Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:25 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja weet wel dat ie onzeker is maar wat is de reden dat ie dat is.
heb net 1,5 uur in bad gelegen ben 1 grote rimpelquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:25 schreef Oberkullie het volgende:
Heb dima nooit gezien maar zeer is knapper
Weet niet hoe zeer er uit ziet, moet het slechts doen met de roddelsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:25 schreef Oberkullie het volgende:
Heb dima nooit gezien maar zeer is knapper
Waar was ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:26 schreef zeer het volgende:
[..]
heb net 1,5 uur in bad gelegen ben 1 grote rimpel
Zeer is echt 9/10quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet niet hoe zeer er uit ziet, moet het slechts doen met de roddels
Dat heb ik me laten vertellenquote:
als zich meer dan drie vrouwen bevinden op een kruispunt wat ik wil oversteken is er 85% kans op een ongelukquote:
Remmiequote:
Zeer!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als zich meer dan drie vrouwen bevinden op een kruispunt wat ik wil oversteken is er 85% kans op een ongeluk
dat komt omdat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als zich meer dan drie vrouwen bevinden op een kruispunt wat ik wil oversteken is er 85% kans op een ongeluk
Ome Frankquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
RemmieOnze Zuid-Amerikaanse wereldreiziger die altijd jong blijft.
[..]
Zeer!Kom je ook gezellig mee nachtbraken?
hoewel ik er zelf graag meer zeggenschap over zou willen hebben, beslissen mijn buren voor mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zeer!Kom je ook gezellig mee nachtbraken?
Mis de galliėrs tegenwoordig wel in KLB hoor.quote:
Dan tekenen voor zo lang als dat het gaat. Zit ook een element van spanning in, zie het als een telefoonbatterij die nog 5% heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:41 schreef zeer het volgende:
[..]
hoewel ik er zelf graag meer zeggenschap over zou willen hebben, beslissen mijn buren voor mij
M'n paintdagen zijn een beetje over, hoewel ik laatst nog een portret heb gemaakt van iemand van hier en eentje voor een collega die jubileum had.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mis de galliėrs tegenwoordig wel in KLB hoor.
bedankt voor de mentale ondersteuningquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan tekenen voor zo lang als dat het gaat. Zit ook een element van spanning in, zie het als een telefoonbatterij die nog 5% heeft.
Ja, weet ik. KLB is er ook niet meer echt naar natuurlijk. Maar toch. Vooral de subtiele grapjes waren heerlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n paintdagen zijn een beetje over, hoewel ik laatst nog een portret heb gemaakt van iemand van hier en eentje voor een collega die jubileum had.
Saoedische roots?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat komt omdat vrouwen niet kunnen rijden
hoezo de zon is toch onderquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vraag zo neefje of ie thuis is
Zegt ie nee wat kom je doen
Ff gebak afleveren zeg ik
Zegt ie
Oke ga dan door naar club ruis
Wat een hypocrip kanker'muslim' is et ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |