Alleen te paard, overnachten met een tentje en zo. 's Avonds als het donker is loop ik hier geregeld een stukje door het bos, maar nooit meerdere dagen achter elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:44 schreef zeer het volgende:
[..]
bedankt voor de mentale ondersteuning
heb jij wel eens meerdaagse wandelingen gemaakt?
quote:
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen te paard, overnachten met een tentje en zo. 's Avonds als het donker is loop ik hier geregeld een stukje door het bos, maar nooit meerdere dagen achter elkaar.
Hoezo? Ben je een meerdaagse wandeling van plan?
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend is
Doe de Inca-trailquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend is
En dan door een bos of zo? Tentje mee, vuurtje stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Horkie!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)
En halal e quinn is er ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef Okurr het volgende:
zware irritaties als mensen op snap vragen ''welk liedje is dat'''
stfu
Jij komt ons ook vergezellen zo op de zaterdag?quote:
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)
Goed dat je er weer bij bent, vrouwelijke Gandalf van de make up.quote:
Bedank je buren maar namens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:41 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel ik er zelf graag meer zeggenschap over zou willen hebben, beslissen mijn buren voor mij
Ja zoiets maar heb wel al door dat beetje hiking gear op die manier wel echt gelijk super duur is. Op vakantie altijd wel dag wandelingen van 15-20 km maar dan heb je gewoon kleren mee voor 20-25 graden en voor de rest alleen drinken en eten voor die dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan door een bos of zo? Tentje mee, vuurtje stoken.
Even kort, heb een drukke dag achter de rug met werk en een kringverjaardag (quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt ons ook vergezellen zo op de zaterdag?
Zweden is sowieso mooi, maar dat is inderdaad wel ambitieus, binnen Nederland zou je Gelderland eens kunnen checken, maar "dagen" kun je hier in Nederland vaak niet besteden. Als je naar het buitenland kijkt is de West Highland Way in Schotland een leuke starter, je zou dan ook kunnen overwegen om gewoon 2-a-3 dagen te gaan, om te zien of het bevalt (er zijn vrijwel overal uitvalswegen naar "de bewoonde wereld").quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keersws heb ik niet een maand over eigenlijk, misschien keer beginnen in Nederland of zo
is 4 dagen, maar door berglandschap en op grote hoogte, onderweg wat ruines bekijken en er zijn wat gammele Indiana Jones bruggetjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:51 schreef zeer het volgende:
[..]
da's gelijk een ziljoen kilometers toch?
Hoi Braadsleemeneerquote:
Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Zweden is sowieso mooi, maar dat is inderdaad wel ambitieus, binnen Nederland zou je Gelderland eens kunnen checken, maar "dagen" kun je hier in Nederland vaak niet besteden. Als je naar het buitenland kijkt is de West Highland Way in Schotland een leuke starter, je zou dan ook kunnen overwegen om gewoon 2-a-3 dagen te gaan, om te zien of het bevalt (er zijn vrijwel overal uitvalswegen naar "de bewoonde wereld").
wil jouw heuvel wel beklimmen voor zonsopgang iykwimquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ga gwn mount Batur beklimmen voor zonsopgang en de rest van de week chillen in een hot spring op Bali
Ja, precies. Het lijkt me wel buitengewoon zwaar hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja zoiets maar heb wel al door dat beetje hiking gear op die manier wel echt gelijk super duur is. Op vakantie altijd wel dag wandelingen van 15-20 km maar dan heb je gewoon kleren mee voor 20-25 graden en voor de rest alleen drinken en eten voor die dag.
zwaar is goed, massa is krachtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, precies. Het lijkt me wel buitengewoon zwaar hoor.
Je kan ook het Pieterpad overwegenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!
Wil ook wel een week in jouw hot spring liggenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jouw heuvel wel beklimmen voor zonsopgang iykwim
Waren er wel blokjes kaas en plakjes leverworst? En iemand met een kutbaan die er zogenaamd heel interessante verhalen over kan vertellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even kort, heb een drukke dag achter de rug met werk en een kringverjaardag ()
pas maar op mijn geiser spuit meters hoog ehehehequote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil ook wel een week in jouw hot spring liggen
Kun je ook doen, maar hostels/hotels pakken is wel ้cht anders dan met een tentje zitten en lekker fikkie stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!
Dat niet eens, wel chipsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waren er wel blokjes kaas en plakjes leverworst? En iemand met een kutbaan die er zogenaamd heel interessante verhalen over kan vertellen?
Ja zag die paalcampings idd maar lijkt me echt verschrikkelijk om "out in nature" te zijn en dan met andere kut Hollanders om je heen te doen alsofquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je ook doen, maar hostels/hotels pakken is wel ้cht anders dan met een tentje zitten en lekker fikkie stoken.In Brabant kun je op sommige plekken nog gratis kamperen (paalkamperen, google even), misschien is het leuk om daar eerst eens te gaan lopen en te kamperen op die plekken met een goedkoop tentje.
(koepeltentje is al genoeg)
kijk de field reports van selangquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keersws heb ik niet een maand over eigenlijk, misschien keer beginnen in Nederland of zo
ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk de field reports van selang
Echt prachtig
Ah, een zij dit keer. Ik heb medelijden met je horkiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat niet eens, wel chips(wat ik toch niet eet, ik eet serieus liever kaas en leverworst). En uiteraard ontbrak die persoon niet, heb er wel om moeten gniffelen, duidelijk 0 plezier in haar baan
Mooi om mee te beginnen toch?quote:
Valt mee hoor, een paar jaar terug ben ik met Stefanhaan, Rocknijntje, Patje en m'n vrouw ook naar zo'n paalkampeerplek geweest. Zat toen alleen een gast een stuk verderop in de bosjes met z'n tentje een beetje raar te doen maar verder zal je daar geen families tegenkomen ofzoquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja zag die paalcampings idd maar lijkt me echt verschrikkelijk om "out in nature" te zijn en dan met andere kut Hollanders om je heen te doen alsof![]()
Misschien is money wise een licht tentje kopen eigenlijk ook wel goedkoper dan hotels/hostels.
Ik weet nog dat je met een deegroller er van langs kreeg omdat je te veel wijntjes op had tijdens een kringverjaardagquote:Op zondag 25 juni 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, een zij dit keer. Ik heb medelijden met je horkie
Ik persoonlijk blijf altijd liever thuis, maar zo heel soms word je weleens meegesleept door moeder de vrouw dingen. Beetje 'sociaal' doen en zo.
Ouwe man? Beetje oppassen met ouwe man, anders trek ik dadelijk je bovenlip over je voorhoofd he.quote:
Dima kom je uit damsco?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk de field reports van selang
Echt prachtig
Nah, degene die jarig was mocht ik wel, dus dat maakt alles beter wel (ook nog even een whiky'tje kunnen nippen), was wel weer awkward dat we de rest van de visite niet kende, maarja.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, een zij dit keer. Ik heb medelijden met je horkie
Ik persoonlijk blijf altijd liever thuis, maar zo heel soms word je weleens meegesleept door moeder de vrouw dingen. Beetje 'sociaal' doen en zo.
Kom we gaan naar Alaskaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja zag die paalcampings idd maar lijkt me echt verschrikkelijk om "out in nature" te zijn en dan met andere kut Hollanders om je heen te doen alsof![]()
Misschien is money wise een licht tentje kopen eigenlijk ook wel goedkoper dan hotels/hostels.
hm zo veel mogelijkhedenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee hoor, een paar jaar terug ben ik met Stefanhaan, Rocknijntje, Patje en m'n vrouw ook naar zo'n paalkampeerplek geweest. Zat toen alleen een gast een stuk verderop in de bosjes met z'n tentje een beetje raar te doen maar verder zal je daar geen families tegenkomen ofzoserieus ้้n van de leukere kampeer ervaringen in Nederland
Een mooie whisky maakt een hoop goed. Van welke heb je kunnen genieten?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, degene die jarig was mocht ik wel, dus dat maakt alles beter wel (ook nog even een whiky'tje kunnen nippen), was wel weer awkward dat we de rest van de visite niet kende, maarja.![]()
SOWquote:Op zondag 25 juni 2017 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouwe man? Beetje oppassen met ouwe man, anders trek ik dadelijk je bovenlip over je voorhoofd he.
Hehe, hoe issie ermee jongen?
SeLangquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het over hebt
Om te proberen kan ik je paalkamperen iig aanraden, lekker dicht bij huis ook, vergeleken met de alternatieven.quote:
Wat?quote:
Pas je wel op met welke besjes je eet?quote:
thnxquote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SeLang
Ff op reisverslagen klikken
Op mobiel doet ie niet
Remqo, weet jij hoe marshmallows smaken als je ze bakt in tosti apparaat?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je met een deegroller er van langs kreeg omdat je te veel wijntjes op had tijdens een kringverjaardag
Jij mag dat zeggen hoor braddoquote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
SOW
Gaat wel goed, vandaag een (hele kleinschalige) Meet gehad met 1 FOK!ker iemand van Autoweek en een vriend. Was tof.
Hoe is het met u?
Highland Park, 12 jaar. (lekker mild en middelmatig dusquote:Op zondag 25 juni 2017 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een mooie whisky maakt een hoop goed. Van welke heb je kunnen genieten?
Willoow!quote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Remqo, weet jij hoe marshmallows smaken als je ze bakt in tosti apparaat?
Toch maar eens investeren in een tentje/slaapmat/slaapzak dan. Ben een houtvergassertje aan het maken van conservenblikkenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef LompeHork het volgende:
Om te proberen kan ik je paalkamperen iig aanraden, lekker dicht bij huis ook, vergeleken met de alternatieven.
film is afgelopen (via Path้ thuis). Allied.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Om te proberen kan ik je paalkamperen iig aanraden, lekker dicht bij huis ook, vergeleken met de alternatieven.
[..]
Wat?
Geen idee, ik gooi nooit marshmallows in een tosti-ijzerquote:Op zondag 25 juni 2017 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Remqo, weet jij hoe marshmallows smaken als je ze bakt in tosti apparaat?
Hoi snoepiequote:
Die is lekker ja. Een tip trouwens, je moet hem als ontdekkende Aberlour aanraden. Die van 10. Niet duur en o zo lekker.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Highland Park, 12 jaar. (lekker mild en middelmatig dus) Het joch is nog ontdekkende, hij heeft meteen een lijstje meegekregen
Heb ook nooit wat aan jouquote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee, ik gooi nooit marshmallows in een tosti-ijzer
Kijk, dat zijn de goede berichten.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij mag dat zeggen hoor braddo.
Wij mogen niet klagen. We zijn gaan eten en nu ben ik hier. Ik ben volkomen voldaan.
Gezellig dat je ook op de zaterdag nog even mee komt doen. Altijd mooi.quote:
Sowieso geen slechte investeringquote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Toch maar eens investeren in een tentje/slaapmat/slaapzak dan. Ben een houtvergassertje aan het maken van conservenblikken.
Ik voel me nutteloos en ellendig, bedankt hequote:
Met boter kan toch welquote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Remqo het volgende:
Denk wel dat die marshmallows ontzettend blijven plakken in het apparaat overigens
Ik laat Remqo zich anders al ellendig voelenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook op de zaterdag nog even mee komt doen. Altijd mooi.
Gewoon proberenquote:
Ah die is ook goed ja. Ik had hem als Speysides al Glenfiddich (duh) en Dalwhinnie meegegeven, die laatste komt in de buurt van Aberlour (zelfde prijsklasse ook).quote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is lekker ja. Een tip trouwens, je moet hem als ontdekkende Aberlour aanraden. Die van 10. Niet duur en o zo lekker.
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de goede berichten.
Wat heeft u gegeten Franko?
Zo, dat klinkt primaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.
Wie zijn er wel gegaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:07 schreef Braddie het volgende:
Vond het jammer dat Dima niet kwam trouwens, srs.
Maar goed, had ik kunnen weten, trolls gonna troll.
Hihahahhahequote:
Wat was het toetjequote:Op zondag 25 juni 2017 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.
Idem hier, kon twee nieuwe leerlingen naar binnen harken of naar de meet...tsjaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wie zijn er wel gegaan?
Wilde wel maar had geen tijd.
Why not bothquote:Op zondag 25 juni 2017 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hier, kon twee nieuwe leerlingen naar binnen harken of naar de meet...tsjamoeilijke keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |