Zou toch zeker even de film kijken, staat los van elkaar maar wel een aantal leuke connecties in het eerste seizoen.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, net aflevering 1 gezien. Maar ik kijk liever de serie.
Nee, ik ga er gewoon liever schoon in. Wist eigenlijk ook helemaal niets over deze serie, ben gewoon gaan kijken wat er ging gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou toch zeker even de film kijken, staat los van elkaar maar wel een aantal leuke connecties in het eerste seizoen.
Dat eigenwijze.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik ga er gewoon liever schoon in. Wist eigenlijk ook helemaal niets over deze serie, ben gewoon gaan kijken wat er ging gebeuren.
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.quote:
Vind ik dus niet. En dat is mijn mening.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.
Er is geen kijkhistorie, dus ik denk dat er zelfs nooit mee ingelogd is.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:57 schreef Aether het volgende:
[..]
https://qz.com/632779/how(...)our-netflix-account/
Gewoon verwijderen.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:13 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Er is geen kijkhistorie, dus ik denk dat er zelfs nooit mee ingelogd is.
Toch bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Mike op 10-07-2017 13:32:49 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Hoe kun je die mening nou vormen als je de film nog niet gezien hebt (en de serie ook nog niet) je hebt geen idee hoe de serie (en de film) gestructureerd zijn. De film niet kijken is alsof je het eerste seizoen niet wilt kijken omdat je gehoord hebt dat het tweede seizoen beter is....quote:Op maandag 10 juli 2017 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. En dat is mijn mening.
Dat is het mooie van fargo je hoef ook niet persee voorgaande seizoenen gezien hebben. Als je ze in een andere volgorde kijkt kan het ook prima. Alleen ik vind het wel vreemd om de film af te doen als niet okay zonder hem te bekijken.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb de film lang geleden eens gezien en kan niet zeggen dat je die nu perse eerder moet zien hoor...
Dat zeg ik ook niet. En een mening over de film heb ik ook niet. Het gaat alleen om het feit dat ik eerst de film zou 'moeten' zien i.p.v. de serie het eerst. Dat hoeft voor mij niet, klaar. De serie vind ik al meer dan voldoende en die bevalt me goed. Wie ben jij om dan te zeggen dat ik eerst die film 'moet' kijken? Ik moet helemaal niets!quote:Op maandag 10 juli 2017 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het mooie van fargo je hoef ook niet persee voorgaande seizoenen gezien hebben. Als je ze in een andere volgorde kijkt kan het ook prima. Alleen ik vind het wel vreemd om de film af te doen als niet okay zonder hem te bekijken.
ow... heb ik ook niet gedaan... en nu? ik heb al drie seizoenen van Fargo gekeken...quote:Op maandag 10 juli 2017 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs bent. Ik begrijp je argument wel, series > films, maar voor Fargo is het echt wel een goed idee om toch eerst de film te kijken.
quote:Op maandag 10 juli 2017 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb dit weekend Fargo S3 gebinged.in het Fargo topic is er zojuist een post geplaatst die het open einde enigszins minder open maakt en uiteindelijk aangeeft wie er heeft gewonnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tijdens het seizoen naar www.vmvarga.com ging kreeg je de website van zijn bedrijf, dat in de serie ook te zien was... nu staat er iets anders...
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 15:07:31 ]
Nou prima toch.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb de film lang geleden eens gezien en kan niet zeggen dat je die nu perse eerder moet zien hoor...
Inderdaad je moet niets, maar ik mag iets wel vreemd vinden toch?quote:Op maandag 10 juli 2017 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. En een mening over de film heb ik ook niet. Het gaat alleen om het feit dat ik eerst de film zou 'moeten' zien i.p.v. de serie het eerst. Dat hoeft voor mij niet, klaar. De serie vind ik al meer dan voldoende en die bevalt me goed. Wie ben jij om dan te zeggen dat ik eerst die film 'moet' kijken? Ik moet helemaal niets!
Ik vermoed dat dit niet van de makers van Fargo zelf afkomt...quote:Op maandag 10 juli 2017 15:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in het Fargo topic is er zojuist een post geplaatst die het open einde enigszins minder open maakt en uiteindelijk aangeeft wie er heeft gewonnen...
als je tijdens het seizoen naar www.vmvarga.com ging kreeg je de website van zijn bedrijf, dat in de serie ook te zien was... nu staat er iets anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 10-07-2017 15:25:00 ]Tails tell tales
Nou ja vreemd, het is mijn mening.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad je moet niets, maar ik mag iets wel vreemd vinden toch?
Welke mening precies?quote:
Ik zie meerdere meningen. De mening dat je er schoon/open in gaat als je de film niet ziet. De mening dat het niet nodig is de film te zien. De mening dat series beter zijn dan films. Het gaat er meer om hoe je de zaken in kleed dan wat je daadwerkelijk bedoeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |