Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:53 schreef LompeHork het volgende:
Zweden is sowieso mooi, maar dat is inderdaad wel ambitieus, binnen Nederland zou je Gelderland eens kunnen checken, maar "dagen" kun je hier in Nederland vaak niet besteden. Als je naar het buitenland kijkt is de West Highland Way in Schotland een leuke starter, je zou dan ook kunnen overwegen om gewoon 2-a-3 dagen te gaan, om te zien of het bevalt (er zijn vrijwel overal uitvalswegen naar "de bewoonde wereld").
wil jouw heuvel wel beklimmen voor zonsopgang iykwimquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ga gwn mount Batur beklimmen voor zonsopgang en de rest van de week chillen in een hot spring op Bali
Ja, precies. Het lijkt me wel buitengewoon zwaar hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja zoiets maar heb wel al door dat beetje hiking gear op die manier wel echt gelijk super duur is. Op vakantie altijd wel dag wandelingen van 15-20 km maar dan heb je gewoon kleren mee voor 20-25 graden en voor de rest alleen drinken en eten voor die dag.
zwaar is goed, massa is krachtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, precies. Het lijkt me wel buitengewoon zwaar hoor.
Je kan ook het Pieterpad overwegenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!
Wil ook wel een week in jouw hot spring liggenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jouw heuvel wel beklimmen voor zonsopgang iykwim
Waren er wel blokjes kaas en plakjes leverworst? En iemand met een kutbaan die er zogenaamd heel interessante verhalen over kan vertellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even kort, heb een drukke dag achter de rug met werk en een kringverjaardag ()
pas maar op mijn geiser spuit meters hoog ehehehequote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wil ook wel een week in jouw hot spring liggen
Kun je ook doen, maar hostels/hotels pakken is wel écht anders dan met een tentje zitten en lekker fikkie stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb in Gelderland idd ook wel veel gelopen maar dacht misschien wel relaxed om zo'n LAW route te doen of zo die idd door Gelderland/Overijssel loopt en dan hotels/hostels oid want dan hoef ik niet gelijk allemaal camping gear aan te schaffen en als het niet leuk is pak ik de trein naar huis. Maar zal WHW eens checken!
Dat niet eens, wel chipsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waren er wel blokjes kaas en plakjes leverworst? En iemand met een kutbaan die er zogenaamd heel interessante verhalen over kan vertellen?
Ja zag die paalcampings idd maar lijkt me echt verschrikkelijk om "out in nature" te zijn en dan met andere kut Hollanders om je heen te doen alsofquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je ook doen, maar hostels/hotels pakken is wel écht anders dan met een tentje zitten en lekker fikkie stoken.In Brabant kun je op sommige plekken nog gratis kamperen (paalkamperen, google even), misschien is het leuk om daar eerst eens te gaan lopen en te kamperen op die plekken met een goedkoop tentje.
(koepeltentje is al genoeg)
kijk de field reports van selangquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keersws heb ik niet een maand over eigenlijk, misschien keer beginnen in Nederland of zo
ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk de field reports van selang
Echt prachtig
Ah, een zij dit keer. Ik heb medelijden met je horkiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat niet eens, wel chips(wat ik toch niet eet, ik eet serieus liever kaas en leverworst). En uiteraard ontbrak die persoon niet, heb er wel om moeten gniffelen, duidelijk 0 plezier in haar baan
Mooi om mee te beginnen toch?quote:
Valt mee hoor, een paar jaar terug ben ik met Stefanhaan, Rocknijntje, Patje en m'n vrouw ook naar zo'n paalkampeerplek geweest. Zat toen alleen een gast een stuk verderop in de bosjes met z'n tentje een beetje raar te doen maar verder zal je daar geen families tegenkomen ofzoquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja zag die paalcampings idd maar lijkt me echt verschrikkelijk om "out in nature" te zijn en dan met andere kut Hollanders om je heen te doen alsof![]()
Misschien is money wise een licht tentje kopen eigenlijk ook wel goedkoper dan hotels/hostels.
Ik weet nog dat je met een deegroller er van langs kreeg omdat je te veel wijntjes op had tijdens een kringverjaardagquote:Op zondag 25 juni 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, een zij dit keer. Ik heb medelijden met je horkie
Ik persoonlijk blijf altijd liever thuis, maar zo heel soms word je weleens meegesleept door moeder de vrouw dingen. Beetje 'sociaal' doen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |