Anti-fascist zie ik niet echt als een belediging eigenlijk. Ken heel veel mensen die niks hebben met het fascisme.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
11 jaar alweer en ik vermoed dat ik het nooit ga snappen. Iemand een fascist noemen mag niet, behalve als het een anti-fascist is. Je mag niet naar het nazisme verwijzen, behalve als het over mensen gaat die niet extreem rechts zijn. Je mag geen 'extreem rechts' zeggen, behalve in abstracte context. Racisme is oké als het niet opvalt, maar het is absoluut niet de bedoeling dat mensen dat vervolgens gaan benoemen, want dat mag dan weer niet.
Die kranten zijn veelal ideologisch gekleurd waarmee je diens onafhankelijkheid in twijfel kunt trekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wel kranten die journalisten de tijd en de ruimte geven. Daar kan je het dan mee oneens zijn. De Telegraaf is van het plempen van 'nieuws' en het hypen.
Ik bedoel: als antifascisten fascisten genoemd worden, dan is dat prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anti-fascist zie ik niet echt als een belediging eigenlijk. Ken heel veel mensen die niks hebben met het fascisme.
Die 2 dames? Kommopzeg. Wees even realistisch. GS heeft altijd al een imago gehad. En helden? Nadat eerst je artikeltje genegeerd werd, zijn ze zelf overgestapt tot praktijken waar de Volkische Beobachter nog jaloers op zou zijn geweest. Zo bleek door een vraag van roderik velo bij pauw aan 1 van hun, puur vanwege een mening die ze niet zint ipv het vermeende sexisme.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat de winsten gewoon tegenvallen, en is het imago beschadigd door 2 helden van dames.
Laat me dan even een rijtje onbetrouwbaarheden, onwaarheden en subjectiviteit zien van een NRC of het financieel dagblad zien?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er bestaan geen goede of slechte kranten meer, slechts een media die onbetrouwbaar is in zijn berichtgevingen. Feitelijk is de onafhankelijke en betrouwbare journalistiek een stille dood gestorven. Geloof niet wat je leest.
Dat vind ik een bijzonder nare beschuldiging die je op geen enkele wijze kan stavenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:11 schreef Jaroon het volgende:
Als er een kind is verdwenen. De Telegraaf gaat dat helemaal hypen. Het maakt hen niet uit of het kind terug komt. Liever een moord.
Dat is zoals het werkt. Je kan als journalist moeilijk geen mening hebben. De inhoud is soms wel ver te zoeken. Maar ook bij de NRC heb ik wel commentaar. Iets anders is dan hel boos worden. Dat roept GS de af bij bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:10 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die kranten zijn veelal ideologisch gekleurd waarmee je diens onafhankelijkheid in twijfel kunt trekken.
Verder deel ik wel jouw mening over de Telegraaf en vergelijkbare kranten inzake het plempen van nieuws. Het heeft weinig inhoud meer.
Dit. En zoveel effect heeft het nu ook weer niet gehad. Advertenties staan er nog gewoon.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onder druk van die feminazi vertrekken adverteerders die geen slechte naam willen, zodat er minder geld komt voor TMG die z'n geld wel beter denkt te bestedeb. Ja dit is echt een ethische overweging
Iedereen kan zien dat men dat zo doet. Men drijft op 0 nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik een bijzonder nare beschuldiging die je op geen enkele wijze kan staven
Jep. Net zoals die knakkers van TMG recht hebben op een eigen mening. En als die mening is: "Ik wil mijn geld niet steken in een haatblog", hebben alle fans van die haatblog vette pech.quote:
Dat leest ook lekkerder weg dan het bericht dat het wel zal goedkomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:11 schreef Jaroon het volgende:
Als er een kind is verdwenen. De Telegraaf gaat dat helemaal hypen. Het maakt hen niet uit of het kind terug komt. Liever een moord.
Natuurkijk zijn er inkomsten. Die zijn ook nodig want zo'n grote site in de lucht houden is niet gratis en er zijn dus ook best wat kosten.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Knap. Geen subsidie en advertentie inkomsten?
Trump had minder stemmen dan Hillary.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Datzelfde slag heeft in meerderheid de Amerikaanse president gekozen.
Ja, GS heeft altijd al een imago gehad alleen een maandje of wat na de ophef is het het ongewenste kindje van de TMGquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die 2 dames? Kommopzeg. Wees even realistisch. GS heeft altijd al een imago gehad. En helden? Nadat eerst je artikeltje genegeerd werd, zijn ze zelf overgestapt tot praktijken waar de Volkische Beobachter nog jaloers op zou zijn geweest. Zo bleek door een vraag van roderik velo bij pauw aan 1 van hun, puur vanwege een mening die ze niet zint ipv het vermeende sexisme.
Lees maar wat je wil lezen. Blijf maar selectief met je oogkleppen. Dan komt het wel goed met NL.
Brood en spelen idd. En GS gaat daar verder in.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat leest ook lekkerder weg dan het bericht dat het wel zal goedkomen.
Wij lezers zijn de vragers van dit soort brood en spelen.
De kranten bedienen ons nu immers van onze fantasieën en verwachtingen. Hoe slechter en spectaculairder, hoe beter de inkomsten.
Ik denk dat er meer binnenkomt dan jij denkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurkijk zijn er inkomsten. Die zijn ook nodig want zo'n grote site in de lucht houden is niet gratis en er zijn dus ook best wat kosten.
De details van de inkomsten en kosten zijn mij niet bekend, dat zal alleen bij danny en wellicht wat andere A's liggen, maar ik kan je wel vertellen dat de inkomsten bij lange na niet genoeg zijn om de site in de lucht te houden én evenveel personeel als GS heeft te betalen
NRC is een links georiënteerde krant. Die laat slechts maar een kant van het verhaal zien. Waardeloos vodje krantpapier die ik nauwelijks serieus kan nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat me dan even een rijtje onbetrouwbaarheden, onwaarheden en subjectiviteit zien van een NRC of het financieel dagblad zien?
Volgens mij wordt de soep lang zo heet niet gegeten als je nu stelt
Jij stelt dat ze bij een vermist kind liever hebben dat het kind dood teruggevonden wordt dan levend.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat men dat zo doet. Men drijft op 0 nieuws.
Ik vraag me af of het wel pech gaat worden. GS heeft meerdere dingen als dit overleeft in de afgelopen 15 jaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jep. Net zoals die knakkers van TMG recht hebben op een eigen mening. En als die mening is: "Ik wil mijn geld niet steken in een haatblog", hebben alle fans van die haatblog vette pech.
Het is een kant van het verhaal. Gekleurd. Zeker geen vodje.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
NRC is een links georiënteerde krant. Die laat slechts maar een kant van het verhaal zien. Waardeloos vodje krantpapier die ik nauwelijks serieus kan nemen.
Ik wacht op het rijtjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
NRC is een links georiënteerde krant. Die laat slechts maar een kant van het verhaal zien. Waardeloos vodje krantpapier die ik nauwelijks serieus kan nemen.
Men is goed in het hypen van nare dingen. Dat wil het volk blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze bij een vermist kind liever hebben dat het kind dood teruggevonden wordt dan levend.
Dat is een stevige beschuldiging, ik geloof niet dat dat waar is en jij hebt geen enkel bewijs om dat te staven. Waarom beschuldig je mensen dan van zulke hatelijke dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |