Jaaaaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het een stralende dag is, dan trek ik m'n hawaiian shirt aan
Braddo wordt wijs en oudquote:Op zondag 25 juni 2017 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echt ook.
Die maat van mij vroeg nog of we ff een sprintje konden trekken op die parkeerplaats, maar dat heb ik afgeslagen
Jij hebt trouwens buitengewoon verstandige kijkwijzen voor je leeftijd. Ik snap waarom je oud bent. Lichamelijk niet, maar geestelijk zeer zeker.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar daar mag ik niet aankomen van mezelf voor onzinnige dingen
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe een sprintje te trekken hoor, maar niet daar.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Braddo wordt wijs en oud![]()
Die Twingo heb jij weg gedaan geloof ik he?
Ah, een Polo. Mooie luxe wagens hoor, Volkswagens. Zelfs al zijn ze een generatie ouder.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe een sprintje te trekken hoor, maar niet daar.
En yes, ging van een Twingo naar een 316i (Bleek echt een hok te zijn en heeft een vriendschap beëindigd) Toen werd ik weer verstandig en ging ik voor een Polo.
En zit nu te denken om als de Polo er mee ophoud een bollenbak te kopen met automaatHet ultieme comfortgenot.
een xantiaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe een sprintje te trekken hoor, maar niet daar.
En yes, ging van een Twingo naar een 316i (Bleek echt een hok te zijn en heeft een vriendschap beëindigd) Toen werd ik weer verstandig en ging ik voor een Polo.
En zit nu te denken om als de Polo er mee ophoud een bollenbak te kopen met automaatHet ultieme comfortgenot.
Let gewoon op de cijfersquote:Op zondag 25 juni 2017 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens buitengewoon verstandige kijkwijzen voor je leeftijd. Ik snap waarom je oud bent. Lichamelijk niet, maar geestelijk zeer zeker.
Ik wel, srs srs.quote:
Kom je op het vale paard om iedereen uit te moorden?quote:
Nou luxe is een groot woord, ik heb niets op een verstelbaar stuur na.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, een Polo. Mooie luxe wagens hoor, Volkswagens. Zelfs al zijn ze een generatie ouder.
Maar Twingo is en blijft natuurlijk braddie, dat begrijp je.
Tis echt niet zo dat ik iedere dag mensen vermoord ofzo hoor :squote:Op zondag 25 juni 2017 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom je op het vale paard om iedereen uit te moorden?
[ afbeelding ]
dolfijnenrukker toch?quote:
soms moet je even een hobby stil leggenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tis echt niet zo dat ik iedere dag mensen vermoord ofzo hoor :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |