mag tog niet illegaal downloaden tijdens ramadan??quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar volledige spel is gwn gecrackt dusja
weenie maar denk dat allah me andere dingen sws kwalijker zou nemen dus jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
mag tog niet illegaal downloaden tijdens ramadan??
ik zou risico niet nemen broer, nog paar dagen waarom zonden begaan??quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar denk dat allah me andere dingen sws kwalijker zou nemen dus ja
PVV-tokkie? Dergelijke kritiek komt namelijk veelal uit die hoek.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De hele nacht vreten en dan dagje vasten is lastig, dat valt wel mee hoor.
die paar dagen extra kunnen er ook nog wel bij na bijna 27 jaar zondaar zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zou risico niet nemen broer, nog paar dagen waarom zonden begaan??
allah (subhana wa ta'ala) is overal
ja jonge da zei ik toch ook alquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
PVV-tokkie? Dergelijke kritiek komt namelijk veelal uit die hoek.
Indien je je had verdiept in vasten, niet alleen in de vorm van Ramazan maar algemeen had je geweten dat je helemaal niet veel naar binnen krijgt na een hele dag vasten.
aight boksquote:
Dus gewoon voorafgaand aan de Ramadan lekker dingen downloaden en gedownloade dingen kijken zodat je een beetje series opspaart op Netflix en dan tijdens de Ramadan alleen Netflix kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Tweede uiteraard.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:58 schreef Fylax het volgende:
omdat Ali geen piet wil aannemen of dat piet niet bij ali wil werken?
allemaal schijn dat ze dingen niet mogenquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dat ze het niet mogen of dat ze zich daar ook aan houdenżquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:46 schreef wise het volgende:
[..]
allemaal schijn dat ze dingen niet mogen
daar aan houdenquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat ze het niet mogen of dat ze zich daar ook aan houdenż
logisch, hij heeft zijn ogen dichtquote:
of je je ogen nu dicht hebt of niet, de zon schijnt nog steedsquote:
Hij is geen Chinees dus racist kan uitgesloten worden. Hij doet enkel een constatering. Dus niet miepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |