ik heb geen rinbewijsquote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie trouwens ook als je op de snelweg rijdt en je ziet dat stuk gras langs de zijkant dat je dan denkt hier kan ik mooi galopperen?
Nee dat heb ik alleen als ik in een woestijn benquote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie trouwens ook als je op de snelweg rijdt en je ziet dat stuk gras langs de zijkant dat je dan denkt hier kan ik mooi galopperen?
Nee, ik heb wel eens als ik op de snelweg rij dat ik denk, nu heb ik honger. En dan stop ik bij de pomp en haal ik zo`n klef broodje kaasquote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Ja ja, dat is waar inderdaad. Jij bent van de cijfertjesafdeling.quote:
soms, soms doe ik dan ook mijn mustanggeest uit lijf laten en meegalopperen en veel springenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Ja altijd. Ook als ik niet op de snelweg zit trouwens.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Ik heb twee maanden geleden of zo een aangetekende brief van het OM ontvangen, getekend door zo'n verkeersofficier van justitie. Was 4 keer in twee maanden tijd de klos voor net onder de 50 te hard. Ik mag niet zoveel meer op de weg, anders moet ik naar zo'n cursus. Sindsdien ben ik braafquote:Op zondag 25 juni 2017 00:35 schreef Willoow het volgende:
Oh zo jaquote:
Nou, Frank, ik word vaak genoeg beticht van onvolwassen gedrag.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja ja, dat is waar inderdaad. Jij bent van de cijfertjesafdeling.
Maar toch, ik krijg een beetje het idee wat je bedoelt. Een oude ziel in een jong lichaam, jij behoort tot die categorie.
Mooi hèquote:Op zondag 25 juni 2017 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja altijd. Ook als ik niet op de snelweg zit trouwens.
Dan steek je er iig wat van opquote:Op zondag 25 juni 2017 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden of zo een aangetekende brief van het OM ontvangen, getekend door zo'n verkeersofficier van justitie. Was 4 keer in twee maanden tijd de klos voor net onder de 50 te hard. Ik mag niet zoveel meer op de weg, anders moet ik naar zo'n cursus. Sindsdien ben ik braaf
Prachtig, dan bedenk ik mij hoe ik zou galopperen door dat mooie groene gras, terwijl ik de sprietjes door mijn tenen voel dartelenquote:
ben net ook McDonald's geweestquote:Op zondag 25 juni 2017 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prachtig, dan bedenk ik mij hoe ik zou galopperen door dat mooie groene gras, terwijl ik de sprietjes door mijn tenen voel dartelen
En dan zit ik in de realiteit in een vieze stinkende dieselbak een beetje onderuitgezakt m'n McDonalds maaltijd weg te werken wat door moet gaan voor lunch terwijl ik al boerend en met m'n knieën sturend een shaggie draai voor de volgende afrit.
quote:Op zondag 25 juni 2017 00:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik over de snelweg rijd dan laat ik soms wel de Italiaan in mij los en zet ik hem op de vluchtstrook om rustig van mijn spaghetti te genieten
Jah, dan moet je naar zo'n horkie of zo. Vind horkie een geweldige gozer, maar heb al ruim 40 jaar mijn rijbewijs dus niemand hoeft me te vertellen hoe je moet rijden.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan steek je er iig wat van opdoel bereikt van hun.
Blijkbaar denken zij er anders overquote:Op zondag 25 juni 2017 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jah, dan moet je naar zo'n horkie of zo. Vind horkie een geweldige gozer, maar heb al ruim 40 jaar mijn rijbewijs dus niemand hoeft me te vertellen hoe je moet rijden.
Ik rijd wel rustiger. Met moeite, want ik irriteer me mateloos aan mensen die netjes 100 rijden of inhalende vrachtwagens.
Als ze me dadelijk zijn vergeten gaan we natuurlijk gewoon weer harder rijden op de rijksweg.
Je hebt toch een stuurquote:Op zondag 25 juni 2017 00:43 schreef Remqo het volgende:
Zijn er ook paarden die mij niet onder een boom met stekeltakken begeleiden?
Want dan zou ik het wel weer eens aandurven
Maar hoe bestuur je zo'n apparaat?quote:
Ik maak mijn fantasieën vaak tot een alternatieve realiteitquote:Op zondag 25 juni 2017 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prachtig, dan bedenk ik mij hoe ik zou galopperen door dat mooie groene gras, terwijl ik de sprietjes door mijn tenen voel dartelen
En dan zit ik in de realiteit in een vieze stinkende dieselbak een beetje onderuitgezakt m'n McDonalds maaltijd weg te werken wat door moet gaan voor lunch terwijl ik al boerend en met m'n knieën sturend een shaggie draai voor de volgende afrit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |