Ohh is dat t, ik kreeg net ook veel te veel terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:31 schreef Wechsel het volgende:
Gym rewards zijn verhoogd! Kreeg net een Snorlax terug met 45 coins en een Vaporeon met 33 coins. Lijkt erop dat het nu 1 coin per 10 minuten is ipv per uur
Ik snapte al niet hoe ik ineens aan 98 coins kwam 😎quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:31 schreef Wechsel het volgende:
Gym rewards zijn verhoogd! Kreeg net een Snorlax terug met 45 coins en een Vaporeon met 33 coins. Lijkt erop dat het nu 1 coin per 10 minuten is ipv per uur
Vanavond ook een gratis raid pass gekregenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:38 schreef minthy het volgende:
@PokemonGoApp: Trainers level 31 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world.
Je krijgt er toch XP voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
1 coin per 10 minuten maakt het iets aantrekkelijker om gyms te slopen, toch wil ik nog een directe bonus voor het slopen van gyms, liefst met dust.
Dat poepbeetje xp vind ik niet zo interessant, dust voor mijn leger des te meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt er toch XP voor?
Maar de maximale beloning is ook naar 50 coins per dag gezet... Niantic wil het dus minder aantrekkelijk maken om actief met gyms bezig te zijn.
https://www.reddit.com/r/(...)j4a8a48f&sh=cc98a7fb
Waar heb je nog dust voor nodig dan? Als je je pokemon te sterk maakt, liggen ze zo uit de gymquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat poepbeetje xp vind ik niet zo interessant, dust voor mijn leger des te meer.
Ik heb nog attackers die ondertussen 10k dust per keer willlen ofzo, ik wil wel goed voorbereid een raid ingaanquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar heb je nog dust voor nodig dan? Als je je pokemon te sterk maakt, liggen ze zo uit de gym.
Dat is wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb nog attackers die ondertussen 10k dust per keer willlen ofzo, ik wil wel goed voorbereid een raid ingaan.
Straks met die TMs...ik heb nog een perfecte dragonite die ik dan de perfecte moves kan gevenquote:
50 coins is wel heel karig. Dat is één Pokemon ruim 8 uur in een gym per dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt er toch XP voor?
Maar de maximale beloning is ook naar 50 coins per dag gezet... Niantic wil het dus minder aantrekkelijk maken om actief met gyms bezig te zijn.
https://www.reddit.com/r/(...)j4a8a48f&sh=cc98a7fb
24u in twee als ik het goed heb. En nog twee keer overdag aangevjuld.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:36 schreef Blobje het volgende:
Ik zit nu al bijna 24 uur in 3 gyms. Dan zit ik nu dus al op het max qua coins. Dat er maar snel 1 terugkomt.
Ja precies. Dus niet echt uitnodigend om er veel moeite in te steken. Gewoon zorgen dat je 3 a 4 gyms hebt, die bij voorkeur binnen een paar uur weer van team wisselen en verder je tijd aan nuttigere dingen bestedenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
50 coins is wel heel karig. Dat is één Pokemon ruim 8 uur in een gym per dag.
Nee, natuurlijk niet. Maar dit maximum zal ook wel snel weer teruggedraaid worden, hoop ik...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:37 schreef Renesite het volgende:
Maar je krijgt over drie dagen niet 300 muntjes omdat je twee dagen ervoor niks hebt gehad zeker? Vet kut.
Ja hier ook. Dat ze maar stoppen met voeren nu. Ik wil coins.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:36 schreef Renesite het volgende:
Hier voert iedereen ook de poké's van anderen. Doe ik ook. Liefde.
Dat is waar, maar als je er in blijft krijg je ook geen coins.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:41 schreef Renesite het volgende:
Maar als ik niet gevoerd word, moet ik weer 50 gevechten doen wanneer ik ergens uitdonder. Ook weer superkut.
Op plekken waar gyms constant van team wisselen is dat wel een hele verbetering.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:46 schreef Blobje het volgende:
Dus 1 coin per 10 minuten, 6 coins per uur. Dus na 8 uur en 20 minuten zit je op 50 coins. Alles wat langer dan 8 uur en 20 minuten in een gym zit doet niets meer voor je. En zit je in meer dan 1 gym, dan nog heb je het maximum van 50 coins en is dus overbodig geplaatst.
Gewoon 20 gyms vasthoudenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:49 schreef Renesite het volgende:
One gym a day is enough for a cookie!
[ afbeelding ]
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 22:32:03Trainers level 28 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. reageer retweet
sweet ! Nu hopen dat ik een raid in de buurt krijg..quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 22:32:03Trainers level 28 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. reageer retweet
Ik hoorde dat raids enkel op gesponsorde gyms komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sweet ! Nu hopen dat ik een raid in de buurt krijg..
Zou wel mooi zijn om daar een alert van te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sweet ! Nu hopen dat ik een raid in de buurt krijg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |