Kun je ze niet proberen te negeren?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat de trollen niet gewoon verplicht moeten wegblijven uit het subforum.
Zo moeilijk is het niet ze te herkennen, en ze vernachelen de sfeer compleet
En fan van Maxquote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Die dus. Ik vergeet altijd zijn naam. Puike interviewer dat imo
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebelquote:
Dat werkt altijd het beste maar veel mensen vinden dat moeilijkquote:
En Sky draait wel om als Max een bedreiging voor hun Lewis vormtquote:Op zondag 25 juni 2017 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebel
Wegblijven is ook negeren.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kun je ze niet proberen te negeren?
Je kan mensen natuurlijk moeilijk weren uit topics in een openbaar forum.
Tijdens een race zoals vandaag krijg ik de helft van het topic niet mee
Dat zei iemand in die FOK!docu ook. Tis maar ja, tis maar een forum weet je. Geen idee meer uit mn hoofd wie dat zei.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:43 schreef pmponer het volgende:
Ik snap best dat sommige uitspraken irritatie opleveren en dat je het gevoel krijgt te moeten reageren, maar meestal denk ik dan gewoon "pfff, tis maar internet"
Ebel en die Italiaanse GP2-commentator, excuus F2-commentator (Valsecci oid?) brrrrrr...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebel
oh is er een fok docu, dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zei iemand in die FOK!docu ook. Tis maar ja, tis maar internet weet je. Geen idee meer uit mn hoofd wie dat zei.
Is al van jaren terug. Duurt een half uur ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh is er een fok docu, dat wist ik niet.
Jou gifjes zijn topquote:Op zondag 25 juni 2017 23:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Teveel VBL tuig die erover zaten te bitchen
Ik heb daar ook nooit aan meegedaan. Eentje is een collega geweest, eentje is eens een weekendje hier geweest en de rest ken ik omdat die destijds wel eens een fotootje op internet slingerdequote:Op zondag 25 juni 2017 23:48 schreef pmponer het volgende:
Voor mij geen bekenden want ik deed nooit aan meets.
Nee, Fles (Dr_Flash)quote:Op zondag 25 juni 2017 23:48 schreef pmponer het volgende:
had hem net gezocht, maar ik ga zo naar bed om 7 uur weer werken.
Voor mij geen bekenden want ik deed nooit aan meets.
Die samenvatting hahaha is dat Tong?
Heb er even doorheen geskipt het is de tijd niet waard
1 | http://forum.fok.nl/topic/2381740/31/3#p171953236 |
het is slecht voor het imago dat die auto steeds uitvalt, wie er ook in zit.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
100% Echt niet om Max zelf te beschermen, maar wat ik ook al inderdaad zei. Max staat nogal bekend om te zeggen wat hij denkt. Zou wel eens slecht kunnen zijn voor het imago van Red Bull
Van de beelden die ik heb gezien was die niet echt boos naar ze team. Maar ik snap wel dat hij erg baalt want de trainingen en quali gingen goed.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen van Max dat hij zo ontzettend negatief is en het vandaag zelfs niet op kon brengen om voor de camera te reageren. Qua performance gaat RBR toch wel de goede kant op de laatste drie races dacht ik zo. Natuurlijk zijn dnf's zuur maar het is niet zo dat hij in een uitzichtloze situatie zit ofzo. Voor hetzelfde geld had hij vandaag gewonnen. Hij moet gewoon geduldig blijven en positief naar het team toe.
dat is al jaren bekend, Pa was ook hard voor het materiaalquote:Op maandag 26 juni 2017 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
miss vraagt ie teveel van de auto in de trainingen en rijdt ricciardo wat duurzamer
quote:Op maandag 26 juni 2017 01:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is al jaren bekend, Pa was ook hard voor het materiaal
Teleurgesteld is het juiste woord denk ik, er is ook niet veel te zeggen na tien rondjes racen en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen van Max dat hij zo ontzettend negatief is en het vandaag zelfs niet op kon brengen om voor de camera te reageren. Qua performance gaat RBR toch wel de goede kant op de laatste drie races dacht ik zo. Natuurlijk zijn dnf's zuur maar het is niet zo dat hij in een uitzichtloze situatie zit ofzo. Voor hetzelfde geld had hij vandaag gewonnen. Hij moet gewoon geduldig blijven en positief naar het team toe.
Hmm, als je het interview van Sky met Horner bekijkt, vraag ik mij af hoe badluck die badluck dan is. Verstappen had begin ban de race zelfde probleem als Ricciardo, debris in een van de luchtinlaten. Als je daar als coureur wat van merkt en ze op de muur ook waardes zien stijgen/dalen, dan is er wel wat aan de hand ipv een stukje tape dat los zit. Dus haal je hem binnen. Hebben ze bij Ricciardo gedaan. Maar niet bij Max en dat Horner dan verteld dat het een ander probleem is geweest, oliedruk nam toe, dan kan dat toch ook gevolg zijn van debris wat luchtinlaat blokeert of iets beschadigd heeft = Je haalt hem naar binnen.quote:Op maandag 26 juni 2017 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
Rossi.x oneindig. Stroll echt goed gedaan dit weekend.
Sure shit voor Max, zeker omdat Ricciardo het geluk volledig mee heeft. Character building. Zo'n klotejaar ga je een keer krijgen. Leer ook daar maar mee omgaan. Dit maakt hem uiteindelijk alleen maar sterker. Maar godgloeiende wat zonde.
Eens, maar er zijn twee teams op de grid die vaak strategische blunders maken. Williams en RedBull. En ook al is het een technische sport, zo'n probleem wat Max had en vroeg om advies wat betreft debris, dan moet je dat als team wel serieus nemen (bij beide coureurs) en het niet jinxen omdat die coureur dan dat moment zo lekker snel ging..quote:Op maandag 26 juni 2017 07:54 schreef Gezicht het volgende:
Het hoort natuurlijk ook gewoon bij de motorsport, laten we dat niet vergeten.
het zou kunnen maar het hoeft niet zo te zijn, het team heeft er geen enkel belang bij een dnfquote:Op maandag 26 juni 2017 07:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eens, maar er zijn twee teams op de grid die vaak strategische blunders maken. Williams en RedBull. En ook al is het een technische sport, zo'n probleem wat Max had en vroeg om advies wat betreft debris, dan moet je dat als team wel serieus nemen (bij beide coureurs) en het niet jinxen omdat die coureur dan dat moment zo lekker snel ging..
quote:Op maandag 26 juni 2017 08:00 schreef Meike26 het volgende:
En daarom hadden ze hem juist binnen moeten halen
Gezien het resultaat niet dus.quote:
De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"quote:Op maandag 26 juni 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch niet wat de echte oorzaak was of wel?
Ik dacht wegvallende oliedruk.quote:Op maandag 26 juni 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"
Wat het gevolg was van de oververhitting.quote:
Debris in de sidepod waardoor de temperatuur opliep en er een oliedruk probleem ontstond. Aldus Jack Plooij gisteren op TV die dit bij Red Bull had nagevraagd.quote:Op maandag 26 juni 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch niet wat de echte oorzaak was of wel?
dat heb ik dan niet goed meegekregenquote:Op maandag 26 juni 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"
quote:Op maandag 26 juni 2017 03:09 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Na een zeer verrassende race op het circuit van Baku, gaat het Formule 1-seizoen deze week verder in Oostenrijk. Op de Red Bull-ring lijkt het weer een spannende strijd te worden tussen Mercedes en Ferrari, met hopelijk Red Bull die gaat mee weten te komen.
De Grand Prix van Oostenrijk kent echter wel een lange historie. In 1970 stond het Alpenland reeds voor het eerst op het Formule 1-menu. De Belg Jacky Ickx zegevierde op de inmiddels legendarische Österreichring. De hogesnelheidsbaan werd in de jaren die volgden populair bij rijders en fans door diens grote hoogteverschillen en waanzinnige bochtensnelheden. Critici meenden echter dat de baan te gevaarlijk was en in 1987 kregen zij gelijk na een reeks zware ongevallen.
Het circuit werd in de ban gedaan, van de kalender gehaald en onderging een flinke facelift. Architect Hermann Tilke kortte de baan in tot 4,3 kilometer en het bochtenaantal werd verlaagd van achttien naar negen. De bochten die overbleven werden korter en strakker en de hoge snelheden werden daarmee omlaag gebracht. Het circuit werd omgedoopt tot A1-ring, kwam in 1997 terug op de kalender, maar werd er in 2003 andermaal afgehaald. Twee jaar later kocht Red Bull-opperhoofd Dietrich Mateschitz het op. De plannen om een deel van de oude Österreichring in ere te herstellen haalden het niet, maar in 2014 maakte de Formule 1 alsnog zijn langverwachte rentree.
Max Verstappen deed het vorig jaar uitstekend in Oostenrijk: met zijn Red Bull kwalificeerde hij zich weliswaar als achtste, maar wist de race toch te eindigen op het podium waar hij plaats nam op de 2e plaats. Ondanks het feit dat de huidige baan een stuk langzamer is dan de oorspronkelijke Österreichring is het nog altijd een hogesnelheidscicruit. Maar Red Bull heeft vorig jaar bewezen goed mee te kunnen komen met de snellere motoren op dit circuit. Zoals gezegd telt de baan immers slechts negen bochten en dat geldt als nadeel voor de Red Bulls. Maar zoals Azerbeidzjan heeft laten zien, alles is mogelijk, dus laten we hopen op een mooie race.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onboard Lap Red Bull Ring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Red Bull Ring
Dat heb je verkeerd begrepen, er zijn gewoon beelden van Max en Heilmut Marko na de race.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:10 schreef daNpy het volgende:
Heb begrepen (mondeling) dat Max na het stilvallen direct naar het hotel is vertrokken. Niemand gesproken, ook het team niet, en de pers niet te woord gestaan (Boete ¤ 25.000,-).
Begrijpelijk, maar niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |