abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:58:57 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171909010
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke mening. Gs voegt wel degelijk wat toe, zo blijkt. Vullen een gat waar niemand anders in wil zitten en wat werkt. Regelmatige schandalen komen daar aan het licht, leggen hypocrici bloot, laat zien hoe de hazen werkelijk lopen.. Alleen op een wat rechtsere manier. Wat mij betreft een prima aanvulling op het bageblaat van de rest. Prima dat een ieder die het niet zint daar blijft, maar blijf met je poten van een ander af en ga niet als een nsb'er adverteerder lopen bellen omdat die mening je niet zint.

Nu komt er opeens een hautain mannetje: 'niet mijn mening, ook niet de correcte mening, dus oprotten'.. Mja, als je echt een journalist bent, laat je dat gewoon staan.
Dat hautaine mannetje is ook helemaal geen journalist, maar een bedrijfsleider. en iemand die zich als geenstijl profileert is schadelijk voor je imago en beinvloedt de cijfers door je hele bedrijf heen.

Ook journalistiek is commercieel. Als niemand je mening wil lezen, verkoop je niks en kan je niet bestaan. Als niemand je mening wil lezen omdat iedereen een hekel aan je heeft, heb je het jezelf onmogelijk gemaakt
Laffe huichelaar
pi_171909016
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, ideologie nog wel. :)
Ja, serieus. Maar nogmaals: dat is prima. Ieder zijn overtuigingen.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:59:44 #153
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171909020
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het was toch geenstijl waar enkele ijd geleden zo'n ophef over was om seksisme en de oproep aan iedere adverteerder de handen ervan af te trekken? Met redelijk wat succes, meen ik.

Overigens doe jr of de mening enkel op geenstijl uitgedragen wordt. Dat is natuurlijk niet zo. Of je het nu als platrechts betitelt (thepostonline) of gewoon vindt dat ze alle misstanden aan de kaak stellen en dat dan met een, mijns inziens volslagen mislukte, poging tot humor doen (Lubach), het aanbod is er. Je kan 100 plekken vinden waar je je mening kwijt kan als het niet geenstijl is, ze hebben niet bepaalt een unieke positie in de markt
Blijkbaar hebben ze dus wel een unieke positie, want zelfs na een teringstreek als het bellen van nsb handelsgeblaat, staan er nog gewoon adverteerders op. Ook blijven daar meer lezers komen dan menig krant kan printen.

Welke 100 plekken denk je dan aan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171909033
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ook journalistiek is commercieel. Als niemand je mening wil lezen, verkoop je niks en kan je niet bestaan. Als niemand je mening wil lezen omdat iedereen een hekel aan je heeft, heb je het jezelf onmogelijk gemaakt
Niet iedereen heeft een hekel aan Geen Stijl dus blijft het zich verkopen.
pi_171909038
Hé, mogen nazivergelijkingen hier nou wel of niet?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:00:51 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171909042
quote:

[..]

Dat hautaine mannetje is ook helemaal geen journalist, maar een bedrijfsleider. en iemand die zich als geenstijl profileert is schadelijk voor je imago en beinvloedt de cijfers door je hele bedrijf heen.

Dat is dus juist het probleem, het wordt gelezen. En meer dan menige entiteit uit de dode bomen media.
1947-2016
pi_171909043
quote:

[..]

Het kan wel. Er zijn goede kranten.
pi_171909053
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef Jigzoz het volgende:
De vraag is waar het op uit loopt als je het doet. Weinig zinvol.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:01:45 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171909058
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is dus juist het probleem, het wordt gelezen. En meer dan menige entiteit uit de dode bomen media.
Dan zou het geld maken en ik vermoed dat het dat niet doet. Hoeveel views krijgt een zo'n haatbericht gemiddeld?
Laffe huichelaar
pi_171909069
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is waar het op uit loopt als je het doet. Weinig zinvol.
Nou ja, 'de andere kant' doet dat vrij vaak hier.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:02:37 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171909076
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het kan wel. Er zijn goede kranten.
Klopt. Goede kranten verkopen, slechte kranten verkopen ook. Heeft met meer dan inhoud te maken.

Maar als je de wind eenmaal tegen hent, is het lastig dat weer om te draaien.
Laffe huichelaar
pi_171909080
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan zou het geld maken en ik vermoed dat het dat niet doet. Hoeveel views krijgt een zo'n haatbericht gemiddeld?
Het loopt goed en men heeft volgers. Ik denk dat het bij de top 5 aan fora hoort in Nederland.
pi_171909085
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, serieus. Maar nogmaals: dat is prima. Ieder zijn overtuigingen.
Wat een tegenvaller. Had op zijn minst een zwart uitziend gebrand kaarsje verwacht met een satanistische vloek. :)
pi_171909091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, 'de andere kant' doet dat vrij vaak hier.
Ik ken alleen "nieuws" hier en daar gebeurt dat niet.
pi_171909107
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken alleen "nieuws" hier en daar gebeurt dat niet.
Ctrl F: Kultuurkamer, NSB, fascisten.
pi_171909113
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Klopt. Goede kranten verkopen, slechte kranten verkopen ook. Heeft met meer dan inhoud te maken.

Maar als je de wind eenmaal tegen hent, is het lastig dat weer om te draaien.
Die worden dus ook gelezen. Het is wel angstig dat mensen bepaald zeer gekleurd nieuws klakkeloos volgen.
pi_171909114
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke mening. Gs voegt wel degelijk wat toe, zo blijkt. Vullen een gat waar niemand anders in wil zitten en wat werkt. Regelmatige schandalen komen daar aan het licht, leggen hypocrici bloot, laat zien hoe de hazen werkelijk lopen.. Alleen op een wat rechtsere manier. Wat mij betreft een prima aanvulling op het bageblaat van de rest. Prima dat een ieder die het niet zint daar blijft, maar blijf met je poten van een ander af en ga niet als een nsb'er adverteerder lopen bellen omdat die mening je niet zint.

Nu komt er opeens een hautain mannetje: 'niet mijn mening, ook niet de correcte mening, dus oprotten'.. Mja, als je echt een journalist bent, laat je dat gewoon staan.
Ik denk dat de winsten gewoon tegenvallen, en is het imago beschadigd door 2 helden van dames.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:04:40 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171909117
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef Jigzoz het volgende:
Dat hangt van de context af. Als iemand jou Hitler noent omdat je iets zegt wat hem niet aanstaat mag dat niet en als iemand de jeugdafdeling van een of andere enge sekte met de hitlerjugend vergelijkt mag dat best.

Je bent hier inmiddels lang genoeg om te weten dat het niet zo zwart wit is allemaal
Laffe huichelaar
pi_171909135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ctrl F: Kultuurkamer, NSB, fascisten.
Dat wil ik niet eens weten eigenlijk. Ik denk dat FOK het hier goed doet.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:06:36 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171909172
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het loopt goed en men heeft volgers. Ik denk dat het bij de top 5 aan fora hoort in Nederland.
FOK! is nog altijd het grootste forum, maar wij hebben het ook moeilijk. En dat terwijl wij één betaalde werknemer hebben en de site verser alleen zichzelf moet onderhouden.
Laffe huichelaar
  zaterdag 24 juni 2017 @ 11:06:42 #171
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171909173
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is nou een mooi voorbeeld van een huilreactie van het verongelijkte dramavolk.

Maar het feit is: Er wordt amper aandacht geschonken aan die site. Dus er is geen spervuur van haat. Men haalt de schouders op over GS.
GS is iedere maand wel een keer in het nieuws bij de deugmedia, dus snap je punt niet echt.
Dus snap je punt niet helemaal over 'huilreactie'. Eerder is dit symbolisch om de mening die je niet zint, nog even verder te ridiculiseren, nu je de kans hebt. Eerder een uiting van zwakte en lafheid dus.

Maar die zijn we inmiddels wel gewend geraakt hier vanuit een bepaalde hoek. Dus doe je je ding maar.
1947-2016
pi_171909183
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er bestaan geen goede of slechte kranten meer, slechts een media die onbetrouwbaar is in zijn berichtgevingen. Feitelijk is de onafhankelijke en betrouwbare journalistiek een stille dood gestorven. Geloof niet wat je leest.
pi_171909193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

FOK! is nog altijd het grootste forum, maar wij hebben het ook moeilijk. En dat terwijl wij één betaalde werknemer hebben en de site verser alleen zichzelf moet onderhouden.
Knap. Geen subsidie en advertentie inkomsten?
pi_171909218
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat hangt van de context af. Als iemand jou Hitler noent omdat je iets zegt wat hem niet aanstaat mag dat niet en als iemand de jeugdafdeling van een of andere enge sekte met de hitlerjugend vergelijkt mag dat best.

Je bent hier inmiddels lang genoeg om te weten dat het niet zo zwart wit is allemaal
11 jaar alweer en ik vermoed dat ik het nooit ga snappen. Iemand een fascist noemen mag niet, behalve als het een anti-fascist is. Je mag niet naar het nazisme verwijzen, behalve als het over mensen gaat die niet extreem rechts zijn. Je mag geen 'extreem rechts' zeggen, behalve in abstracte context. Racisme is oké als het niet opvalt, maar het is absoluut niet de bedoeling dat mensen dat vervolgens gaan benoemen, want dat mag dan weer niet.
pi_171909227
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er bestaan geen goede of slechte kranten meer, slechts een media die onbetrouwbaar is in zijn berichtgevingen. Feitelijk is de onafhankelijke en betrouwbare journalistiek een stille dood gestorven. Geloof niet wat je leest.
Wel kranten die journalisten de tijd en de ruimte geven. Daar kan je het dan mee oneens zijn. De Telegraaf is van het plempen van 'nieuws' en het hypen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')