Alleen te paard, overnachten met een tentje en zo. 's Avonds als het donker is loop ik hier geregeld een stukje door het bos, maar nooit meerdere dagen achter elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:44 schreef zeer het volgende:
[..]
bedankt voor de mentale ondersteuning
heb jij wel eens meerdaagse wandelingen gemaakt?
quote:
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen te paard, overnachten met een tentje en zo. 's Avonds als het donker is loop ik hier geregeld een stukje door het bos, maar nooit meerdere dagen achter elkaar.
Hoezo? Ben je een meerdaagse wandeling van plan?
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend is
Doe de Inca-trailquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ben beetje aan het ori๋nteren, is iets wat me al langer erg boeit maar er is echt zo super veel informatie dat e.e.a. nogal overweldigend is
En dan door een bos of zo? Tentje mee, vuurtje stoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Horkie!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)
En halal e quinn is er ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef Okurr het volgende:
zware irritaties als mensen op snap vragen ''welk liedje is dat'''
stfu
Jij komt ons ook vergezellen zo op de zaterdag?quote:
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je ook waar je wil gaan lopen? (ervaringsdeskundige hier)
Goed dat je er weer bij bent, vrouwelijke Gandalf van de make up.quote:
Bedank je buren maar namens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:41 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel ik er zelf graag meer zeggenschap over zou willen hebben, beslissen mijn buren voor mij
Ja zoiets maar heb wel al door dat beetje hiking gear op die manier wel echt gelijk super duur is. Op vakantie altijd wel dag wandelingen van 15-20 km maar dan heb je gewoon kleren mee voor 20-25 graden en voor de rest alleen drinken en eten voor die dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan door een bos of zo? Tentje mee, vuurtje stoken.
Even kort, heb een drukke dag achter de rug met werk en een kringverjaardag (quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt ons ook vergezellen zo op de zaterdag?
Zweden is sowieso mooi, maar dat is inderdaad wel ambitieus, binnen Nederland zou je Gelderland eens kunnen checken, maar "dagen" kun je hier in Nederland vaak niet besteden. Als je naar het buitenland kijkt is de West Highland Way in Schotland een leuke starter, je zou dan ook kunnen overwegen om gewoon 2-a-3 dagen te gaan, om te zien of het bevalt (er zijn vrijwel overal uitvalswegen naar "de bewoonde wereld").quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee niet echt, zag vandaag docu over Kungsleden wat echt super mooi is daar maar denk dat dat een beetje te ambitieus is voor een eerste keersws heb ik niet een maand over eigenlijk, misschien keer beginnen in Nederland of zo
is 4 dagen, maar door berglandschap en op grote hoogte, onderweg wat ruines bekijken en er zijn wat gammele Indiana Jones bruggetjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:51 schreef zeer het volgende:
[..]
da's gelijk een ziljoen kilometers toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |