Dit klopt, deze man weet.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet ze altijd tegen de klok in hun spuitgat beroeren
Ga ik het eerst eens zelf proberen. Normaliter kon ik kloontjes zo een naam geven, maar bij jou heb ik even geen flauw idee.quote:
Ja ga ik zeker doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh jee nog meer blauw!
Hoi Ama, kom chillen met ons
Bob was hier vorige week nog.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef LompeHork het volgende:
Oh was trouwens niet Bob, hij post nog steeds vrolijk door op Facebook.
omg geefquote:Op zondag 25 juni 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Tijd om zo weer Arizona watermeloen te drinken
Ga je naakt op Fok! zittenquote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen.
Even omkleden/uitkleden, jointje rollen, drinken pakken.
broek uit, broek uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen.
Even omkleden/uitkleden, jointje rollen, drinken pakken.
Goed genoegquote:
de stoppen zloegen zeker bij jem door zdquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex is weer eens dronken en heeft de stoppen in de kelder kapot geslagen.
Geloof ik meteen, anders zou zwemmen met dolfijnen niet zo populair zijn maar heb die angst voor bijna alle dieren. Zelfs cavia's, geen grapquote:Op zondag 25 juni 2017 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet eng hoor, ik werk bij het Dolfinarium in Harderwijk. Het zijn hartstikke lieve beesten, maar je moet even doorhebben hoe je met ze om moet gaan.
wtfquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ja kun je wel zeggen. Ik was ergens aan het eten, kom net terug. Vet donker, pc uit. Hele drama gemist.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de stoppen zloegen zeker bij jem door zd
Trouwens Willoow, Lompe is mijn broeder van een andere moeder. Van pijproken tot fantasy tot jong trouwen. Alles is zo'n beetje hetzelfde. Tot het punt dat je je vader bijna kritische vragen zou gaan stellen.quote:
Duw een bierflesje in z'n holquote:Op zondag 25 juni 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |