Wat is er zo links aan het NRC? Geef eens een voorbeeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
NRC is een links georiënteerde krant. Die laat slechts maar een kant van het verhaal zien. Waardeloos vodje krantpapier die ik nauwelijks serieus kan nemen.
Ik denk echt dat we in Europa bezig zijn om afstand te nemen van dit soort vormen van radicaal-rechts. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat braaksels als 'weg met alle rifapen' en 'er moet een piemel in de kont van linkse hoeren' enige waarde hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, GS heeft altijd al een imago gehad alleen een maandje of wat na de ophef is het het ongewenste kindje van de TMG![]()
Maar dat is vast toeval.
Schattig naïefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we in Europa bezig zijn om afstand te nemen van dit soort vormen van radicaal-rechts.
Welke kleur dan? En waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een kant van het verhaal. Gekleurd. Zeker geen vodje.
Ja, en?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel pech gaat worden. GS heeft meerdere dingen als dit overleeft in de afgelopen 15 jaar.
Dus je gaat je gang maar met lachen, de mening verdwijnt namelijk niet en komt mss nog wel harder terug. Mocht het echt weg gaan.
Dat is wat anders dan hopen dat een vermist kind vermoord wordt of is.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men is goed in het hypen van nare dingen. Dat wil het volk blijkbaar.
Net als volkskrant. Je hebt er helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
NRC is een links georiënteerde krant. Die laat slechts maar een kant van het verhaal zien. Waardeloos vodje krantpapier die ik nauwelijks serieus kan nemen.
Ik zie het niet direct zo. Het wordt zo geschetst. Het NRC kom gewoon men onderbouwde verhalen. Dat is niet een hele grote kop en dan 30 regels. Daarom is het intressant.Of je het er soms mee eens bent of niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke kleur dan? En waaruit blijkt dat?
Dus wat wil je dan doen?quote:
Wat? Waarmee eens? Met feiten? Je leest: 'drie doden bij treinongeluk' en jij denkt dan van niet of zo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het niet direct zo. Het wordt zo geschetst. Het NRC kom gewoon men onderbouwde verhalen. Dat is niet een hele grote kop en dan 30 regels. Daarom is het intressant.Of je het er soms mee eens bent of niet.
Je kunt er wel een groter ding van maken om mensen te trekken. Die doden maakt de Telegraaf echt niets uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Waarmee eens? Met feiten? Je leest: 'drie doden bij treinongeluk' en jij denkt dan van niet of zo?
Als je TMG koopt, weet je wat voor kant van het spectrum het is en wat je kunt verwachten. Tevens getuigt het van dramatisch ondernemersschap om een tak in de etalage te zetten na een kleine ophef binnen een maand.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, GS heeft altijd al een imago gehad alleen een maandje of wat na de ophef is het het ongewenste kindje van de TMG![]()
Maar dat is vast toeval.
Waarom dan juichen als GS weg valt?quote:
Ik kan dat rijtje met haast alle kranten aanvullen. Ik neem de media nauwelijks meer serieus als het om onafhankelijk te brengen nieuws gaat.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:25 schreef DrDentz het volgende:
Verwachten ze de in de toekomst meer papieren Telegraven te gaan verkopen ofzo?
Je bent er zelf bij. Wat neem je wel serieus als het om nieuws gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik kan dat rijtje met haast alle kranten aanvullen. Ik neem de media nauwelijks meer serieus als het om onafhankelijk te brengen nieuws gaat.
Sinds het internet is de concurrentie zo groot geworden dat men alle wegen moet bijstellen om nog te kunnen verkopen.
Het gros leest niet eens meer een krant en de generatie van tegenwoordig kijkt nauwelijks meer televisie.
Dat zijn gegeven feiten die je niet kunt negeren. Natuurlijk heeft dat impact.
Ik ben nog van een generatie die graag opiniestukken leest, maar dat verkoopt toch nauwelijks meer?
Omdat ik het een kutsite vind die alleen een negatieve invloed op de Nederlandse maatschappij heeft.quote:
Zal wel om digitale media gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:25 schreef DrDentz het volgende:
Verwachten ze de in de toekomst meer papieren Telegraven te gaan verkopen ofzo?
Ik vroeg je om voorbeelden van die onwaarhedenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik kan dat rijtje met haast alle kranten aanvullen. Ik neem de media nauwelijks meer serieus als het om onafhankelijk te brengen nieuws gaat.
Sinds het internet is de concurrentie zo groot geworden dat men alle wegen moet bijstellen om nog te kunnen verkopen.
Het gros leest niet eens meer een krant en de generatie van tegenwoordig kijkt nauwelijks meer televisie.
Ik ben nog van een generatie die graag opiniestukken leest, maar dat verkoopt toch nauwelijks meer?
Wat maakt het NRC links?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat is het ook. Men is zelf zeer verbaasd dat het aanslaat denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat ik het een kutsite vind die alleen een negatieve invloed op de Nederlandse maatschappij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |