En daarom tetteren ze er in bocht 1 ook niet samen vanaf. Bottas heeft niet de ballen en het contract wat ik al eerder zei om te denken de dood of de gladiolen; ik laat hem staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
bottas kan hamilton amper bijhouden daarom is de sfeer ook zo 'goed' in dat team
Bottas krijgt dik betaald om punten bij de concurrentie weg te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
bottas kan hamilton amper bijhouden daarom is de sfeer ook zo 'goed' in dat team
precies, dus eerst maar eens wereldkampioen worden en dan pas praten of iemand beter is of niet. Max of Bottas hebben nog helemaal niks.quote:
Fixed, geen dank.quote:
Zo dusquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel ronden gaat de auto van Max het morgen volhouden?
Met alle problemen is dat niet onlogsich.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Bookies geven max een kans van 25% om uit te vallen. Dat is best veel...
Niet Max, de wagenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel ronden gaat Max het morgen volhouden?
15quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel ronden gaat Max het morgen volhouden?
Jep, helaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met alle problemen is dat niet onlogsich.
Of hij wacht totdat Hamilton er klaar mee is en dan maar hopen dat hij nog een contract heeft en Mercedes nog steeds het dominante team is.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:27 schreef Syntix het volgende:
Bottas rijdt gewoon op 95% om iig dat contract te laten verlengen en geen problemen te veroorzaken. Volgend seizoen gaat hij vlammen natuurlijk
Tweede worden achter Hamilton is op zich ook nog helemaal zo gek nog niet, bij Williams kon hij daar alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij wacht totdat Hamilton er klaar mee is en dan maar hopen dat hij nog een contract heeft en Mercedes nog steeds het dominante team is.
Bottas had al moeite genoeg om Massa te verslaan.quote:
Bottas versloeg Massa makkelijk elke keer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas had al moeite genoeg om Massa te verslaan.
Ric kan zo veel willen, maar kan me weinig briljante inhaalacties van hem herinneren dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Ric wil snel naar voren morgen. Ben benieuwd hoe lang hij achter FI blijft
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:32 schreef Syntix het volgende:
maxje daarentegen heeft elke keer weer moeite met Ricciardo
Oma? (Ik kijk geen Ziggo)?.quote:
Kijk de resultaten nog maar een keer na. Het was regelmatig andersom.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bottas versloeg Massa makkelijk elke keer.
maxje daarentegen heeft elke keer weer moeite met Ricciardo
Ricciardo heeft morgen nog een hele weg te gaan, lijkt me niet makkelijk op dit circuit, bovendien gaat zo'n fout je in je kleren zitten. Ik denk dat Ricciardo niet zo goed in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Ric wil snel naar voren morgen. Ben benieuwd hoe lang hij achter FI blijft
Persdame/oma van Strollquote:
Om te mogen starten in de racequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
40 plekken straf, waarom kwalificeer je dan nog
een veredelde training denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
40 plekken straf, waarom kwalificeer je dan nog
point taken. maar goed, ze hadden net zo goed 1 tijd neer kunnen zetten en dan maar weer pit in gaanquote:
Ricciardo is een prima coureur maar moet het dit seizoen toch vooral van hebben dat er iets met Max mankeert.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ricciardo heeft morgen nog een hele weg te gaan, lijkt me niet makkelijk op dit circuit, bovendien gaat zo'n fout je in je kleren zitten. Ik denk dat Ricciardo niet zo goed in zijn vel zit.
Dat was ook het plan volgens Sky. Kennelijk van mening veranderd en gebruikt voor meer tracktime.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
point taken. maar goed, ze hadden net zo goed 1 tijd neer kunnen zetten en dan maar weer pit in gaan
Er vliegen bij Red Bull momenteel veel demonen rond met pech, schade en crashes. Gelukkig gebeurt het nu en niet in een kampioensjaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ricciardo is een prima coureur maar moet het dit seizoen toch vooral van hebben dat er iets met Max mankeert.
Precies. De laatste races vooral is in nagenoeg elke sessie Max de snellere van de 2, zowel in de FP's als de Q en ook in de race. En eigenlijk het hele jaar als is Max in nagenoeg elke practice en Q1 en Q2 de snellere. Alleen in het begin van het jaar had Ricciardo dan ineens in Q3 een superrondje terwijl Max heel het weekend al sneller was.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kijk de resultaten nog maar een keer na. Het was regelmatig andersom.
(Un)lucky for some.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er vliegen bij Red Bull momenteel veel demonen rond met pech, schade en crashes. Gelukkig gebeurt het nu en niet in een kampioensjaar.
Dat sowieso. Op de korte termijn is de overstap naar Mercedes ook een hele goede geweest voor Bottas. Qua geld ook wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tweede worden achter Hamilton is op zich ook nog helemaal zo gek nog niet, bij Williams kon hij daar alleen maar van dromen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omstreeks 1997 kon de FOM prima live-timing en graphics verzorgen, nu twintig jaar later krijgen ze het niet meer voor elkaar.
Ja best triest eigenlijk dat hij (en wij) moeten hopen dat de motor/auto heel blijftquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, drama.. Hou mijn hart vasjt voor morgen
Dat verzorgt de FOM niet maar Tagheuer toch of wie dan ook de tijdwaarneming doet tegenwoordig is dat wel Tagheuer eigenlijk ik zou het zo 123 niet wetenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omstreeks 1997 kon de FOM prima live-timing en graphics verzorgen, nu twintig jaar later krijgen ze het niet meer voor elkaar.
Een typisch gevalletje van op de juiste tijd in de juiste positie zitten. Bottas had op dat moment echt een engeltje op zijn schouders, omdat er geen andere fatsoenlijke coureur beschikbaar was.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso. Op de korte termijn is de overstap naar Mercedes ook een hele goede geweest voor Bottas. Qua geld ook wel.
ik denk maar zo; eens moet het een keer goed gaan met beide auto's.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja best triest eigenlijk dat hij (en wij) moeten hopen dat de motor/auto heel blijftmaar goed, zit morgen weer om 14:00 klaar
Dat wel en Williams zal er ook goed aan hebben gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een typisch gevalletje van op de juiste tijd in de juiste positie zitten. Bottas had op dat moment echt een engeltje op zijn schouders, omdat er geen andere fatsoenlijke coureur beschikbaar was.
En dan krijgt hij "gratis" podia. Qua punten staat hij er een stuk beter voor dan Max. Over 10 jaar ziet men die punten en niet het indrukwekkende rijden van Max of zijn pech. Of de stan in Q-duels. Zo slecht vergaat het hem dus niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ricciardo is een prima coureur maar moet het dit seizoen toch vooral van hebben dat er iets met Max mankeert.
ROS is zo WK geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er klopte ook deze sessie weer het nodige niet. Vettel oa. die twee keer geklassificeerd werd in de top 10 en bij het vallen van de vlag zag je namen wel verspringen in de klassificatie, maar zonder tijden.quote:
TagHeuer verzorgt de tijdswaarneming, en daar is ook niks mis mee (dat zou tot een groot schandaal leiden).quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat verzorgt de FOM niet maar Tagheuer toch of wie dan ook de tijdwaarneming doet tegenwoordig is dat wel Tagheuer eigenlijk ik zou het zo 123 niet weten!
Dat ligt toch echt aan jou en jou alleen. Misschien omdat je geen officiele timing gebruikt...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er klopte ook deze sessie weer het nodige niet. Vettel oa. die twee keer geklassificeerd werd in de top 10 en bij het vallen van de vlag zag je namen wel verspringen in de klassificatie, maar zonder tijden.
Dat speelt al het hele seizoen intussen.
[..]
TagHeuer verzorgt de tijdswaarneming, en daar is ook niks mis mee (dat zou tot een groot schandaal leiden).
De fout zit 'm in de visuele weergave die al het hele seizoen glitchy is.
15:00 uur lijkt me handigerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja best triest eigenlijk dat hij (en wij) moeten hopen dat de motor/auto heel blijftmaar goed, zit morgen weer om 14:00 klaar
Hopelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik denk maar zo; eens moet het een keer goed gaan met beide auto's.
Valt dat tonen van de tijden niet ook onder Tagheuer dan? Ik zou eht niet durven zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
TagHeuer verzorgt de tijdswaarneming, en daar is ook niks mis mee (dat zou tot een groot schandaal leiden).
klopt. Het is echt bagger dit jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er klopte ook deze sessie weer het nodige niet. Vettel oa. die twee keer geklassificeerd werd in de top 10 en bij het vallen van de vlag zag je namen wel verspringen in de klassificatie, maar zonder tijden.
[..]
Nope. Gewoon op eigen kracht.quote:
Nee, op beeld was het duidelijk te zien. Kimi die op P4 en op P6 staat vandaag, dat de lijst helemaal niet getoond wordt, voorgaande races de kleuren helemaal verkeerd, verkeerde namen bij de nummers etc etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou en jou alleen. Misschien omdat je geen officiele timing gebruikt...
Nope uitval Lewis NO NO NO. Dacht uit mn hoofd Maleisiequote:
Ah, dat gedoe...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, op beeld was het duidelijk te zien. Kimi die op P4 en op P6 staat vandaag, dat de lijst helemaal niet getoond wordt, voorgaande races de kleuren helemaal verkeerd, verkeerde namen bij de nummers etc etc.
Het visuele stukje tijdwaarneming zoals die links in beeld getoond wordt op de internationale streams deugt al het hele seizoen voor geen sodemieter.
Het heeft zeker wel geholpen dat Lewis meer problemen had dan Britneyquote:
ben je een uur te vroegquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik lijkt mij logisch dat de FOM een software-boer in de hand neemt om de gegevens van TagHeuer te vertalen naar een visuele weergave op het scherm.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Valt dat tonen van de tijden niet ook onder Tagheuer dan? Ik zou eht niet durven zeggen.
Nee hoor. Hij heeft het over tijdens de uitzendig, op beeld. Dat klopt gewoon (wat hij zegt).quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou en jou alleen. Misschien omdat je geen officiele timing gebruikt...
Ik vind wel meer dingen logisch, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo gebeurt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lijkt mij logisch dat de FOM een software-boer in de hand neemt om de gegevens van TagHeuer te vertalen naar een visuele weergave op het scherm.
14:00 voorbeschouwingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
15:00 uur lijkt me handiger
Al kijk ik de voorbeschouwing van Sky al va 13:30 uur
Geholpen vast, maar ROS stond er gewoon. Geen kwestie van puur en alleen geluk voor hem en pech voor HAM.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heeft zeker wel geholpen dat Lewis meer problemen had dan Britney
Het was geen puur geluk, je moet er wel staan om te profiteren, maar het feit blijft wel dat als de uitvallen gelijk waren geweest Hamilton gewoon WK was geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geholpen vast, maar ROS stond er gewoon. Geen kwestie van puur en alleen geluk voor hem en pech voor HAM.
Daar win je geen kampioenschap mee als je de rest vd races bagger was. Meegeholpen: ja, bepalende factor : neequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nope uitval Lewis NO NO NO. Dacht uit mn hoofd Maleisie
we zijn gewoon verwendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat gedoe...
Het moet allemaal mooi en fancy hè... vroegah was het gewoon straight to the point.
Als je zo gaat redeneren dan was ROS al jaren eerder kampioen geweest zonder al zijn pech. Toen had Lewis namelijk al de mazzel en Nico al de pech..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was geen puur geluk, je moet er wel staan om te profiteren, maar het feit blijft wel dat als de uitvallen gelijk waren geweest Hamilton gewoon WK was kampioen
als ze dat over 10 jaar zien heeft Max niet aan onze verwachtingen voldaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan krijgt hij "gratis" podia. Qua punten staat hij er een stuk beter voor dan Max. Over 10 jaar ziet men die punten en niet het indrukwekkende rijden van Max of zijn pech. Of de stan in Q-duels. Zo slecht vergaat het hem dus niet.
Maar RIC wil kampioen worden, en dat lijkt er zo steeds minder in te zitten (wagen niet goed genoeg, teammaat die steeds sneller is). RIC is dus niet blij. Vorig jaar al niet trouwens ("ik ben al bijna 27, moet nu rap mijn kant op vallen"), nu nog minder dus.
Hoezo? Mensen hebben nu eenmaal de neiging naar de punten te kijken ipv een seizoen terug te kijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat over 10 jaar zien heeft Max niet aan onze verwachtingen voldaan
Niet Tag Heuer maar het Nederlandse MYLAPS verzorgt de tijdwaarneming. De tijd dat Tag Heuer dat deed ligt al lang achter ons.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen hebben nu eenmaal de neiging naar de punten te kijken ipv een seizoen terug te kijken.
Hij bedoeld dat als mensen over 10 jaar naar dat soort futiliteiten van 2017 kijken dat Max dan niet inmiddels meervoudig WC is geworden en dus niet aan onze verwachtingen heeft voldaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen hebben nu eenmaal de neiging naar de punten te kijken ipv een seizoen terug te kijken.
Nooit geweten. Interessant stuk om te lezenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet Tag Heuer maar het Nederlandse MYLAPS verzorgt de tijdwaarneming. De tijd dat Tag Heuer dat deed ligt al lang achter ons.
http://timeandtidewatches.com/timing-formula-1/
Ik niet nee, heb anderen dat wel zien doen. En als argument zien gebruiken. Scorebord-geneuzel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]doe jij dat vaak de punten van 10 jaar terug kijken? kampioenen worden onthouden, mooie momenten ook wel maar die punten van nummer 4 en 5 en dat van 10 jaar geleden zijn toch niet belangrijk
Ik bedoelde dat niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat als mensen over 10 jaar naar dat soort futiliteiten van 2017 kijken dat Max dan niet inmiddels meervoudig WC is geworden en dus niet aan onze verwachtingen heeft voldaan
Als Max dan wel meervoudig WC is kijkt niemand daar meer naar.
Tarado welquote:
Nee dat ligt niet aan hem. De weergave van tijden klopt niet. Valt weg. Stonden tijden door elkaar heen achter rijder namen. Het is gewoon niet goed. Misschien eens ogen open doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit morgen wel weer een mooie vijfde plek in als de auto het volhoudt.
Gewoon met de start weer naar P2. VerstappenGod.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
twitter:f1writers twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 17:39:14Alonso on Ricciardo: "I think in RB they thought I was going to pit, but that's my normal speed" https://t.co/zABkJD20Xuvia @NicoleNinaF1 reageer retweet
Die man is goud. Ik gun hem nog een paar jaar in een topauto.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:41 schreef ondeugend het volgende:
twitter:f1writers twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 17:39:14Alonso on Ricciardo: "I think in RB they thought I was going to pit, but that's my normal speed" https://t.co/zABkJD20Xuvia @NicoleNinaF1 reageer retweet
Zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die man is goud. Ik gun hem nog een paar jaar in een topauto.
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die man is goud. Ik gun hem nog een paar jaar in een topauto.
Heeft wellicht nog kans om Raikkonen te pakken denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar vlak die jongens in het roze ook niet uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heeft wellicht nog kans om Raikkonen te pakken denk ik.
en na 11 rondjes de auto weer netjes in de kant parkeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gewoon met de start weer naar P2. VerstappenGod.
Welke mensen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |