Ik hoop dat je bijna stikt in een gehaktbal en je daardoor heel hard moet hoesten en net niet blauw aanloopt, vuilakquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bijna stikt in een gehaktbal en je daardoor heel hard moet hoesten en net niet blauw aanloopt, vuilak
Ze kan wel meer dingen heerlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:48 schreef Firewarrior het volgende:
Mijn moeder maakt heerlijke gehaktballen. .
Gehaktballen maken met paneermeel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:21 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die gehakt draaien zonder paneermeel en eieren
Denken dat dat voorbij isquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Anno 2017 je moeder grappen maken
Ik wist niet eens dat het over 2 dagen gehaktdag is. Maar voor mij is het vandaag een speciale dag. Ik heb er alleen geen naam voor. Het is het vervolg op de speciale dag die gister begon, net als dat er 2 kerst dagen en 2 paas dagen zijn. (En 2/3 pinkster dagen)quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:24 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hoop ballen topics overal. Vast voor woensdag gehaktdag zeker.
Klopt. Ik heb vandaag het goede voorbeeld gegeven door vegetarisch te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |