nou ja, je kunt je druks gwn laten testen hequote:Op woensdag 21 juni 2017 06:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
LSD is ook maar de vraag toch?
Wat zit er op het papiertje?
ach boeie, heb je verplichtingen vandaag?quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:02 schreef Fylax het volgende:
alsof ik drugs genomen heb ofzo
kom niet in slaap
Ach gut, wat nu?quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:02 schreef Fylax het volgende:
alsof ik drugs genomen heb ofzo
kom niet in slaap
Kun je paddo's ook laten testen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, je kunt je druks gwn laten testen he
maar bedoel meer over de stof zelf, lsd is behoorlijk goed van bekend wat het met je doet op korte en lange termijn en zo, 4fa bijvoorbeeld is maar afwachten, al blijkt nu schijnbaar dat het een behoorlijk verhoogd risico op hersenbloedingen veroorzaakt. Nu doen stimulanten dat sowieso wel natuurlijk, maar niet in die mate blijkbaar
ik denk het nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 06:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kun je paddo's ook laten testen?
nopequote:Op woensdag 21 juni 2017 06:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach boeie, heb je verplichtingen vandaag?
is ook wel weer zoquote:
dat duurt voor jou toch nog tot september ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
is ook wel weer zo
maar nu zit je in dit ritme en dan komt er een dag dat je wel verplichtingen hebt en dat sucks
Tijdje in ploegendienst gaan werken, leer je alle tijden kennen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
is ook wel weer zo
maar nu zit je in dit ritme en dan komt er een dag dat je wel verplichtingen hebt en dat sucks
ja maar losse verplichtingen, zoals rijlessen, verjaardag/bruiloft, tandarts, examenuitreikingquote:Op woensdag 21 juni 2017 06:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat duurt voor jou toch nog tot september ofzo?
zou k nu nog nie aan denken
gwn later op de dag plannenquote:Op woensdag 21 juni 2017 06:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar losse verplichtingen, zoals rijlessen, verjaardag/bruiloft, tandarts, examenuitreiking
ja okeokequote:Op woensdag 21 juni 2017 06:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn later op de dag plannen
en bruiloft zou k sws overslaan als ik jou was want dat is vast godse saai
Hoezo? Gratis bier en bitterballen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:28 schreef deadprez het volgende:
en bruiloft zou k sws overslaan als ik jou was want dat is vast godse saai
Turkse bruiloft hequote:Op woensdag 21 juni 2017 06:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo? Gratis bier en bitterballen.
kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 06:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat is best wel zwaar met deze korte nachten.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee maar ik heb toch ook niet gezegd dat de bruiloft vandaag is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |