Podium is gewoon mogelijk, verschil met de Ferrari's is niet groot in Q, dus in race zou de RBR misschien nog wel sneller kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit morgen wel weer een mooie vijfde plek in als de auto het volhoudt.
Dat is een beetje onzin is mijn ogen. Ondanks de resultaten heeft Nederland de laatste twee decennia nooit meer zo'n goed NL elftal gehad als in '98 / '00.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat over 10 jaar zien heeft Max niet aan onze verwachtingen voldaan
Bij Honda zijn ze gewoon blij dat Alonso vertrekt. Wat een burn toch weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:41 schreef ondeugend het volgende:twitter:f1writers twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 17:39:14 Alonso on Ricciardo: "I think in RB they thought I was going to pit, but that's my normal speed" https://t.co/zABkJD20Xuvia @NicoleNinaF1 reageer retweet
Ik hoop dat je geen gelijk krijgt, maar ik zet er geen geld op.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:33 schreef Nober het volgende:
Saaie race, Hamilton wint. Je verwacht het niet.
Triest en toch best grappige comment eigenlijk.. man ik hoop dat Honda snel een goede pace vindt, de spec 3 motor ziet er kwa vermogen een /heel/ stuk beter uit, tis jammer dat de spec 3 motor wat rev-limiter probleempjes heeft en dat er maar 1 van was dit weekend.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:41 schreef ondeugend het volgende:twitter:f1writers twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 17:39:14 Alonso on Ricciardo: "I think in RB they thought I was going to pit, but that's my normal speed" https://t.co/zABkJD20Xuvia @NicoleNinaF1 reageer retweet
Qua snelheid zitten de RBR's op 5 en 6, maar wat hectiek in de top 4 is zeker niet ondenkbaar dus een podium is zeker realistisch.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Podium is gewoon mogelijk, verschil met de Ferrari's is niet groot in Q, dus in race zou de RBR misschien nog wel sneller kunnen zijn.
Vettel 1 en dan de FI's 2 en 3 zou me best goed uitkomen eigenlijk. Met wehrlein net in de puntenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua snelheid zitten de RBR's op 5 en 6, maar wat hectiek in de top 4 is zeker niet ondenkbaar dus een podium is zeker realistisch.
Zou ook weer eens goed zijn voor mijn manager als Max een podium pakt
quote:Helmut Marko: "Fout Max Verstappen zorgde voor technisch probleem in Q3"
Na de kwalificatie voor de Grand Prix van Azerbeidzjan baalde Red Bull-coureur Max Verstappen behoorlijk. De jonge Nederlander kende een lastige laatste vrije training en viel in de slotfase stil met een hydraulisch probleem. In de kwalificatie was Verstappen goed op dreef en stond hij met nog drie minuten te gaan in Q3 op een derde plaats.
In de laatste seconden werd Verstappen terugverwezen naar plek vijf, achter de coureurs van Mercedes en Ferrari. Verstappen liet na afloop weten dat er een probleem was met de synchronisatie van de versnellingen en dat de Nederlander cruciale tijdswinst heeft gekost. Volgens Helmut Marko ging Verstappen zelf echter in de fout, waardoor de versnellingsbak in de veilige modus sprong.
De woorden van Marko zijn opgetekend door het Duitse Motorsport Total: "Natuurlijk is het jammer dat Max Verstappen zijn derde plek niet vast kon houden in de slotfase van de kwalificatie. Het probleem met de versnellingsbak trad op doordat hij te hard over de kerbstones reed in de zevende bocht. Dat zorgde ervoor dat de versnellingsbak in de veilige modus sprong en dat kostte Verstappen de tijd die hij nodig had om zijn derde positie te verdedigen."
Qua snelheid op de longruns is er nauwelijks onderscheid tussen Mercedes, Ferrari en Red Bull.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua snelheid zitten de RBR's op 5 en 6, maar wat hectiek in de top 4 is zeker niet ondenkbaar dus een podium is zeker realistisch.
Zou ook weer eens goed zijn voor mijn manager als Max een podium pakt
http://www.motorsport-tot(...)rachte-17062417.htmlquote:Doch während er der Technik die Schuld gibt, sieht Red Bulls Motorsportkonsulent Helmut Marko diesmal einen Zusammenhang mit dem Fahrstil seines Schützlings. "Bis zur Kurve 7 hat eigentlich alles gut funktioniert, aber dort hat Max leider den Randstein zu hart erwischt", verrät der Österreicher gegenüber 'Sky'. "Dann ist das Getriebe in den Sicherheitsmodus gegangen, er hatte kein Quickshift mehr. Hinten hinaus hat er alles verloren. Also vom Speed her war zumindest Platz drei drin."
ik zie het zo. Hij mist de apex in bocht 7. Verliest drie tiende, kun je zien op stuur. Dan knalt hij in bocht 8 hard over de curb.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:19 schreef Geralt het volgende:
Omdat we het eerder erover hadden dat een F1 coureur een auto niet kapot kan rijden door op de limiet te rijden. Ik ben het hier, afgaand op de beelden van bocht 7 die we hebben, niet eens met Dr Marko.
Hoe kan van die platte kerb een versnellingsbak ineens in safe mode schieten en hoe is dat de fout van de coureur!?
Elke coureur zonder uitzondering nam die bocht net zo wijd elk ronde. Ik geloof er niets van dat dit van te voren een kerb is die aangemerkt zou zijn als potentieel gevaarlijk voor je versnellingsbak.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
Het kan gebeuren maar zou het geen fout van de coureur noemen als dit van te voren nog niet bekend was.
wat een fucking bs verhaal, ik zie het niet hoor en zelfs al zou hij te hard over die "nep" kerbs zijn gereden... wtfquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:16 schreef Geralt het volgende:
Fout Max Verstappen zorgde voor technisch probleem in Q3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |