Mijn gedachtegang kan haast niet normalerquote:Op zondag 25 juni 2017 00:48 schreef Remqo het volgende:
Willoow heeft sws een aparte gedachtegang, dat siert haar
godse smerigquote:Op zondag 25 juni 2017 00:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens als ik op de snelweg rij dat ik denk, nu heb ik honger. En dan stop ik bij de pomp en haal ik zo`n klef broodje kaas![]()
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:48 schreef Remqo het volgende:
Willoow heeft sws een aparte gedachtegang, dat siert haar
Hee FA!quote:Op zondag 25 juni 2017 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
godse smerig
Pak dan een gehaktstaaf of zo
Ik hou me altijd perfect aan de regels. Nog nooit een boete gehad. Rij nooit sneller dan toegestane snelheid.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al gedaan, maar werd toen ineens een paar keer gesnapt achter elkaar. We spelen het spelletje rustig mee
Wat ben jij eigenlijk voor een bestuurder willoow?
Vast.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou me altijd perfect aan de regels. Nog nooit een boete gehad. Rij nooit sneller dan toegestane snelheid.
Ik zie een lief giechelend meisje voor me die graag met messen speelt en het liefst dood en verderf zaait, maar uiteindelijk is het fantasiequote:Op zondag 25 juni 2017 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn gedachtegang kan haast niet normaler
alles is ramzig daarquote:Op zondag 25 juni 2017 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
godse smerig
Pak dan een gehaktstaaf of zo
Ik persoonlijk zie juist iemand die nadenkt voor me en tot eigen conclusies en zienswijzen komt.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een lief giechelend meisje voor me die graag met messen speelt en het liefst dood en verderf zaait, maar uiteindelijk is het fantasie
Jaquote:
Oh jawel, denk wel dat het ook kloptquote:Op zondag 25 juni 2017 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zie juist iemand die nadenkt voor me en tot eigen conclusies en zienswijzen komt.
Dat doe ik nu ook hoor. Ben ook braaf.quote:
Tootje!quote:Op zondag 25 juni 2017 00:56 schreef Toto69 het volgende:
Gehaktstaafdat noem je een frikandel klapdebiel
nee lamme strandbal er zijn ook gehaktstavenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:56 schreef Toto69 het volgende:
Gehaktstaafdat noem je een frikandel klapdebiel
De gehaktstaaf bij de Texaco waar ik vaak tank is nog best te doen, maar dat ligt ook niet aan de snelweg.quote:
Gehaktstaven zijn wat meer gekruid dan een frikandelquote:Op zondag 25 juni 2017 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee lamme strandbal er zijn ook gehaktstaven
Je geeft aan iedereen je Facebook maar als ik vraag wanneer we gaan chillen vraag je opeens wie ik ben?quote:
Eens even kijken waar we jou kunnen plaatsen.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Je geeft aan iedereen je Facebook maar als ik vraag wanneer we gaan chillen vraag je opeens wie ik ben?
Wacht....wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Bob na zijn brandstichting in Delta uberhaupt nog gesignaleerd hier?
Vorige week was ie er toch nog?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Bob na zijn brandstichting in Delta uberhaupt nog gesignaleerd hier?
Laatst lag je nog in een zee vol roze dolfijnen.quote:
Booooooh zo, Fogel had wel zijn best gedaan jaquote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst lag je nog in een zee vol roze dolfijnen.
Dat was de shit zeg
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh wow, hoor je ook niet vaak. Vind dolfijnen wel een beetje eng tbh.
Dit meen je niet?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)sychiatrisch-Centrum
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is ditquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.
Hork is een bijzondere man.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is dit
Ah, had hij dat geregeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Booooooh zo, Fogel had wel zijn best gedaan ja
Wist je niet dat ik met dolfijnen werkte bij het Dolfinarium?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is dit
Oh dat was hij vast niet.......quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja of het bob was weet ik niet
AMA!quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Zo tering wat een drama hier. Blij dat ik op mijn kamer zit.
Vraag maar raak hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens even kijken waar we jou kunnen plaatsen.
Yes, besteld vanuit China, ik keek echt raar toen ik dat pakketje kreegquote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, had hij dat geregeld.
de pics waren wel epic
je moet ze altijd tegen de klok in hun spuitgat beroerenquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.
Nee, je verteld mij nooit watquote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik met dolfijnen werkte bij het Dolfinarium?
[..]
Oh dat was hij vast niet.......
.....
...
.verdomme, als dit Bob is.
Oh jee nog meer blauw!quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Zo tering wat een drama hier. Blij dat ik op mijn kamer zit.
Dit klopt, deze man weet.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet ze altijd tegen de klok in hun spuitgat beroeren
Ga ik het eerst eens zelf proberen. Normaliter kon ik kloontjes zo een naam geven, maar bij jou heb ik even geen flauw idee.quote:
Ja ga ik zeker doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh jee nog meer blauw!
Hoi Ama, kom chillen met ons
Bob was hier vorige week nog.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef LompeHork het volgende:
Oh was trouwens niet Bob, hij post nog steeds vrolijk door op Facebook.
omg geefquote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Tijd om zo weer Arizona watermeloen te drinken
Ga je naakt op Fok! zittenquote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen.
Even omkleden/uitkleden, jointje rollen, drinken pakken.
broek uit, broek uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen.
Even omkleden/uitkleden, jointje rollen, drinken pakken.
Goed genoegquote:
de stoppen zloegen zeker bij jem door zdquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex is weer eens dronken en heeft de stoppen in de kelder kapot geslagen.
Geloof ik meteen, anders zou zwemmen met dolfijnen niet zo populair zijn maar heb die angst voor bijna alle dieren. Zelfs cavia's, geen grapquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ja kun je wel zeggen. Ik was ergens aan het eten, kom net terug. Vet donker, pc uit. Hele drama gemist.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de stoppen zloegen zeker bij jem door zd
Trouwens Willoow, Lompe is mijn broeder van een andere moeder. Van pijproken tot fantasy tot jong trouwen. Alles is zo'n beetje hetzelfde. Tot het punt dat je je vader bijna kritische vragen zou gaan stellen.quote:
Duw een bierflesje in z'n holquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh jij ook al?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens Willoow, Lompe is mijn broeder van een andere moeder. Van pijproken tot fantasy tot jong trouwen. Alles is zo'n beetje hetzelfde. Tot het punt dat je je vader bijna kritische vragen zou gaan stellen.
quote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
GoT-fan?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens Willoow, Lompe is mijn broeder van een andere moeder. Van pijproken tot fantasy tot jong trouwen. Alles is zo'n beetje hetzelfde. Tot het punt dat je je vader bijna kritische vragen zou gaan stellen.
Klinkt als een leuke kerelquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Je zou zijn vader kunnen zijnquote:Op zondag 25 juni 2017 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet leuk worden als onze hoofdbewoner morgen wakker is.quote:
leuk wonenquote:Op zondag 25 juni 2017 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kun je wel zeggen. Ik was ergens aan het eten, kom net terug. Vet donker, pc uit. Hele drama gemist.
Ik heb geleerd dat ik beter realistisch kan zijnquote:
Ik hoor net dat mensen hem zat zijn als huisgenoot dus gaat leuk worden.quote:
Oh ik heb er weinig last van. Naja niet meer dan andere huisgenoten dat ook hebben hehehehe.quote:
Dm gestuurdquote:Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dat vroeg ik gisteren ook al maar dat schijnt te betekenen dat je zelf niet hetero bent.
Ja en Frank dus. Andere moeder telt nietquote:Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef Remqo het volgende:
Hork is dan ook de enige die mij met broeder aan mag spreken
Willen ze een nieuwe?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mensen hem zat zijn als huisgenoot dus gaat leuk worden.
ehquote:Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Pc moest uit omdat hij al hele avond met volume zat te kloten, met super dure speakers. Dus daarom boos enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |