SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door: _--_ en Pg_up
[ Bericht 7% gewijzigd door Pg_up op 28-06-2017 13:05:31 ]Puntjes.
Weltrusten.quote:
Geen probleem.quote:
Ik hoor een kloppende hart vriend.quote:
Wie de koek krijgt, wie de gard.quote:
Ik zou niet durven.quote:
Ik heb nu al meer posts dan jij.quote:
Misschienquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Je was gloeiend heet vannachtklinkt nogal raar voor dit
Tja, jouw schuld. TS zal dat zien, want TS heeft het wel door.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gisteren waren dat nog niet de regels, ik weet van niks. En je breekt ze zelf nu ook en ik wilde misschien straks even een telling gaan doen
Aufrötten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanaf nu minimaal drie uur tussen iedere post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aufrösten!Wir vergassen dich, abhauen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS deze houd zich niet aan de regels.quote:
Jij bent de puntenteller niet? TS is die?quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen totdat ik de laatste tussenstand heb berekend
Onee?quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bent de puntenteller niet? TS is die?
quote:Op maandag 26 juni 2017 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
De scores komen straks in deze post. Alles t/m deze post reken ik mee (volgende keer dus vanaf deze post gaan tellen).
edit:
(Voorlopige) tussenstand:
1. magnetronkoffie 1685
2. _--_ 1067
3. LurkJeRot 618
4. Pg_up 584
5. FlippingCoin 460
6. Zolderkamer 450
7. PartyHard 346
8. KoningPils 309
9. Cousin_Eddy 208
10. aloa 141
11. PierreTT 103
12. LLgetikt 87
13. bamibij 34
14. Homijn 34
15. Rodgrod 25
16. KaBuf 17
17. CF87 10
18. Chesben 5
19. haags_kwartiertje 4
20. sinterklaaskapoentje 4
21. Durmada 3
22. devzero 2
23. Firewarrior 2
24. hugecooll 1
25. Bartjebart 1
26. omgevallenflat2 1
Ik benijd je niet, veel succes, en keep it honest.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En laat me nu in alle rust de telling doen, anders vergeet ik misschien toevallig een honderdtal bij de score van een hdero op te tellen![]()
Tis best een takkewerk
Ja hoor, dank jequote:Op woensdag 28 juni 2017 08:58 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik benijd je niet, veel succes, en keep it honest.![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 28 juni 2017 08:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan natuurlijk ook overleggen hdero gewoon helemaal uit de lijst te "fahgeetaa"
Een Hakai!
quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:17 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
En nee magnetronkoffie ik ben *niet* de crush van _--_ die gast is 15!
Hij had mijn (irritante) broertje kunnen zijn iewww
Dat heet een leven hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Kijk hoe ik afgegleden ben in de ranglijst, echt onacceptabel dit.
Ik ben het met je eens. Er moet een mogelijkheid zijn tot resetten na een bepaalde etappe/mijlpaal. Of de mogelijkheid om punten weer te verliezen. Dat moet TS dus als bedenker van het spel in de regels inbouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Magnetronkoffie staat veel te ver voor. Alsof we een hardloopwedstrijd tussen Usain Bolt en Ad Looij/Braddie hebben
Inderdaad. Er moet een extra dimensie in dit spel komen, dat je al je punten kan verliezen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:20 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Er moet een mogelijkheid zijn tot resetten na een bepaalde etappe/mijlpaal. Of de mogelijkheid om punten weer te verliezen. Dat moet TS dus als bedenker van het spel in de regels inbouwen.
Misschien niet alles in een klap, maar wie langdurig wegblijft of regels blijft schenden *AHUM, mnr de koffie, moet iedere kwartier 100 punten kwijt of zoiets. Ik suggereer maar wat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet een extra dimensie in dit spel komen, dat je al je punten kan verliezen.
Of: magnetronkoffie moet binnen 15 minuten een plaatje van een kat met lasers uit zijn ogen posten, anders gaat er 25% van zijn punten af. Prima idee.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:25 schreef Hdero het volgende:
[..]
Misschien niet alles in een klap, maar wie langdurig wegblijft of regels blijft schenden *AHUM, mnr de koffie, moet iedere kwartier 100 punten kwijt of zoiets. Ik suggereer maar wat.
Nah dat is dan weer te subjectief en onnozel. Ik bedoelde het serieus namelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of: magnetronkoffie moet binnen 15 minuten een plaatje van een kat met lasers uit zijn ogen posten, anders gaat er 25% van zijn punten af. Prima idee.
Ik ookquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nah dat is dan weer te subjectief en onnozel. Ik bedoelde het serieus namelijk.
Zie PI. Niet meteen zo onaardig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan is er toch iets mis in je bovenkamer.
Dat is geen regel, je mag posten wanneer je wilt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:20 schreef Hdero het volgende:
Je schendt de REGELS!!!! TS, WHERE ARE YOU??!!??
Dankquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Scores tot deze post:
1. magnetronkoffie 2056
2. _--_ 1326
3. LurkJeRot 775
4. Pg_up 719
5. KoningPils 577
6. FlippingCoin 488
7. Zolderkamer 450
8. PartyHard 346
9. aloa 289
10. Cousin_Eddy 258
11. LLgetikt 256
12. Tassendief 179
13. PierreTT 110
14. Hdero 100
15. Homijn 72
16. Sparkle_Bunny 62
17. Durmada 54
18. bamibij 34
19. Rodgrod 26
20. KaBuf 17
21. possetje 16
22. CF87 10
23. Chesben 5
24. haags_kwartiertje 4
25. sinterklaaskapoentje 4
26. devzero 2
27. Firewarrior 2
28. hugecooll 1
29. Bartjebart 1
30. Omgevallenflat2 1
31. richolio 1
Je bent veel te goed in wiskunde, je mag niet gaan voorwerken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Magnetronkoffie staat veel te ver voor. Alsof we een hardloopwedstrijd tussen Usain Bolt en Ad Looij/Braddie hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t zijn dit soort dommeriken die de wereld nog dommer maken dan ze al is (en de wereld is naar mijn smaak al veel te dom![]()
![]()
![]()
...naja, zal d'r over ophouden, anders is dit topic zo weer vol en dat telt kut
![]()
).
quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent veel te goed in wiskunde, je mag niet gaan voorwerken.
Je IQ is veel te hoog, we verplichten je om dommer te doen want anders is de afstand tussen jou en de rest "te groot"....echt, heb geen goede woorden over voor dit soort gedachtengoed.
Als grap vind ik 't eerlijk gezegd ook niet echt grappig...dan is een groen en rood iets wat heel snel ronddraait nog veel komischer.Beetje normaal doen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t zijn dit soort dommeriken die de wereld nog dommer maken dan ze al is (en de wereld is naar mijn smaak al veel te dom![]()
![]()
![]()
...naja, zal d'r over ophouden, anders is dit topic zo weer vol en dat telt kut
![]()
).
Half bezopen is weggegooid geld.
De loosers van deze reeks vinden dat ze blijkbaar wel een goede reden hebben om te janken, ze kunnen natuurlijk ook gewoon harder hun best gaan doen. pff...echt zulke mensenquote:Op woensdag 28 juni 2017 13:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er drama trouwens? Ik lees hier niet echt
Oh echt?quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De loosers van deze reeks vinden dat ze blijkbaar wel een goede reden hebben om te janken, ze kunnen natuurlijk ook gewoon harder hun best gaan doen. pff...echt zulke mensen
Ergens vind ik 't wel komisch en interessant, je ziet gewoon hoe ze onderling proberen momentum te vinden en gewoonlijk zullen ze doorzetten zodra dat momentum daar is en het risico gering genoeg en de opbrengst voldoende.
Ja, een kind kan de was doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 13:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh echt?
Gewoon af en toe posten, beste strategie.
Ik vond 't gisteren best druk.quote:
Gewoon vaker posten dan. En je kan in een rustige nacht zo 500 punten binnenslepen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Gisternacht was het veel gezelligerquote:Op woensdag 28 juni 2017 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond 't gisteren best druk.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, een kind kan de was doen
Maar sommigen vinden 't blijkbaar makkelijker om door gezeik en "geslijm bij de leiding" concurrenten uit te schakelen door ze 't leven zuurder te maken (wat denk ik door wel meer mensen hier op de 1 of andere manier wel herkend zal worden), maar dit zit denk ik bij bepaalde mensen gewoon ingebakken...of 't is aangeleerd gedrag.
In 't begin is 't altijd "maar een grapje!".
Maar het kan makkelijk uit de hand lopen en een eigen leven gaan leiden. Het is een fenomeen dat al uitgebreid door de wetenschap is bestudeerd, dus vandaar dat ik er ook ietsje meer over weet
[..]
Ik vond 't gisteren best druk.
Ja, ik las 'tquote:Op woensdag 28 juni 2017 13:34 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Gisternacht was het veel gezelliger
Precies, gewoon postenquote:
Denken jullie dat deze uitleg voor een nieuweling een beetje duidelijk is? Voordat er weer verwarring over de regels ontstaat.quote:Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. 1 minuut en 59 seconden telt nog steeds als 1 minuut en dus 1 punt.
Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
De OP telt ook mee als post.
Voor mij zijn deze regels zo duidelijk en logisch, ik had ze zelf bedacht kunnen hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2017 13:43 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Denken jullie dat deze uitleg voor een nieuweling een beetje duidelijk is? Voordat er weer verwarring over de regels ontstaat.
Mooi!quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij zijn deze regels zo duidelijk en logisch, ik had ze zelf bedacht kunnen hebben
Doe normaal!quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:17 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
En nee magnetronkoffie ik ben *niet* de crush van _--_ die gast is 15!
Hij had mijn (irritante) broertje kunnen zijn iewww
Niet meteen zo boosquote:
En er zijn verder geen spectaculaire dingen gebeurt sinds je weg wasquote:
Bedanktquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:52 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
En er zijn verder geen spectaculaire dingen gebeurt sinds je weg was![]()
Of jij moet nog iets in petto hebben.
Jawel, onderweg naar de super heb ik nog een kat geaaidquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:52 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
En er zijn verder geen spectaculaire dingen gebeurt sinds je weg was![]()
Of jij moet nog iets in petto hebben.
Klinkt als een goede dag.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, onderweg naar de super heb ik nog een kat geaaid![]()
Gefeliciteerd met je prestatie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
oh ik heb de 2.000 posts al.
Nu dan maar even rusten
Al lang gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:44 schreef Pg_up het volgende:
http://www.mp3care.com/DownloadFiles/QdTqS9MJ.mp4
Doe ook mee!:
ONZ / [MEME] Overdub hier filmpjes met niet passende muziek
Aawwh wat lief! Dat doe ik ook altijd als ik er 1 tegenkomquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, onderweg naar de super heb ik nog een kat geaaid![]()
Ga je nog hierop antwoord geven, in overweging nemen?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:25 schreef Hdero het volgende:
[..]
Misschien niet alles in een klap, maar wie langdurig wegblijft of regels blijft schenden *AHUM, mnr de koffie, moet iedere kwartier 100 punten kwijt of zoiets. Ik suggereer maar wat.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:27 schreef Hdero het volgende:
Ook is het evt een idee om spookusers te maken, ze verdienen een tijd lang geen punten voor hun bijdragen, vanwege strafoplegging of juist enorme puntenvoorsprong.
Had al gereageerd op PierreTT. De regels blijven zoals ze zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga je nog hierop antwoord geven, in overweging nemen?
[..]
[..]
Dan is er een winnende iemand met een enorme voorsprong niet meer in te halen en het spel verliest betekenis.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:29 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Had al gereageerd op PierreTT. De regels blijven zoals ze zijn.
Twee keer in dezelfde minuut posten toch?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:31 schreef Pg_up het volgende:
En magnetronkoffie had geen regel overtreden.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:30 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Gewoon vaker posten dan. En je kan in een rustige nacht zo 500 punten binnenslepen.
Daarbij, je kan toch ook voor de 2e, 3e, 4e etc. plaats gaan? Ook iets om trots op te zijn hoor.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:
[..]
Twee keer in dezelfde minuut posten toch?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:47 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Dat is geen regel, je mag posten wanneer je wilt.
Met "er moet minimaal een minuut tussen twee posts zitten" bedoel ik dat je pas punten krijgt als er minimaal een minuut tussen jouw post en de volgende post zit. Er gebeurt verder niks als dat minder dan een minuut is, je krijgt alleen geen punt.
Maar ik snap de verwarring, ik zal de uitleg in de OP iets duidelijker proberen maken.
Ok doei.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Na ja, I settle for only the best. Doei.
Ga nou eens weg dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je spel kan net zo snel afgebroken worden als dag het gemaakt werd. Onthoud dat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |