mag tog niet illegaal downloaden tijdens ramadan??quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar volledige spel is gwn gecrackt dusja
weenie maar denk dat allah me andere dingen sws kwalijker zou nemen dus jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
mag tog niet illegaal downloaden tijdens ramadan??
ik zou risico niet nemen broer, nog paar dagen waarom zonden begaan??quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar denk dat allah me andere dingen sws kwalijker zou nemen dus ja
PVV-tokkie? Dergelijke kritiek komt namelijk veelal uit die hoek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De hele nacht vreten en dan dagje vasten is lastig, dat valt wel mee hoor.
die paar dagen extra kunnen er ook nog wel bij na bijna 27 jaar zondaar zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zou risico niet nemen broer, nog paar dagen waarom zonden begaan??
allah (subhana wa ta'ala) is overal
ja jonge da zei ik toch ook alquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
PVV-tokkie? Dergelijke kritiek komt namelijk veelal uit die hoek.
Indien je je had verdiept in vasten, niet alleen in de vorm van Ramazan maar algemeen had je geweten dat je helemaal niet veel naar binnen krijgt na een hele dag vasten.
aight boksquote:
Dus gewoon voorafgaand aan de Ramadan lekker dingen downloaden en gedownloade dingen kijken zodat je een beetje series opspaart op Netflix en dan tijdens de Ramadan alleen Netflix kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Tweede uiteraard.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:58 schreef Fylax het volgende:
omdat Ali geen piet wil aannemen of dat piet niet bij ali wil werken?
allemaal schijn dat ze dingen niet mogenquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dat ze het niet mogen of dat ze zich daar ook aan houdenżquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:46 schreef wise het volgende:
[..]
allemaal schijn dat ze dingen niet mogen
daar aan houdenquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat ze het niet mogen of dat ze zich daar ook aan houdenż
logisch, hij heeft zijn ogen dichtquote:
of je je ogen nu dicht hebt of niet, de zon schijnt nog steedsquote:
Hij is geen Chinees dus racist kan uitgesloten worden. Hij doet enkel een constatering. Dus niet miepen.quote:
Zie post van die baas hierboven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is geen Chinees dus racist kan uitgesloten worden. Hij doet enkel een constatering. Dus niet miepen.
Die van Noel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zie post van die baas hierboven.
Wat een schelen idd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zie post van die baas hierboven.
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.quote:
doe deze dan;quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:10 schreef JamesHustle het volgende:
Prez, je waardeert dit vast wel toch?
Ach, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.
Hè? Nutz? Ouwe pikkenbaas.
Klopt, idd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen, dacht dat jij daar inderdaad stond.
Hou je bek eens, flikkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutz > Noel hoor. En dat zegt heel wat gezien de geschiedenis van mij en Nutz.
Hè? Nutz? Ouwe pikkenbaas.
juist niet, stairway hoor je erg vaak. Free bird nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:17 schreef deadprez het volgende:
free bird is bijna net zo overrated als stairway to heaven man
Vind je Nicki Minaj ook beter dan Bohemian Rhapsody?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:17 schreef deadprez het volgende:
free bird is bijna net zo overrated als stairway to heaven man
Heb ik ook met cachet hoor, doe altijd leuk en aardig en krijg altijd een hoop rotzooi over mij heen van haar. Echt niet leuk, maarja...quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik altijd vriendelijk ben tegen Cachet ben en ze altijd zo de pan uitflipt tegen mij. Jammer maar het is niet anders, toch 2NutZ?
Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vind je Nicki Minaj ook beter dan Bohemian Rhapsody?
Jouw mening is irrelevantquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou, dat is niets ten nadele van Noel, maar ik vind Nutz gewoon beter.
Geen last van, maar cach en ik zijn ook bestiesquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook met cachet hoor, doe altijd leuk en aardig en krijg altijd een hoop rotzooi over mij heen van haar. Echt niet leuk, maarja...
quote:
Waarom vind je dat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken man.
TARDIS. en NutZ liegen hoor. Niks van aantrekken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geen last van, maar cach en ik zijn ook besties
moet David McCallum zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
In welke serie zit deze man en is de sample van het nr gebruiktż
quote:
Serie geen idee, maar 't is sowieso gesampled door Dre.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
In welke serie zit deze man en is de sample van het nr gebruiktż
kan me nie herinneren ooit een nummer van nicki minaj te hebben gehoordquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:20 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vind je Nicki Minaj ook beter dan Bohemian Rhapsody?
Come at me dan met je One Direction en Boef.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:27 schreef xcachet het volgende:
Ik ga spontaan huiswerk maken van deze kut muziek
Cute.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geen last van, maar cach en ik zijn ook besties
Jongens verscheur je shirt alvast.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:30 schreef PeZu het volgende:
Bohemian rhapsody wat een godvergeten tyfus drakennummer is dat ook
Boefquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:30 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come at me dan met je One Direction en Boef.
ncis duckyquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Serie geen idee, maar 't is sowieso gesampled door Dre.
ja nogalquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:30 schreef PeZu het volgende:
Bohemian rhapsody wat een godvergeten tyfus drakennummer is dat ook
voor jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:27 schreef xcachet het volgende:
Ik ga spontaan huiswerk maken van deze kut muziek
zanger van faithlessquote:
hou je bek a zemmelquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Sowieso Nederlandse 'gangster'rap.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek a zemmel
een op een boksen jij gaat naar dokter
Dat soort texten zijn de reden dat Nederhop niet meer serieus te nemen is, die gasten schijten in hun broek bij 't zien van een echte gangster of zoals John Gotti zei:quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek a zemmel
een op een boksen jij gaat naar dokter
quote:
ja ach, je moet het idd niet al te serieus nemen, maar mocrostraatrap is best chill zo nu en dan ;$quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dat soort texten zijn de reden dat Nederhop niet meer serieus te nemen is, die gasten schijten in hun broek bij 't zien van een echte gangster of zoals John Gotti zei:
Everyone is a gangster, till a gangster walks in the room.
Leipe mocro flavour?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach, je moet het idd niet al te serieus nemen, maar mocrostraatrap is best chill zo nu en dan ;$
quote:
wtf is dit!?quote:
leuk hoor ga je de rest van de top-2000 ook postenquote:
wat is dezenquote:
nee je begrijpt het niet dit is ECHTE muziek hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
leuk hoor ga je de rest van de top-2000 ook posten
Staan niet voor niets daarin, niemand weet over een jaar nog wie Leipe is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
leuk hoor ga je de rest van de top-2000 ook posten
Baas.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je begrijpt het niet dit is ECHTE muziek hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |