Had dan meatbale genomen.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:06 schreef 1marcelfilms het volgende:
kan iemand een blub de vis doen met gekahtballen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien was dit wel de recordpoging uit het NWS gehaktbaltopic.
Nice .quote:
Handig, zo heb je geen koelkast meer nodig... Alleen wel uitkijken voor de hond van de buren...quote:
idd!quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Handig, zo heb je geen koelkast meer nodig... Alleen wel uitkijken voor de hond van de buren...
Ja, ik heb ook al aan de maan zitten denken... Een grote grijze gehaktbal met astronauten die er op lopen...quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat aan de maan te denken!
Dit is veel beter!![]()
Has science gone too far?!!quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben er niet echt tevreden over maar heb geen zin om opnieuw te beginnen. Heb al lang genoeg naar die rotkop zitten kijken...![]()
[ afbeelding ]
Zo snel alweer, jammer, had graag eens een glaasje willen proeven...quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Drinkbaar gehakt is weer van de markt gehaald; mensen die het dronken werden massaal geprikt door gehaktmuggen!
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Is dit een bal die nog gebakken moet worden?
Crosspost uit het ramadan topic?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De tijd van het vliegend spaghettimonster is voorbij: God is een gehaktbal!![]()
Nee? Linkje?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Crosspost uit het ramadan topic?
Zo goed zijn mijn paint-skills nietquote:Op zondag 9 juli 2017 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar dan onder het spannende pakje!
Je had het ook eens met tong80 gedaan he?quote:Op zondag 9 juli 2017 23:46 schreef racerdkb het volgende:
[ afbeelding ]
is niet de eerste keer dat ik het atomium photoshop voor fok!
hmm close enoughquote:Op maandag 10 juli 2017 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je had het ook eens met tong80 gedaan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |