Die is lekker ja. Een tip trouwens, je moet hem als ontdekkende Aberlour aanraden. Die van 10. Niet duur en o zo lekker.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Highland Park, 12 jaar. (lekker mild en middelmatig dus) Het joch is nog ontdekkende, hij heeft meteen een lijstje meegekregen
Heb ook nooit wat aan jouquote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee, ik gooi nooit marshmallows in een tosti-ijzer
Kijk, dat zijn de goede berichten.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij mag dat zeggen hoor braddo.
Wij mogen niet klagen. We zijn gaan eten en nu ben ik hier. Ik ben volkomen voldaan.
Gezellig dat je ook op de zaterdag nog even mee komt doen. Altijd mooi.quote:
Sowieso geen slechte investeringquote:Op zondag 25 juni 2017 00:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Toch maar eens investeren in een tentje/slaapmat/slaapzak dan. Ben een houtvergassertje aan het maken van conservenblikken.
Ik voel me nutteloos en ellendig, bedankt hequote:
Met boter kan toch welquote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Remqo het volgende:
Denk wel dat die marshmallows ontzettend blijven plakken in het apparaat overigens
Ik laat Remqo zich anders al ellendig voelenquote:Op zondag 25 juni 2017 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook op de zaterdag nog even mee komt doen. Altijd mooi.
Gewoon proberenquote:
Ah die is ook goed ja. Ik had hem als Speysides al Glenfiddich (duh) en Dalwhinnie meegegeven, die laatste komt in de buurt van Aberlour (zelfde prijsklasse ook).quote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is lekker ja. Een tip trouwens, je moet hem als ontdekkende Aberlour aanraden. Die van 10. Niet duur en o zo lekker.
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de goede berichten.
Wat heeft u gegeten Franko?
Zo, dat klinkt primaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.
Wie zijn er wel gegaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:07 schreef Braddie het volgende:
Vond het jammer dat Dima niet kwam trouwens, srs.
Maar goed, had ik kunnen weten, trolls gonna troll.
Hihahahhahequote:
Wat was het toetjequote:Op zondag 25 juni 2017 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een Oosterschelde kreeft met asperges. En een witte wijn waar ik de naam van ben vergeten, maar heel lekker was.
Idem hier, kon twee nieuwe leerlingen naar binnen harken of naar de meet...tsjaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wie zijn er wel gegaan?
Wilde wel maar had geen tijd.
Why not bothquote:Op zondag 25 juni 2017 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hier, kon twee nieuwe leerlingen naar binnen harken of naar de meet...tsjamoeilijke keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |