR NL
Genre: Animatie, Sci-Fi
Acteurs: Michelle Nicastro, Douglas Sills, Jake Williamson
Als een gemene boef een capsule waarmee hij de wereld kan overheersen, in handen probeert te krijgen, moet prinses Odette haar speciale talent inzetten om hem te stoppen.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Strange – 2016 12 1:54 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Actie, Avontuur, Fantasie, Sci-Fi
Acteurs: Benedict Cumberbatch, Chiwetel Ejiofor, Rachel McAdams
Nadat een hersenchirurg zijn handen verwondt en niet meer kan opereren, ontmoet hij een mystieke mentor die hem leert om de krachtigste magiër op Aarde te worden.
I Spy – 2002 12 1:36 uur
Genre: Actie, Comedy
Acteurs: Eddie Murphy, Owen Wilson, Famke Janssen
Bokser Kelly en CIA-agent Alex haten elkaar, maar moeten samenwerken om een verdwenen stealthbommenwerper op te sporen.When the student is ready, the teacher will appear.
staat die er niet al ruim een week op?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:34 schreef Dragonberry het volgende:
Volgens mij heb ik het hier niet gelezen, maar Pete's Dragon is ook sinds een paar dagen te zien
erger nog: ze willen ze tegelijk met de bioscooprelease hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Mensen willen de film meteen op Netflix hebben zodra hij uit de bios is ofzo?
Vooral seizoen 4 en 5 is goed.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:06 schreef Impressme het volgende:
Breaking Bad is toch wel goed. Ooit eens aan begonnen, maar afgehaakt door dat kleffe gedoe in het begin over die ziekte. Dus nu verder aan het kijken en het wordt beter wat ik al her en der las.
Jungle Book vond ik geweldig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
staat die er niet al ruim een week op?
weet overigens niet of hij mij wat lijkt, echt met cgi beesten gaat meestal niet echt goed
Ik denk dat de meeste de film al gezien hebben via andere wegen, maar het is daarom leuk om hem voor een tweede keer te kunnen zien via Netflix.quote:
Natuurlijk willen mensen dat, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat er voorlopig nog niet in zit. In de toekomst zal dit echter wel gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Mensen willen de film meteen op Netflix hebben zodra hij uit de bios is ofzo?
Yep en zijn nog meer dingen waar aan gewerkt wordt, zoals een serie gebaseerd op het scifi boek Altered Carbonquote:
ook een film waar ik erg tegenaan hik: wil hem eigenlijk wel zien ivm de positieve reviews, maarja.. heb er echt een hard hoofd in dat het goed isquote:
Het is echt de moeite waard!quote:Op zondag 9 juli 2017 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ook een film waar ik erg tegenaan hik: wil hem eigenlijk wel zien ivm de positieve reviews, maarja.. heb er echt een hard hoofd in dat het goed is
Archer is echt hilarisch iddquote:Op zondag 9 juli 2017 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand al Archer gezien? Is een tekenfilmserie, maar af en toe echt om je te bescheuren.
Was er vanmorgen bij ontbijt aan begonnen. Had er nooit wat van gehoord. Snap eigenlijk niet waarom ik hem had aangeklikt... maar goed bij die scene waarin ze die bom moeten demonteren in die zeppelin kwam mijn ontbijt er bijna uit...quote:
Is het dan een beetje vergelijkbaar met South Park of zo?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand al Archer gezien? Is een tekenfilmserie, maar af en toe echt om je te bescheuren.
Niet echt spannend en ook niet zoals de games.quote:Op zondag 9 juli 2017 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt? Waarom dan? De humor en gore vind ik heel tof.
Het is een humoristische tekenfilm voor volwassenen, maar daar houdt de vergelijking wel op zo ongeveer.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is het dan een beetje vergelijkbaar met South Park of zo?
Iemand?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:39 schreef jajablahblah het volgende:
Iemand met wie ik netflix deel heeft een nieuw (extra) profiel aangemaakt. Kan ik als hoofdaccount zien wanneer dat gebeurd is? En zo ja, hoe?
Geen idee. Maar is het niet sneller om dat degene met wie je dat account deelt gewoon te vragen?quote:
Stel dat dat even niet mogelijk isquote:Op maandag 10 juli 2017 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is het niet sneller om dat degene met wie je dat account deelt gewoon te vragen?
Tijd voor een eigen account?quote:
Ik hoopte eigenlijk gewoon dat iemand dat wist.quote:
Klantenservice bellen?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:07 schreef jajablahblah het volgende:
Ik hoopte eigenlijk gewoon dat iemand dat wist.
Ik ben trouwens degen die betaalt voor het account.
Iemand anders kijkt gratis mee en heeft weer een profiel gemaakt voor een vriendin.
Voor ik diegene daarop aanspreek zou ik graag willen weten wanneer dat profiel is aangemaakt.
Waarom moet je dat weten voor je diegene erop aanspreekt?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:07 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Iemand anders kijkt gratis mee en heeft weer een profiel gemaakt voor een vriendin.
Voor ik diegene daarop aanspreek zou ik graag willen weten wanneer dat profiel is aangemaakt.
mwa alles gaat wel erg snel, als je een beter beeld hiervan wil krijgen kan ik je het boek 'De Wielermaffia' aanraden van Tyler Hamilton.quote:Op maandag 10 juli 2017 07:22 schreef avotar het volgende:
Gisterenavond The Program zitten kijken. Soort van documentaire over de carriere van Lance Amstrong met acteurs.
Vermakelijk, ongetwijfeld accuraat, maar niet heel best als je een echte wielerliefhebber bent.
Acteur leek overigens echt heel erg op Lance. Piepstemmetje daargelaten.
Waarom verander je niet gewoon het password?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:07 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Je kan wel dat account aanklikken en dan de kijkhistorie bekijken. Dan kan je terugzien wanneer ze voor het eerst iets gekeken heeft. Vermoedelijk zal het account niet lang daarvoor zijn aangemaaktquote:Op maandag 10 juli 2017 10:07 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Als je nog niet heel ver bent, kan ik je aanraden nog even snel de film te kijken.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met Fargo season 1. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Had verwacht dat het een hele serieuze crime serie was maar dat is het allerminst. Het is heel absurdistisch, droog en hilarisch vaak. Ik ben overtuigd!
Nee, net aflevering 1 gezien. Maar ik kijk liever de serie.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:12 schreef avotar het volgende:
[..]
Als je nog niet heel ver bent, kan ik je aanraden nog even snel de film te kijken.
Staat ook op Netflix.
Omdat het niet over het feit gaat dat ze toegang heeft maar over wanneer ze iemand anders toegang gegeven heeft.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Waarom verander je niet gewoon het password?
https://qz.com/632779/how(...)our-netflix-account/quote:Op maandag 10 juli 2017 11:12 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Omdat het niet over het feit gaat dat ze toegang heeft geeft maar over wanneer ze iemand anders toegang gegeven heeft.
Het hoe en waarom is hier niet zo belangrijk.
Zou toch zeker even de film kijken, staat los van elkaar maar wel een aantal leuke connecties in het eerste seizoen.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, net aflevering 1 gezien. Maar ik kijk liever de serie.
Nee, ik ga er gewoon liever schoon in. Wist eigenlijk ook helemaal niets over deze serie, ben gewoon gaan kijken wat er ging gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou toch zeker even de film kijken, staat los van elkaar maar wel een aantal leuke connecties in het eerste seizoen.
Dat eigenwijze.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik ga er gewoon liever schoon in. Wist eigenlijk ook helemaal niets over deze serie, ben gewoon gaan kijken wat er ging gebeuren.
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.quote:
Vind ik dus niet. En dat is mijn mening.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.
Er is geen kijkhistorie, dus ik denk dat er zelfs nooit mee ingelogd is.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:57 schreef Aether het volgende:
[..]
https://qz.com/632779/how(...)our-netflix-account/
Gewoon verwijderen.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:13 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Er is geen kijkhistorie, dus ik denk dat er zelfs nooit mee ingelogd is.
Toch bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Mike op 10-07-2017 13:32:49 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Hoe kun je die mening nou vormen als je de film nog niet gezien hebt (en de serie ook nog niet) je hebt geen idee hoe de serie (en de film) gestructureerd zijn. De film niet kijken is alsof je het eerste seizoen niet wilt kijken omdat je gehoord hebt dat het tweede seizoen beter is....quote:Op maandag 10 juli 2017 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. En dat is mijn mening.
Dat is het mooie van fargo je hoef ook niet persee voorgaande seizoenen gezien hebben. Als je ze in een andere volgorde kijkt kan het ook prima. Alleen ik vind het wel vreemd om de film af te doen als niet okay zonder hem te bekijken.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb de film lang geleden eens gezien en kan niet zeggen dat je die nu perse eerder moet zien hoor...
Dat zeg ik ook niet. En een mening over de film heb ik ook niet. Het gaat alleen om het feit dat ik eerst de film zou 'moeten' zien i.p.v. de serie het eerst. Dat hoeft voor mij niet, klaar. De serie vind ik al meer dan voldoende en die bevalt me goed. Wie ben jij om dan te zeggen dat ik eerst die film 'moet' kijken? Ik moet helemaal niets!quote:Op maandag 10 juli 2017 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het mooie van fargo je hoef ook niet persee voorgaande seizoenen gezien hebben. Als je ze in een andere volgorde kijkt kan het ook prima. Alleen ik vind het wel vreemd om de film af te doen als niet okay zonder hem te bekijken.
ow... heb ik ook niet gedaan... en nu? ik heb al drie seizoenen van Fargo gekeken...quote:Op maandag 10 juli 2017 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.
quote:Op maandag 10 juli 2017 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb dit weekend Fargo S3 gebinged.in het Fargo topic is er zojuist een post geplaatst die het open einde enigszins minder open maakt en uiteindelijk aangeeft wie er heeft gewonnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tijdens het seizoen naar www.vmvarga.com ging kreeg je de website van zijn bedrijf, dat in de serie ook te zien was... nu staat er iets anders...
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 15:07:31 ]
Nou prima toch.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb de film lang geleden eens gezien en kan niet zeggen dat je die nu perse eerder moet zien hoor...
Inderdaad je moet niets, maar ik mag iets wel vreemd vinden toch?quote:Op maandag 10 juli 2017 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. En een mening over de film heb ik ook niet. Het gaat alleen om het feit dat ik eerst de film zou 'moeten' zien i.p.v. de serie het eerst. Dat hoeft voor mij niet, klaar. De serie vind ik al meer dan voldoende en die bevalt me goed. Wie ben jij om dan te zeggen dat ik eerst die film 'moet' kijken? Ik moet helemaal niets!
Ik vermoed dat dit niet van de makers van Fargo zelf afkomt...quote:Op maandag 10 juli 2017 15:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in het Fargo topic is er zojuist een post geplaatst die het open einde enigszins minder open maakt en uiteindelijk aangeeft wie er heeft gewonnen...
als je tijdens het seizoen naar www.vmvarga.com ging kreeg je de website van zijn bedrijf, dat in de serie ook te zien was... nu staat er iets anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 10-07-2017 15:25:00 ]Tails tell tales
Nou ja vreemd, het is mijn mening.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad je moet niets, maar ik mag iets wel vreemd vinden toch?
Welke mening precies?quote:
Ik zie meerdere meningen. De mening dat je er schoon/open in gaat als je de film niet ziet. De mening dat het niet nodig is de film te zien. De mening dat series beter zijn dan films. Het gaat er meer om hoe je de zaken in kleed dan wat je daadwerkelijk bedoeld.quote:
Hier hetzelfdequote:Op maandag 10 juli 2017 15:24 schreef Blik het volgende:
Ik vind de film Fargo helemaal geen aanrader, sterker nog, bijna een reden om de serie niet te kijken
Kloptquote:Op maandag 10 juli 2017 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik geef geen mening over iets wat ik niet gezien heb. Ik geef een mening over film eerst of serie eerst. Ik kies dus voor serie omdat ik dat meer dan genoeg vind. Dan is dat toch mijn keuze en mijn mening in deze?
Wel wazig dat ze een 'serie' releasen met een seizoen met 4 afleveringen van 25 minuten.. maak dan gewoon een film ervan. Ze knallen echt door de verhaallijn heen ook..quote:Op maandag 10 juli 2017 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castlevania gekeken, ik vond het tof! Direct ook wat nagelezen en dit is dus gebaseerd op de derde game voor de NES, Castlevania III. Cool
Het is een 'anime'.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Wel wazig dat ze een 'serie' releasen met een seizoen met 4 afleveringen van 25 minuten.. maak dan gewoon een film ervan. Ze knallen echt door de verhaallijn heen ook..
Ik heb liever 4x25 minuten dan 1x100.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Wel wazig dat ze een 'serie' releasen met een seizoen met 4 afleveringen van 25 minuten.. maak dan gewoon een film ervan. Ze knallen echt door de verhaallijn heen ook..
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brasserie Valentijn – 2016 12 1:38 uur
Audio: Nederlands | CC: NL
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Georgina Verbaan, Lies Visschedijk, Egbert Jan Weeber
Het is 14 februari. Terwijl de mensen in haar restaurant van hun romantische etentje genieten, stuit Valentijn op een oude vlam die met haar een nieuw leven wil beginnen.
Hotel Transsylvanië 2 – 2015 6 1:29 uur
Genre: Animatie, Comedy, Feelgood
Acteurs: Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez
Als Mavis met Jonathan trouwt en baby Dennis geboren wordt, gaat Dracula op zoek naar bewijs dat zijn kleinzoon een vampier is en in Transsylvanië moet blijven.
Saving Mr. Banks – 2013 AL 2:06 uur
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Comedy, Drama, Feelgood, Waargebeurd
Acteurs: Emma Thompson, Tom Hanks, Paul Giamatti
Als Walt Disney de rechten op het kinderboek 'Mary Poppins' wil verkrijgen, blijkt de schrijfster van het boek geen katje te zijn om zonder handschoenen aan te pakken.When the student is ready, the teacher will appear.
Via Fok!: TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3quote:Op maandag 10 juli 2017 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou Cherrylips deze vertaald hebben?
[ afbeelding ]
Via Dumpert.
Kankertering, drie jaar oud alweer.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Via Fok!: TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3
Het is niet maatschappijkritisch vanuit een bepaald standpunt of satirisch etc. Het is wel heel erg melig, dad-jokerig, flauw. Maar in humor zit trouwens wel altijd een reflectie op hoe de samenleving in elkaar zit hè. En hoe mensen met elkaar omgaan. Wat de onuitgesproken logica c.q. regels zijn e.d. In die zin is het nog wel leuk om deze humor te analyseren. Ik bedoel je kunt dat met Seinfeld ook doen en enigszins is dit wel Seinfeldiaanse humor. Ga nog verder kijken en bezien of we deze humor kunnen analyseren.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is het dan een beetje vergelijkbaar met South Park of zo?
ik vind afleveringen van 25 minuten zowiezo lekkerder wegkijken dan +45min.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb liever 4x25 minuten dan 1x100.
Haha damn.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou Cherrylips deze vertaald hebben?
[ afbeelding ]
Via Dumpert.
Goeie vraagquote:Op maandag 10 juli 2017 22:51 schreef speknek het volgende:
Wanneer komt The Expanse s2 nou eens een keer?
fijn dat het zogenaamd een Netflix Exclusive is ja terwijl in de vs het seizoen al maanden uitgezonden isquote:Op maandag 10 juli 2017 22:51 schreef speknek het volgende:
Wanneer komt The Expanse s2 nou eens een keer?
dan is het nog steeds een exclusive als ze het hier als enige aanbieden (ze hoeven kennelijk niet eens de eerste te zijn, gewoon om lekker overal dat label op te kunnen plakkenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
fijn dat het zogenaamd een Netflix Exclusive is ja terwijl in de vs het seizoen al maanden uitgezonden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |