Kun je ze niet proberen te negeren?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat de trollen niet gewoon verplicht moeten wegblijven uit het subforum.
Zo moeilijk is het niet ze te herkennen, en ze vernachelen de sfeer compleet
En fan van Maxquote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Die dus. Ik vergeet altijd zijn naam. Puike interviewer dat imo
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebelquote:
Dat werkt altijd het beste maar veel mensen vinden dat moeilijkquote:
En Sky draait wel om als Max een bedreiging voor hun Lewis vormtquote:Op zondag 25 juni 2017 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebel
Wegblijven is ook negeren.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kun je ze niet proberen te negeren?
Je kan mensen natuurlijk moeilijk weren uit topics in een openbaar forum.
Tijdens een race zoals vandaag krijg ik de helft van het topic niet mee
Dat zei iemand in die FOK!docu ook. Tis maar ja, tis maar een forum weet je. Geen idee meer uit mn hoofd wie dat zei.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:43 schreef pmponer het volgende:
Ik snap best dat sommige uitspraken irritatie opleveren en dat je het gevoel krijgt te moeten reageren, maar meestal denk ik dan gewoon "pfff, tis maar internet"
Ebel en die Italiaanse GP2-commentator, excuus F2-commentator (Valsecci oid?) brrrrrr...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Behalve dan die eerder genoemde Kai Ebel
oh is er een fok docu, dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zei iemand in die FOK!docu ook. Tis maar ja, tis maar internet weet je. Geen idee meer uit mn hoofd wie dat zei.
Is al van jaren terug. Duurt een half uur ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh is er een fok docu, dat wist ik niet.
Jou gifjes zijn topquote:Op zondag 25 juni 2017 23:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Teveel VBL tuig die erover zaten te bitchen
Ik heb daar ook nooit aan meegedaan. Eentje is een collega geweest, eentje is eens een weekendje hier geweest en de rest ken ik omdat die destijds wel eens een fotootje op internet slingerdequote:Op zondag 25 juni 2017 23:48 schreef pmponer het volgende:
Voor mij geen bekenden want ik deed nooit aan meets.
Nee, Fles (Dr_Flash)quote:Op zondag 25 juni 2017 23:48 schreef pmponer het volgende:
had hem net gezocht, maar ik ga zo naar bed om 7 uur weer werken.
Voor mij geen bekenden want ik deed nooit aan meets.
Die samenvatting hahaha is dat Tong?
Heb er even doorheen geskipt het is de tijd niet waard
1 | http://forum.fok.nl/topic/2381740/31/3#p171953236 |
het is slecht voor het imago dat die auto steeds uitvalt, wie er ook in zit.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
100% Echt niet om Max zelf te beschermen, maar wat ik ook al inderdaad zei. Max staat nogal bekend om te zeggen wat hij denkt. Zou wel eens slecht kunnen zijn voor het imago van Red Bull
Van de beelden die ik heb gezien was die niet echt boos naar ze team. Maar ik snap wel dat hij erg baalt want de trainingen en quali gingen goed.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen van Max dat hij zo ontzettend negatief is en het vandaag zelfs niet op kon brengen om voor de camera te reageren. Qua performance gaat RBR toch wel de goede kant op de laatste drie races dacht ik zo. Natuurlijk zijn dnf's zuur maar het is niet zo dat hij in een uitzichtloze situatie zit ofzo. Voor hetzelfde geld had hij vandaag gewonnen. Hij moet gewoon geduldig blijven en positief naar het team toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |