Dat is mooi, waar zijn die beelden?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen, er zijn gewoon beelden van Max en Heilmut Marko na de race.
Was gewoon op Ziggo Sport te zien dat ze met elkaar spraken vlak nadat Max z'n auto binnen zette.quote:
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:10 schreef daNpy het volgende:
Heb begrepen (mondeling) dat Max na het stilvallen direct naar het hotel is vertrokken. Niemand gesproken, ook het team niet, en de pers niet te woord gestaan (Boete ¤ 25.000,-).
Begrijpelijk, maar niet goed.
We hadden het niet over Vetlel toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?
Hij is schijnbaar weggestuurd door het team.quote:Niet alleen hij hoor, ook Hamilton (weer!) en Vettel (al was dat nog in the heat of the moment, MS ging indertijd richting Coultard om hem op zijn bek te rammen).
Verstappen benadeelt daarmee ook zijn fans. Sterker nog, hij heeft er duidelijk schijt aan.
Wat is dit nou voor onzin? Het enige wat wij als fans van Max mogen verwachten is dat hij een reactie geeft. Dat heeft hij gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Verstappen benadeelt daarmee ook zijn fans. Sterker nog, hij heeft er duidelijk schijt aan.
Keer op keer?? Geef ff voorbeelden aub.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.quote:Max' season so far:
Australia - finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
China - Software problems in Q1; starts P16, finishes P3.
Bahrain - brake problems in lap 12, end of race. Podium finish real possibility.
Russia - Waterpump troubles before start, finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
Spain - Crash in turn 1 because of Bottas /Raikonen.
Monaco - Strategy pit stop to secure podium finish for RedBull. Takes one for the team.
Canada - Electrical problems during FP2. While driving on P2 battery dies. End of race in lap 12. Podium finish real possibility.
Baku - Electrical problems during FP3. While driving P4 and challenging for P3 oil pressure problems. End of race in lap 12. Podium or win real possibility.
Don't feed the ...quote:Op maandag 26 juni 2017 09:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Keer op keer?? Geef ff voorbeelden aub.
Ik heb geen probleem om toe te geven dat Vettel ook vaker over de schreef is gegaan. Ik ben geen blinde fanboy die iedere scheet aan het ophemelen is.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hadden het niet over Vetlel toch?
[..]
Hij is schijnbaar weggestuurd door het team.
En wat moet hij zeggen dan? Zie mijn commentaar van de vorige 3 races?
Kijk maar op TV als je wil weten wat er gebeurt is. Meer heeft hij niet te melden, anders wordt het sowieso onprofessioneel
Volgende keer allemaal juichen als de 12e ronde probleemloos voorbij is gegaanquote:Op maandag 26 juni 2017 09:58 schreef Geralt het volgende:
Overzichtje van Max zijn seizoen tot dusver:
[..]
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.
Hij doet niets fout en staat mijlenver achter zijn teamgenoot terwijl hij overduidelijk de betere is.
Ik vind het prima dat ie het met een schriftelijke verklaring afdoet
Tering inderdaad elke keer ronde 12quote:Op maandag 26 juni 2017 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer allemaal juichen als de 12 ronde probleemloos voorbij is gegaan
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem om toe te geven dat Vettel ook vaker over de schreef is gegaan. Ik ben geen blinde fanboy die iedere scheet aan het ophemelen is.
Ook als je niet veel te melden hebt, dan meld je je even bij de pers. Je vertelt even wat er te vertellen valt en klaar. Hoort bij je vak.
Zou dat dan iets betekenen?quote:
Onprofessioneel van het team dan. Zo ingewikkeld is het allemaal niet: of het goed of kut gaat, zeg even hoi bij de pers en ga er dan vandoor, kleine moeite en dat hoort gewoon bij het zijn van in dit geval F1-coureur.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:58 schreef Geralt het volgende:
Overzichtje van Max zijn seizoen tot dusver:
[..]
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.
Hij doet niets fout en staat mijlenver achter zijn teamgenoot terwijl hij overduidelijk de betere is.
Ik vind het prima dat ie het met een schriftelijke verklaring afdoet
MAZ ZN AUTO WORDT GESABORTEERD ZOVEEL IS WEL DUIDELIJK NU IK HEB HET OOK AL GELEZEN OP FEESBOEK DUS HET IS ECHT WAAR!!!! MAX MOET VOLGENDE RACE GEWOON IN DE MERCEDES STARTEN ANDES KAN IE DE WERELDTITEL WEL OP ZIJN BUIK SCHRIJVEN!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zou dat dan iets betekenen?![]()
Kunnen de conspiracy mensen weer losgaan
Tja 13 is unlucky "for some"quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zou dat dan iets betekenen?![]()
Kunnen de conspiracy mensen weer losgaan
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".quote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef DP026 het volgende:
[..]
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.
Hij moet gewoon de auto van ricciardo pakken. Even de nummers verwisselen en gaan met die banaanquote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
MAZ ZN AUTO WORDT GESABORTEERD ZOVEEL IS WEL DUIDELIJK NU IK HEB HET OOK AL GELEZEN OP FEESBOEK DUS HET IS ECHT WAAR!!!! MAX MOET VOLGENDE RACE GEWOON IN DE MERCEDES STARTEN ANDES KAN IE DE WERELDTITEL WEL OP ZIJN BUIK SCHRIJVEN!!!!!
Ten eerste geloof ik niet dat het team dat doet als hij een gewoon riedeltje kan afdraaien. Want waarom dan?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?
Precies. Part of the job.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onprofessioneel van het team dan. Zo ingewikkeld is het allemaal niet: of het goed of kut gaat, zeg even hoi bij de pers en ga er dan vandoor, kleine moeite en dat hoort gewoon bij het zijn van in dit geval F1-coureur.
Weet niet wat dat is met Nederlanders, maar schijnbaar hebben een hoop mensen daar moeite mee. Erg jammer wel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Ik heb gezegd: onprofessioneel gedrag van hem, Hamilton en Vettel (en de laatste is toevallig mijn favoriete coureur van de huidige lichting).quote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef DP026 het volgende:
[..]
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.
Je kop boven het maaiveld uitsteken is garantie voor gebash. Of het nou terecht is of niet, hoe haalt iemand het in zijn hoofd en waar haalt ie het gore lef vandaan om zijn kop boven dat maaiveld uit te steken! Vlug, op facebook en twitter en diverse fora allemaal dingen gaan roepen en klagen en kankeren op die oetlul, wie denkt ie wel niet dat ie is, wij zijn fan en wij hebben recht op een reactie!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2017 10:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Weet niet wat dat is met Nederlanders, maar schijnbaar hebben een hoop mensen daar moeite mee. Erg jammer wel.
Ja, zeg dan dat ie een half uur of een uur later naar de pers gaat. 'Even afkoelen' is wat anders dan de hele boel negeren.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie.
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".
Als je het dan toch over gore lef vandaan halen wilt hebben, waar haalt Vettel het gore lef vandaan om tegen Lewis aan te beuken? Over onprofessioneel gesproken. En onsportief. Maar daar horen we jullie natuurlijk niet over, Max heeft de pers niet te woord gestaan, dus het is een onsportief verwend nest. Juist ja. Man man man. Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Hij heeft toch netjes een persbericht gestuurd. Wat is het probleem dan precies?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zeg dan dat ie een half uur of een uur later naar de pers gaat. 'Even afkoelen' is wat anders dan de hele boel negeren.
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".
Als je het dan toch over gore lef vandaan halen wilt hebben, waar haalt Vettel het gore lef vandaan om tegen Lewis aan te beuken? Over onprofessioneel gesproken. En onsportief. Maar daar horen we jullie natuurlijk niet over, Max heeft de pers niet te woord gestaan, dus het is een onsportief verwend nest. Juist ja. Man man man. Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Wat die twee deden was inderdaad echt onsportief, dat soort dingen mogen ze allebei hard bestraffen van me.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.
Terechte kritiek is terecht. Onterecht en compleet ongefundeerd iemand de grond intrappen is dat niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
De teentjes zijn hier zo lang... en dat verpest hier de sfeer, niet de zogenaamde trollen.
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Overigens heeft het er niks mee te maken dat ik een verklaring eis ofzo. Het hoort simpelweg bij je rol/baan als topsporter in een dergelijke grote sport om eventjes een zegje te doen na afloop. Schijnbaar staat het zelfs in het contract (anders zou je geen boete krijgen lijkt me). Of hij dat nou bepaalde of het team staat daar los van.
Dat dus.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.
Elke rijder is verplicht zich even bij de pers te melden. Of je het nu leuk vind of niet, het hoort bij je baan. Iedereen moet wel eens iets doen waar hij geen zin in heeftquote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij heeft toch netjes een persbericht gestuurd. Wat is het probleem dan precies?
Neuh, veel heisa om zoiets is ook wat overdreven natuurlijk, zo'n ramp is het niet. Het is niet netjes en toont niet echt professionaliteit, maar goed, daar lig ik ook niet wakker van ofzoquote:Op maandag 26 juni 2017 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.
Alsof het zoveel uit maakt dat hij even zegt dat die motor van Renault kut is, en het team de verkeerde keuze heeft gemaakt. Dat weten we inmiddels nou wel, en is niemand bij gebaat.
Ze doen het er meestal wel goed, ook al is het een hoge snelheid circuit.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef Geralt het volgende:
Goed, op naar de volgende race dan maar.
Benieuwd of de Red Bull daar ook goed gaat, dat circuit zou hun net als Baku, op papier ook niet zo goed moeten liggen.
Wat Vettel deed ja, Hamilton deed niet anders dan de SC ervoor en erna, aldus de FIA. Hij heeft niet geremd, wat ook in de herhaling op de telemetrie te zien was.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat die twee deden was inderdaad echt onsportief, dat soort dingen mogen ze allebei hard bestraffen van me.
quote:The FIA investigation, which took place during the course of the race, threw up no suggestion that Hamilton had braked nor lifted off entirely.
Furthermore, analysis of how Hamilton had behaved in the first safety car restart, and the one after the incident, showed that the British driver had behaved exactly the same at that point of the track as he prepared to get back up to racing speed.
Dat is die dus wel. Hij is verplicht een rondje langs de pers te doen na de race.quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat Vettel deed ja, Hamilton deed niet anders dan de SC ervoor en erna, aldus de FIA. Hij heeft niet geremd, wat ook in de herhaling op de telemetrie te zien was.
[..]
Schijnbaar is de regel niet heel belangrijk, als het maar met een 25k boete afgedaan wordt.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat is die dus wel. Hij is verplicht een rondje langs de pers te doen na de race.
En als het team hem de instructie heeft gegeven dat niet te doen, dan is het team inderdaad onprofessioneel. Als Max daarvoor zelf gekomen heeft, dan is hij onprofessioneel.
Het gaat ook helemaal niet om een interview zelf, ik denk dat we zelf wel kunnen raden wat hij zou zeggen. Maar die regels moeten wel gewoon gerespecteerd worden.
Van mij had ie per direct een zwarte vlag mogen krijgen. Onbegrijpelijk ook dat ze het op dangerous driving gooide en niet op onsportief gedrag en de sport in diskrediet brengen. Daar kunnen zwaardere straffen voor gegeven worden en imo was het gepaster geweest om hem daarop te straffen en niet op gevaarlijk rijgedrag.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou dat nog een staartje krijgen denk je?
Dat beeld gaf een andere indruk omdat het vanuit de wagen van Vettel gefilmd werd. Dan lijkt het alsof Hamilton op de rem trapt maar het was gewoon de late reactie van Vettel waardoor hij er zo snel bovenop zat. Zeg maar een vertekend beeld.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
I stand corrected.
Kwam live anders over, zal komen door die gekke actie van Vettel.
Zou dat nog een staartje krijgen denk je?
Ik vind het, net zoals de FIA, ook totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Schijnbaar is de regel niet heel belangrijk, als het maar met een 25k boete afgedaan wordt.
Als de fia het echt belangrijk vind, hadden ze wel strafpunten uitgedeeld.
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem. Als dat onbedoeld gebeurd is het lullig en zou ik een 10 sec straf ok vinden, dit was bewust. Onacceptabel gedrag en als het geen WDC kandidaat was geweest dan werd hij zonder twijfel veel zwaarder gestraft.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:38 schreef Geralt het volgende:
En ook onder die regel hadden ze hem 10 seconden aan zn broek kunnen geven.
Met een F1 auto met 50km/u zijwaarts tegen een ander aantikken is niet gevaarlijk en is niet een andere coureur in gevaar brengen. Onsportief is dat wel. Vandaar ook dat ik vind dat ze Vettel op grond van die andere regel hadden moeten straffen
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beīnvloeden, vreemde zaak.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van mij had ie per direct een zwarte vlag mogen krijgen. Onbegrijpelijk ook dat ze het op dangerous driving gooide en niet op onsportief gedrag en de sport in diskrediet brengen. Daar kunnen zwaardere straffen voor gegeven worden en imo was het gepaster geweest om hem daarop te straffen en niet op gevaarlijk rijgedrag.
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat beeld gaf een andere indruk omdat het vanuit de wagen van Vettel gefilmd werd. Dan lijkt het alsof Hamilton op de rem trapt maar het was gewoon de late reactie van Vettel waardoor hij er zo snel bovenop zat. Zeg maar een vertekend beeld.
Ik denk dat als Hamilton zou zijn uitgevallen door een gebroken ophanging oid, Vettel waarschijnlijk wel de zwarte vlag had gekregen. Dat is wel het kromme.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem. Als dat onbedoeld gebeurd is het lullig en zou ik een 10 sec straf ok vinden, dit was bewust. Onacceptabel gedrag en als het geen WDC kandidaat was geweest dan werd hij zonder twijfel veel zwaarder gestraft.
Vettel zou wat mij betreft geschorst moeten worden, of op zijn minst uit de uitslag worden geschrapt.
Dat is dus niet gevaarlijk. Dat is met opzet mogelijk de race van een tegenstander doelbewust verzieken. En dus had dat bestraft moeten worden volgens die regel van onsportief gedrag en sport in diskrediet brengen en niet volgens de regel van gevaarlijk rijgedrag of een andere coureur in gevaar brengen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem.
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beīnvloeden, vreemde zaak.
http://www.auto-motor-und(...)n-2017-12192091.html
Elk tikkie tegen de muur kan al gevaarlijk zijn, Wehrlein raakte ook heel zachtjes een andere auto en vervolgens de muur in Monaco en stond toch op zijn zijkant.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is dus niet gevaarlijk. Dat is met opzet mogelijk de race van een tegenstander doelbewust verzieken. En dus had dat bestraft moeten worden volgens die regel van onsportief gedrag en sport in diskrediet brengen en niet volgens de regel van gevaarlijk rijgedrag of een andere coureur in gevaar brengen.
Die FIA heeft aangegeven dat hij niet geremd heeft of volledig zijn gas heeft losgelaten. Ik denk dat daarbij vooral dat laatste het geval is geweest. En dat Vettel dat verkeerd heeft ingeschat.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
Compleet andere situatie imo. Als Lewis hierdoor in de muur was gekomen dan was op zn hoogst een ophanging afgebroken. Met die snelheden was deze actie nooit gevaarlijk voor Lewis.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elk tikkie tegen de muur kan al gevaarlijk zijn, Wehrlein raakte ook heel zachtjes een andere auto en vervolgens de muur in Monaco en stond toch op zijn zijkant.
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 26 juni 2017 10:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die FIA heeft aangegeven dat hij niet geremd heeft of volledig zijn gas heeft losgelaten. Ik denk dat daarbij vooral dat laatste het geval is geweest. En dat Vettel dat verkeerd heeft ingeschat.
is ook helemaal fout, ik snap sowieso niet waarom dit iedere keer andere mensen moeten zijn, wijs gewoon voor een heel seizoen 3 gerespecteerde mensen aanquote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegen
Oh daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar vind die regel belachelijk, dus ik kan me er verder niet druk om maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:42 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik vind het, net zoals de FIA, ook totaal niet belangrijk.Gewoon boete accepteren en verdergaan.
Maar afhankelijk van wat er echt gebeurd is, is Red Bull of Max wel fout geweest. Dat mag ook gewoon gezegd worden, in plaats van het allemaal goed te praten.
Vind het wel vergelijkbaar. Als de banden elkaar fout raakten had Lewis zo gelanceerd kunnen worden.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Compleet andere situatie imo. Als Lewis hierdoor in de muur was gekomen dan was op zn hoogst een ophanging afgebroken. Met die snelheden was deze actie nooit gevaarlijk voor Lewis.
Inderdaad ja, Hamilton had makkelijk schade kunnen oplopen waardoor hij uit zou vallen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegen
De data is gecheckt door de FIA en er is niet geremd maar ook geen significante actie met het gaspedaal. 'maintained a consistent speed'quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
Jammer dat dat hier niet staat:quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beīnvloeden, vreemde zaak.
http://www.auto-motor-und(...)n-2017-12192091.html
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsingquote:Op maandag 26 juni 2017 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inderdaad ja, Hamilton had makkelijk schade kunnen oplopen waardoor hij uit zou vallen.
We hebben dit seizoen al zoveel schade gezien bij lage snelheden, dat toch duidelijk moet zijn dat dit soort acties niet moeten kunnen.
En Kvyat had een nieuwe werkgever kunnen gaan zoeken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsing
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:59 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En Kvyat had een nieuwe werkgever kunnen gaan zoeken.
Mag hopen dat dat dan openbare telefoonnummers zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De data is gecheckt door de FIA en er is niet geremd maar ook geen significante actie met het gaspedaal. 'maintained a consistent speed'
[ link | afbeelding ]
Toch vermoed ik dat ze het anders bekeken zouden hebben als het de laatste wedstrijd was geweest.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beīnvloeden, vreemde zaak.
http://www.auto-motor-und(...)n-2017-12192091.html
Niet boeiend verder, zijn perslui van alle gadingen die F1 verslaan. Dit is de FIA media communicatie whatsapp group waar journalisten uitleg kunnen vragen over persberichten.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat dan openbare telefoonnummers zijn
Zoals ik ook op TV gezien heb, was er nauwelijks snelheidsvermindering. Ten hoogste 3 km/uur zoals ook in het Duitse artikel van Tarado staat.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
quote:FIA-Rennleiter Charlie Whiting und die Sportkommissare haben sich die Aufgabe nicht einfach gemacht. Es mussten Daten und Funksprüche gesichtet, TV-Bilder aus allen Blickwinkeln studiert werden. Die Datenauswertung unterstützte Hamiltons Einlassung: „Ich habe nicht gebremst.“ auto motor und sport erfuhr: HamiltonFormel Schmidt GP Kanada: Mercedes-Probleme gelöst? ist bei allen drei Re-Starts auf der abfallenden Gerade zwischen Kurve 15 und 16 an der Unfallstelle innerhalb von 3 km/h die gleiche Geschwindigkeit gefahren. Er ging dort immer vom Gas, hat nie beschleunigt, aber auch nie gebremst. „Das Warmfahren der Bremsen hat Lewis schon immer vor Kurve 15 erledigt“, hören wir aus FIA-Kreisen.
Hoezo ter verdediging?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel apart dat hier ter verdediging van Max wordt geroepen dat het team hem heeft opgedragen de pers te ontlopen. Lijkt me juist tekenend als zelfs je eigen team geen vertrouwen in normale interviews heeft.
wtf... das wel ernstig.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
betrouwbare autoquote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
Is dat zo? Gaat het dan om het totaal van beide wagens?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Niet teruggelezen, maar McLaren heeft nu in 2017 meer rondjes volbracht dan Red Bull![]()
Race laps, combinedquote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is dat zo? Gaat het dan om het totaal van beide wagens?
Dit en het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsing
Het is een verwend mannetje, in zijn tijd bij Red Bull al. Lees het boek van Mark Webber eens zou ik zeggenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit en het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.
De vraag is als het om het psychologische spelletje gaat of hij zich heeft laten kennen of dat hij heeft laten zien grote ballen te hebben.
Dat kon ik al niet meer toen ie zelf het eerst voor de bijl ging mbt de "verstappen-regel" waar hij zelf het hardst om riepquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef potjecreme het volgende:
het is altijd Vettel die voorop staat om te praten over veiligheid. Was hij niet steeds aan het huilen over Verstappen? Je kan hem nu niet meer serieus nemen op dat gebied.
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:32 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt mij sterk dat debris uiteindelijk het probleem was, maargoed makkelijk lullen vanaf de zijkant. Debris doet het weer meer klinken als overmacht ipv inferieure betrouwbaarheid.
Ik neem aan dat als je vanaf ronde 1 troep hebt zitten die de koeling niet te goede komen dat dat op de computer te volgen is en dat je ook Max, net als Ricciardo, naar binnen haalt om die zooi weg te grabbelen. Ongeacht positie.
Hoe is het trouwens mogelijk dat een F1 coureur te veel van zijn auto vraagt? Zo'n auto moet toch afgesteld zijn om de coureur er het maximale uit te kunnen laten halen?
Die zelfde ronde is toeval. De vorige keer was het een batterij die ermee ophield en nu was het de oliedruk. Het een heeft niets met het ander te maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Nee, nee en neequote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Het is nooit de schuld van de coureur die teveel gas geeftquote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Of de remmen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zelfde ronde is toeval. De vorige keer was het een batterij die ermee ophield en nu was het de oliedruk. Het een heeft niets met het ander te maken.
Tuurlijk niet, je bepaald met je engineer de engine modes en als de temp. al critical was laat je hem natuurlijk niet op een risico volle engine mode rijdenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de debris die zowel Ric als Max op hebben gepakt, niet op dezelfde plek terecht waren gekomen. Ric had namelijk last van zijn remmen en daar had Max geen last van.
Maar ik had de indruk dat het moment dat de auto van Max stuk ging, hetzelfde moment was als de vorige race. Niet zo zeer qua ronde van de race maar wel dat Max net op dat moment maximaal aan het pushen was. Vraagt hij dan te veel van de auto? Stel dat dat het is, waarom overkomt het Ric dan niet, houdt hij (bewust) meer in?
Zit Max op knopjes te drukken waar hij niet op mag drukken?
Dit is natuurlijk niet waar. De motoren worden bijvoorbeeld niet voor 100% belastquote:Op maandag 26 juni 2017 11:41 schreef XL het volgende:
[..]
Het is nooit de schuld van de coureur die teveel gas geeft
Die auto wordt ontwikkeld om 1 race volledig uitgewoond te worden door een coureur, het mag simpelweg niet zo zijn dat een raceauto kapot gaat omdat je er te snel mee wil rijden.
Goed punt (beide keren)quote:Op maandag 26 juni 2017 11:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bepaald met je engineer de engine modes en als de temp. al critical was laat je hem natuurlijk niet op een risico volle engine mode rijdentis een teamsport... als Max bewust andere engine modes gebruikt zonder toezegging van z'n engineer, dan zit hij idd fout maar dan hadden we het waarschijnlijk wel gehoord (nieuws of boordradio).
Ze zien overigens alles wat Max doet met de auto, in theorie kan z'n engineer ook al die modes veranderen, maar dat maakt de sport minder leuk
Bottas rijdt in een Mercedes, dus dan mag datquote:Op maandag 26 juni 2017 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bottas die Raikonnen er uit ramt, dat is een normaal race incident waar zelden een straf voor wordt uitgedeeld?
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bottas die Raikonnen er uit ramt, dat is een normaal race incident waar zelden een straf voor wordt uitgedeeld?
Dat is dus gewoon de melding dat er een incident plaatsgevonden heeft en dat de race director dit gemeld heeft bij de stewards. Zij hebben het afgedaan als raceincident om bovengenoemde redenen.quote:38.1 The race director may report any on-track incident or suspected breach of these Sporting Regulations or the Code (an "Incident") to the stewards.
After review it shall be at the discretion of the stewards to decide whether or not to proceed with an investigation.
The stewards may also investigate an Incident noted by themselves.
Ok, software matig kunnen ze de coureur beperken. De coureur zelf moet niet inhouden of sparen. Die moet 100% geven en zijn engineer moet de motor op 99,9% houden.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. De motoren worden bijvoorbeeld niet voor 100% belast
Redbull laat Max expres in een slechtere auto rijden!!1!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max valt steeds uit in ronde 12, 1+2=3, Ricciardo rijdt rond met nummer 3. Schuld van Ricciardo!1!!1!1
Graziequote:Op maandag 26 juni 2017 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er wordt wel eens straf voor uitgedeeld, maar in dit geval zag men het als raceincident en geen opzet.
Artikel 38.1 zegt overigens niets over het incident zelf. Daar staat het volgende in:
[..]
Dat is dus gewoon de melding dat er een incident plaatsgevonden heeft en dat de race director dit gemeld heeft bij de stewards. Zij hebben het afgedaan als raceincident om bovengenoemde redenen.
En wij fans zijn daar het slachtoffer van!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Redbull laat Max expres in een slechtere auto rijden!!1!
Ocon, er had een 1-2 finish voor de Force India's ingezeten. Je teamgenoot in de muur rijden is een no-no, ongeacht de situatiequote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Owja Hulk. Dat was ik in alle commotie helemaal vergetenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
uiteindelijk Vettel al kreeg hij nog teveel achterafquote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Vettel. Eerst bijzonder onsportief gedrag laten zien en dat later gewoon ontkennen diverse malen in de media en zich van de domme houden.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend?
En alsnog uitlopen in het WK op Hamiltonquote:Op maandag 26 juni 2017 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel. Eerst bijzonder onsportief gedrag laten zien en dat later gewoon ontkennen diverse malen in de media en zich van de domme houden.
Z'n RB13 wilt niet dat Max ronde 13 haaltquote:Op maandag 26 juni 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max valt steeds uit in ronde 12, 1+2=3, Ricciardo rijdt rond met nummer 3. Schuld van Ricciardo!1!!1!1
Eens.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ocon, er had een 1-2 finish voor de Force India's ingezeten. Je teamgenoot in de muur rijden is een no-no, ongeacht de situatie
Daar kan Vettel niks aan doen. Tenzij de hoofdsteun is gaan loslaten door zijn actie.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En alsnog uitlopen in het WK op Hamilton
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...quote:Op maandag 26 juni 2017 12:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar kan Vettel niks aan doen. Tenzij de hoofdsteun is gaan loslaten door zijn actie.
Daar gaan ze altijd aan de veilige kant zitten. Als ze op 9,999 wegrijden mogen ze alsnog weer opnieuw binnen komen. Dus ze pakken een veilige marge. Dat doen alle teams.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
Iets anders. Hoe lang heeft Vettel stilgestaan bij zijn stop&go? Dat leek op 12 seconden
Jep, mee eens. Volkomen onacceptabel.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Vettel rijdt in een ferrari.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Wat mij betreft Hulkenberg. Vettel is dom, maar houdt de schade beperkt. Ocon snap ik wel een beetje na de vorige GP.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie trouwens dat de grootste fuckup maakte van de coureurs dit weekend? Vettel, Hulkenberg of Ocon?
Ik neig toch ergens ook naar Hulkenberg, hier lag toch wel een kans op het podium..
Normaliter is een ander bewust aanrijden vast en zeker altijd een zwarte vlag maar ze reden langzaam, er was geen schade en ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreedquote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel had een zwarte vlag moeten krijgen, als doelbewust een aanrijding veroorzaken door op iemand in te rijden geen zwarte vlag meer waard is...
Terwijl die actie er voor zorgde dat Renault als enige team geen punten pakte dit weekend, ook wel bijzonder.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owja Hulk. Dat was ik in alle commotie helemaal vergeten
Hamilton had wel schade, dat hebben ze nog met ductape en een schroevendraaier gemaakt tijdens de rode vlag.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Normaliter is een ander bewust aanrijden vast en zeker altijd een zwarte vlag maar ze reden langzaam, er was geen schade en ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreed
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat Vettel te veel bezig was met het tonen van handgebaartjes en dat hij daardoor de Mercedes toucheerde in plaats dat hij bewust op de Mercedes inreed
Dat lijkt me ook. Hij schuift het nu volledig onder het tapijt en zegt meermaals als gevraagd wordt of hij bewust tegen Hamilton aanbotst van wat bedoel je, toen hamilton mij die braketest gaf en ik achterop reed? Terwijl gewoon duidelijk is dat de interviewer het heeft over het moment NA de "braketest.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.
Maar daarvoor Alsonso twee punten ipv éénquote:Op maandag 26 juni 2017 12:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Terwijl die actie er voor zorgde dat Renault als enige team geen punten pakte dit weekend, ook wel bijzonder.
Dan laat je je wel kennen als teamgenoot als je de race erop je gram gaat halen.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik geef daar Perez de schuld van want Perez verpestte Canada voor Ocon en het team
Iets anders. Hoe lang heeft Vettel stilgestaan bij zijn stop&go? Dat leek op 12 seconden
Ocon zijn reactie na de race vond ik wel erg volwassen voor zo een jong ventje nog. Dat mag ook wel gezegd worden.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan laat je je wel kennen als teamgenoot als je de race erop je gram gaat halen.
Moet je niet te vaak doen, dan mag je toch op zoek naar een ander stoeltje
Mee eens, daar liet Perez zich weer erg kennenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ocon zijn reactie na de race vond ik wel erg volwassen voor zo een jong ventje nog. Dat mag ook wel gezegd worden.
Hm.... daar zeg je wel iets.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan had hij na afloop vast anders gereageerd dan hij nu gedaan heeft.
zijn toch dure punten die hij is misgelopen, hij had er 13 kunnen uitlopen en is 2 gewordenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En alsnog uitlopen in het WK op Hamilton
Oftewel, de Honda houdt het langer vol dan de Renaultquote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef potjecreme het volgende:
Mclaren heeft meer rondjes dan RBR doordat de Mclaren vaak aan het eind van de race stil valt en de RBR aan het begin van de race.
Als iemand als kritiek geeft dat hij niet met de media praat, en er komt een reactie dat dat van het team moest, dan is dat ter verdediging. Laten we hier geen potje hersengymnastiek van maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo ter verdediging?
Het is een mogelijke verklaring waarom Max geen interview heeft gegeven.
De achterliggende gedachte (waarom het team het zo heeft gedaan) is slechts een aanname van jou.
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mee eens, daar liet Perez zich weer erg kennen
Dat was geen schade die ontstond toen de banden van VET en HAM elkaar toucheerde, toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hamilton had wel schade, dat hebben ze nog met ductape en een schroevendraaier gemaakt tijdens de rode vlag.
Nou ja, beide McHonda's hebben gisteren de race gefinished, Alonso zelfs P9 en staat ook in de top 10 van snelste bij de Finish speed trap (dubbele tows etc).quote:Op maandag 26 juni 2017 12:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oftewel, de Honda houdt het langer vol dan de Renault![]()
Nope, dacht dat je de eerste touche bedoelde.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was geen schade die ontstond toen de banden van VET en HAM elkaar toucheerde, toch?
Hulkenberg was niet de motor maar je hebt wel een puntquote:Op maandag 26 juni 2017 12:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nou ja, beide McHonda's hebben gisteren de race gefinished, Alonso zelfs P9 en staat ook in de top 10 van snelste bij de Finish speed trap (dubbele tows etc).
Er zijn 3 Renault motoren kapot gegaan gisteren... is toch best veel
eh?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulkenberg was niet de motor maar je hebt wel een punt
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Reactie van beide. Eerder gepost filmpje doet het niet meer, vandaar nogmaals voor wie het niet gezien heeft.
Volwassen reactie van Ocon. Wat je ook van zijn actie vindt, dit doet hij, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon heel erg goed
OK, ik kan niet tellenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
eh?
Kvyat, Palmer, Verstappen; 3 Renault motoren?
Hulkenberg was de 4e Renault, maar die noemde ik niet
Die jongen komt er wel. Ben erg benieuwd waar hij volgend jaar rijdt.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Reactie van beide. Eerder gepost filmpje doet het niet meer, vandaar nogmaals voor wie het niet gezien heeft.
Volwassen reactie van Ocon. Wat je ook van zijn actie vindt, dit doet hij, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon heel erg goed
Ik ken het.quote:
ik tel 1 mislukte poging om grappig te zijn, wat een moeite om niksquote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
Standaard toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
Wat zag Mariah Carey er trouwens nep uit gisteren. Die had zo'n perfect glad gezicht. Dat bestaat niet.
Heb je geen smartphone?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb geleerd om te beginnen bij de duim, daarna wijsvinger, middelvinger, ringvinger en als laatste de pink. Moet je daarna nog verder, dan de tellende hand er bij gebruiken en daar doorgaan met deze methode. Moet moet je verder tellen dan tien (tien is het maximum met deze methode), dan vraag ik altijd mijn begeleider of moeder voor assistentie (of ik zeg gewoon niks, dat is altijd wel lekker veilig)
Misschien heb jij hier ook iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |