Eens even kijken waar we jou kunnen plaatsen.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Je geeft aan iedereen je Facebook maar als ik vraag wanneer we gaan chillen vraag je opeens wie ik ben?
Wacht....wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Bob na zijn brandstichting in Delta uberhaupt nog gesignaleerd hier?
Vorige week was ie er toch nog?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Bob na zijn brandstichting in Delta uberhaupt nog gesignaleerd hier?
Laatst lag je nog in een zee vol roze dolfijnen.quote:
Booooooh zo, Fogel had wel zijn best gedaan jaquote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst lag je nog in een zee vol roze dolfijnen.
Dat was de shit zeg
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh wow, hoor je ook niet vaak. Vind dolfijnen wel een beetje eng tbh.
Dit meen je niet?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)sychiatrisch-Centrum
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is ditquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.
Hork is een bijzondere man.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is dit
Ah, had hij dat geregeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Booooooh zo, Fogel had wel zijn best gedaan ja
Wist je niet dat ik met dolfijnen werkte bij het Dolfinarium?quote:Op zondag 25 juni 2017 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer jij dolfijnen autorijden? Wat is dit
Oh dat was hij vast niet.......quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja of het bob was weet ik niet
AMA!quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Zo tering wat een drama hier. Blij dat ik op mijn kamer zit.
Vraag maar raak hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens even kijken waar we jou kunnen plaatsen.
Yes, besteld vanuit China, ik keek echt raar toen ik dat pakketje kreegquote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, had hij dat geregeld.
de pics waren wel epic
je moet ze altijd tegen de klok in hun spuitgat beroerenquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.
Nee, je verteld mij nooit watquote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik met dolfijnen werkte bij het Dolfinarium?
[..]
Oh dat was hij vast niet.......
.....
...
.verdomme, als dit Bob is.
Oh jee nog meer blauw!quote:Op zondag 25 juni 2017 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Zo tering wat een drama hier. Blij dat ik op mijn kamer zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |