We kunnen het niet meer op onvolwassenheid gooien; dit is gewoon temperament en dat zit ook wel een beetje in de genen.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel een beetje tegen van Max dat hij zo ontzettend negatief is en het vandaag zelfs niet op kon brengen om voor de camera te reageren. Qua performance gaat RBR toch wel de goede kant op de laatste drie races dacht ik zo. Natuurlijk zijn dnf's zuur maar het is niet zo dat hij in een uitzichtloze situatie zit ofzo. Voor hetzelfde geld had hij vandaag gewonnen. Hij moet gewoon geduldig blijven en positief naar het team toe.
Dat is mooi, waar zijn die beelden?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen, er zijn gewoon beelden van Max en Heilmut Marko na de race.
Was gewoon op Ziggo Sport te zien dat ze met elkaar spraken vlak nadat Max z'n auto binnen zette.quote:
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:10 schreef daNpy het volgende:
Heb begrepen (mondeling) dat Max na het stilvallen direct naar het hotel is vertrokken. Niemand gesproken, ook het team niet, en de pers niet te woord gestaan (Boete ¤ 25.000,-).
Begrijpelijk, maar niet goed.
We hadden het niet over Vetlel toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?
Hij is schijnbaar weggestuurd door het team.quote:Niet alleen hij hoor, ook Hamilton (weer!) en Vettel (al was dat nog in the heat of the moment, MS ging indertijd richting Coultard om hem op zijn bek te rammen).
Verstappen benadeelt daarmee ook zijn fans. Sterker nog, hij heeft er duidelijk schijt aan.
Wat is dit nou voor onzin? Het enige wat wij als fans van Max mogen verwachten is dat hij een reactie geeft. Dat heeft hij gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Verstappen benadeelt daarmee ook zijn fans. Sterker nog, hij heeft er duidelijk schijt aan.
Keer op keer?? Geef ff voorbeelden aub.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is er begrijpelijk aan een blaag die vele miljoenen verdient en keer op keer onprofessioneel gedrag vertoont?
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.quote:Max' season so far:
Australia - finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
China - Software problems in Q1; starts P16, finishes P3.
Bahrain - brake problems in lap 12, end of race. Podium finish real possibility.
Russia - Waterpump troubles before start, finishes P5 behind the Mercs and Ferraris; best result possible.
Spain - Crash in turn 1 because of Bottas /Raikonen.
Monaco - Strategy pit stop to secure podium finish for RedBull. Takes one for the team.
Canada - Electrical problems during FP2. While driving on P2 battery dies. End of race in lap 12. Podium finish real possibility.
Baku - Electrical problems during FP3. While driving P4 and challenging for P3 oil pressure problems. End of race in lap 12. Podium or win real possibility.
Don't feed the ...quote:Op maandag 26 juni 2017 09:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Keer op keer?? Geef ff voorbeelden aub.
Ik heb geen probleem om toe te geven dat Vettel ook vaker over de schreef is gegaan. Ik ben geen blinde fanboy die iedere scheet aan het ophemelen is.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hadden het niet over Vetlel toch?
[..]
Hij is schijnbaar weggestuurd door het team.
En wat moet hij zeggen dan? Zie mijn commentaar van de vorige 3 races?
Kijk maar op TV als je wil weten wat er gebeurt is. Meer heeft hij niet te melden, anders wordt het sowieso onprofessioneel
Volgende keer allemaal juichen als de 12e ronde probleemloos voorbij is gegaanquote:Op maandag 26 juni 2017 09:58 schreef Geralt het volgende:
Overzichtje van Max zijn seizoen tot dusver:
[..]
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.
Hij doet niets fout en staat mijlenver achter zijn teamgenoot terwijl hij overduidelijk de betere is.
Ik vind het prima dat ie het met een schriftelijke verklaring afdoet
Tering inderdaad elke keer ronde 12quote:Op maandag 26 juni 2017 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer allemaal juichen als de 12 ronde probleemloos voorbij is gegaan
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem om toe te geven dat Vettel ook vaker over de schreef is gegaan. Ik ben geen blinde fanboy die iedere scheet aan het ophemelen is.
Ook als je niet veel te melden hebt, dan meld je je even bij de pers. Je vertelt even wat er te vertellen valt en klaar. Hoort bij je vak.
Zou dat dan iets betekenen?quote:
Onprofessioneel van het team dan. Zo ingewikkeld is het allemaal niet: of het goed of kut gaat, zeg even hoi bij de pers en ga er dan vandoor, kleine moeite en dat hoort gewoon bij het zijn van in dit geval F1-coureur.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:58 schreef Geralt het volgende:
Overzichtje van Max zijn seizoen tot dusver:
[..]
Me dunkt dat die pissig mag zijn. Het niet voor de pers verschijnen heeft niets van doen met onprofessioneel gedrag imo, maar is gewoon te begrijpen. En nog makkelijker als je bovenstaand lijstje erbij pakt.
Hij doet niets fout en staat mijlenver achter zijn teamgenoot terwijl hij overduidelijk de betere is.
Ik vind het prima dat ie het met een schriftelijke verklaring afdoet
MAZ ZN AUTO WORDT GESABORTEERD ZOVEEL IS WEL DUIDELIJK NU IK HEB HET OOK AL GELEZEN OP FEESBOEK DUS HET IS ECHT WAAR!!!! MAX MOET VOLGENDE RACE GEWOON IN DE MERCEDES STARTEN ANDES KAN IE DE WERELDTITEL WEL OP ZIJN BUIK SCHRIJVEN!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zou dat dan iets betekenen?![]()
Kunnen de conspiracy mensen weer losgaan
Tja 13 is unlucky "for some"quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zou dat dan iets betekenen?![]()
Kunnen de conspiracy mensen weer losgaan
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".quote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef DP026 het volgende:
[..]
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.
Hij moet gewoon de auto van ricciardo pakken. Even de nummers verwisselen en gaan met die banaanquote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
MAZ ZN AUTO WORDT GESABORTEERD ZOVEEL IS WEL DUIDELIJK NU IK HEB HET OOK AL GELEZEN OP FEESBOEK DUS HET IS ECHT WAAR!!!! MAX MOET VOLGENDE RACE GEWOON IN DE MERCEDES STARTEN ANDES KAN IE DE WERELDTITEL WEL OP ZIJN BUIK SCHRIJVEN!!!!!
Ten eerste geloof ik niet dat het team dat doet als hij een gewoon riedeltje kan afdraaien. Want waarom dan?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Degene waarop je reageert zegt dat het team Max heeft weggestuurd. Moet hij dat maar negeren dan? Is ook niet professioneel is het wel teamorders negeren?
Precies. Part of the job.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onprofessioneel van het team dan. Zo ingewikkeld is het allemaal niet: of het goed of kut gaat, zeg even hoi bij de pers en ga er dan vandoor, kleine moeite en dat hoort gewoon bij het zijn van in dit geval F1-coureur.
Weet niet wat dat is met Nederlanders, maar schijnbaar hebben een hoop mensen daar moeite mee. Erg jammer wel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Ik heb gezegd: onprofessioneel gedrag van hem, Hamilton en Vettel (en de laatste is toevallig mijn favoriete coureur van de huidige lichting).quote:Op maandag 26 juni 2017 10:13 schreef DP026 het volgende:
[..]
Max onprofessioneel noemen. Waar halen ze het gore lef vandaan.
Je kop boven het maaiveld uitsteken is garantie voor gebash. Of het nou terecht is of niet, hoe haalt iemand het in zijn hoofd en waar haalt ie het gore lef vandaan om zijn kop boven dat maaiveld uit te steken! Vlug, op facebook en twitter en diverse fora allemaal dingen gaan roepen en klagen en kankeren op die oetlul, wie denkt ie wel niet dat ie is, wij zijn fan en wij hebben recht op een reactie!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2017 10:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Weet niet wat dat is met Nederlanders, maar schijnbaar hebben een hoop mensen daar moeite mee. Erg jammer wel.
Ja, zeg dan dat ie een half uur of een uur later naar de pers gaat. 'Even afkoelen' is wat anders dan de hele boel negeren.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie.
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".
Als je het dan toch over gore lef vandaan halen wilt hebben, waar haalt Vettel het gore lef vandaan om tegen Lewis aan te beuken? Over onprofessioneel gesproken. En onsportief. Maar daar horen we jullie natuurlijk niet over, Max heeft de pers niet te woord gestaan, dus het is een onsportief verwend nest. Juist ja. Man man man. Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Hij heeft toch netjes een persbericht gestuurd. Wat is het probleem dan precies?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zeg dan dat ie een half uur of een uur later naar de pers gaat. 'Even afkoelen' is wat anders dan de hele boel negeren.
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het team zegt ga maar even afkoelen. Dus dat doet ie. Wat is daar onprofessioneel aan? Het heeft niets te maken met "waar halen ze het gore lef vandaan".
Als je het dan toch over gore lef vandaan halen wilt hebben, waar haalt Vettel het gore lef vandaan om tegen Lewis aan te beuken? Over onprofessioneel gesproken. En onsportief. Maar daar horen we jullie natuurlijk niet over, Max heeft de pers niet te woord gestaan, dus het is een onsportief verwend nest. Juist ja. Man man man. Kap toch eens met dat continu volkomen onterecht gebash op Max en wees er eens trots op dat we als Nederland zijnde een F1 coureur van formaat hebben!
Wat die twee deden was inderdaad echt onsportief, dat soort dingen mogen ze allebei hard bestraffen van me.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk. Ik noemde Hamilton en Vettel.
Terechte kritiek is terecht. Onterecht en compleet ongefundeerd iemand de grond intrappen is dat niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
De teentjes zijn hier zo lang... en dat verpest hier de sfeer, niet de zogenaamde trollen.
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Overigens heeft het er niks mee te maken dat ik een verklaring eis ofzo. Het hoort simpelweg bij je rol/baan als topsporter in een dergelijke grote sport om eventjes een zegje te doen na afloop. Schijnbaar staat het zelfs in het contract (anders zou je geen boete krijgen lijkt me). Of hij dat nou bepaalde of het team staat daar los van.
Dat dus.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.
Elke rijder is verplicht zich even bij de pers te melden. Of je het nu leuk vind of niet, het hoort bij je baan. Iedereen moet wel eens iets doen waar hij geen zin in heeftquote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij heeft toch netjes een persbericht gestuurd. Wat is het probleem dan precies?
Neuh, veel heisa om zoiets is ook wat overdreven natuurlijk, zo'n ramp is het niet. Het is niet netjes en toont niet echt professionaliteit, maar goed, daar lig ik ook niet wakker van ofzoquote:Op maandag 26 juni 2017 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn,het slaat toch nergens op dat er zoveel heisa om is.
Alsof het zoveel uit maakt dat hij even zegt dat die motor van Renault kut is, en het team de verkeerde keuze heeft gemaakt. Dat weten we inmiddels nou wel, en is niemand bij gebaat.
Ze doen het er meestal wel goed, ook al is het een hoge snelheid circuit.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef Geralt het volgende:
Goed, op naar de volgende race dan maar.
Benieuwd of de Red Bull daar ook goed gaat, dat circuit zou hun net als Baku, op papier ook niet zo goed moeten liggen.
Wat Vettel deed ja, Hamilton deed niet anders dan de SC ervoor en erna, aldus de FIA. Hij heeft niet geremd, wat ook in de herhaling op de telemetrie te zien was.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat die twee deden was inderdaad echt onsportief, dat soort dingen mogen ze allebei hard bestraffen van me.
quote:The FIA investigation, which took place during the course of the race, threw up no suggestion that Hamilton had braked nor lifted off entirely.
Furthermore, analysis of how Hamilton had behaved in the first safety car restart, and the one after the incident, showed that the British driver had behaved exactly the same at that point of the track as he prepared to get back up to racing speed.
Dat is die dus wel. Hij is verplicht een rondje langs de pers te doen na de race.quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat Vettel deed ja, Hamilton deed niet anders dan de SC ervoor en erna, aldus de FIA. Hij heeft niet geremd, wat ook in de herhaling op de telemetrie te zien was.
[..]
Schijnbaar is de regel niet heel belangrijk, als het maar met een 25k boete afgedaan wordt.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat is die dus wel. Hij is verplicht een rondje langs de pers te doen na de race.
En als het team hem de instructie heeft gegeven dat niet te doen, dan is het team inderdaad onprofessioneel. Als Max daarvoor zelf gekomen heeft, dan is hij onprofessioneel.
Het gaat ook helemaal niet om een interview zelf, ik denk dat we zelf wel kunnen raden wat hij zou zeggen. Maar die regels moeten wel gewoon gerespecteerd worden.
Van mij had ie per direct een zwarte vlag mogen krijgen. Onbegrijpelijk ook dat ze het op dangerous driving gooide en niet op onsportief gedrag en de sport in diskrediet brengen. Daar kunnen zwaardere straffen voor gegeven worden en imo was het gepaster geweest om hem daarop te straffen en niet op gevaarlijk rijgedrag.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou dat nog een staartje krijgen denk je?
Dat beeld gaf een andere indruk omdat het vanuit de wagen van Vettel gefilmd werd. Dan lijkt het alsof Hamilton op de rem trapt maar het was gewoon de late reactie van Vettel waardoor hij er zo snel bovenop zat. Zeg maar een vertekend beeld.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
I stand corrected.
Kwam live anders over, zal komen door die gekke actie van Vettel.
Zou dat nog een staartje krijgen denk je?
Ik vind het, net zoals de FIA, ook totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Schijnbaar is de regel niet heel belangrijk, als het maar met een 25k boete afgedaan wordt.
Als de fia het echt belangrijk vind, hadden ze wel strafpunten uitgedeeld.
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem. Als dat onbedoeld gebeurd is het lullig en zou ik een 10 sec straf ok vinden, dit was bewust. Onacceptabel gedrag en als het geen WDC kandidaat was geweest dan werd hij zonder twijfel veel zwaarder gestraft.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:38 schreef Geralt het volgende:
En ook onder die regel hadden ze hem 10 seconden aan zn broek kunnen geven.
Met een F1 auto met 50km/u zijwaarts tegen een ander aantikken is niet gevaarlijk en is niet een andere coureur in gevaar brengen. Onsportief is dat wel. Vandaar ook dat ik vind dat ze Vettel op grond van die andere regel hadden moeten straffen
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beïnvloeden, vreemde zaak.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van mij had ie per direct een zwarte vlag mogen krijgen. Onbegrijpelijk ook dat ze het op dangerous driving gooide en niet op onsportief gedrag en de sport in diskrediet brengen. Daar kunnen zwaardere straffen voor gegeven worden en imo was het gepaster geweest om hem daarop te straffen en niet op gevaarlijk rijgedrag.
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat beeld gaf een andere indruk omdat het vanuit de wagen van Vettel gefilmd werd. Dan lijkt het alsof Hamilton op de rem trapt maar het was gewoon de late reactie van Vettel waardoor hij er zo snel bovenop zat. Zeg maar een vertekend beeld.
Ik denk dat als Hamilton zou zijn uitgevallen door een gebroken ophanging oid, Vettel waarschijnlijk wel de zwarte vlag had gekregen. Dat is wel het kromme.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem. Als dat onbedoeld gebeurd is het lullig en zou ik een 10 sec straf ok vinden, dit was bewust. Onacceptabel gedrag en als het geen WDC kandidaat was geweest dan werd hij zonder twijfel veel zwaarder gestraft.
Vettel zou wat mij betreft geschorst moeten worden, of op zijn minst uit de uitslag worden geschrapt.
Dat is dus niet gevaarlijk. Dat is met opzet mogelijk de race van een tegenstander doelbewust verzieken. En dus had dat bestraft moeten worden volgens die regel van onsportief gedrag en sport in diskrediet brengen en niet volgens de regel van gevaarlijk rijgedrag of een andere coureur in gevaar brengen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk is dat wel gevaarlijk, misschien niet voor de auto maar als Hamilton zich te pleuris schrok en daardoor de muur raakte was het einde wedstrijd geweest voor hem.
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beïnvloeden, vreemde zaak.
http://www.auto-motor-und(...)n-2017-12192091.html
Elk tikkie tegen de muur kan al gevaarlijk zijn, Wehrlein raakte ook heel zachtjes een andere auto en vervolgens de muur in Monaco en stond toch op zijn zijkant.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is dus niet gevaarlijk. Dat is met opzet mogelijk de race van een tegenstander doelbewust verzieken. En dus had dat bestraft moeten worden volgens die regel van onsportief gedrag en sport in diskrediet brengen en niet volgens de regel van gevaarlijk rijgedrag of een andere coureur in gevaar brengen.
Die FIA heeft aangegeven dat hij niet geremd heeft of volledig zijn gas heeft losgelaten. Ik denk dat daarbij vooral dat laatste het geval is geweest. En dat Vettel dat verkeerd heeft ingeschat.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
Compleet andere situatie imo. Als Lewis hierdoor in de muur was gekomen dan was op zn hoogst een ophanging afgebroken. Met die snelheden was deze actie nooit gevaarlijk voor Lewis.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elk tikkie tegen de muur kan al gevaarlijk zijn, Wehrlein raakte ook heel zachtjes een andere auto en vervolgens de muur in Monaco en stond toch op zijn zijkant.
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 26 juni 2017 10:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die FIA heeft aangegeven dat hij niet geremd heeft of volledig zijn gas heeft losgelaten. Ik denk dat daarbij vooral dat laatste het geval is geweest. En dat Vettel dat verkeerd heeft ingeschat.
is ook helemaal fout, ik snap sowieso niet waarom dit iedere keer andere mensen moeten zijn, wijs gewoon voor een heel seizoen 3 gerespecteerde mensen aanquote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegen
Oh daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar vind die regel belachelijk, dus ik kan me er verder niet druk om maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:42 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik vind het, net zoals de FIA, ook totaal niet belangrijk.Gewoon boete accepteren en verdergaan.
Maar afhankelijk van wat er echt gebeurd is, is Red Bull of Max wel fout geweest. Dat mag ook gewoon gezegd worden, in plaats van het allemaal goed te praten.
Vind het wel vergelijkbaar. Als de banden elkaar fout raakten had Lewis zo gelanceerd kunnen worden.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Compleet andere situatie imo. Als Lewis hierdoor in de muur was gekomen dan was op zn hoogst een ophanging afgebroken. Met die snelheden was deze actie nooit gevaarlijk voor Lewis.
Inderdaad ja, Hamilton had makkelijk schade kunnen oplopen waardoor hij uit zou vallen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl ze juist door dit niet te doen competitievervalsing plegen
De data is gecheckt door de FIA en er is niet geremd maar ook geen significante actie met het gaspedaal. 'maintained a consistent speed'quote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als een F1 auto van het gas gaat remmen ze op topsnelheid harder dan je met een straatauto kunt remmen als je vol in de ankers gaat. Bij 50 km/h zal dit niet zo hard zijn, maar Hamilton haalt zijn voet van het gas waardoor de auto snel vaart mindert. Gewoon een foute inschatting van Vettel, maar wmb een raceongeluk want Hamilton weet ook wel wat het risico is als je dit zo doet.
Jammer dat dat hier niet staat:quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
in auto motor und sport zeggen ze dat de stewards dat wel overwogen hebben maar het niet gedaan hebben om niet het kampioenschap te beïnvloeden, vreemde zaak.
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsingquote:Op maandag 26 juni 2017 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inderdaad ja, Hamilton had makkelijk schade kunnen oplopen waardoor hij uit zou vallen.
We hebben dit seizoen al zoveel schade gezien bij lage snelheden, dat toch duidelijk moet zijn dat dit soort acties niet moeten kunnen.
En Kvyat had een nieuwe werkgever kunnen gaan zoeken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
schade of geen schade opzettelijk op iemand inrijden doe je gewoon niet, voor de vedettes gelden blijkbaar andere regels want eerlijk gezegd denk ik dat als een Alonso of Hamilton dit gedaan zou hebben ze ook een stop and go hadden gekregen maar pak em beet Wehrlein of Magnussen gewoon een zwarte vlag met nog een paar races schorsing
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:59 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En Kvyat had een nieuwe werkgever kunnen gaan zoeken.
Mag hopen dat dat dan openbare telefoonnummers zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De data is gecheckt door de FIA en er is niet geremd maar ook geen significante actie met het gaspedaal. 'maintained a consistent speed'
[ link | afbeelding ]
Toch vermoed ik dat ze het anders bekeken zouden hebben als het de laatste wedstrijd was geweest.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet boeiend verder, zijn perslui van alle gadingen die F1 verslaan. Dit is de FIA media communicatie whatsapp group waar journalisten uitleg kunnen vragen over persberichten.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat dan openbare telefoonnummers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |