abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2017 @ 01:19:39 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171954521
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
miss vraagt ie teveel van de auto in de trainingen en rijdt ricciardo wat duurzamer
dat is al jaren bekend, Pa was ook hard voor het materiaal
pi_171954542
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 01:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is al jaren bekend, Pa was ook hard voor het materiaal
:')
pi_171954602
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen van Max dat hij zo ontzettend negatief is en het vandaag zelfs niet op kon brengen om voor de camera te reageren. Qua performance gaat RBR toch wel de goede kant op de laatste drie races dacht ik zo. Natuurlijk zijn dnf's zuur maar het is niet zo dat hij in een uitzichtloze situatie zit ofzo. Voor hetzelfde geld had hij vandaag gewonnen. Hij moet gewoon geduldig blijven en positief naar het team toe.
Teleurgesteld is het juiste woord denk ik, er is ook niet veel te zeggen na tien rondjes racen en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.
De performance ziet er inderdaad verassend goed uit, zeker voor Baku waar motorvermogen erg belangrijk is.
Max zal heus positief zijn in, en naar het team, maar het is ook begrijpelijk dat hij baalt nadat wederom een potentiele podium of zelfs winst in rook op gaat.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 26 juni 2017 @ 01:43:31 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171954635
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 01:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

:')
ja wat?
pi_171954723
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 01:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja wat?
:')
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171954922

Na een zeer verrassende race op het circuit van Baku, gaat het Formule 1-seizoen deze week verder in Oostenrijk. Op de Red Bull-ring lijkt het weer een spannende strijd te worden tussen Mercedes en Ferrari, met hopelijk Red Bull die gaat mee weten te komen.

De Grand Prix van Oostenrijk kent echter wel een lange historie. In 1970 stond het Alpenland reeds voor het eerst op het Formule 1-menu. De Belg Jacky Ickx zegevierde op de inmiddels legendarische Österreichring. De hogesnelheidsbaan werd in de jaren die volgden populair bij rijders en fans door diens grote hoogteverschillen en waanzinnige bochtensnelheden. Critici meenden echter dat de baan te gevaarlijk was en in 1987 kregen zij gelijk na een reeks zware ongevallen.

Het circuit werd in de ban gedaan, van de kalender gehaald en onderging een flinke facelift. Architect Hermann Tilke kortte de baan in tot 4,3 kilometer en het bochtenaantal werd verlaagd van achttien naar negen. De bochten die overbleven werden korter en strakker en de hoge snelheden werden daarmee omlaag gebracht. Het circuit werd omgedoopt tot A1-ring, kwam in 1997 terug op de kalender, maar werd er in 2003 andermaal afgehaald. Twee jaar later kocht Red Bull-opperhoofd Dietrich Mateschitz het op. De plannen om een deel van de oude Österreichring in ere te herstellen haalden het niet, maar in 2014 maakte de Formule 1 alsnog zijn langverwachte rentree.

Max Verstappen deed het vorig jaar uitstekend in Oostenrijk: met zijn Red Bull kwalificeerde hij zich weliswaar als achtste, maar wist de race toch te eindigen op het podium waar hij plaats nam op de 2e plaats. Ondanks het feit dat de huidige baan een stuk langzamer is dan de oorspronkelijke Österreichring is het nog altijd een hogesnelheidscicruit. Maar Red Bull heeft vorig jaar bewezen goed mee te kunnen komen met de snellere motoren op dit circuit. Zoals gezegd telt de baan immers slechts negen bochten en dat geldt als nadeel voor de Red Bulls. Maar zoals Azerbeidzjan heeft laten zien, alles is mogelijk, dus laten we hopen op een mooie race.





Onboard Lap Red Bull Ring
















Actueel weer Red Bull Ring
pi_171955028

De start, duidelijk is te zien dat een deel van het bodywork van de Ferrari bij Max in/tegen de sidepod komt.

0:20-0:23, het is ook goed zichtbaar op de beelden, wat mij betreft onbegrijpelijk dat ze Max niet naar binnen gehaald hebben om het te verwijderen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171955198
Ja dat is mijn idee dus ook. En ik neem aan dat ze nu ook wel inzien dat het team hier verantwoordelijk is voor zijn uitvallen en deze fout niet nog een keer maken. Strategisch is het daar af en toe nog echt een puinhoop.
  maandag 26 juni 2017 @ 07:21:29 #134
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171955234
Rossi. _O_ x oneindig. Stroll echt goed gedaan dit weekend.
Sure shit voor Max, zeker omdat Ricciardo het geluk volledig mee heeft. Character building. Zo'n klotejaar ga je een keer krijgen. Leer ook daar maar mee omgaan. Dit maakt hem uiteindelijk alleen maar sterker. Maar godgloeiende wat zonde. -O-
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_171955359
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
Rossi. _O_ x oneindig. Stroll echt goed gedaan dit weekend.
Sure shit voor Max, zeker omdat Ricciardo het geluk volledig mee heeft. Character building. Zo'n klotejaar ga je een keer krijgen. Leer ook daar maar mee omgaan. Dit maakt hem uiteindelijk alleen maar sterker. Maar godgloeiende wat zonde. -O-
Hmm, als je het interview van Sky met Horner bekijkt, vraag ik mij af hoe badluck die badluck dan is. Verstappen had begin ban de race zelfde probleem als Ricciardo, debris in een van de luchtinlaten. Als je daar als coureur wat van merkt en ze op de muur ook waardes zien stijgen/dalen, dan is er wel wat aan de hand ipv een stukje tape dat los zit. Dus haal je hem binnen. Hebben ze bij Ricciardo gedaan. Maar niet bij Max en dat Horner dan verteld dat het een ander probleem is geweest, oliedruk nam toe, dan kan dat toch ook gevolg zijn van debris wat luchtinlaat blokeert of iets beschadigd heeft = Je haalt hem naar binnen.

Ze hebben zelf gezien dat hij steeds harder ging en een beetje kenner hier weet ook wel dat als iemand opeens sneller gaat..

Eerder dus uitval door strategische blunder dan puur badluck. Maar of ze dat ooit zelf toe willen geven is ook maar de vraag. Het is niet de eerste keer helaas en ben bang voor Ricciardo en Max dat het ook niet de laatste zal zijn.
  maandag 26 juni 2017 @ 07:54:41 #136
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171955389
Het hoort natuurlijk ook gewoon bij de motorsport, laten we dat niet vergeten.
Flesje bier
pi_171955424
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:54 schreef Gezicht het volgende:
Het hoort natuurlijk ook gewoon bij de motorsport, laten we dat niet vergeten.
Eens, maar er zijn twee teams op de grid die vaak strategische blunders maken. Williams en RedBull. En ook al is het een technische sport, zo'n probleem wat Max had en vroeg om advies wat betreft debris, dan moet je dat als team wel serieus nemen (bij beide coureurs) en het niet jinxen omdat die coureur dan dat moment zo lekker snel ging..
  maandag 26 juni 2017 @ 08:00:09 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171955429
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 07:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Eens, maar er zijn twee teams op de grid die vaak strategische blunders maken. Williams en RedBull. En ook al is het een technische sport, zo'n probleem wat Max had en vroeg om advies wat betreft debris, dan moet je dat als team wel serieus nemen (bij beide coureurs) en het niet jinxen omdat die coureur dan dat moment zo lekker snel ging..
het zou kunnen maar het hoeft niet zo te zijn, het team heeft er geen enkel belang bij een dnf
pi_171955440
En daarom hadden ze hem juist binnen moeten halen ;)
  maandag 26 juni 2017 @ 08:03:20 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171955477
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:00 schreef Meike26 het volgende:
En daarom hadden ze hem juist binnen moeten halen ;)
:) dat zijn dus aannames
  maandag 26 juni 2017 @ 08:33:08 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171955837
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) dat zijn dus aannames
Gezien het resultaat niet dus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 26 juni 2017 @ 08:37:24 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171955902
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Gezien het resultaat niet dus.
je weet toch niet wat de echte oorzaak was of wel?
pi_171956169
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

je weet toch niet wat de echte oorzaak was of wel?
De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 26 juni 2017 @ 08:58:49 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171956201
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"
Ik dacht wegvallende oliedruk.
pi_171956209
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik dacht wegvallende oliedruk.
Wat het gevolg was van de oververhitting.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171956249
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

je weet toch niet wat de echte oorzaak was of wel?
Debris in de sidepod waardoor de temperatuur opliep en er een oliedruk probleem ontstond. Aldus Jack Plooij gisteren op TV die dit bij Red Bull had nagevraagd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 26 juni 2017 @ 09:03:05 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171956256
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De oorzaak was oververhitting dankzij een stuk "debri"
dat heb ik dan niet goed meegekregen
  maandag 26 juni 2017 @ 09:05:23 #148
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_171956282
quote:
99s.gif Op maandag 26 juni 2017 03:09 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Na een zeer verrassende race op het circuit van Baku, gaat het Formule 1-seizoen deze week verder in Oostenrijk. Op de Red Bull-ring lijkt het weer een spannende strijd te worden tussen Mercedes en Ferrari, met hopelijk Red Bull die gaat mee weten te komen.

De Grand Prix van Oostenrijk kent echter wel een lange historie. In 1970 stond het Alpenland reeds voor het eerst op het Formule 1-menu. De Belg Jacky Ickx zegevierde op de inmiddels legendarische Österreichring. De hogesnelheidsbaan werd in de jaren die volgden populair bij rijders en fans door diens grote hoogteverschillen en waanzinnige bochtensnelheden. Critici meenden echter dat de baan te gevaarlijk was en in 1987 kregen zij gelijk na een reeks zware ongevallen.

Het circuit werd in de ban gedaan, van de kalender gehaald en onderging een flinke facelift. Architect Hermann Tilke kortte de baan in tot 4,3 kilometer en het bochtenaantal werd verlaagd van achttien naar negen. De bochten die overbleven werden korter en strakker en de hoge snelheden werden daarmee omlaag gebracht. Het circuit werd omgedoopt tot A1-ring, kwam in 1997 terug op de kalender, maar werd er in 2003 andermaal afgehaald. Twee jaar later kocht Red Bull-opperhoofd Dietrich Mateschitz het op. De plannen om een deel van de oude Österreichring in ere te herstellen haalden het niet, maar in 2014 maakte de Formule 1 alsnog zijn langverwachte rentree.

Max Verstappen deed het vorig jaar uitstekend in Oostenrijk: met zijn Red Bull kwalificeerde hij zich weliswaar als achtste, maar wist de race toch te eindigen op het podium waar hij plaats nam op de 2e plaats. Ondanks het feit dat de huidige baan een stuk langzamer is dan de oorspronkelijke Österreichring is het nog altijd een hogesnelheidscicruit. Maar Red Bull heeft vorig jaar bewezen goed mee te kunnen komen met de snellere motoren op dit circuit. Zoals gezegd telt de baan immers slechts negen bochten en dat geldt als nadeel voor de Red Bulls. Maar zoals Azerbeidzjan heeft laten zien, alles is mogelijk, dus laten we hopen op een mooie race.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onboard Lap Red Bull Ring

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Actueel weer Red Bull Ring
*O* *O* *O* Live dabei *O* :B :B *O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 26 juni 2017 @ 09:10:47 #149
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171956377
Heb begrepen (mondeling) dat Max na het stilvallen direct naar het hotel is vertrokken. Niemand gesproken, ook het team niet, en de pers niet te woord gestaan (Boete ¤ 25.000,-).

Begrijpelijk, maar niet goed.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:20:31 #150
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171956597
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:10 schreef daNpy het volgende:
Heb begrepen (mondeling) dat Max na het stilvallen direct naar het hotel is vertrokken. Niemand gesproken, ook het team niet, en de pers niet te woord gestaan (Boete ¤ 25.000,-).

Begrijpelijk, maar niet goed.
Dat heb je verkeerd begrepen, er zijn gewoon beelden van Max en Heilmut Marko na de race.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')